Wat is smerig aan het vaststellen van een feit dat allochtonen vaker de fout ingaan dan autochtonen?quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:45 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je hebt zelf nog steeds niet door hoe smerig je bent ?
Ik vind dat alles gewoon bespreekbaar moet zijn. Trouwens ik ben niet diegene die mijn topics gruwelijk discrimineert, maar dat is een andere discussie.quote:Of je wilt het niet door hebben en je bent gewoon een discriminerende zeurpiet?
Die worden individueel beoordeeld op basis van wat bij die persoon is vastgesteld, niet op basis van iets waar ze niks aan kunnen doen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:29 schreef EchtGaaf het volgende:
Draaideurcriminelen worden ook harder gestraft. Is dat ook smerig dan?
Nou,dat gaat toch wel heel ver.quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:17 schreef SCH het volgende:
EchtGaaf, je realiseert je waarschijnlijk niet dat FOK! door je topic in de problemen kan komen omdat het simpelweg als een discriminerend topic gezien kan worden.
Smerig is het straffen van mensen vanwege hun afkomst.quote:
Gaan we weer.quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:39 schreef Bluesdude het volgende:
Smerig is het straffen van mensen vanwege hun afkomst.
Smerig is het straffen van mensen voor dingen die ze niet gedaan hebben
Smerig is het straffen van mensen voor dingen die anderen gedaan hebben.
Je bent een bewonderaar van de jurist van Agt ?
Die zou jouw discriminerende ingrijpen in het rechtstelsel faliekant afwijzen.
Mogelijk voegt hij toe dat jij niet christelijk redeneert..
Dat is voro de menselijke rassen nog maar beperkt aangetoond.quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Rassen hebben eigenschappen. Of je het leuk vind of niet. Of zeg ik weer iets politiek incorrect?
[..]
Ik ontken inderdaad dat het aan het ras ligt. het lijkt me ook beter dat je eerst eens aantoont dat het wel aan het ras ligt voordat iemand het tegendeel moet gaan aantonen.quote:Het karakter wordt deels genetisch bepaald. Voor de rest speelt ontwikkelingspsychologie een belangrijke rol Met invloeden van cultuur, normen- en waardenkaders etc. Daar is genoeg over bekend. Sterker nog het PBC maakt ook gebruik van die wetenschappen en trekt op basis daarvan conclusies als het gaat om toerekeningsvatbaarheid.
[..]
[q]
Wat is onderbuik aan statistiek? Keiharde feiten, Du_Ke. Ga je ontkennen dat allochtonen vaker in de fout gaan dan autochtonen?![]()
Zijn dat ook redenen om discussie tegen te houden?quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:39 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
dat moet je aan de mod vragen...quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:42 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Zijn dat ook redenen om discussie tegen te houden?
Ja da's prima, maar daar heb jij het verder niet over. Jij valt TS en z'n originele topic aan.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:03 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
dat moet je aan de mod vragen...
het topic was een herhaling van zetten zonder nieuwe argumenten van de TS.. dat vond ik wel een sterk argument..
Ja en dan ?quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:07 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ja da's prima, maar daar heb jij het verder niet over. Jij valt TS en z'n originele topic aan.
Ja, ik geloof dat dit FB heetquote:
Dan lijkt mij de SC de aangewezen plek.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:11 schreef Elseetje het volgende:
Ja, ik geloof dat dit FB heetIn discussie met TS over zijn topic ga je meestal in zijn topic, maar dat kan niet
Eens met Boze_Appel. Daar verder?quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:13 schreef Bluesdude het volgende:
Wat vraag je nu eigenlijk ?
Wees eens duidelijk....
Ja, en daar kijk je van op?quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat is voro de menselijke rassen nog maar beperkt aangetoond.
Waarom hamer je zo op het ras en op het genetische? Genetische factoren die in een richting kunnen wijzen van een verhoogd temperament kunnen juist weer pleiten in de richting van een lagere toerekeningsvatbaarheid en dus op een lagere straf. Want je kan immers niets aan doen als je een ongunstig gen zou hebben dat agressie verhoogt en daardoor eerder de fout ingaat. (minder keuzevrijheid in handelen)quote:Ik ontken inderdaad dat het aan het ras ligt. het lijkt me ook beter dat je eerst eens aantoont dat het wel aan het ras ligt voordat iemand het tegendeel moet gaan aantonen.
Maar nog niks polligs hoor.
Smerig is het om een kloon te gebruiken.quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:39 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ben ik uw moderators hoeder?quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Waarom werd deel 1 dan niet direct gesloten als dat het argument tot sluiting van deel 2 was.![]()
Ik dank je ook voor jouw inbreng, Kees22. Je replieken vond ik zeer goed. Je droeg veel bij aan het socratische debat, wat ik hier zo graag over wilde. Ik ben altijd bereid om bij te draaien, als mensen mij kunnen overtuigen. Ik voel mij daar niet te goed voor. Ik probeer ook van anderen hier iets op te steken.quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:17 schreef Kees22 het volgende:
Ik ben het wel met EchtGaaf eens: ik was ook nog niet uitgedacht.
En "smerig" is een moreel argument, en dat is niet bruikbaar tussen tegenstanders op dit soort punten. Want die vinden elkaars standpunt altijd om te kotsen, dus dat schiet niet op.
Ik vind de onderwerpen die EchtGaaf aan de orde stelt wel gevaarlijk, omdat discussiėren erover alleen al ze bespreek- en bedenkbaar maakt. Maar anderzijds: als je geen goede argumenten kunt bedenken, dan moet je je tegenstander toch echt (knarsetandend) gelijk geven. Of erkennen dat je te dom bent.![]()
Overigens, EchtGaaf, dank voor je respect, maar je had wel kans om me van repliek te dienen. Helaas was maartena me net voor met het sluiten van deel 1. Ik had al wat leuks klaarliggen.
En ik had wel graag je antwoord gelezen op die cijfers van de internationale gevangenispopulatie.
@ sigme: grotendeels een herhaling van zetten, maar deels ook niet. En wat is het probleem, als we daar nou lol in hebben? Het is toch niet zo dat we beperkte bandbreedte opslokken of zo?
Dat EchtGaaf het hele forum in gevaar brengt is gelul: hij brengt zijn boodschap opmerkelijk en tartend subtiel en ontkent met elan dat hij discrimineren wil. En wie is er verantwoordelijk voor ziijn ideeėn anders dan hijzelf? Hij draaide al bij, toen andere bevolkingsgroepen genoemd werden.
Ook dat kan prima in het reeds lopende topic eroverquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:51 schreef Martijn_77 het volgende:
He Sigme dit Groen Links heeft mogelijk banden met terroristen ging over de politieke gevolgen voor GL
Dus hoort in POL thuis en niet gemerged met een NWS topic
Niet de bedoeling ?quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:19 schreef EchtGaaf het volgende:
Het is- ik kan het niet genoeg benadrukken-mij nooit de bedoeling geweest om wie dan ook te kwetsen. Maar ik vind dat we wel open een eerlijk tegen elkaar moeten kunnen zijn en elkaar toch in waarde moeten kunnen laten. Want dat is ook de kunst in een debat.
Oei... wat een vreselijke politiekcorrecte verklaring ...quote:Voor alle duidelijkheid: ik heb niets tegen allochtonen, van welke afkomst of ras dan ook. Irl ga ik vriendelijk en respectvol met ze om en behandel ze als mij gelijke.![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:53 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Niet de bedoeling ?
Toch kwets je mensen met ook een buitenlandse afkomst ...sterker nog ..je bent een bedreiging voor hen.
Ik was dus open met het woord "smerig".
[..]
Oei... wat een vreselijke politiekcorrecte verklaring ...
Voeg de daad bij het woord en erken eerst dat mensen die niet-Nederlandsgenoeg zijn naar jouw beeld, gelijke mensen met gelijke rechten zijn en dat je fout zat met je plan cq pleidooi tot discriminatie.
Dicht, bedankt voor het melden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Graftak Rost van Duisenberg wil Ellian ausradieren
Ik denk dat het probleem van deze topictitel voor zichzelf spreekt...
Er lijkt me wel een iets andere sluitreden te verzinnen danquote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:20 schreef Chewie het volgende:
TS krijgt weer eens een slotje op zijn topic omdat hij het blijkbaar vertikt om eerst eens te kijken of er al een topic over is.
De polmod is alleen maar politiek correct.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Er lijkt me wel een iets andere sluitreden te verzinnen dan
[..]
Is de NSB-sluit-en-slotjesroepsessie nou nog niet voorbij? Let jij nou maar op je sluitspier, dat hebben je naasten daar minder last van.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
[..]
Doel: dat jij er via vraag en antwoordspel achter komt dat racisme best wel een okee idee is.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:26 schreef SCH het volgende:
Wat is het socratische debat waar EG het over heeft. Dat wil ik ook. Ik vond socrates best een lekker ding.
NSB'ers hielden er ongeveer dezelfde ideeėn op na als jij.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:28 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Is de NSB-sluit-en-slotjesroepsessie nou nog niet voorbij? Let jij nou maar op je sluitspier, dat hebben je naasten daar minder last van.
Oja, vertel?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:30 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
NSB'ers hielden er ongeveer dezelfde ideeėn op na als jij.
Dit inzicht dankzij historisch revisionisme verkregen.
Het waren geen landverraders.quote:
Absoluut niet, ben een trouwe Groen Links stemmer. Dus raaskal geen ad-hominem onzin aub.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:35 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Het waren geen landverraders.
Zij waren Nederlands-nationalisten. Ze stonden voor alles wat niet communistisch was, toen het gevaar van links.
Zij waren voor rechtsliberalisme en deugdelijke christelijke moraal, geen decadentie.
Kun jij je daarin vinden?
Ad hominem zoals in 'graftak Rost van Duisenberg' in je TT?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:37 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Absoluut niet, ben een trouwe Groen Links stemmer. Dus raaskal geen ad-hominem onzin aub.
Dat is een publiek figuur, dus dat mag.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:39 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Ad hominem zoals in 'graftak Rost van Duisenberg' in je TT?
Maar waar is mijn daarmee vergelijkbare ad hominem dan?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:41 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Dat is een publiek figuur, dus dat mag.
Om over het IQ van TS te beginnen gaat me net iets te verquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
[..]
Wat betekent dat er voortschrijdend inzicht verwervend ook een andere reden bij kwam om hem dicht te gooien?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:43 schreef Chewie het volgende:
[..]
Om over het IQ van TS te beginnen gaat me net iets te ver![]()
Het topic had ik ook dichtgegooid omdat ik zag dat het dubbel was en voordat ik jouw reactie hier in FB had gezien.
Nee, L_V mag dan wel meerdere redenen hebben waarom dat topic dicht kon, voor mij was het aanwezige topic in NWS voldoende om er een slot op te gooien.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:44 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Wat betekent dat er voortschrijdend inzicht verwervend ook een andere reden bij kwam om hem dicht te gooien?
Dus 'graftak Rost van Duisenberg' als TT om een discussie te starten, kan?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:45 schreef Chewie het volgende:
[..]
Nee, L_V mag dan wel meerdere redenen hebben waarom dat topic dicht kon, voor mij was het aanwezige topic in NWS voldoende om er een slot op te gooien.
Zou ik ook maar niet doen......dan kom je van een koude kermis thuis.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:43 schreef Chewie het volgende:
[..]
Om over het IQ van TS te beginnen gaat me net iets te ver![]()
Hij wijst je methode van TT beginnen niet af, lijkt mij. (Dik hout, zagen, planken)quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:48 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Zou ik ook maar niet doen......dan kom je van een koude kermis thuis.
140quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:52 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
Je antwoord aan mij Oekhoest: 'publiek figuur etc.', wijst uit dat het met je IQ waarschijnlijk wel goed zit.
Wat mij betreft wel, mits je dit goed uit kunt werken in de OP (daar ontbrak het ook aan). Zie graag wat meer felle discussie's in POL en dan eens een keer niet over users, modjes of de bron maar over het onderwerp.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:47 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Dus 'graftak Rost van Duisenberg' als TT om een discussie te starten, kan?
Felheid bereiken door een ad hominem in de TT?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:53 schreef Chewie het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel, mits je dit goed uit kunt werken in de OP (daar ontbrak het ook aan). Zie graag wat meer felle discussie's in POL en dan eens een keer niet over users, modjes of de bron maar over het onderwerp.
Ik vind het vervelend om je luchtbelletje door te prikken, maar als deze TT door Mw. Duisenberg gelezen wordt, heeft ze een tamelijk sterke zaak wegens smaad en/of laster, hoor. Kan Danny best een hoop geld kosten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:53 schreef Chewie het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel, mits je dit goed uit kunt werken in de OP (daar ontbrak het ook aan). Zie graag wat meer felle discussie's in POL en dan eens een keer niet over users, modjes of de bron maar over het onderwerp.
Ze leest dat niet Lord_Vetenari.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik vind het vervelend om je luchtbelletje door te prikken, maar als deze TT door Mw. Duisenberg gelezen wordt, heeft ze een tamelijk sterke zaak wegens smaad en/of laster, hoor. Kan Danny best een hoop geld kosten.
Wat een kul. Ben je haar schaamteloze antwoord van 6 miljoen vergeten (met een vals lachje)? Heb jij familieleden die zijn omgekomen in Auswitsch? Wie kaatst kan de bal verwachten. Bovendien mag je juridisch gezien een publiek figuur in de zeik nemen in een land als Nederland.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik vind het vervelend om je luchtbelletje door te prikken, maar als deze TT door Mw. Duisenberg gelezen wordt, heeft ze een tamelijk sterke zaak wegens smaad en/of laster, hoor. Kan Danny best een hoop geld kosten.
Het is een kleine moeite de link even te mailen, hoor...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:01 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Ze leest dat niet Lord_Vetenari.
Misschien haar nazaten over enkele eeuwen.
Het gaat over wat anders, vind ik, maar ik heb je punt duidelijk niet goed opgepikt waarschijnlijk.
Ja vast, laat maar zien die jurisprudentie. Hoeveel zaken heeft Mevr Duisenberg al gewonnen tegen columnisten die heel wat grover in hun bewoordingen waren dan deze TT?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Voor een geniepige klikspaan als jij zal dat geen probleem zijn, neequote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het is een kleine moeite de link even te mailen, hoor...
Ik vind het raar dat een user zich hier nogal roomser dan de paus opstelt. Get a life!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje raar dat een mod blijkbaar zo wanhopig is om topics geopend te krijgen, dat hij dit topic afkeurt op de OP, maar impliciet dergelijke TTs goedkeurt.
Punt van Lord_Vetenari is niet valide, lijkt het.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:07 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja vast, laat maar zien die jurisprudentie. Hoeveel zaken heeft Mevr Duisenberg al gewonnen tegen columnisten die heel wat grover in hun bewoordingen waren dan deze TT?
Ja, maar mijn punt was niet Duisenberg zelf, maar de manier van polarisatie en eigenlijk non-discussie die dit oproept.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje raar dat een mod blijkbaar zo wanhopig is om topics geopend te krijgen, dat hij dit topic afkeurt op de OP, maar impliciet dergelijke TTs goedkeurt.
Ja daarom zei ik ook al dat er niks mis is met zo'n topic titel als TS dan ook in staat is om er een goed verhaal bij te plaatsen, dan valt er namelijk over te discusieren.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:10 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Punt van Lord_Vetenari is niet valide, lijkt het.
Maar punt om onnodig de discussie te derailleren en polarisatie op de spits te drijven wel, door gebruikmaken van dergelijke terminologie.
Daarom vond ik het abject.
Iedereen kan in een mum van tijd een topic met zo'n ad hominem verzinnen.
Doel: geen discussie, maar polarisatie.
Wat mij betreft is het te politiek correct dus.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:16 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja daarom zei ik ook al dat er niks mis is met zo'n topic titel als TS dan ook in staat is om er een goed verhaal bij te plaatsen, dan valt er namelijk over te discusieren.
I beg u pardon?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:16 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
Oekhoest en Chewie zijn politiek correct.
Ben je verbaasd dat je politiek correct mag worden genoemd?quote:
Als dat inhoudt dat je alles bespreekbaar vind inclusief racisme dan mag je me best politiek correct noemen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:16 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
Oekhoest en Chewie zijn politiek correct.
Zoals al eerder gezegd hangt dat van de rest van het verhaal af, die was in dit geval bagger.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:11 schreef SCH het volgende:
Ik neem aan dat een TT met Rost van Duisenberg niet zoveel toevoegt toch? En termen als graftak.
Denk jij dat zo'n TT de discussie bij voorbaat beter maakt Chewie??? Het lijkt me dat je dan vooral een woordenstrijd krijgt over zo'n TT. Ik vind het nogal politiek correct omdat soort dingen maar toe te staan.
Snap ik maar is het niet beter om dat soort TT's gewoon niet toe te staan - als je een goede discussie wilt dan werkt zo'n TT dat alleen maar tegen. Ikzou in ieder geval meer triggeren op de TT in het topic dan op de inhoud, dat leert ook de ervaring. Dat kan je mij dan verwijten maar je voorkomt het in ieder geval door geen al te beledigende TT's toe te staan.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:14 schreef Chewie het volgende:
[..]
Zoals al eerder gezegd hangt dat van de rest van het verhaal af, die was in dit geval bagger.
Ik ben erg benieuwd naar een OP die een dergelijke walgelijke TT kan rechtvaardigen. Ik kan me niet eens voorstellen, wat je daarin zou moeten zetten. 'Graftak', 'Rost van...', 'ausradieren'... Heb je eigenlijk wel enig besef waar die termen op slaan en welke lading ze hebben?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:14 schreef Chewie het volgende:
[..]
Zoals al eerder gezegd hangt dat van de rest van het verhaal af, die was in dit geval bagger.
Nou, op het gedachtegoed van Gretta, die ook spot over "zes miljoen"?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar een OP die een dergelijke walgelijke TT kan rechtvaardigen. Ik kan me niet eens voorstellen, wat je daarin zou moeten zetten. 'Graftak', 'Rost van...', 'ausradieren'... Heb je eigenlijk wel enig besef waar die termen op slaan en welke lading ze hebben?
Het geeft aan hoe gehersenspoeld die graftak is.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:47 schreef SCH het volgende:
Vonden jullie dat dan goed dat ze dat zei, over die 6 miljoen???
Grappige vind ik dat je stelt dat ze dat soort dingen niet moet zeggen, wat ik met je eens ben maar tegelijkertijd vind je dat anderen dergelijke dingen wel moeten kunnen zeggen als ze maar van jouw kant zijn. Niet zo consequent.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het geeft aan hoe gehersenspoeld die graftak is.
Aktie zorgt voor reaktie. Graftak begon. Verder oninteressant mens. Gewoon laten zeveren en geen aandacht aan besteden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Grappige vind ik dat je stelt dat ze dat soort dingen niet moet zeggen, wat ik met je eens ben maar tegelijkertijd vind je dat anderen dergelijke dingen wel moeten kunnen zeggen als ze maar van jouw kant zijn. Niet zo consequent.
Zij begonquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Aktie zorgt voor reaktie. Graftak begon. Verder oninteressant mens. Gewoon laten zeveren en geen aandacht aan besteden.
meisjes aan hun haren trekkenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:09 schreef Elseetje het volgende:
[..]
SCH, je weet toch dat het hier gewoon het schoolplein is?
Wat doet die breezer hier toch? Ze (side)kickt er op.quote:
Pjo animeren volgens mij, en napalm natuurlijk, maar die mag niet meedoen met knikkerenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat doet die breezer hier toch? Ze (side)kickt er op.![]()
Ik doe niet meer aan vegawijven.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:12 schreef Aoristus het volgende:
Pjo animeren volgens mij
Welke wel en welke nietquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:33 schreef sigme het volgende:
Slowchat in de slowchat.
Ik vind een graftak-kwalificatie in de TT ook gewoonlijk geen uitnodiging voor goeie discussie, al hoeft niet elke belediging vermeden te worden.
In deze TT was graftak nog de minste belediging.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:33 schreef sigme het volgende:
Slowchat in de slowchat.
Ik vind een graftak-kwalificatie in de TT ook gewoonlijk geen uitnodiging voor goeie discussie, al hoeft niet elke belediging vermeden te worden.
Hoe kun je zo denken na al die fijne pm's tusen ons?quote:
Als je komt om Sigme in het gareel te houden wel natuurlijk. Ik ben blij dat je onze vaste monitor bentquote:
Dat is, zoals alles, afhankelijk van context etcetera.quote:
I second that!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:44 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Als je komt om Sigme in het gareel te houden wel natuurlijk. Ik ben blij dat je onze vaste monitor bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |