Ik zeg: Levenslange uitsluiting uit de Fok!Cup...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:36 schreef zandpoller het volgende:
[..]
Het is ook geen SuperWeber maar SjakieWeber![]()
Word je al bang dat ik van je ga winnenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:33 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik zeg: Levenslange uitsluiting uit de Fok!Cup...
De waarheid mag gezegd worden! Volgende keer er aan denken om plaatjes zelf te hosten, hmm?quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:20 schreef SuperWeber het volgende:
Even een plaatje om te laten zien dat sommige mensen hun praatjes voor zich moeten houden
[afbeelding]
Vooral editie 8 is belangrijk
Waarom zou ik officiële Fok!Cup plaatjes zelf moeten hosten??quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
De waarheid mag gezegd worden! Volgende keer er aan denken om plaatjes zelf te hosten, hmm?
quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:15 schreef REFUSED het volgende:
Hulde voor de organisatie tot nu toe, ik merk al dat het veel beter gaat dan de vorige editie.
Weet je zeker dat hij niet volgende week dinsdag of woensdag bedoeld heeft??quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:28 schreef -J-D- het volgende:
[..]sirdalord
Op de meeting heeft ie beloofd het schema dinsdag of woensdag te presenteren.
Dat is dus morgen of overmorgen
ctrl+F5.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:01 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Waarom zou ik officiële Fok!Cup plaatjes zelf moeten hosten??
Hij had het al gezienquote:
Wat een bikkel! Zeker wel de beste organisator tot nu toe ja, valt niet aan te tippen. Misschien eens ff een telefoontje naar de UEFA plegen, mss hebben ze nog iemand nodig op de CL te organiseren..quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:28 schreef -J-D- het volgende:
[..]sirdalord
Op de meeting heeft ie beloofd het schema dinsdag of woensdag te presenteren.
Dat is dus morgen of overmorgen
Wanneer begint het hoofdtoernooi van de CL met de groepsfase?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:52 schreef Mangoworks2002 het volgende:
wanneer beginnen we?
pot verwijt de ketel.....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:41 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Wat een bikkel! Zeker wel de beste organisator tot nu toe ja, valt niet aan te tippen. Misschien eens ff een telefoontje naar de UEFA plegen, mss hebben ze nog iemand nodig op de CL te organiseren..
iets met pasen en pinksteren....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:54 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Wanneer begint het hoofdtoernooi van de CL met de groepsfase?
Kritiek? Ik geef geen kritiek, ik ben louter positief... ik meen het, je moet echt een telefoontje plegen. De communicatie is zoveel beter, je bent vaak online en het schema is al bekend. Echt top!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:04 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
pot verwijt de ketel.....
de man die geen kritiek kan verdragen zit weer op de eerste rang op kritiek te geven
Ach, het is dat ik weet dat dit tenminste kleur geeft aan je leven dus ik laat je lekker klagenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:22 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Kritiek? Ik geef geen kritiek, ik ben louter positief... ik meen het, je moet echt een telefoontje plegen. De communicatie is zoveel beter, je bent vaak online en het schema is al bekend. Echt top!
Stuur je ook nog berichten per federatiepost op? Aan degenen die het forum niet lezen. En moeten we volgende week nu vrij houden of niet? En hou je er ook rekening mee dat er nog mensen op vakantie zijn? en let je ook wel op dat de finale niet in de week dat er p/d gespeeld wordt is? En maak je nog de site of doe je hier de score bijhouden? En blijft dat dezelfde site of heb je de site van je broer geripped (die met de automatische standen verwerken). En is er al nagedacht over het adres, want fokhattrick.nl gaat verdwijnen dacht ik.. vraag maar ff aan JD.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:29 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
Ach, het is dat ik weet dat dit tenminste kleur geeft aan je leven dus ik laat je lekker klagen
niet dat ik er wakker van kritiek lig, itt jou![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |