Bedankt,quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:27 schreef twi het volgende:
"Uiteindelijk zal de uitkomst hiervan dan aangeboden worden aan RTL baas Fons van Westerloo. En hopen we Daphne Bunskoek vanaf half augustus op de buis te zien."
Is die niet wat overbodig? Misschien wel correct, maar ik vind 't altijd zo simpel lezen met een extra dan ertussen. Hetzelfde geldt eigenlijk voor het begin van de laatste zin. We hopen dat Daphne Bunskoek vanaf half augustus op de buis te zien is bij ......
En dan waar ze precies gebruikt moet worden. De nieuwe formule van Voetbal Insite, de presentatie van het eredivisieprogramma, de analyse van het buitenlands voetbal of een nieuw praatprogramma over voetbal?
Want half augustus zal ze sowieso wel op de buis te zien zijn (bij andere programma's).
Het staat er inderdaad tussen, maar ik denk dat voor RTL er maar 1 voetbalpraatprogramma © is en dat is Voetbal Insite. Ik zou haar dat best willen zien doen. Dan mag Humberto Tan best de samenvattingen van de eredivisie aan elkaar praten, en Genee het buitenlands voetbal. Of doe ik daarmee weer afbreuk aan de petitie?quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Bedankt,
Een nieuw voetbalpraatprogramma, zoals er ook in staat. Of komt dat niet duidelijk genoeg naar voren.
Rest ook bedankt.![]()
Staan best een paar goede scrabbelwoorden in trouwens: voetbalpraatprogramma, voetbaltelevisieland![]()
zal em nog even verder lezen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Geachte mediavertegenwoordiger,
Hierbij vindttttt u een persbericht met betrekking tot een petitie om Daphne Bunskoek een voetbalprogramma te laten presenteren.
Hier ben ik het wel mee eens. Ze houdt van het spelletje en heeft er ook wel verstand van geloof ik, maar bij zo'n Voetbal Insite is Genee denk ik beter, ik denk dat hij voetbalinhoudelijk de discussie beter kan leiden. Ander soortige programma, zoals inderdaad dus De Wedstrijden, lijken me geweldig voor Daphnequote:Op donderdag 19 juli 2007 12:53 schreef BobbyHill het volgende:
Ik zou juist Daphne bij de wedstrijden zetten, zodat ze de filmpjes kan aankondigen en met de deskundigen in gesprek gaat na de wedstrijd. Zo'n praatprogramma zie ik toch liever Genee doen. Tenzij Daphne verschrikkelijk veel voetbalverstand blijkt te hebben, maar ik gok dat Genee dat meer heeft
Zónder t, als je/jij/u erachter komt.quote:
Volgens mij ook.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zónder t, als je/jij/u erachter komt.
Was al van plan om methodmich te PM'en, want ik was er al niet zeker van.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:59 schreef Suijk het volgende:
Met t als er u er achter aan komt.
'Pakt u de bal even?'
NEEE! ze moet bij de wedstrijden, insite kijk ik toch nooit naarquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee dat is eigenlijk zo'n beetje de bedoeling. Bij de wedstrijden gaat het echt om de wedstrijden, mogen ze van mijn part Ron Brandsteder laten presenteren. Maar juist zo'n programma als voetbal Insite heeft een frisse wind nodig vind ik.
Ah, toch eens een DVD recorder kopen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:17 schreef Solstice het volgende:
Je kunt het ook voor je op laten nemen en dan doorspoelen als er voetbal opkomt.
Hoe kan je?quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:44 schreef BVO het volgende:
Wat jammer dat ik de mail van Daphne (waarmee ik ooit gemaild heb n.a.v. haar winst in een tournament op FOK!) kwijt ben, anders had ze zelf nog even haar voorkeuren kunnen geven
.
Ik mailde het toentertijd naar Boulevard, die stuurden het blijkbaar door. Betwijfel of dat nu werkt, vanwege de zomerstopquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:47 schreef Bupatih het volgende:
Maar de vraag is: hoe kwam je in eerste instantie aan haar e-mailadres? En zou je die zo weer kunnen krijgen/achterhalen?
Oh. Nou ja, ik blijf het maar matig vinden dat je haar e-mail(adres) nu kwijt bent!quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik mailde het toentertijd naar Boulevard, die stuurden het blijkbaar door. Betwijfel of dat nu werkt, vanwege de zomerstop.
M'n hele histrorie is naar de filestijnen. Zelfs die van H. toenquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh. Nou ja, ik blijf het maar matig vinden dat je haar e-mail(adres) nu kwijt bent!
Macht der gewoonte. Wij noemen hem altijd Saus en dat tikte ik dus ook zonder erg.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:13 schreef MaxPower het volgende:
En daarom doe je dat ook op Fok waar niemand dat begrijpt.
rtlboulevard@rtl.nl proberen?quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Email van Daphne zou helemaal ideaal zijn, kijken hoe ze er zelf in staat.
http://pages.google.com/quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja ik zit te twijfelen, naar fok frontpage heb ik al gestuurd. Maar eigenlijk moet ik eerst een site hebben. Iemand die een redelijk siteje kan bouwen?
Email van Daphne zou helemaal ideaal zijn, kijken hoe ze er zelf in staat.
Inderdaad, Daphe is tof! Geen lekker wijf!quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:08 schreef BobbyHill het volgende:
Door die plaatjes van Daphne devalueert het topicOp basis van uiterlijk zou je elk lekker wijf wel voor de camera van de wedstrijden kunnen zetten. Het gaat er juist om dat Daphne buiten dat ze enorm prachtig is, ook heeft bewezen dat ze een hele goede vakvrouw is. Dat moet wel de boventoon blijven voeren, want anders haalt Robbie z'n petitie het nooit
doe ik wel, tijd genoeg voorquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja ik zit te twijfelen, naar fok frontpage heb ik al gestuurd. Maar eigenlijk moet ik eerst een site hebben. Iemand die een redelijk siteje kan bouwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |