Knurftquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:26 schreef sir_dalord het volgende:
en een lage divisie knakker wiens naam mij tijdens het schrijven van dit stukje totaal ontschoten is
heej! Heb je al eens in het Hattrick-topic van Fok gekeken? Is voor iedereen, ook niet supportersquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:34 schreef flyguyke500 het volgende:
hoi, is dit enkel voor hattrick supporters? en kunnen belgen ook meedoen?![]()
groeten
nee hoor, je hoeft geen supporter te zijn om mee te doenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:34 schreef flyguyke500 het volgende:
hoi, is dit enkel voor hattrick supporters? en kunnen belgen ook meedoen?![]()
groeten
En stem op EkeDeventer voor het U-20 Nederlands elftal!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:36 schreef Grumpey het volgende:
[..]
heej! Heb je al eens in het Hattrick-topic van Fok gekeken? Is voor iedereen, ook niet supporters
[Hattrick] #229 Nieuw seizoen, nieuwe verkiezingen!
(voor deze beker weet ik het niet, moet je grote baas SD vragen)
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:38 schreef Egamer het volgende:
[..]
En stem op EkeDeventer voor het U-20 Nederlands elftal!
ok bedankt cool! heb wel maar een zeer bescheiden ploegje maar ik denk erover na!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:37 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
nee hoor, je hoeft geen supporter te zijn om mee te doen
en belgen kunnen ook meedoen
Neeeeeeequote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:46 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
beetje in mijn topic lopen te adverteren. Ik ga op de concurrent stemmen nu![]()
en waar bemoei jij je dan weer mee, volgens mij had ik het tegen SD en niet tegen jou.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:15 schreef Lennox het volgende:
Dan ben je echt te lam om uit je ogen te kijken
volgens mij heb ik je ook niet gevraagd te reagerenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:24 schreef Lennox het volgende:
Sorry chef
Zit je net in het andere topic lekker over je team te babbelen en dan kan je hier niet even 2 dingen extra typen.
Als je iemand specifiek bedoelt moet je ook even de quoteknop gebruiken. Dan zal ik niet meer op je reageren ok?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |