Over 70,1 KM.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:43 schreef xienix84 het volgende:
Hoelaat wordt de finish verwacht?
Precies tussen kwart voor en kwart over 5. Gezien dit tempo lijkt het me eerder kwart voor 5 dan kwart over worden.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:43 schreef xienix84 het volgende:
In Briancon was dat hequote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:44 schreef Cootz het volgende:
Storm tegen? Er postte net iemand een weerbericht waar uit bleek dat het nog niet eens windkracht 1 was...
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:44 schreef Cootz het volgende:
Storm tegen? Er postte net iemand een weerbericht waar uit bleek dat het nog niet eens windkracht 1 was...
Dat is hoeverquote:
Ik gok op dit moment op 16:56quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:43 schreef xienix84 het volgende:
Naja vooruit, maar daar zitten Maarten en Herbert ook, en vertellen toch wat anders...quote:
Op de Galibier dus pittig. Kan nog een link afdaling worden als je ineens een windvlaag krijgt.quote:
quote:
Waarom het beeld kunstmatig afknippen dan ? Wie geen breedbeeld heeft kan dat met meeste tv's nog altijd zelf doen als hij z'n hele schermpje gevuld wil zien...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:45 schreef du_ke het volgende:
Ben inderdaad blij dat de NOS het zo uitzend alleen het commentaar ben ik nooit echt gelukkig mee.
En waarom in breedbeeld als de meeste huishoudens dat niet hebben?
Mayo, Cobo...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:47 schreef Remzz het volgende:
Waarom Miller nu zelf op kop gaat rijden is me echt een raadsel....
Dat is allemaal veel te ingewikkeld en werkt maar half volgens mij. Op de NOS heb ik een mooi beeldscherm vol beeld. Bij de Belg dikke strepen boven en onder.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:47 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Waarom het beeld kunstmatig afknippen dan ? Wie geen breedbeeld heeft kan dat met meeste tv's nog altijd zelf doen als hij z'n hele schermpje gevuld wil zien...
Het wordt uitgezonden in 16:9, de nod maakt er 4:3 van.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:45 schreef du_ke het volgende:
Ben inderdaad blij dat de NOS het zo uitzend alleen het commentaar ben ik nooit echt gelukkig mee.
En waarom in breedbeeld als de meeste huishoudens dat niet hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |