En dan nog doen alsof ze het niet begrijptquote:Op maandag 16 juli 2007 21:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Bij wie komen topicreports eigenlijk aan? Ik vind het experiment van sigme wel een report waard. Dit kan zo niet langer. De boeken gaan over politiek en zijn een must voor leken. In TTK verdwijnt het topic te snel onder andere onderwerpen en moeten we in POL steeds maar het oppervlakkige geblaat aanlezen.
pm'tje gestuurd naar Yvonne.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:23 schreef Aoristus het volgende:
[..]
En dan nog doen alsof ze het niet begrijpt
Rot op, sigme![]()
Mooi, dat is me die note wel waardquote:Op maandag 16 juli 2007 21:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
pm'tje gestuurd naar Yvonne.
Onderwerp: sigme's fratsen.![]()
TR's komen bij de mods van het betreffende subforum terecht (al kunnen andere crew ze ook zien & lezen). Ik plak ze gewoonlijk achter de schermen (als ze eenmaal 'gelezen verklaard' zijn zijn ze zo onopvallend dat ze praktisch onzichtbaar zijn).quote:Op maandag 16 juli 2007 21:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Bij wie komen topicreports eigenlijk aan? Ik vind het experiment van sigme wel een report waard. Dit kan zo niet langer. De boeken gaan over politiek en zijn een must voor leken. In TTK verdwijnt het topic te snel onder andere onderwerpen en moeten we in POL steeds maar het oppervlakkige geblaat aanlezen.
Goed, ik heb het Yvonne maar ge-pm'ed. Ik wil nu wel eens weten of deze fratsen nog zo door kunnen gaan. Wat iemand al aangaf (jarno?), kunnen we topics nu lukraak ergens openen en ga jij ze op de juiste plek zetten?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:27 schreef sigme het volgende:
[..]
TR's komen bij de mods van het betreffende subforum terecht (al kunnen andere crew ze ook zien & lezen). Ik plak ze gewoonlijk achter de schermen (als ze eenmaal 'gelezen verklaard' zijn zijn ze zo onopvallend dat ze praktisch onzichtbaar zijn).
FB is meer geschikt om het aan te kaarten (als het niet verbaggerd wordt). Ik kan er ook achter de schermen een topic aan wijden, maar daar hebben we voor de schermen zo weinig aan.
Nee. Maar mods kunnen ze wel verplaatsen, en dat is geen nieuws.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Goed, ik heb het Yvonne maar ge-pm'ed. Ik wil nu wel eens weten of deze fratsen nog zo door kunnen gaan. Wat iemand al aangaf (jarno?), kunnen we topics nu lukraak ergens openen en ga jij ze op de juiste plek zetten?
Uiteraard, we zijn op er uit om jou een loer te draaien. Kunnen we het weer even over het probleem hebben of vind je het te moeilijk om die 2 zaken te scheiden?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee. Maar mods kunnen ze wel verplaatsen, en dat is geen nieuws.
Proberen jullie nu werkelijk een rel te maken van een topic Politieke boeken dat in overleg met TTK een tijdje van POL naar TTK gaat?
Het gaat niet om een rel, maar duidelijkheid die jij ons niet kunt verschaffen. Vind jij het een rel of wens je dat het een rel wordt?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Proberen jullie nu werkelijk een rel te maken van een topic Politieke boeken dat in overleg met TTK een tijdje van POL naar TTK gaat?
Typisch dat je met TTK (ik neem aan dat je de moderator van dit forum bedoelt) wél kunt overleggen en je met de mening van je forum gebruikers je reet afveegt. Althans, zo komt het over.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Mwoa, zo heb ik dat pas een paar keer geinterpreteerdquote:Op maandag 16 juli 2007 21:40 schreef Jarno het volgende:
[..]
Typisch dat je met TTK (ik neem aan dat je de moderator van dit forum bedoelt) wél kunt overleggen en je met de mening van je forum gebruikers je reet afveegt. Althans, zo komt het over.
Behalve als je nooit in TTK komt.quote:
Zeker, we hebben al bevestigd dat het geen impuls is, dus dan moet het wel 'ongeschreven beield' zijn. Voor hoe lang dat beleid geldt, dat weten we niet, want daar is opperhoofd sigme nog niet uit. Daar gaat ze een nachtje over slapen ofzoiets. Dat het verdeeldheid in pol veroorzaakt en dat ze in haar eigenwijze gedrag geen medestanders vindt, dat doet er niet toe.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
Behalve als je nooit in TTK komt.
Maar, nogmaals, waarom heb je (jullie?) het idee dat er uberhaupt behoefte was aan een dergelijk experiment onder de gebruikers? (Want ik leid uit je posts af dat er sprake is van beleid om minder lopende topics naar verwante fora te verplaatsen en ze na een tijdje weer terug te halen).
Het komt terug in POL. Dus als je nooit in TTK komt zie je het topic een tijdje niet, en daarna weer wel: in POL.quote:
Beleid is wel een héél groot woord voor iets wat wel eens gedaan wordt.quote:Maar, nogmaals, waarom heb je (jullie?) het idee dat er uberhaupt behoefte was aan een dergelijk experiment onder de gebruikers? (Want ik leid uit je posts af dat er sprake is van beleid om minder lopende topics naar verwante fora te verplaatsen en ze na een tijdje weer terug te halen).
Nee, dat maakt het er allemaal een stuk duidelijker op voor de gebruiker hoor!quote:Op maandag 16 juli 2007 21:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Het komt terug in POL. Dus als je nooit in TTK komt zie je het topic een tijdje niet, en daarna weer wel: in POL.
Dat is altijd makkelijk scoren: wijs de tegenstanders op hun geringe aantal. Natuurlijk hoor je er altijd maar 'een paar' mekkeren. Duh. En het is niet vreselijk, het is gewoon dom. Je moet eens weten hoeveel mensen direct naar hun favoriete forum klikken (of die zelfs gebookmarkt hebben) en nooit daarbuiten komen.quote:Beleid is wel een héél groot woord voor iets wat wel eens gedaan wordt.
Er hoeft geen behoefte te zijn geformuleerd om zoiets te bekijken; ik zie dat een aantal mensen er wat tegen sputteren, al is me nog steeds niet duidelijk wat er nu zo vreselijk is aan een topic dat tijdelijk van subforum veranderd. Wat maakt dat zoveel vreselijker dat een gewoon schopje (wat heel regelmatig voorkomt)?
Toe, leg het nog een keertje aan haar uitquote:Op maandag 16 juli 2007 21:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Het topic loopt nu echt fantastisch, de klacht van Aoristus was de laatste post daar tot nu toe. Verder staat het goed tussen de Harry Potter fantasy. Weet je wat, haal Harry Potter naar POL, dan heb je nog een link met Balkenende.
Heeft geen zin, het arme wicht lijdt aan autisme.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:04 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Toe, leg het nog een keertje aan haar uit
Niet generaliseren Har, dat is net zo laag als burgemeesterinoorlogstijd.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:47 schreef Aoristus het volgende:
dat ze in haar eigenwijze gedrag geen medestanders vindt,
quote:Op maandag 16 juli 2007 22:33 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Niet generaliseren Har, dat is net zo laag als burgemeesterinoorlogstijd.
sigme was toch b-i-o?quote:Op maandag 16 juli 2007 20:18 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een nieuwbakken nonsens?
Zorg jij nou maar dat je je zaakjes op orde hebtquote:Op maandag 16 juli 2007 22:33 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Niet generaliseren Har, dat is net zo laag als burgemeesterinoorlogstijd.
Here to Help.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:45 schreef Aoristus het volgende:
Zorg jij nou maar dat je je zaakjes op orde hebt
Het is al-lang sigmetjesbedtijd
quote:Op maandag 16 juli 2007 23:33 schreef yvonne het volgende:
Terug naar POL.
Dat beleid is me onbekend, topic is terug in POL.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
Behalve als je nooit in TTK komt.
Maar, nogmaals, waarom heb je (jullie?) het idee dat er uberhaupt behoefte was aan een dergelijk experiment onder de gebruikers? (Want ik leid uit je posts af dat er sprake is van beleid om minder lopende topics naar verwante fora te verplaatsen en ze na een tijdje weer terug te halen).
De hulpmama van Aaah en Harry.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:38 schreef yvonne het volgende:
Dat beleid is me onbekend, topic is terug in POL.
quote:
Super! Eindelijk duidelijkheid! Heel aardig van je om sigme even de weg te wijzen en bij te springen.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat beleid is me onbekend, topic is terug in POL.
Zo komt alles weer op zijn pootjes terecht en zit iedereen in zijn vertrouwde forum.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Super! Eindelijk duidelijkheid! Heel aardig van je om sigme even de weg te wijzen en bij te springen.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:54 schreef Reya het volgende:
Waar je je al niet druk over kan maken.
Nee, hoor. Het was een ultiem socratisch debat waarin verschuivingen gaande weg optraden.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:38 schreef du_ke het volgende:
Het was gewoon een kansloos topic dat halverwege deel 1 al dicht had gekund (toen waren alle cirkels al 3 keer gemaakt).
Nee het was een slecht topic. Niks meer en niks minder. heb je wel even gekeken hoe de discussie in deel 2 er aan toe ging?quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:39 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, hoor. Het was een ultiem socratisch debat waarin verschuivingen gaande weg optraden.
Nee hoor, een slecht topic sterft vanzelf.quote:
Opstart perikelen die altijd ontstaan als je een nieuw topic (ze verschijnen in lijst AT en zuigt alles en iedereen aan, bekend verschijnsel) Maar mijn bedoeling was om de socratische discussie verder vorm te geven. De replieken van Kees22 waren goed. Ik had niet eerder de gelegenheid om daar antwoord op te geven.quote:Niks meer en niks minder. heb je wel even gekeken hoe de discussie in deel 2 er aan toe ging?
Neuh die kunnen heel lang blijven dooretteren.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee hoor, een slecht topic sterft vanzelf.
[..]
Nee het was een zwak topic dat is heel wat anders dan censuur.quote:Opstart perikelen die altijd ontstaan als je een nieuw topic (ze verschijnen in lijst AT en zuigt alles en iedereen aan, bekend verschijnsel) Maar mijn bedoeling was om de socratische discussie verder vorm te geven. De replieken van Kees22 waren goed. Ik had niet eerder de gelegenheid om daar antwoord op te geven.
[q]Censuur helpt niet , Du_Ke . Het is een zwakte bod.
Fortuyn was niet veel meer dan een grappige charlatan. Niet iemand die bij de strafmaat onderscheid wou maken naar ras. En als het al ergens hoort dan in elk geval niet in POL.quote:Maar een minder politiek correct topic mag nog steeds niet in Nederland? Hebben we dan niets geleerd van Fortuyn?
Een topic waar geen behoefte aan is, sterft vanzelf. Kees22 kan het niet beter verwoorden: "dit zet je wel aan het denken" Hij was het vreselijk oneens met me. Maar gaf wel blijk door te hebben wat de insteek van het topic is. Jammer dat jij dat niet ziet of wilt zien.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Neuh die kunnen heel lang blijven dooretteren.
Jij vindt. Anderen denken daar weer anders over. Waarom zou je een topic als deze dichtgooien? Je bent toch niet verplicht om het te lezen of mee te doen? Maw het is gewoon censuur.quote:Nee het was een zwak topic dat is heel wat anders dan censuur.
Absoluut niet. Hij heeft gepoogd een einde te maken aan het politiek correcte gedoe rond een onderwerp zoals in mijn topic is verwoord....quote:Fortuyn was niet veel meer dan een grappige charlatan.
Dit onderwerp is een en al politiek. Het hoort nergens anders thuis dan in POL. De discussie gaat over grenzen in je opvattingen en beleid. Dus als iets politiek is, dan is dit wel.quote:Niet iemand die bij de strafmaat onderscheid wou maken naar ras. En als het al ergens hoort dan in elk geval niet in POL.
Nee dat topic ging verder. Had ook niets meer met politiek te maken maar met hoe je mensen kan rangschikken naar ras. Als het al iets is dan past het in ONZ of heel misschien WFL ofzo.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:25 schreef EchtGaaf het volgende:
Dit onderwerp is een en al politiek. Het hoort nergens anders thuis dan in POL. De discussie gaat over grenzen in je opvattingen en beleid. Dus als iets politiek is, dan is dit wel.
Heeft raakvlakken met WFL. Als het gaat om bijvoorbeeld uiting van agressie, gewetensfunctie, coping- strategieën (vb Marokkanen somatiseren veel meer dan auttochtone Nederlanders) bij verschillende rassen. Maar dat is slechts een klein deel in het verhaal.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee dat topic ging verder. Had ook niets meer met politiek te maken maar met hoe je mensen kan rangschikken naar ras. Als het al iets is dan past het in ONZ of heel misschien WFL ofzo.
Nee je topic gaat over het veroordelen op basis van ras. Dan moet je eerst weten of die genen dat verschil maken. Lijkt me eerder wetenschappelijk dan dat jouw onderbuikgevoelens voldoende grond zijn.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Heeft raakvlakken met WFL. Als het gaat om bijvoorbeeld uiting van agressie, gewetensfunctie, coping- strategieën (vb Marokkanen somatiseren veel meer dan auttochtone Nederlanders) bij verschillende rassen. Maar dat is slechts een klein deel in het verhaal.
Mijn topic gaat over het beleid tav een gesteld probleem: politiek dus. Hoe als maatschappij om te gaan met het gegeven dat allochtonen veel vaker de fout ingaan dan autochtonen? Mijn insteek was dat integratie niet het enige middel is om de criminaliteit terug te dringen, maar juist ook door repressie.
Gaandeweg het socratisch proces kwam ik op het punt om de grondwet niet aan te willen passen. Maar dat rechters eigenlijk voldoende speelruimte hebben om tot maatwerk te komen als het gaat om vonnissen binnen de huidige beschikbare bandbreedten.
Je hebt zelf nog steeds niet door hoe smerig je bent ?quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:51 schreef EchtGaaf het volgende:
Mijn insteek was dat integratie niet het enige middel is om de criminaliteit terug te dringen, maar juist ook door repressie.
Dat jij dat woord in de mond durft te nemen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:45 schreef Bluesdude het volgende:
Je hebt zelf nog steeds niet door hoe smerig je bent ?
Of je wilt het niet door hebben en je bent gewoon een discriminerende zeurpiet?
Rassen hebben eigenschappen. Of je het leuk vind of niet. Of zeg ik weer iets politiek incorrect?quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee je topic gaat over het veroordelen op basis van ras.
Het karakter wordt deels genetisch bepaald. Voor de rest speelt ontwikkelingspsychologie een belangrijke rol Met invloeden van cultuur, normen- en waardenkaders etc. Daar is genoeg over bekend. Sterker nog het PBC maakt ook gebruik van die wetenschappen en trekt op basis daarvan conclusies als het gaat om toerekeningsvatbaarheid.quote:Dan moet je eerst weten of die genen dat verschil maken.
Wat is onderbuik aan statistiek? Keiharde feiten, Du_Ke. Ga je ontkennen dat allochtonen vaker in de fout gaan dan autochtonen?quote:Lijkt me eerder wetenschappelijk dan dat jouw onderbuik gevoelens voldoende grond zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |