Mee eens. 3-4 minuten is netjes.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:08 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nee nergens voor nodig, zeker Boogerd en Niermann hebben ze ook nog nodig als het straks bergop gaat ik snap ook niet zo goed dat ze die later rijden en Weening niet.
Ja ok, maar gewoon om even te laten zien wie de baas is..............quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom? De beste staat op bijna 6..
Nou, het kost alleen maar extra krachten.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:11 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Ja ok, maar gewoon om even te laten zien wie de baas is..............
Afschriktactiek...
Kansloos. Gaat perfect zoquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:11 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Afschriktactiek...
Dat doen ze maar mooi als ze de telegrahe op gaan, als ze dat nu doen komen Menchov en Rasmussen straks alleen te zitten.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:11 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Afschriktactiek...
LaPoquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:11 schreef Cootz het volgende:
Kuttopic Skippy? Waarom?
ja, we moeten is vragen waaromquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:11 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Ja na 13 pagina's maken ze om onverklaarbare reden een nieuwe topic aan.
Ja, een afschriktaktiek waarmee je complete team naar de kloten is als het er echt toe doet. Dat lijkt me ongeveer het onverstandigste wat ze kunnen doen. Bovendien, ze HOEVEN die kopgroep helemaal niet af te schrikken.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:11 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Afschriktactiek...
Vandaar dat die gisteren zo alleen zat en niemand geïnteresseerd is in zijn rijden.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nou, het kost alleen maar extra krachten.
Niermann zou trouwens bergop niet veel meer kunnen doen, hij moest net al lossen op de Iseran.
Dat hij dan ook eens een TT bedenktquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:12 schreef Blawh het volgende:
Als gewoon diegene met de laatste post een nieuwe aanmaakt ben je ook van die 3 dubbele topics af.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:13 schreef goudenkooi_gek_ het volgende:
MODERATORS: waarom word er na 13 pagina's een nieuw topic gemaakt?
Ow dat heb ik niet gezien, dan is het idd beter hem nu in te zetten.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niermann zou trouwens bergop niet veel meer kunnen doen, hij moest net al lossen op de Iseran.
Dat gebeurt gewoon.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:13 schreef goudenkooi_gek_ het volgende:
* Eensch isquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:12 schreef Blawh het volgende:
Als gewoon diegene met de laatste post een nieuwe aanmaakt ben je ook van die 3 dubbele topics af.
Anders worden die topics te lang en onoverzichtelijk. En vroeger kon een topic technisch niet meer dan 255 replies hebben (2^8, jeweettog).quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:13 schreef goudenkooi_gek_ het volgende:
De Gouden Kooiquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:13 schreef goudenkooi_gek_ het volgende:
na 300 post krijgt het automatisch een slotjequote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:12 schreef goudenkooi_gek_ het volgende:
[..]
ja, we moeten is vragen waarom
Er kunnen maar 300 posts in een topicquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:13 schreef goudenkooi_gek_ het volgende:
Oke vooruit, ik zal m'n best doen...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:13 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat hij dan ook eens een TT bedenkt![]()
![]()
quote:
Toureffectquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Die wielertopics gaan er kwalitatief echt op vooruit, trouwens.
Moet het nieuwe topic wel zichtbaar worden op het juiste momentquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:12 schreef Blawh het volgende:
Tja eigen subforum effect hequote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Na 300 posts gaat het topic automatisch op slot.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:13 schreef goudenkooi_gek_ het volgende:
Ja, eens. Laten we het maar op de Tour steken, mensen die normaal nooit wielrennen kijken die nu inschakelen..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Tussen 14.38 en 14.59 beginnen ze.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:15 schreef Frutsel het volgende:
hoe laat zijn ze ongeveer bij de col?
vanmiddagquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:15 schreef Frutsel het volgende:
hoe laat zijn ze ongeveer bij de col?
Voor watquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:16 schreef Eduard37 het volgende:
3,22 al wordt toch een beetje bezorgd.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:16 schreef Eduard37 het volgende:
k ben al aan t afkickenquote:
Ja maar dit had je ook gewoon in SPT gehad. Bij de Giro bijvoorbeeld kom je bepaalde posts écht niet tegenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:16 schreef Bartoli het volgende:
[..]
kwantiteit is het wel, kwaliteit valt soms wel tegen![]()
geen paniek, die telegraphe/galibier is bij elkaar meer dan 30 km langquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:16 schreef Eduard37 het volgende:
Dat zeggen heroïne-gebruikers ook altijd.quote:
ik las Andrew Blake en toplessquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:16 schreef -skippybal- het volgende:
IJsthee, Tour op de mute, Andrew Bird en topless niks doen![]()
Hoe lang volg je het wielrennen al?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:16 schreef Eduard37 het volgende:
Vuelta eerstquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Schrijf me maar alvast in voor de Giro
maar toen zaten we ook alleen met de diehard SPT wielerfans te postenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:17 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ja maar dit had je ook gewoon in SPT gehad. Bij de Giro bijvoorbeeld kom je bepaalde posts écht niet tegen
Dat de Rabo niet de capaciteit heeft de tour te controleren op een acceptabel nivo. Ze moeten nog meer etappes met bergen. Als het vandaag niet lukt dan vraag ik me af of het uberhaupt een sterke ploeg is.quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik las Andrew Blake en toplesswat dan weer meer overeen komt
Je weet ook wat voor puin er vooruit is?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:19 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Dat de Rabo niet de capaciteit heeft de tour te controleren op een acceptabel nivo. Ze moeten nog meer etappes met bergen. Als het vandaag niet lukt dan vraag ik me af of het uberhaupt een sterke ploeg is.
Misschien toch alleen voor de bolletjes gaan.
Krijg ik weer zon vraag. Moet ik hier nu echt serieus antwoord op geven....?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hoe lang volg je het wielrennen al?
En dat baseer je op het feit dat ze die paar jonge gasten nu 3,5 minuut geven?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:19 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Dat de Rabo niet de capaciteit heeft de tour te controleren op een acceptabel nivo. Ze moeten nog meer etappes met bergen. Als het vandaag niet lukt dan vraag ik me af of het uberhaupt een sterke ploeg is.
Ja allemaal afstappen en alleen the Chicken met de bollentrui naar huis laten gaanquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:19 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
NOS / Eurosport / Sporza.quote:
Ze controleren juist beter dan de meeste teams zouden doen. Die kopgroep zou bij de meeste andere teams minstens 5-6 minuten hebben nu (wat ook geen probleem is).quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:19 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Yup. Maar bij de Tour (en de AGR ook wel) krijg je toch veel wielern00bs. Hetzelfde als bij een WK voetbal bijvoorbeeld, waar ik mezelf ook als n00b zie en dan ook ga posten maar niet ben te vinden in een Gouden Gids divisie (quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:18 schreef Bartoli het volgende:
[..]
maar toen zaten we ook alleen met de diehard SPT wielerfans te posten![]()
Mjah, zondag meldde je serieus dat Klöden bij T-Mobile zatquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:19 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Krijg ik weer zon vraag. Moet ik hier nu echt serieus antwoord op geven....?
Oooooooooooooooooo, als dat puin is maak ik me weer ongerust voor niets.........quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:19 schreef Ericr het volgende:
[..]
Je weet ook wat voor puin er vooruit is?
waar kijk jij dan?quote:
* DarkShine gaat er dan maar vandoor.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:18 schreef Bartoli het volgende:
[..]
maar toen zaten we ook alleen met de diehard SPT wielerfans te posten![]()
Dat blijkt, want het heet al een tijdje Jupilerquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:20 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Yup. Maar bij de Tour (en de AGR ook wel) krijg je toch veel wielern00bs. Hetzelfde als bij een WK voetbal bijvoorbeeld, waar ik mezelf ook als n00b zie en dan ook ga posten maar niet ben te vinden in een Gouden Gids divisie () topic ofzo.
Ok dan, heb ook nooit beweerd dat ik een superkenner ben dus vandaar mijn vraag.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah, zondag meldde je serieus dat Klöden bij T-Mobile zat![]()
Maar hey... tis gewoon gezellig..![]()
Kunnen niet verwachten dat iedereen een superkenner is... ik helaas ook niet, al volg ik het best veel
Sporza zal hij wel kijkenquote:
De Belgquote:
ik kijk wel voetballen maar in dat voetbal forum kom ik bijna nooit. Heb tijdens het WK ook zelden gepost. Maar goed ik snap wat je punt isquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:20 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Yup. Maar bij de Tour (en de AGR ook wel) krijg je toch veel wielern00bs. Hetzelfde als bij een WK voetbal bijvoorbeeld, waar ik mezelf ook als n00b zie en dan ook ga posten maar niet ben te vinden in een Gouden Gids divisie () topic ofzo.
Daar heb je het alquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:21 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat blijkt, want het heet al een tijdje Jupiler
jij mag blijven vanwege je capsquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:21 schreef DarkShine het volgende:
[..]
* DarkShine gaat er dan maar vandoor.
Zeker, er zitten daar toch flink wat hardrijders voorin:quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:22 schreef Remzz het volgende:
Ik krijg wel het idee dat als Rabo niet was gaan rijden, we nu al tegen 8 minuten voorsprong aan zaten te kijken.
Dat commentaar op Sporza staat een aantal tredes boven dat gezwets van Ducrot/Zijkstra en Willemsen/Nelissenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:20 schreef DarkShine het volgende:
[..]
NOS / Eurosport / Sporza.
Al kom ik niet snel op Sporza, vind het commentaar zo![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:21 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat blijkt, want het heet al een tijdje Jupiler
quote:
Het commentaar is daar ook idd triest.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat commentaar op Sporza staat een aantal tredes boven dat gezwets van Ducrot/Zijkstra en Willemsen/Nelissen
Met als toppunt: Gans![]()
![]()
![]()
Het enige wat zou rijken is dat Astarloza 'em meteen peert vanaf de voet van de Telegraphe.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:23 schreef Falco het volgende:
De kopgroep baalt hard van die 3,5 minuut, want de kans op een dagzege is met zo'n voorsprong niet bijster groot.
Vragen staat vrij... vind ik ook... net zoals reageren....quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:21 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Ok dan, heb ook nooit beweerd dat ik een superkenner ben dus vandaar mijn vraag.
Het is inderdaad geen Ducrot die de hele tijd COURAGE zit te roepen terwijl hij met zijn kont in de wind zit te borenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:24 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Het commentaar is daar ook idd triest.
Maar vind de Belg zo slaapverwekkend overkomen. Het is gelukkig nog niet zo erg als met de Formule 1.
Heftig windje! Gusts of 6 km/h!!!1quote:
Astarloza en Popovychquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:26 schreef Cootz het volgende:
Wie gaat er het verste komen van de kopgroep als we zo gaan klimmen?
Allez Juan Josequote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:26 schreef One_of_the_few het volgende:
Ik verwacht cobo en mayo op de klimmen.
Cobo bewijst de criticasters in ieder geval dat het geen "brommer" was in het Baskenland. En dat het dus zeker geen toeval was dat hij daar won. Jammer dat hij naar Autun 4.00 verloor anders stond die nu top 20quote:
Gans & michel zeggen tenminste zo nu en dan eens wat zinnig. En dankzij André bellen ze tenminste nog eens op dode momenten naar de ploegleiders enzo ook ... Of naar hun man op de motor achteraan het peloton ... (Burghardt werd trouwens niet alleen aangereden door die hond, hij moest ook ervoor al de hele tijd lossen zei die)quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:26 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het is inderdaad geen Ducrot die de hele tijd COURAGE zit te roepen terwijl hij met zijn kont in de wind zit te boren
Breedbeeldquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:30 schreef DarkShine het volgende:
Op verzoek dan een Sporza cap.
[afbeelding]
WTFquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Gans & michel zeggen tenminste zo nu en dan eens wat zinnig. En dankzij André bellen ze tenminste nog eens op dode momenten naar de ploegleiders enzo ook ... Of naar hun man op de motor achteraan het peloton ... (Burghardt werd trouwens niet alleen aangereden door die hond, hij moest ook ervoor al de hele tijd lossen zei die)
De Belg is niet de enige waar gebeld word.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Gans & michel zeggen tenminste zo nu en dan eens wat zinnig. En dankzij André bellen ze tenminste nog eens op dode momenten naar de ploegleiders enzo ook ... Of naar hun man op de motor achteraan het peloton ... (Burghardt werd trouwens niet alleen aangereden door die hond, hij moest ook ervoor al de hele tijd lossen zei die)
Beetje die arme hond de schuld geven hequote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Visite tijdens de Tour ? Buitengooien die hap. "Kom na 18h nog maar eens terug"quote:
Van wanneer is dat? Dat heb ik schijnbaar gemist.quote:
Als je overschakelt is het echt te erg, dat verschil. Gewoon een derde van het beeld is er af gekniptquote:
In Nederland heeft nog steeds niet meer dan 50% van de huishoudens breedbeeld dus waarom zou je dan in breedbeeld gaan uitzenden?quote:
Kan ik moeilijk zeggen met 2 jarigen hier thuisquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:32 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Visite tijdens de Tour ? Buitengooien die hap. "Kom na 18h nog maar eens terug"
In de ronde van zwitserland won hij een mooie etappe. Maar als je zag wie er eigenlijk echt achter hem aanreden. Horner, met alle respect maar er rijden stukken beterer klimmers mee. Ik denk dat een klein groepje favorieten met een enekel verrassing bovenop de galibier komen en dan zal valverde wel de sprint winnen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:29 schreef Ericr het volgende:
Misschien dat Gusev zijn dag heeft, maar denk dat ze voor de top van de Telegraphe er allemaal aan zijn.
Om dat je met de tijd moet meegaan.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:33 schreef Remzz het volgende:
[..]
In Nederland heeft nog steeds niet meer dan 50% van de huishoudens breedbeeld dus waarom zou je dan in breedbeeld gaan uitzenden?
zijn wij nederlanders dan nog zo ouderwetsquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:33 schreef Remzz het volgende:
[..]
In Nederland heeft nog steeds niet meer dan 50% van de huishoudens breedbeeld dus waarom zou je dan in breedbeeld gaan uitzenden?
val van Burghardt eerder vandaagquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:33 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Van wanneer is dat? Dat heb ik schijnbaar gemist.
quote:
Tja schijnbaar, wij hebben hier thuis 3 tv's, 3x gewoon 4:3quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:34 schreef Bartoli het volgende:
[..]
zijn wij nederlanders dan nog zo ouderwets![]()
Prachtig stukjequote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:35 schreef Damzkieee het volgende:
Sukkel die Herbert. Hij stelt een vraag en antwoord vervolgens direct zelf
2x 4:3 en 1 breedbeeld ici.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:35 schreef Remzz het volgende:
[..]
Tja schijnbaar, wij hebben hier thuis 3 tv's, 3x gewoon 4:3
wij hebben er 4 (in beneden en op iedere slaapkamer eentje (ouders, broertje en ik). 3 van de TV's zijn breedbeeld de andere niet maar goed.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:35 schreef Remzz het volgende:
[..]
Tja schijnbaar, wij hebben hier thuis 3 tv's, 3x gewoon 4:3
Misschien omdat je nu door het feit dat je doordat je nu een deel van het beeld gaat wegknippen en de rest gaat vergroten een mindere kwaliteit krijgt ?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:33 schreef Remzz het volgende:
[..]
Achterstand 3,30 dus, goed gereden door de Rabobankquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:39 schreef Cootz het volgende:
De koplopers beginnen aan de klim!
t lijkt de Amersfoortse welquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ze kunnen ons ook een hoop verzekeren
peloton is er ook nog niet aan begonnen. Telegraphe zelf is wel lastigquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:41 schreef Eduard37 het volgende:
Tjezus wat een berg...............
Nu begrijp ik waarom 4 minuten achterstand niets betekent..............quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:41 schreef Eduard37 het volgende:
Tjezus wat een berg...............
Mark Uyterhoeven een paar jaar terug : "Er komen hier zoveel Nederlanders in de Alpen kamperen dat ze een berg naar hun krant hebben vernoemd"quote:
Welke renner heeft daar weer z'n viervoeter losgelaten?quote:
Freire was zijn hond aan het uitlatenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:42 schreef Gitanki het volgende:
Welke renner heeft daar z'n viervoeter losgelaten?
(en leeft dat beest nog?)
Over 70,1 KM.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:43 schreef xienix84 het volgende:
Hoelaat wordt de finish verwacht?
Precies tussen kwart voor en kwart over 5. Gezien dit tempo lijkt het me eerder kwart voor 5 dan kwart over worden.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:43 schreef xienix84 het volgende:
In Briancon was dat hequote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:44 schreef Cootz het volgende:
Storm tegen? Er postte net iemand een weerbericht waar uit bleek dat het nog niet eens windkracht 1 was...
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:44 schreef Cootz het volgende:
Storm tegen? Er postte net iemand een weerbericht waar uit bleek dat het nog niet eens windkracht 1 was...
Dat is hoeverquote:
Ik gok op dit moment op 16:56quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:43 schreef xienix84 het volgende:
Naja vooruit, maar daar zitten Maarten en Herbert ook, en vertellen toch wat anders...quote:
Op de Galibier dus pittig. Kan nog een link afdaling worden als je ineens een windvlaag krijgt.quote:
quote:
Waarom het beeld kunstmatig afknippen dan ? Wie geen breedbeeld heeft kan dat met meeste tv's nog altijd zelf doen als hij z'n hele schermpje gevuld wil zien...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:45 schreef du_ke het volgende:
Ben inderdaad blij dat de NOS het zo uitzend alleen het commentaar ben ik nooit echt gelukkig mee.
En waarom in breedbeeld als de meeste huishoudens dat niet hebben?
Mayo, Cobo...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:47 schreef Remzz het volgende:
Waarom Miller nu zelf op kop gaat rijden is me echt een raadsel....
Dat is allemaal veel te ingewikkeld en werkt maar half volgens mij. Op de NOS heb ik een mooi beeldscherm vol beeld. Bij de Belg dikke strepen boven en onder.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:47 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Waarom het beeld kunstmatig afknippen dan ? Wie geen breedbeeld heeft kan dat met meeste tv's nog altijd zelf doen als hij z'n hele schermpje gevuld wil zien...
Het wordt uitgezonden in 16:9, de nod maakt er 4:3 van.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:45 schreef du_ke het volgende:
Ben inderdaad blij dat de NOS het zo uitzend alleen het commentaar ben ik nooit echt gelukkig mee.
Bij de Belg zie je wel meer ...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat is allemaal veel te ingewikkeld en werkt maar half volgens mij. Op de NOS heb ik een mooi beeldscherm vol beeld. Bij de Belg dikke strepen boven en onder.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:49 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Bij de Belg zie je wel meer ...
Vorig jaar was het drama Mayo, daarvoor waren ze bijna elke bergrit in de aanval, vooral in de Pyrieneen dan.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:50 schreef Frutsel het volgende:
ligt het aan mij of zie je Euskaltel dit jaar veel meer in de aanval dan in de afgelopen jaren![]()
Zap maar eens tussen de Belg en de NOS. Op de Belg heb je een derde meer beeld...quote:
Zubeldia werd vorig jaar nog 8ste in de Tour hoor ...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:50 schreef Frutsel het volgende:
ligt het aan mij of zie je Euskaltel dit jaar veel meer in de aanval dan in de afgelopen jaren![]()
Ach dat is voor het gevoel maar marginaal. Ik zie vooral meer strepen boven en onder. En een slechtere beeldkwaliteit over het algemeen (maar dat zal aan de kabelboer in Nederland liggen).quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:49 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Bij de Belg zie je wel meer ...
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:45 schreef du_ke het volgende:
quote:Met ingang van 1 juni 2007 zendt the family of stations RTL 4, RTL 5 en RTL 7, net als de overige commerciële stations, volledig in breedbeeld uit. Vanaf die datum worden zowel de programma’s als de reclameblokken in breedbeeld (16:9 formaat) uitgezonden. Op dit moment is dat nog 4:3. Uit onderzoek is gebleken dat meer dan 50% van de Nederlandse huishoudens beschikt over een breedbeeldtelevisie.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:54 schreef Remzz het volgende:
Als ik Menchov was, zou ik ook een stukje naar voren komen,
Ja ik had het over een onderzoek naar publieke omroep zenders, maar opzich boeit het niet omdat over 5 jaar toch alles wel in breedbeeld word uitgezonden.quote:
Ja dat klopt.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:54 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Zap maar eens tussen de Belg en de NOS. Op de Belg heb je een derde meer beeld...
Qua beeldkwaliteit vind ik de NOS minder. Dat lijkt wel uitgerokken om die 4/3 te bekomen ...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach dat is voor het gevoel maar marginaal. Ik zie vooral meer strepen boven en onder. En een slechtere beeldkwaliteit over het algemeen (maar dat zal aan de kabelboer in Nederland liggen).
O NEE TOCH.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:56 schreef Eduard37 het volgende:
Millar is geen mensen aan het pijn doen. De achterstand blijft gelijk en loopt zelfs een beetje op....!!
Dat is toch niet erg. Het is geen wedstrijd om het snelste boven te zijn.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:57 schreef Eduard37 het volgende:
M.a.w. Millar houdt de boel juist op.
dus?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:54 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Zubeldia werd vorig jaar nog 8ste in de Tour hoor ...
Precies. Mocht die groep vooruit blijven met deze voorsprong dan zou niemand bij Rabo daarom rouwen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:58 schreef Cootz het volgende:
[..]
Dat is toch niet erg. Het is geen wedstrijd om het snelste boven te zijn.
http://forum.fok.nl/topic/1052851/1/50 is een beter topic voor die discussie denk ik. Zit nu op m'n werk en kan geen van 2 zienquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:57 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Qua beeldkwaliteit vind ik de NOS minder. Dat lijkt wel uitgerokken om die 4/3 te bekomen ...
Vandaar dat er 150 achter hem strandde.quote:
>> FBquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:00 schreef -skippybal- het volgende:
Wat is Fok! weer eens kut zeg.
Non-management
Komt er ooit wel 'ns iets positiefs uit jouw strot?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:00 schreef -skippybal- het volgende:
Non-management
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:00 schreef -skippybal- het volgende:
Non-management
Daar waar positief ja.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:01 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Komt er ooit wel 'ns iets positiefs uit jouw strot?
Maar wel met een mooie banner.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:00 schreef -skippybal- het volgende:
Non-management
Dan gaat Danny weer huilen dat iedereen tegen 'm is omdat ze klagen over downtimequote:
Astarloza voorop, daarachter ergens zwemmend Popovych, Clement, Gusev, Vaugrenard, Guttierez.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:04 schreef JeroenV het volgende:
Ik schakel net in, kan iemand me kort inlichten?
Uit wie bestaat de kopgroep enzo?
Wat is de positie van Rasmussen/Menchov?
Hoe staat het met de Nederlanders?
Enz..
Hij liet op de Iseran de punten helemaal lopen, ben benieuwd wat ie nu doet.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:06 schreef Damzkieee het volgende:
Rasmussen voor de laatste puntjes zo?
chillen is relatiefquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:06 schreef Falco het volgende:
De Rabo's zitten hem weer hard te chillen.
Zijn hematocriet waarde bijgevuld jaquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:06 schreef Gitanki het volgende:
Niet slecht van Clement, heeft z'n rustdag beter verteerd.
Voor Mayo neem ik aan.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:08 schreef Eduard37 het volgende:
Waarom doet die gele ploeg nu steeds kopwerk? Belangen?
Balletje Mayoquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:08 schreef Eduard37 het volgende:
Waarom doet die gele ploeg nu steeds kopwerk? Belangen?
Da's waar, maar Saunier Duval verzorgt het kopwerk en houdt de achterstand op Astorloza beperkt.quote:
Hemaglobine. Gewoon legaal en liefquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zijn hematocriet waarde bijgevuld ja![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:07 schreef Art_Core het volgende:
Dit is de dag waarop vroeger Jean en Mart gingen bomen over de hitte en hoeveel bidons drinken er door zullen gaan en dat Jean dan zei dat het toch zaak was om discipline op te brengen bij het drinken - en dat Mart dan langzaam onder de tafel verdween van het lachen.
Waar is die tijd....quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:07 schreef Art_Core het volgende:
Dit is de dag waarop vroeger Jean en Mart gingen bomen over de hitte en hoeveel bidons drinken er door zullen gaan en dat Jean dan zei dat het toch zaak was om discipline op te brengen bij het drinken - en dat Mart dan langzaam onder de tafel verdween van het lachen.
Geel verdedigen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:09 schreef VoreG het volgende:
Ik ben net wakker, wat is de taktiek van de Rabo's?
Controleren.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:09 schreef VoreG het volgende:
Verdedigen, en dat gaat ze tot nu toe heel goed af.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:09 schreef VoreG het volgende:
Rasmussen in het geel houden, en dat gaat ze vrij goed afquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:09 schreef VoreG het volgende:
Ik doelde ook niet op dopingquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:09 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hemaglobine. Gewoon legaal en lief
de grote komedie is begonnenquote:
Niet van de Telegraphe tenminste.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:11 schreef Damzkieee het volgende:
Chicken gaat voor de points denk ik toch.
Ja bij Armstrong kon je daar zeker van zijn. Van Vino weet ik het zo net niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:11 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
de grote komedie is begonnen![]()
Er rijden er nu op de Telegraphe teveel vooruit.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:11 schreef Damzkieee het volgende:
Chicken gaat voor de points denk ik toch.
Ow dat is al wel een minutje of 15 denk ik.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:13 schreef Ambrosius het volgende:
Groep Boonen op 5 km van de top.
Neu dat loopt wel losquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:14 schreef Vork het volgende:
Het is maar te hopen dat Rabobank die Gele trui naar Parijs kan brengen, want ze staan zo straks wel zonder bollen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |