Visite tijdens de Tour ? Buitengooien die hap. "Kom na 18h nog maar eens terug"quote:
Van wanneer is dat? Dat heb ik schijnbaar gemist.quote:
Als je overschakelt is het echt te erg, dat verschil. Gewoon een derde van het beeld is er af gekniptquote:
In Nederland heeft nog steeds niet meer dan 50% van de huishoudens breedbeeld dus waarom zou je dan in breedbeeld gaan uitzenden?quote:
Kan ik moeilijk zeggen met 2 jarigen hier thuisquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:32 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Visite tijdens de Tour ? Buitengooien die hap. "Kom na 18h nog maar eens terug"
In de ronde van zwitserland won hij een mooie etappe. Maar als je zag wie er eigenlijk echt achter hem aanreden. Horner, met alle respect maar er rijden stukken beterer klimmers mee. Ik denk dat een klein groepje favorieten met een enekel verrassing bovenop de galibier komen en dan zal valverde wel de sprint winnen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:29 schreef Ericr het volgende:
Misschien dat Gusev zijn dag heeft, maar denk dat ze voor de top van de Telegraphe er allemaal aan zijn.
Om dat je met de tijd moet meegaan.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:33 schreef Remzz het volgende:
[..]
In Nederland heeft nog steeds niet meer dan 50% van de huishoudens breedbeeld dus waarom zou je dan in breedbeeld gaan uitzenden?
zijn wij nederlanders dan nog zo ouderwetsquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:33 schreef Remzz het volgende:
[..]
In Nederland heeft nog steeds niet meer dan 50% van de huishoudens breedbeeld dus waarom zou je dan in breedbeeld gaan uitzenden?
val van Burghardt eerder vandaagquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:33 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Van wanneer is dat? Dat heb ik schijnbaar gemist.
quote:
Tja schijnbaar, wij hebben hier thuis 3 tv's, 3x gewoon 4:3quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:34 schreef Bartoli het volgende:
[..]
zijn wij nederlanders dan nog zo ouderwets![]()
Prachtig stukjequote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:35 schreef Damzkieee het volgende:
Sukkel die Herbert. Hij stelt een vraag en antwoord vervolgens direct zelf
2x 4:3 en 1 breedbeeld ici.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:35 schreef Remzz het volgende:
[..]
Tja schijnbaar, wij hebben hier thuis 3 tv's, 3x gewoon 4:3
wij hebben er 4 (in beneden en op iedere slaapkamer eentje (ouders, broertje en ik). 3 van de TV's zijn breedbeeld de andere niet maar goed.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:35 schreef Remzz het volgende:
[..]
Tja schijnbaar, wij hebben hier thuis 3 tv's, 3x gewoon 4:3
Misschien omdat je nu door het feit dat je doordat je nu een deel van het beeld gaat wegknippen en de rest gaat vergroten een mindere kwaliteit krijgt ?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:33 schreef Remzz het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |