Knurftquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:26 schreef sir_dalord het volgende:
en een lage divisie knakker wiens naam mij tijdens het schrijven van dit stukje totaal ontschoten is
heej! Heb je al eens in het Hattrick-topic van Fok gekeken? Is voor iedereen, ook niet supportersquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:34 schreef flyguyke500 het volgende:
hoi, is dit enkel voor hattrick supporters? en kunnen belgen ook meedoen?![]()
groeten
nee hoor, je hoeft geen supporter te zijn om mee te doenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:34 schreef flyguyke500 het volgende:
groeten
En stem op EkeDeventer voor het U-20 Nederlands elftal!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:36 schreef Grumpey het volgende:
[..]
heej! Heb je al eens in het Hattrick-topic van Fok gekeken? Is voor iedereen, ook niet supporters
[Hattrick] #229 Nieuw seizoen, nieuwe verkiezingen!
(voor deze beker weet ik het niet, moet je grote baas SD vragen)
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:38 schreef Egamer het volgende:
[..]
En stem op EkeDeventer voor het U-20 Nederlands elftal!
ok bedankt cool! heb wel maar een zeer bescheiden ploegje maar ik denk erover na!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:37 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
nee hoor, je hoeft geen supporter te zijn om mee te doen
en belgen kunnen ook meedoen
Neeeeeeequote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:46 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
beetje in mijn topic lopen te adverteren. Ik ga op de concurrent stemmen nu![]()
en waar bemoei jij je dan weer mee, volgens mij had ik het tegen SD en niet tegen jou.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:15 schreef Lennox het volgende:
Dan ben je echt te lam om uit je ogen te kijken
volgens mij heb ik je ook niet gevraagd te reagerenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:24 schreef Lennox het volgende:
Sorry chef
Zit je net in het andere topic lekker over je team te babbelen en dan kan je hier niet even 2 dingen extra typen.
Als je iemand specifiek bedoelt moet je ook even de quoteknop gebruiken. Dan zal ik niet meer op je reageren ok?
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:12 schreef sir_dalord het volgende:
ok sorry hoor jongens, maar die J-D voert geen zak uit, het topic is nu iets van 10 uur open en nog niks van hem gehoord. Ik geloof dat J-D dood is. Nee hoor, hier begin ik niet aan
JD is op vakantie lamlul!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:12 schreef sir_dalord het volgende:
ok sorry hoor jongens, maar die J-D voert geen zak uit, het topic is nu iets van 10 uur open en nog niks van hem gehoord. Ik geloof dat J-D dood is. Nee hoor, hier begin ik niet aan
Aldus JD.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:01 schreef -J-D- het volgende:
Ik ga dinsdag op vakantie, maar volgende week is de 1e ronde van de beker.
Heb wel mijn standaardopstelling gemaakt, dus dat zal wel goed gaan, maar aangezien de wedstrijd nog niet bekend is, kan ik niet aangeven dat ik wil PICCEN. Dat kan pas nadat de bekerwedstrijd bekend is, maar dan ben ik in Z-Frankrijkgoedkoop drank inslaan bij de spaanse grens. 4.5 liter whiskey voor 45 euro van een bekend merk waar je in nederlaand 0.75 l voor krijgt voor hetzelfde geld
Kuttrick
Groot gelijk !Het zijn een stelletje klootzakken die het niet verdienen om in de fokcup mee te spelen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:26 schreef sir_dalord het volgende:
Hij gaat dus gewoon op vakantie terwijl hij weet dat er een fok!cup moet worden georganiseerd?
Jezus, leer je prioritieiten te stellen. hij wordt uitgesloten van de fok!cup. Net als komrad, de lamlul
Natuurlijk niet, ik ga niet steeds die 6k betalen hoor! De Fok!Cup is en blijft voor Nederlandsche teams...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:34 schreef flyguyke500 het volgende:
groeten
Rot jij lekker terug naar Suomi landquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:15 schreef fabianf het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ik ga niet steeds die 6k betalen hoor! De Fok!Cup is en blijft voor Nederlandsche teams...
Refused FC (553913) / V
Waarom moet ik altijd weer de lul zijnquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:47 schreef Ruudt het volgende:
Ik ga niet meedoen als er alleen maar waailappen zoals United Black Panthers meedoen..
quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:43 schreef Yankee_One het volgende:
ik zal btw niet veel fokcup wedstrijden spelen aangezien ik zeer lang in de beker blijf dit jaar
quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:26 schreef sir_dalord het volgende:
Hij gaat dus gewoon op vakantie terwijl hij weet dat er een fok!cup moet worden georganiseerd?
Jezus, leer je prioritieiten te stellen. hij wordt uitgesloten van de fok!cup. Net als komrad, de lamlul
Als ik tegen pekel moet dan, dan, dan, dan...quote:
met deze objectieve organisatie weet je zeker dat dat gaat gebeuren natuurlijkquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:02 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Als ik tegen pekel moet dan, dan, dan, dan...
Je weet wel wat
quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:04 schreef Grumpey het volgende:
[..]
met deze objectieve organisatie weet je zeker dat dat gaat gebeuren natuurlijk
quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:40 schreef sir_dalord het volgende:
even een huishoudelijke mededeling
pekel zal meedoen met de elite fokcup om wat gaten op te vullen. Hij zal rechtstreeks doorgaan de de halve finales, waar hij het op zal nemen tegen de zandpol trappers die tot aan de HALVE finale door slechte organisatie alleen maar wo's heeft
quote:Op zondag 22 juli 2007 11:32 schreef Grumpey het volgende:
waarom denk ik dat je de finale niet gaat redden pekel
quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:40 schreef sir_dalord het volgende:
even een huishoudelijke mededeling
pekel zal meedoen met de elite fokcup om wat gaten op te vullen. Hij zal rechtstreeks doorgaan de de halve finales, waar hij het op zal nemen tegen de zandpol trappers die tot aan de finale door slechte organisatie alleen maar wo's heeft
Ow, en doe ik niet meer mee zie ikquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:26 schreef sir_dalord het volgende:
Kan je zien wat een gepruts..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:18 schreef -J-D- het volgende:
-J-D-
hoolieganzen
hoolieganzen
ID 362390
VI
-edit-
Ik zie net dat ik het organiseer. Dat wist ik nog niet
Grappig![]()
[..]
Ow, en doe ik niet meer mee zie ikEn blijkbaar organiseer ik het niet meer
Wat gaat dat toch rap als je 2 weken in Frankrijk zit.
Ach ja, tis nu al beter dan de vorige cup...quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:31 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ach ja, tis nu al beter dan de vorige cup...
Maar das dan ook niet zo moeilijk![]()
Toen hij dat doorhad, rende hij naar de wc omdat het hem dun door de broek liep.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:32 schreef maniack28 het volgende:
[..]Ach, vorige cup wist trustie tenminste dat ie organisator was
Volgens mij is hij écht dood.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:32 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Toen hij dat doorhad, rende hij naar de wc omdat het hem dun door de broek liep.
Naar verluidt zit hij er nog
Tuurlijkquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:37 schreef Silver_Shark het volgende:
bij mij in de comp zit iemand die koopt keepers en verkoopt ze gelijk voor een hoger bedrag mag dat?
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:32 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Toen hij dat doorhad, rende hij naar de wc omdat het hem dun door de broek liep.
Naar verluidt zit hij er nog
FC quikkie (1011014)quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:38 schreef renetje19 het volgende:
Kan ik me nog inschrijven? ik wil ook wel meedoen, maar weet mijn teamid niet, kan ik vanavond pas opgeven.
Renetje19
renetje19
FC Quikkie
VIII
Waarom ik ook.quote:
Jij was toch organisatie?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:55 schreef -J-D- het volgende:
Is er al meer bekend?
niet deze woensdag, maar die daarop. dus...15 augustusquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:31 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Heb je al een vermoedelijke aanvangsdatum?? Gezien mijn andere cup niet eerder dan 12 september zal beginnen en ik niet verwacht hier met mijn X verder dan een 2e ronde (wanneer ik in 1e ronde stunt) te komen, zou ik evt. nog mee kunnen doen, één en ander dus afhankelijk van het fok!cup-schema..
Indien het 15 of 22 augustus is, dan is er voor mij wel mogelijkheid om mee te doen (uitgaande van 22 augustus zou ik op 12 september dan al in de 4e ronde zitten.. dat lijkt me stug dat ik die ga halen..)quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:13 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
niet deze woensdag, maar die daarop. dus...15 augustus
Nee, ik werk af en toe de site bij als sd geen tijd heeftquote:
wat hij zegtquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:03 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Nee, ik werk af en toe de site bij als sd geen tijd heeft
SD is de organisator.
Hey Weber de 2e!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:14 schreef zandpoller het volgende:
zandpoller
zandpoller
V.V. Zandpol
148871
VI
Dikke waailap...quote:
quote:hello friends! Of course I want to also participate! I hope that I am going to have sufficient time to accept all the parties, but am going to treat! so long!
Zaterdag meetingquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:19 schreef sir_dalord het volgende:
ik heb 35 inschrijvingen momenteel. Het resultaat zal zijn dat er maar 1 fokcup word gehouden, dus geen jupiler league.
Ik ben nu bezig met het schema
Ik zie nu iedereen watertanden vanwege de pekel-mogelijkheid.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:19 schreef sir_dalord het volgende:
ik heb 35 inschrijvingen momenteel. Het resultaat zal zijn dat er maar 1 fokcup word gehouden, dus geen jupiler league.
Pick me, pick me!!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:09 schreef fabianf het volgende:
[..]
Ik zie nu iedereen watertanden vanwege de pekel-mogelijkheid.
1 Fok!Cup is ook authentieker (al zal het minder plezant zijn voor de beginnende ploegen).
Tsssssssss.. met 36 man kan je prima 2 cups houdenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:19 schreef sir_dalord het volgende:
Ik ben nu bezig met het schema
Niets mis mee.. heb je tenminste wat minder bekerheldenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:21 schreef maniack28 het volgende:
Het duurt wel erg lang trouwens, we zitten al in week 5...
Ja, kom ik een keer ver in de beker, word ik weer genaait...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:22 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Niets mis mee.. heb je tenminste wat minder bekerhelden
Ja, daar had je dan eerder aan moeten denken hequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:24 schreef sir_dalord het volgende:
ja het duurt wat langer dan gedacht, maar helaas, zonder internet is het allemaal maar behoorlijk lastig
Dat zullen we zienquote:maar het valt makkelijk te regelen allemaal
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:38 schreef sir_dalord het volgende:
ik heb geen internet sinds 2 weken, maar goed, als jij een fokcup enigszins kan regelen, moet het voor mij een makkie zijn
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:38 schreef sir_dalord het volgende:
ik heb geen internet sinds 2 weken, maar goed, als jij een fokcup enigszins kan regelen, moet het voor mij een makkie zijn
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:00 schreef sir_dalord het volgende:
en knockout word het niet denk ik, omdat de fokcup voornamelijk een zekerheidje is voor een aantal leuke oefenwedstrijden
behalve natuurlijk als we tegen jou spelen, dan stel ik gewoon mijn beste middenvelders opquote:
Mjah.,.. dan krijg je natuurlijk weer van die paupers die WO's veroorzakenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:00 schreef sir_dalord het volgende:
ach, ik vermaak me wel zonder internet, het is alleen wat lastiger de fokcup regelen zonder internet, ook in het weekend heb ik geen internet beschikbaar
en knockout word het niet denk ik, omdat de fokcup voornamelijk een zekerheidje is voor een aantal leuke oefenwedstrijden
Die zijn er helaas altijdquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:09 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Mjah.,.. dan krijg je natuurlijk weer van die paupers die WO's veroorzaken
Ik hoop voor je dat het zo blijftquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:28 schreef SuperWeber het volgende:
Ondanks dat de organisatie kutis, vind ik het toch beter dan vorig seizoen
Dat lijkt mij ookquote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:01 schreef komrad het volgende:
aangezien er nogal wat bekeraars zijn en sirda nog geen schema heeft ga ik er maar vanuit dat het een weekje opschuift en ga ik een friendly regelen.
Ik zou nog geen friendly regelen als ik jullie was.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:27 schreef sir_dalord het volgende:
ok, ik maak morgen de poulewedstrijden, wat betekent dat er nog 1 week geen fokcup zal zijn. Aan de hand van de bekeruitslagen morgen, zal worden bepaald wie de bekerhelden zijn.
Het is allemaal erg lastig momenteel omdat ik thuis geen internet heb
ik heb tijd zat daar gaat het niet om, maar er is geen schema waardoor ik nu al zeker weet dat er weer 5-10 teams een friendly geregeld hebben dus waarom zou ik wachten. Ik heb het in het verleden ook eens geregeld dus weet een beetje hoe het werkt hequote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:47 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik zou nog geen friendly regelen als ik jullie was.
Hoeveel bekerhelden er zijn, is nooit een meetpunt geweest. Ik denk dat sirdalord misschien bij een bepaalde week een grens trekt, en dan een schema gaat maken.
Ik zou zeker wachten tot zondagavond, want volgens de laatste info begint de cup volgende week.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:08 schreef komrad het volgende:
je lijkt wel een leraar![]()
eigen verantwoordelijkheid
Dan wacht SD nog maar een weekquote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:47 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik zou nog geen friendly regelen als ik jullie was.
Hoeveel bekerhelden er zijn, is nooit een meetpunt geweest. Ik denk dat sirdalord misschien bij een bepaalde week een grens trekt, en dan een schema gaat maken.
Ik zou zeker wachten tot zondagavond, want volgens de laatste info begint de cup volgende week.
Alleen voor niet flexibele, zenuwachtige mensen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:20 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Sorry, maar op donderdag moet wel bekend zijn of je die week daarop moet spelen of niet.
Flagchasers moeten niet mee doen aan de Fok!-cupquote:Zeker voor flagchasers is wachten tot zondagavond een beetje onhandig, aangezien je voor buitenlandse friendly's toch best je best moet doen soms.
Ach... de Fok!Cup is een zekerheidje voor een friendly, aldus SD.. moet die friendly wel op tijd geregeld kunnen worden. Ik verwacht echt niet dat SD dit weekend het schema al heeft.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:22 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Flagchasers moeten niet mee aan doen aan de Fok!-cup
Zo geliefd is de Finse vlag in die verzameling niet.
maar geen schemaquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:25 schreef komrad het volgende:
er is hier wel een patroon.....
Ok dan!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:14 schreef sir_dalord het volgende:
komende week kan je gewoon oefenwedstrijden regelen hoor
We zitten nog perfect op schema, vorig jaar waren er 2/3 tussenweken dus ik heb genoeg ruimte om het te organiseren
Ik zeg: Levenslange uitsluiting uit de Fok!Cup...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:36 schreef zandpoller het volgende:
[..]
Het is ook geen SuperWeber maar SjakieWeber![]()
Word je al bang dat ik van je ga winnenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:33 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik zeg: Levenslange uitsluiting uit de Fok!Cup...
De waarheid mag gezegd worden! Volgende keer er aan denken om plaatjes zelf te hosten, hmm?quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:20 schreef SuperWeber het volgende:
Even een plaatje om te laten zien dat sommige mensen hun praatjes voor zich moeten houden
[afbeelding]
Vooral editie 8 is belangrijk
Waarom zou ik officiële Fok!Cup plaatjes zelf moeten hosten??quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
De waarheid mag gezegd worden! Volgende keer er aan denken om plaatjes zelf te hosten, hmm?
quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:15 schreef REFUSED het volgende:
Hulde voor de organisatie tot nu toe, ik merk al dat het veel beter gaat dan de vorige editie.
Weet je zeker dat hij niet volgende week dinsdag of woensdag bedoeld heeft??quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:28 schreef -J-D- het volgende:
[..]sirdalord
Op de meeting heeft ie beloofd het schema dinsdag of woensdag te presenteren.
Dat is dus morgen of overmorgen
ctrl+F5.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:01 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Waarom zou ik officiële Fok!Cup plaatjes zelf moeten hosten??
Hij had het al gezienquote:
Wat een bikkel! Zeker wel de beste organisator tot nu toe ja, valt niet aan te tippen. Misschien eens ff een telefoontje naar de UEFA plegen, mss hebben ze nog iemand nodig op de CL te organiseren..quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:28 schreef -J-D- het volgende:
[..]sirdalord
Op de meeting heeft ie beloofd het schema dinsdag of woensdag te presenteren.
Dat is dus morgen of overmorgen
Wanneer begint het hoofdtoernooi van de CL met de groepsfase?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:52 schreef Mangoworks2002 het volgende:
wanneer beginnen we?
pot verwijt de ketel.....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:41 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Wat een bikkel! Zeker wel de beste organisator tot nu toe ja, valt niet aan te tippen. Misschien eens ff een telefoontje naar de UEFA plegen, mss hebben ze nog iemand nodig op de CL te organiseren..
iets met pasen en pinksteren....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:54 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Wanneer begint het hoofdtoernooi van de CL met de groepsfase?
Kritiek? Ik geef geen kritiek, ik ben louter positief... ik meen het, je moet echt een telefoontje plegen. De communicatie is zoveel beter, je bent vaak online en het schema is al bekend. Echt top!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:04 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
pot verwijt de ketel.....
de man die geen kritiek kan verdragen zit weer op de eerste rang op kritiek te geven
Ach, het is dat ik weet dat dit tenminste kleur geeft aan je leven dus ik laat je lekker klagenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:22 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Kritiek? Ik geef geen kritiek, ik ben louter positief... ik meen het, je moet echt een telefoontje plegen. De communicatie is zoveel beter, je bent vaak online en het schema is al bekend. Echt top!
Stuur je ook nog berichten per federatiepost op? Aan degenen die het forum niet lezen. En moeten we volgende week nu vrij houden of niet? En hou je er ook rekening mee dat er nog mensen op vakantie zijn? en let je ook wel op dat de finale niet in de week dat er p/d gespeeld wordt is? En maak je nog de site of doe je hier de score bijhouden? En blijft dat dezelfde site of heb je de site van je broer geripped (die met de automatische standen verwerken). En is er al nagedacht over het adres, want fokhattrick.nl gaat verdwijnen dacht ik.. vraag maar ff aan JD.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:29 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
Ach, het is dat ik weet dat dit tenminste kleur geeft aan je leven dus ik laat je lekker klagen
niet dat ik er wakker van kritiek lig, itt jou![]()
Ik zal je mama ff bellen, kan ze je ophalen bij het ballenbad.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:33 schreef SuperWeber het volgende:
*Bijna begint te huilen....
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:34 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik zal je mama ff bellen, kan ze je ophalen bij het ballenbad.
Wil je een lollie om tot die tijd een beetje zoet te blijven? Moet je ff vragen of SD langskomt...quote:
Smeerpoetsquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:38 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
* sir_dalord geeft een lolly aan SuperWeber
*quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:38 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
* sir_dalord geeft een lolly aan SuperWeber
Half oktober verdwijnt fokhattrick.nl pas, en dat weet sirdalord.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:32 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Stuur je ook nog berichten per federatiepost op? Aan degenen die het forum niet lezen. En moeten we volgende week nu vrij houden of niet? En hou je er ook rekening mee dat er nog mensen op vakantie zijn? en let je ook wel op dat de finale niet in de week dat er p/d gespeeld wordt is? En maak je nog de site of doe je hier de score bijhouden? En blijft dat dezelfde site of heb je de site van je broer geripped (die met de automatische standen verwerken). En is er al nagedacht over het adres, want fokhattrick.nl gaat verdwijnen dacht ik.. vraag maar ff aan JD.
Er is dit jaar geen dubbele Fok!-Cup, begreep ik van sirdalord.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:58 schreef Silver_Shark het volgende:
worden PHT en ik niet bij de jongeren klassement gezet van VIII en lager?
Vinden ze het niet raar dat je met balletjes zit te spelen dan?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:10 schreef sir_dalord het volgende:
en ik zit op mijn werk dus soms kan ik het iets langer duren
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vinden ze het niet raar dat je met je balletjes zit te spelen dan?
Nope...quote:
Ik ken er maar liefst 1 uit deze poulequote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:15 schreef sir_dalord het volgende:
Poule C
SuperBaBy 813546
Vulture United 1362274
Bacardi Boys 361269
FC Quikkie 1011014
Je bekijkt het maar.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:47 schreef sir_dalord het volgende:
Deze poule heeft maar 3 ploegen, mocht er een bekerheld er vanavond uitvliegen, kan hij in deze poule komen
Laatste wedstrijd?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:52 schreef sir_dalord het volgende:
bezig met schema nu
laatste wedstrijd op neutraal terrein
website gaat me niet lukken, alleen internet op werk
Als ik straks nog zin heb kijk ik wel even of ik een leuk overzicht kan maken op een site adhv de updates die hier gepost worden zodat alles tenminste overzichtelijk bij elkaar staat.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:52 schreef sir_dalord het volgende:
jij enorme brabo...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:54 schreef -J-D- het volgende:
Laatste wedstrijd?
Ik begrijp het niet, maar ik wacht wel even het schema af.
Pffft...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:52 schreef sir_dalord het volgende:
bezig met schema nu
laatste wedstrijd op neutraal terrein
Maak dan een nieuw topic met als OP de hele lijst met poules en wedstrijden in welke week etc.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:56 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Als ik straks nog zin heb kijk ik wel even of ik een leuk overzicht kan maken op een site adhv de updates die hier gepost worden zodat alles tenminste overzichtelijk bij elkaar staat.
K, maar ik hoop toch nog een 4e ploeg te vinden voor deze poulequote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:22 schreef maniack28 het volgende:
Ow en SD, doe poule H dan alles neutraal of de laatste wedstrijd sc diepfries thuis, want anders mag SC Diepfries nooit thuis spelen... das een beetje lullig.
er is toch nog 1 inhaalrondequote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:27 schreef nicomart het volgende:
ik zie dat er geen ruimte is voor foutjes?
Tuurlijk niet, alleen neporganisatoren houden rekening met foutjes...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:27 schreef nicomart het volgende:
ik zie dat er geen ruimte is voor foutjes?
Kijk daar zeg je het zelf al. Hoe moet je dat in een OP bij gaan houden?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:15 schreef maniack28 het volgende:
Maak dan een nieuw topic met als OP de hele lijst met poules en wedstrijden in welke week etc.
@SD: Hoe en waar ga je de standen dan bijhouden? Ik neem aan dat men wel wil zien hoeveelste ze staan. En wie gaan er door naar de KO en bekerinstroomrondes enzo?
Er bestaat al een sitequote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:39 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Kijk daar zeg je het zelf al. Hoe moet je dat in een OP bij gaan houden?
Sir_dalord houdt gewoon het toernooi in handen en bij hem moet je voor alles zijn, ik maak enkel een site adhv het topic en de info die eruit voortvloeit zodat iedereen overzicht houdt van de gehele Fok!Cup (dus ook de uitslagen, standen en wedstrijdschema) zodat niet iedereen heel het topic hoeft door te spitten.
je gaat er aanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:02 schreef foetre het volgende:
sir_dalord![]()
![]()
refused![]()
Wat een perfect geregelde fokcup!!
Ik heb er echt onwijs veel zin in!!!
niet echt eerlijk hequote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:17 schreef sir_dalord het volgende:
grmbl...
Ik dacht dat ik alles had gecheckt... We wachten even af wat je doet vanavond
....quote:
was ook beetje sarcastisch bedoeld, ik vind het best....ik win toch welquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:22 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
....
het hoeft niet enzo, ik dacht dat de meeste de 3 gegarandeerde oefenwedstrijden wel lekker vonden..
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:25 schreef DJqbl5 het volgende:
[..]
was ook beetje sarcastisch bedoeld, ik vind het best....ik win toch wel![]()
pekelquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:01 schreef Yurzinho het volgende:
enkeling
Ik vind het trouwens wel prima hoor als we in Poule H op neutraal terrein spelen als dat het eerlijker maakt....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:25 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
K, maar ik hoop toch nog een 4e ploeg te vinden voor deze poule
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:24 schreef qyn het volgende:
Ik in dezelfde poule als SuperWeber
wel beetje déjà vu![]()
quote:25-11-2004 Eindelijk gerechtigheid...
Na het cupdebacle tegen FC KVK van vorig seizoen (3-0 verlies, red.), wat uitschakeling betekende in de poulefase. Hebben de Trappers de zaken gisteren rechtgezet. Met uitstekend uitgevoerde counteraanvallen wisten de Trappers FC KVK met 2-3 van zich af te houden en hiermee de eerste positie in de poulefase te bereiken. "De zware blessure voor Ruud Jan Heijne (FC KVK, red.) is wel sneu. FC KVK moet ook geen mietjes opstellen tegen de Trappers. Dat is vragen om moeilijkheden" Aldus manager Weber.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:03 schreef Ruudt het volgende:
Ik doe ook maar mee aangezien ik wel erg vroeg uit de beker lig.
Zo zie je maar dat met zo'n goeie organisator de wedstrijden ook goed geregeld wordenquote:ADO'67
Aftrap: 22-08-2007 om 17:05
Speelterrein: het Schutskampstadion, normaal. Geregeld!
ik heb geen keuzequote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:01 schreef Yurzinho het volgende:
De meesten spelen volgens mij idd zo veel mogelijk met het tweede team. Op een enkeling na dus. Duidelijk.
Tsssssss. en mij vergeten dan hequote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:34 schreef REFUSED het volgende:
Fok!Cup
Voor mensen zonder logo ga ik geen moeite doen... Hier en daar kan er nog een foutje zijn ingeslopen maar blame het bier.
Lees het kleine-letter-gedeelte nog eens ajb... Zorg asap voor een werkend logo en misschien dat ik er dan nog even naar kijk.quote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:34 schreef REFUSED het volgende:
Fok!Cup
Voor mensen zonder logo ga ik geen moeite doen... Hier en daar kan er nog een foutje zijn ingeslopen maar blame het bier.
beter dan een 352 positiespeltrainernerdquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:21 schreef Silver_Shark het volgende:
er zitten wel veel counter nichten in de fok cup
ik doe wing trainingquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:34 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
beter dan een 352 positiespeltrainernerd
Goed bezig Refused!
Ik heb een werkend logoquote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:59 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Lees het kleine-letter-gedeelte nog eens ajb... Zorg asap voor een werkend logo en misschien dat ik er dan nog even naar kijk.
Fok!Cup
en mijquote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:46 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Tsssssss. en mij vergeten dan he
Mooi werk hoor.....
quote:Zandpol Trappers
Aanvangstijd: 22-08-2007 om 17:05
Speelterrein: New Dam Lane, Normaal. Geregeld!
Zeer nice...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:34 schreef REFUSED het volgende:
Fok!Cup
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:37 schreef Yankee_One het volgende:
godver, ik heb de wedstrijd van volgende week geregeld. kunnen we het programma van onze poule omgooien met volgende week.
excuses![]()
sure en heb de andere 2 ploegen het al laten wetenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:37 schreef Yankee_One het volgende:
godver, ik heb de wedstrijd van volgende week geregeld. kunnen we het programma van onze poule omgooien met volgende week.
excuses![]()
Ruudt is inmiddels uitgenodigdquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:12 schreef sir_dalord het volgende:
ruudt komt in poule H, ik zal het zo even bijwerken
Prutser.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:31 schreef Silver_Shark het volgende:
Uitdagingen: 1
PHT
Speelterrein: Pantoffeltjes Arena, Normaal. Geregeld!
hoezo prutserquote:
Ik wil GVD een 5-0 overwinnening met de bijbehorende 3 punten voor een WOquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:24 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
sure en heb de andere 2 ploegen het al laten weten
k, zandpoll heeft een 5-0 overwinning tov foetre krijgt de bijbehorende 3 punten voor een WOquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:19 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik wil GVD een 5-0 overwinnening met de bijbehorende 3 punten voor een WO
Kutorganisatie![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:28 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
k, zandpoll heeft een 5-0 overwinning tov foetre krijgt de bijbehorende 3 punten voor een WO
Je kunt de moeilijkste tegenstander maar vast gehad hebbenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:37 schreef Yankee_One het volgende:
excuses![]()
Fok!Cup
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:32 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ruudt is inmiddels uitgenodigd
quote:Uitdagingen: 1
Real Club de Culo
Speelterrein: 't Wjerstribbige Lân, Normaal. Geregeld!
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:13 schreef qyn het volgende:
Prachtig Refused!![]()
FC James's heeft al een friendly![]()
Dat kan dan niemand anders als mijn persoontje zijn...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:18 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik ken er maar liefst 1 uit deze poule
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:24 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
sure en heb de andere 2 ploegen het al laten weten
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:43 schreef Dieptriest het volgende:
[..]
Dat kan dan niemand anders als mijn persoontje zijn...![]()
Dan zal ik even accepterenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:20 schreef DaMadKow het volgende:
Ik heb Mardy Bums uitgedaagd, tevens mijn logo weer werkend gemaakt!
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |