quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:32 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Toen hij dat doorhad, rende hij naar de wc omdat het hem dun door de broek liep.
Naar verluidt zit hij er nog
FC quikkie (1011014)quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:38 schreef renetje19 het volgende:
Kan ik me nog inschrijven? ik wil ook wel meedoen, maar weet mijn teamid niet, kan ik vanavond pas opgeven.
Renetje19
renetje19
FC Quikkie
VIII
Waarom ik ook.quote:
Jij was toch organisatie?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:55 schreef -J-D- het volgende:
Is er al meer bekend?
niet deze woensdag, maar die daarop. dus...15 augustusquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:31 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Heb je al een vermoedelijke aanvangsdatum?? Gezien mijn andere cup niet eerder dan 12 september zal beginnen en ik niet verwacht hier met mijn X verder dan een 2e ronde (wanneer ik in 1e ronde stunt) te komen, zou ik evt. nog mee kunnen doen, één en ander dus afhankelijk van het fok!cup-schema..
Indien het 15 of 22 augustus is, dan is er voor mij wel mogelijkheid om mee te doen (uitgaande van 22 augustus zou ik op 12 september dan al in de 4e ronde zitten.. dat lijkt me stug dat ik die ga halen..)quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:13 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
niet deze woensdag, maar die daarop. dus...15 augustus
Nee, ik werk af en toe de site bij als sd geen tijd heeftquote:
wat hij zegtquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:03 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Nee, ik werk af en toe de site bij als sd geen tijd heeft
SD is de organisator.
Hey Weber de 2e!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:14 schreef zandpoller het volgende:
zandpoller
zandpoller
V.V. Zandpol
148871
VI
Dikke waailap...quote:
quote:hello friends! Of course I want to also participate! I hope that I am going to have sufficient time to accept all the parties, but am going to treat! so long!
Zaterdag meetingquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:19 schreef sir_dalord het volgende:
ik heb 35 inschrijvingen momenteel. Het resultaat zal zijn dat er maar 1 fokcup word gehouden, dus geen jupiler league.
Ik ben nu bezig met het schema
Ik zie nu iedereen watertanden vanwege de pekel-mogelijkheid.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:19 schreef sir_dalord het volgende:
ik heb 35 inschrijvingen momenteel. Het resultaat zal zijn dat er maar 1 fokcup word gehouden, dus geen jupiler league.
Pick me, pick me!!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:09 schreef fabianf het volgende:
[..]
Ik zie nu iedereen watertanden vanwege de pekel-mogelijkheid.
1 Fok!Cup is ook authentieker (al zal het minder plezant zijn voor de beginnende ploegen).
Tsssssssss.. met 36 man kan je prima 2 cups houdenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:19 schreef sir_dalord het volgende:
Ik ben nu bezig met het schema
Niets mis mee.. heb je tenminste wat minder bekerheldenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:21 schreef maniack28 het volgende:
Het duurt wel erg lang trouwens, we zitten al in week 5...
Ja, kom ik een keer ver in de beker, word ik weer genaait...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:22 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Niets mis mee.. heb je tenminste wat minder bekerhelden
Ja, daar had je dan eerder aan moeten denken hequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:24 schreef sir_dalord het volgende:
ja het duurt wat langer dan gedacht, maar helaas, zonder internet is het allemaal maar behoorlijk lastig
Dat zullen we zienquote:maar het valt makkelijk te regelen allemaal
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:38 schreef sir_dalord het volgende:
ik heb geen internet sinds 2 weken, maar goed, als jij een fokcup enigszins kan regelen, moet het voor mij een makkie zijn
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:38 schreef sir_dalord het volgende:
ik heb geen internet sinds 2 weken, maar goed, als jij een fokcup enigszins kan regelen, moet het voor mij een makkie zijn
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:00 schreef sir_dalord het volgende:
en knockout word het niet denk ik, omdat de fokcup voornamelijk een zekerheidje is voor een aantal leuke oefenwedstrijden
behalve natuurlijk als we tegen jou spelen, dan stel ik gewoon mijn beste middenvelders opquote:
Mjah.,.. dan krijg je natuurlijk weer van die paupers die WO's veroorzakenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:00 schreef sir_dalord het volgende:
ach, ik vermaak me wel zonder internet, het is alleen wat lastiger de fokcup regelen zonder internet, ook in het weekend heb ik geen internet beschikbaar
en knockout word het niet denk ik, omdat de fokcup voornamelijk een zekerheidje is voor een aantal leuke oefenwedstrijden
Die zijn er helaas altijdquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:09 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Mjah.,.. dan krijg je natuurlijk weer van die paupers die WO's veroorzaken
Ik hoop voor je dat het zo blijftquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:28 schreef SuperWeber het volgende:
Ondanks dat de organisatie kutis, vind ik het toch beter dan vorig seizoen
Dat lijkt mij ookquote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:01 schreef komrad het volgende:
aangezien er nogal wat bekeraars zijn en sirda nog geen schema heeft ga ik er maar vanuit dat het een weekje opschuift en ga ik een friendly regelen.
Ik zou nog geen friendly regelen als ik jullie was.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:27 schreef sir_dalord het volgende:
ok, ik maak morgen de poulewedstrijden, wat betekent dat er nog 1 week geen fokcup zal zijn. Aan de hand van de bekeruitslagen morgen, zal worden bepaald wie de bekerhelden zijn.
Het is allemaal erg lastig momenteel omdat ik thuis geen internet heb
ik heb tijd zat daar gaat het niet om, maar er is geen schema waardoor ik nu al zeker weet dat er weer 5-10 teams een friendly geregeld hebben dus waarom zou ik wachten. Ik heb het in het verleden ook eens geregeld dus weet een beetje hoe het werkt hequote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:47 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik zou nog geen friendly regelen als ik jullie was.
Hoeveel bekerhelden er zijn, is nooit een meetpunt geweest. Ik denk dat sirdalord misschien bij een bepaalde week een grens trekt, en dan een schema gaat maken.
Ik zou zeker wachten tot zondagavond, want volgens de laatste info begint de cup volgende week.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:08 schreef komrad het volgende:
je lijkt wel een leraar![]()
eigen verantwoordelijkheid
Dan wacht SD nog maar een weekquote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:47 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik zou nog geen friendly regelen als ik jullie was.
Hoeveel bekerhelden er zijn, is nooit een meetpunt geweest. Ik denk dat sirdalord misschien bij een bepaalde week een grens trekt, en dan een schema gaat maken.
Ik zou zeker wachten tot zondagavond, want volgens de laatste info begint de cup volgende week.
Alleen voor niet flexibele, zenuwachtige mensen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:20 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Sorry, maar op donderdag moet wel bekend zijn of je die week daarop moet spelen of niet.
Flagchasers moeten niet mee doen aan de Fok!-cupquote:Zeker voor flagchasers is wachten tot zondagavond een beetje onhandig, aangezien je voor buitenlandse friendly's toch best je best moet doen soms.
Ach... de Fok!Cup is een zekerheidje voor een friendly, aldus SD.. moet die friendly wel op tijd geregeld kunnen worden. Ik verwacht echt niet dat SD dit weekend het schema al heeft.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:22 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Flagchasers moeten niet mee aan doen aan de Fok!-cup
Zo geliefd is de Finse vlag in die verzameling niet.
maar geen schemaquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:25 schreef komrad het volgende:
er is hier wel een patroon.....
Ok dan!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:14 schreef sir_dalord het volgende:
komende week kan je gewoon oefenwedstrijden regelen hoor
We zitten nog perfect op schema, vorig jaar waren er 2/3 tussenweken dus ik heb genoeg ruimte om het te organiseren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |