Hoe doe je dat dan met het bord op schoot?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:20 schreef pekel het volgende:
Eens. Geef d'r het 19 uur-programma.
Met een grote tent voetbal voor de tv kijken. [afbeelding]
Benen wat dichter bij elkaar, moet het bord maar wat opschuiven.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:05 schreef DRD het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan met het bord op schoot?
Het is even goed dat je vermeld dat het een vrouw is, ik zag het niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:48 schreef Stinger__ het volgende:
Nee.. gewoon nee.
Babs Barend heeft het presenteren van een voetbal programma voor alle vrouwen verneukt..
Nee, het blijft een initiatief van een lokaal Boschenaars rukkertje.quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:49 schreef pekel het volgende:
Is er al een landelijke actie opgezet?
Ik vermoed voor Heracles. Ik ben voor: Waar die ellendige Barbara Barend als opper-Ajaxfan af en toe quasi-deskundig uit de hoek meende te moeten komen, zie ik Bunskoek dat niet doen. Het is juist perfect wanneer er een duidelijk verschil is tussen de "deskundigen" en de presentator: De rol van laatstgenoemde is m.i. niets meer en niets minder dan het in goede banen leiden van het gespreksonderwerp.quote:Op woensdag 18 juli 2007 02:15 schreef tong80 het volgende:
Daphne is voor de Graafschap. Misschien stopt ie z'n actie dan
Whehe, ik ook, boterhammetje met daphne, voor het werk. Nu zit er een pot die alles opleest.quote:Op woensdag 18 juli 2007 06:09 schreef pekel het volgende:
Ik was vroeger anders altijd vaste kijker bij Goedemorgen NL. Nu ze weg is kijk ik nooit meer..
Vaste kijker niet, maar als ik als ik 's ochtends tijd over had en ik zette de tv aan, bleef ik 9 van de 10 keer wel bij Daphne hangenquote:Op woensdag 18 juli 2007 06:09 schreef pekel het volgende:
Ik was vroeger anders altijd vaste kijker bij Goedemorgen NL. Nu ze weg is kijk ik nooit meer..
quote:Op woensdag 18 juli 2007 08:26 schreef M0NTANA het volgende:
Daphne Bunskoek is een ongelooflijke doos, ik heb liever Bridget Maasland:
[afbeelding]
"Maak voetbal niet kapot"quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik wil graag een petitie beginnen en deze aanbieden bij Fons van Westerloo met als inzet Daphne Bunskoek als presentatrice van een voetbalprogramma.
Daphnes tieten zijn niet van plastic in ieder geval.quote:Op woensdag 18 juli 2007 08:26 schreef M0NTANA het volgende:
Daphne Bunskoek is een ongelooflijke doos, ik heb liever Bridget Maasland:
[afbeelding]
Bewijs?quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:36 schreef PyTh het volgende:Daphnes tieten zijn niet van plastic in ieder geval.
Dat kan elke kenner toch zien man!quote:
Die van Bridget Maasland zijn van plastic?quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:14 schreef ErikT het volgende:
Liefst heb ik natuurlijk gewoon Tom Egbers.
We gaan uh kijken naar uh de eerste uhhhuhh samenuhvatting tussen uhh Feyeuhhnoord en uuhh Ajax waar Hunt-uhhh-huntelaar weer terug is van zijn uhh schorsing.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:14 schreef ErikT het volgende:
Liefst heb ik natuurlijk gewoon Tom Egbers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |