Laatste wedstrijd?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:52 schreef sir_dalord het volgende:
bezig met schema nu
laatste wedstrijd op neutraal terrein
website gaat me niet lukken, alleen internet op werk
Als ik straks nog zin heb kijk ik wel even of ik een leuk overzicht kan maken op een site adhv de updates die hier gepost worden zodat alles tenminste overzichtelijk bij elkaar staat.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:52 schreef sir_dalord het volgende:
jij enorme brabo...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:54 schreef -J-D- het volgende:
Laatste wedstrijd?
Ik begrijp het niet, maar ik wacht wel even het schema af.
Pffft...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:52 schreef sir_dalord het volgende:
bezig met schema nu
laatste wedstrijd op neutraal terrein
Maak dan een nieuw topic met als OP de hele lijst met poules en wedstrijden in welke week etc.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:56 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Als ik straks nog zin heb kijk ik wel even of ik een leuk overzicht kan maken op een site adhv de updates die hier gepost worden zodat alles tenminste overzichtelijk bij elkaar staat.
K, maar ik hoop toch nog een 4e ploeg te vinden voor deze poulequote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:22 schreef maniack28 het volgende:
Ow en SD, doe poule H dan alles neutraal of de laatste wedstrijd sc diepfries thuis, want anders mag SC Diepfries nooit thuis spelen... das een beetje lullig.
er is toch nog 1 inhaalrondequote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:27 schreef nicomart het volgende:
ik zie dat er geen ruimte is voor foutjes?
Tuurlijk niet, alleen neporganisatoren houden rekening met foutjes...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:27 schreef nicomart het volgende:
ik zie dat er geen ruimte is voor foutjes?
Kijk daar zeg je het zelf al. Hoe moet je dat in een OP bij gaan houden?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:15 schreef maniack28 het volgende:
Maak dan een nieuw topic met als OP de hele lijst met poules en wedstrijden in welke week etc.
@SD: Hoe en waar ga je de standen dan bijhouden? Ik neem aan dat men wel wil zien hoeveelste ze staan. En wie gaan er door naar de KO en bekerinstroomrondes enzo?
Er bestaat al een sitequote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:39 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Kijk daar zeg je het zelf al. Hoe moet je dat in een OP bij gaan houden?
Sir_dalord houdt gewoon het toernooi in handen en bij hem moet je voor alles zijn, ik maak enkel een site adhv het topic en de info die eruit voortvloeit zodat iedereen overzicht houdt van de gehele Fok!Cup (dus ook de uitslagen, standen en wedstrijdschema) zodat niet iedereen heel het topic hoeft door te spitten.
je gaat er aanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:02 schreef foetre het volgende:
sir_dalord![]()
![]()
refused![]()
Wat een perfect geregelde fokcup!!
Ik heb er echt onwijs veel zin in!!!
niet echt eerlijk hequote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:17 schreef sir_dalord het volgende:
grmbl...
Ik dacht dat ik alles had gecheckt... We wachten even af wat je doet vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |