Hey Weber de 2e!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:14 schreef zandpoller het volgende:
zandpoller
zandpoller
V.V. Zandpol
148871
VI
Dikke waailap...quote:
quote:hello friends! Of course I want to also participate! I hope that I am going to have sufficient time to accept all the parties, but am going to treat! so long!
Zaterdag meetingquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:19 schreef sir_dalord het volgende:
ik heb 35 inschrijvingen momenteel. Het resultaat zal zijn dat er maar 1 fokcup word gehouden, dus geen jupiler league.
Ik ben nu bezig met het schema
Ik zie nu iedereen watertanden vanwege de pekel-mogelijkheid.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:19 schreef sir_dalord het volgende:
ik heb 35 inschrijvingen momenteel. Het resultaat zal zijn dat er maar 1 fokcup word gehouden, dus geen jupiler league.
Pick me, pick me!!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:09 schreef fabianf het volgende:
[..]
Ik zie nu iedereen watertanden vanwege de pekel-mogelijkheid.
1 Fok!Cup is ook authentieker (al zal het minder plezant zijn voor de beginnende ploegen).
Tsssssssss.. met 36 man kan je prima 2 cups houdenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:19 schreef sir_dalord het volgende:
Ik ben nu bezig met het schema
Niets mis mee.. heb je tenminste wat minder bekerheldenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:21 schreef maniack28 het volgende:
Het duurt wel erg lang trouwens, we zitten al in week 5...
Ja, kom ik een keer ver in de beker, word ik weer genaait...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:22 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Niets mis mee.. heb je tenminste wat minder bekerhelden
Ja, daar had je dan eerder aan moeten denken hequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:24 schreef sir_dalord het volgende:
ja het duurt wat langer dan gedacht, maar helaas, zonder internet is het allemaal maar behoorlijk lastig
Dat zullen we zienquote:maar het valt makkelijk te regelen allemaal
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:38 schreef sir_dalord het volgende:
ik heb geen internet sinds 2 weken, maar goed, als jij een fokcup enigszins kan regelen, moet het voor mij een makkie zijn
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:38 schreef sir_dalord het volgende:
ik heb geen internet sinds 2 weken, maar goed, als jij een fokcup enigszins kan regelen, moet het voor mij een makkie zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |