kantoor, collega's.... geen livestream dusquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:53 schreef Remzz het volgende:
[..]
http://www.nos.nl/nosstud(...)2007/live/index.html
Livestream
hahaquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:52 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Komt er géén hond kijken is het nooit goed, komt er nu wél een hond kijken is het weer niet goed ...![]()
Thanks... Auw.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:53 schreef _Ardjen_ het volgende:
Er stak een hond over, en Burghardt reed ertegenaan, waarop zijn voorwiel helemaal dubbel ging, en burghardt een judolanding maakte
Er zijn renners in het peleton die besluiten te gaan pissen. Het peleton ligt 1.36 achter de 6 die samen zijn gaan werken na 36km. Het peleton heeft nu 39 van de 159.5km afgelegdquote:
Boing = een klap voor die hond en iemand tegen de vlakte.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:52 schreef Xtreem het volgende:
[..]
13:48 - Peloton At 45km Mark: 2’05" Behind
The six escapees have an advantage of 2’05" on the peloton at the 45km mark.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:55 schreef goudenkooi_gek_ het volgende:
Juf op de kleuterschool: '' Wat maak jij van papier-maasjee??''
Kleuter: ''Een carbonfiets''
jawelquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:56 schreef 4-elements het volgende:
Maar Burghardt kan gewoon weer verder?
papier-maasjee moet ook zowat het enige materiaal zijn dat nog lichter is en nog makkelijker plooit ...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:55 schreef goudenkooi_gek_ het volgende:
Jannes is helaas te vroeg overleden.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:43 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Heb je de Jannes van der Wal gezien. Die heeft een uitgesproken mening over dat soort bandjes.
Ja hoor, hij kan al weer aansluiten.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:56 schreef 4-elements het volgende:
Bedacht hem netquote:
ja, hij is alweer in de achtervolgingquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:56 schreef 4-elements het volgende:
Hij rijdt nu achter de T-mobile wagen weer terug. Als Murphy nog steeds aanwezig is remt die auto waarschijnlijk dadelijk een keer, en vliegt hij door de achterruit.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:56 schreef 4-elements het volgende:
zal wel gebeuren, T-Mobile krijgt nog meer pechquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:57 schreef xienix84 het volgende:
[..]
Hij rijdt nu achter de T-mobile wagen weer terug. Als Murphy nog steeds aanwezig is remt die auto waarschijnlijk dadelijk een keer, en vliegt hij door de achterruit.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:55 schreef goudenkooi_gek_ het volgende:
Laffe hond!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:58 schreef Bartoli het volgende:
volgens mij zat Valverde daar ook (zag er 3 van caisse), dus toch piti die de weg overstak
Van mij had die laffe Valverde wel mogen vallenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:58 schreef Bartoli het volgende:
volgens mij zat Valverde daar ook (zag er 3 van caisse), dus toch piti die de weg overstak
Het is de vloek van de witte trui.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:59 schreef du_ke het volgende:
T-Mobile heeft neit het meeste geluk de afgelopen dagen.
combinatiequote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:00 schreef Bartoli het volgende:
[..]
wie die hond? valverde? ik? of een combinatie van![]()
inderdaadquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:02 schreef Eduard37 het volgende:
De info inzake Boogerd is ook al jaren hetzelfde...................
Pfffffffffffff
Tja, als je tot je 60ste mee zou kunnen dan is het wel jammer ...................quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:02 schreef xienix84 het volgende:
Het blijft jammer dat Boogerd stopt...
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:03 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Tja, als je tot je 60ste mee zou kunnen dan is het wel jammer ...................![]()
![]()
Dat wel ja, hij is en blijft een meesterknechtquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:02 schreef xienix84 het volgende:
Het blijft jammer dat Boogerd stopt...
Neej, die valt in een zwart gatquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:04 schreef xienix84 het volgende:
[..]
Tja...
Heeft Boogerd trouwens ook aspiraties om bij Rabo verder te gaan? (zoals Erik Dekker, Breukink die daar nu ook zitten?)
ook voor het eerst in deze etappequote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:05 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Op de VRT hebben ze tenminste een motor in de wedstrijd dit jaar![]()
Nee juist helemaal niet dacht ikquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:04 schreef xienix84 het volgende:
[..]
Tja...
Heeft Boogerd trouwens ook aspiraties om bij Rabo verder te gaan? (zoals Erik Dekker, Breukink die daar nu ook zitten?)
Weet ik niet. Denk dat die eerst gaat genieten van zijn vrije tijd en daarna rustig iets in de wielerrij gaat doen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:04 schreef xienix84 het volgende:
[..]
Tja...
Ff zappen.... 110 in de afdaling!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:05 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Op de VRT hebben ze tenminste een motor in de wedstrijd dit jaar![]()
Nou, ik zou m toch geen meesterknecht willen noemen. Dan denk ik aan Jan Boven.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:05 schreef goudenkooi_gek_ het volgende:
[..]
Dat wel ja, hij is en blijft een meesterknecht
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:05 schreef goudenkooi_gek_ het volgende:
[..]
Neej, die valt in een zwart gat![]()
Nou ze hebben hem toch wel uitgebreid besproken aan het begin, leraar Duits enzoquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:04 schreef Cootz het volgende:
Allemaal geklets over de Rabo's, maar over Stef Clement geen woord he... Je bent als Nederlander echt een beetje een buitenbeentje als je bij een andere ploeg rijdt...
Wat jij wilquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou, ik zou m toch geen meesterknecht willen noemen. Dan denk ik aan Jan Boven.
Waarom? De beste staat op bijna 6..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:07 schreef Eduard37 het volgende:
Nou Rabo, nu even gassen. 3 minuten voorsprong wordt een beetje teveel.
collega's kijken hier vrolijk mee hoorquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:53 schreef Xtreem het volgende:
[..]
kantoor, collega's.... geen livestream dus
Nee nergens voor nodig, zeker Boogerd en Niermann hebben ze ook nog nodig als het straks bergop gaat ik snap ook niet zo goed dat ze die later rijden en Weening niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:07 schreef Eduard37 het volgende:
Nou Rabo, nu even gassen. 3 minuten voorsprong wordt een beetje teveel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |