Hoe doe je dat dan met het bord op schoot?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:20 schreef pekel het volgende:
Eens. Geef d'r het 19 uur-programma.
Met een grote tent voetbal voor de tv kijken. [afbeelding]
Benen wat dichter bij elkaar, moet het bord maar wat opschuiven.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:05 schreef DRD het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan met het bord op schoot?
Het is even goed dat je vermeld dat het een vrouw is, ik zag het niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:48 schreef Stinger__ het volgende:
Nee.. gewoon nee.
Babs Barend heeft het presenteren van een voetbal programma voor alle vrouwen verneukt..
Nee, het blijft een initiatief van een lokaal Boschenaars rukkertje.quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:49 schreef pekel het volgende:
Is er al een landelijke actie opgezet?
Ik vermoed voor Heracles. Ik ben voor: Waar die ellendige Barbara Barend als opper-Ajaxfan af en toe quasi-deskundig uit de hoek meende te moeten komen, zie ik Bunskoek dat niet doen. Het is juist perfect wanneer er een duidelijk verschil is tussen de "deskundigen" en de presentator: De rol van laatstgenoemde is m.i. niets meer en niets minder dan het in goede banen leiden van het gespreksonderwerp.quote:Op woensdag 18 juli 2007 02:15 schreef tong80 het volgende:
Daphne is voor de Graafschap. Misschien stopt ie z'n actie dan
Whehe, ik ook, boterhammetje met daphne, voor het werk. Nu zit er een pot die alles opleest.quote:Op woensdag 18 juli 2007 06:09 schreef pekel het volgende:
Ik was vroeger anders altijd vaste kijker bij Goedemorgen NL. Nu ze weg is kijk ik nooit meer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |