Hij liet op de Iseran de punten helemaal lopen, ben benieuwd wat ie nu doet.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:06 schreef Damzkieee het volgende:
Rasmussen voor de laatste puntjes zo?
chillen is relatiefquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:06 schreef Falco het volgende:
De Rabo's zitten hem weer hard te chillen.
Zijn hematocriet waarde bijgevuld jaquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:06 schreef Gitanki het volgende:
Niet slecht van Clement, heeft z'n rustdag beter verteerd.
Voor Mayo neem ik aan.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:08 schreef Eduard37 het volgende:
Waarom doet die gele ploeg nu steeds kopwerk? Belangen?
Balletje Mayoquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:08 schreef Eduard37 het volgende:
Waarom doet die gele ploeg nu steeds kopwerk? Belangen?
Da's waar, maar Saunier Duval verzorgt het kopwerk en houdt de achterstand op Astorloza beperkt.quote:
Hemaglobine. Gewoon legaal en liefquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zijn hematocriet waarde bijgevuld ja![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:07 schreef Art_Core het volgende:
Dit is de dag waarop vroeger Jean en Mart gingen bomen over de hitte en hoeveel bidons drinken er door zullen gaan en dat Jean dan zei dat het toch zaak was om discipline op te brengen bij het drinken - en dat Mart dan langzaam onder de tafel verdween van het lachen.
Waar is die tijd....quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:07 schreef Art_Core het volgende:
Dit is de dag waarop vroeger Jean en Mart gingen bomen over de hitte en hoeveel bidons drinken er door zullen gaan en dat Jean dan zei dat het toch zaak was om discipline op te brengen bij het drinken - en dat Mart dan langzaam onder de tafel verdween van het lachen.
Geel verdedigen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:09 schreef VoreG het volgende:
Ik ben net wakker, wat is de taktiek van de Rabo's?
Controleren.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:09 schreef VoreG het volgende:
Verdedigen, en dat gaat ze tot nu toe heel goed af.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:09 schreef VoreG het volgende:
Rasmussen in het geel houden, en dat gaat ze vrij goed afquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:09 schreef VoreG het volgende:
Ik doelde ook niet op dopingquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:09 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hemaglobine. Gewoon legaal en lief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |