Dat doet ze alleen maar bij Boulevard omdat dat het format s. Na GMNL dacht men eerder dat ze naar 2 vandaag of netwerk zou gaan, dan rtl. Het is een vakvrouw en kan presenteren. En tsja, .. alles is beter dan de excuusneger of geneetje.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:01 schreef Pritt het volgende:
[..]
Ja maar ik weet zeker dat wanneer zij het presenteert het in de stijl van boulevard gaat, met een vlaag "grappigheid", iets wat ik totaal niet bij voetbal wil zien. Je krijgt dan het gevoel niet serieus genomen te worden. Dat gevoel heb ik bij Tan eerlijk gezegd ook niet echt maar bij Genee bijvoorbeeld wel, helaas struikelt Genee weer iets te vaak over zijn woorden.
Laat Jan van Halst het maar lekker doen.![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:09 schreef BB-boy het volgende:
Het best zou natuurlijk een duo prestentatie zijn met pa en dochter Barend.
Golfer wil de 85jarige Herman Kuiphof ter identivicatiequote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:27 schreef golfer het volgende:
Tegen.
Opvallend, de ouwetjes zijn tegen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:05 schreef Beschouw het volgende:
Tegen. Geen vrouwen bij voetbal op tv.
Tong is ook voor.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Opvallend, de ouwetjes zijn tegen.
Geen afleiding van het voetbal door de presentratie. Gewoon droog en sec presenteren zoals Bob Spaak het deed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |