Vragen staat vrij... vind ik ook... net zoals reageren....quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:21 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Ok dan, heb ook nooit beweerd dat ik een superkenner ben dus vandaar mijn vraag.
Het is inderdaad geen Ducrot die de hele tijd COURAGE zit te roepen terwijl hij met zijn kont in de wind zit te borenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:24 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Het commentaar is daar ook idd triest.
Maar vind de Belg zo slaapverwekkend overkomen. Het is gelukkig nog niet zo erg als met de Formule 1.
Heftig windje! Gusts of 6 km/h!!!1quote:
Astarloza en Popovychquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:26 schreef Cootz het volgende:
Wie gaat er het verste komen van de kopgroep als we zo gaan klimmen?
Allez Juan Josequote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:26 schreef One_of_the_few het volgende:
Ik verwacht cobo en mayo op de klimmen.
Cobo bewijst de criticasters in ieder geval dat het geen "brommer" was in het Baskenland. En dat het dus zeker geen toeval was dat hij daar won. Jammer dat hij naar Autun 4.00 verloor anders stond die nu top 20quote:
Gans & michel zeggen tenminste zo nu en dan eens wat zinnig. En dankzij André bellen ze tenminste nog eens op dode momenten naar de ploegleiders enzo ook ... Of naar hun man op de motor achteraan het peloton ... (Burghardt werd trouwens niet alleen aangereden door die hond, hij moest ook ervoor al de hele tijd lossen zei die)quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:26 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het is inderdaad geen Ducrot die de hele tijd COURAGE zit te roepen terwijl hij met zijn kont in de wind zit te boren
Breedbeeldquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:30 schreef DarkShine het volgende:
Op verzoek dan een Sporza cap.
[afbeelding]
WTFquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Gans & michel zeggen tenminste zo nu en dan eens wat zinnig. En dankzij André bellen ze tenminste nog eens op dode momenten naar de ploegleiders enzo ook ... Of naar hun man op de motor achteraan het peloton ... (Burghardt werd trouwens niet alleen aangereden door die hond, hij moest ook ervoor al de hele tijd lossen zei die)
De Belg is niet de enige waar gebeld word.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Gans & michel zeggen tenminste zo nu en dan eens wat zinnig. En dankzij André bellen ze tenminste nog eens op dode momenten naar de ploegleiders enzo ook ... Of naar hun man op de motor achteraan het peloton ... (Burghardt werd trouwens niet alleen aangereden door die hond, hij moest ook ervoor al de hele tijd lossen zei die)
Beetje die arme hond de schuld geven hequote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |