Wat is dat nu voor een suf experiment?quote:Op maandag 16 juli 2007 19:38 schreef sigme het volgende:
Het topic komt weer terug naar POL, het was geen impulsactie (al een dag geleden overlegd met TTK-mods).
Waarom komt ie nu weer terug ?quote:Op maandag 16 juli 2007 19:38 schreef sigme het volgende:
Het topic komt weer terug naar POL, het was geen impulsactie (al een dag geleden overlegd met TTK-mods).
Nu? De topic komt niet nu weer terug, het komt over een poosje weer terug. Zoals in de verplaatspost ook stond: uitgeleend.quote:
Ik hoop dat ie nu verankerd staatquote:Op maandag 16 juli 2007 20:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Nu? De topic komt niet nu weer terug, het komt over een poosje weer terug. Zoals in de verplaatspost ook stond: uitgeleend.
Wat is dat nou weer voor een nieuwbakken nonsens?quote:Op maandag 16 juli 2007 20:00 schreef sigme het volgende:
Nu? De topic komt niet nu weer terug, het komt over een poosje weer terug. Zoals in de verplaatspost ook stond: uitgeleend.
Waar in de policy kunnen we dit soort gebruiken terugvinden?quote:Op maandag 16 juli 2007 20:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Jouw autisme is het probleem en in feite ook jouw probleem.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:25 schreef sigme het volgende:
Wat is nu het probleem? TTK in je MyAT? Overschreden subforagrenzen? Totale verwarring wat een boekentopic in TTK te zoeken zou kunnen hebben?
Er is geen termijn afgesproken. Even kijken wat het doet in TTK, misschien heeft TS er ook nog wel iets over te melden. Maakt het iets uit, hoe lang het duurt / of dat van te voren vaststaat / <andere optie>?quote:Op maandag 16 juli 2007 20:51 schreef Aoristus het volgende:
Ik ben in de war. Hoe lang is het topic nu uitgeleend, sigme?
Ja, dat maakt wat uit. Als ik naar de bibliotheek/videotheek/phonotheek/speelotheek/<andere optie> ga om iets te lenen, dan weet je dat je het geleende binnen een vantevoren afgesproken tijd weer terugbrengt. Bovendien vind ik het niet netjes dat je een andere mod met jouw sores opzadelt, het thema is namelijk overduidelijk en niet bedoeld om storend in pol te plaatsen.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Er is geen termijn afgesproken. Even kijken wat het doet in TTK, misschien heeft TS er ook nog wel iets over te melden. Maakt het iets uit, hoe lang het duurt / of dat van te voren vaststaat / <andere optie>?
Kan. Het is nogal een verzameltopic met veel raakvlakken. Wel boeiend, ook wel politiek gerelateerd, maar geen discussietopic. Beetje vreemde eend in de bijt voor POL, dus maar even rondkijken waar er zoal geinteresseerden te vinden zijn die kunnen bijdragen.quote:
Dus al die raakvlakken moet in de subfora even de revue passeren. Wat zit daar in vredesnaam voor redenatie achterquote:Op maandag 16 juli 2007 21:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Kan. Het is nogal een verzameltopic met veel raakvlakken. Wel boeiend, ook wel politiek gerelateerd, maar geen discussietopic. Beetje vreemde eend in de bijt voor POL, dus maar even rondkijken waar er zoal geinteresseerden te vinden zijn die kunnen bijdragen.
Nee, dat topic is niet storend in POL, ik wil het dan ook graag terug. Zoals overlegd, zoals vermeld, zoals uitgelegd.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:59 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ja, dat maakt wat uit. Als ik naar de bibliotheek/videotheek/phonotheek/speelotheek/<andere optie> ga om iets te lenen, dan weet je dat je het geleende binnen een vantevoren afgesproken tijd weer terugbrengt. Bovendien vind ik het niet netjes dat je een andere mod met jouw sores opzadelt, het thema is namelijk overduidelijk en niet bedoeld om storend in pol te plaatsen.
Wat is er onduidelijk aan de overweging een topic over boeken ook in TTK passend te vinden?quote:Mijn kritiek is:
- onduidelijk beleid op basis van eigen willekeur met daaruit voortvloeiend het demotiveren van de polbezoekers
- eenzijdige communicatie
- topicverkloten
- andere mods opzadelen met topics uit jouw straatje
- de fok! regels niet naleven
Doe niet zo achterlijk alsjeblieft. Ik ga er van uit dat je over enig verstand beschiktquote:Op maandag 16 juli 2007 21:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, dat topic is niet storend in POL, ik wil het dan ook graag terug. Zoals overlegd, zoals vermeld, zoals uitgelegd.
[..]
Wat is er onduidelijk aan de overweging een topic over boeken ook in TTK passend te vinden?
Wat is er demotiverend aan een topic dat naar een ander subforum gaat, al dan niet tijdelijk?
Wat is er topicverklotend aan het verplaatsen van een topic naar een subforum waar het (ook) past?
Eenzijdige communicatie? Ik loop hier toch niet tegen mezelf te kleppen?
Zoals ik had had geschreven, en je dus had kunnen weten, was erover overlegd met TTK-mods.
Die fokregels kan je vast opzoeken?
Je doet net alsof het totaal raar is dat het topic in POL is geopend. Dat is een logische plek die door de TS blijkbaar is uitgekozen en daar hebben al wat users gereageerd. Het komt gewoon een beetje raar en eigenzinnig over om het dan te verplaatsen. Als het nou echt als lul op chewie zou slaan dat het topic in POL staat maar dat is niet zo.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:25 schreef sigme het volgende:
Wat is nu het probleem? TTK in je MyAT? Overschreden subforagrenzen? Totale verwarring wat een boekentopic in TTK te zoeken zou kunnen hebben?
Kan ik voortaan dan topics openen in [blanco] en dat jullie dan uitzoeken waar het topics de meeste replies gaat krijgen? Wat een nonsens, een topic wordt toch goddomme niet voor niets in POL geplaatst? En daarnaast, MOET een topic per se een minimaal aantal posts halen om als succesvol te worden bestempeld en er niet mee geleurd gaat worden?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:16 schreef sigme het volgende:
Door het topic even aan TTK uit te lenen hopen we meer reacties in het topic te krijgen. Zoals al een paar keer gemeld: het is een POL-topic, het komt weer terug in POL.
Probeer nog een keer uit te leggen wat het bezwaar is tegen het feit dat het topic een tijdje in TTK gaat staan.
Okay, verwacht je veel effect? Ik namelijk niet.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:16 schreef sigme het volgende:
Door het topic even aan TTK uit te lenen hopen we meer reacties in het topic te krijgen. Zoals al een paar keer gemeld: het is een POL-topic, het komt weer terug in POL.
Probeer nog een keer uit te leggen wat het bezwaar is tegen het feit dat het topic een tijdje in TTK gaat staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |