Dat is toch niet erg. Het is geen wedstrijd om het snelste boven te zijn.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:57 schreef Eduard37 het volgende:
M.a.w. Millar houdt de boel juist op.
dus?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:54 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Zubeldia werd vorig jaar nog 8ste in de Tour hoor ...
Precies. Mocht die groep vooruit blijven met deze voorsprong dan zou niemand bij Rabo daarom rouwen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:58 schreef Cootz het volgende:
[..]
Dat is toch niet erg. Het is geen wedstrijd om het snelste boven te zijn.
http://forum.fok.nl/topic/1052851/1/50 is een beter topic voor die discussie denk ik. Zit nu op m'n werk en kan geen van 2 zienquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:57 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Qua beeldkwaliteit vind ik de NOS minder. Dat lijkt wel uitgerokken om die 4/3 te bekomen ...
Vandaar dat er 150 achter hem strandde.quote:
>> FBquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:00 schreef -skippybal- het volgende:
Wat is Fok! weer eens kut zeg.
Non-management
Komt er ooit wel 'ns iets positiefs uit jouw strot?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:00 schreef -skippybal- het volgende:
Non-management
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:00 schreef -skippybal- het volgende:
Non-management
Daar waar positief ja.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:01 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Komt er ooit wel 'ns iets positiefs uit jouw strot?
Maar wel met een mooie banner.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:00 schreef -skippybal- het volgende:
Non-management
Dan gaat Danny weer huilen dat iedereen tegen 'm is omdat ze klagen over downtimequote:
Astarloza voorop, daarachter ergens zwemmend Popovych, Clement, Gusev, Vaugrenard, Guttierez.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:04 schreef JeroenV het volgende:
Ik schakel net in, kan iemand me kort inlichten?
Uit wie bestaat de kopgroep enzo?
Wat is de positie van Rasmussen/Menchov?
Hoe staat het met de Nederlanders?
Enz..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |