Harry of de Ryans.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:55 schreef SCH het volgende:
Wie is nou die burgemeesterinoorlogstijd?
quote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 19:03 schreef Aoristus het volgende:
logisch, liedjes kunnen wel in pol, maar boeken niet. Lekker logisch en consequent weer, sigme
Zeg je hiermee dat het geen kloon van jou is?quote:Op maandag 16 juli 2007 19:06 schreef sigme het volgende:
Kloonjagen levert veel gespreksstof, en niks nuttigs. Gebruik er de POLSC maar voor, dus.
? Nee, het topic is, net als dat topic naar OUD laatst, uitgeleend.quote:
Waarom doe je dat?quote:Op maandag 16 juli 2007 19:08 schreef sigme het volgende:
[..]
? Nee, het topic is, net als dat topic naar OUD laatst, uitgeleend.
Als je dat liedjestopic bedoelt dat ik me kan herinneren, dat is na een poosje verwijlen naar MUZ gegaan, waar het beter thuis was.
Gelul, de "mijne" had ook al 6 posts.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:09 schreef sigme het volgende:
Mijn oprechte excuses, Aaah, ik zag deze niet toen ik keek.
Deze dicht, andere open.
Is het belangrijk? Ik had 'm niet gezien, mischien omdat 'ie even onzichtbaar was (bug). Het is nu zo, soit.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Gelul, de "mijne" had ook al 6 posts.
Uit logeren sturen / uitlenen? Voor kruisbestuivingquote:
Het is inconsequent. Dat weet je, jij die zo op policy rules leunt.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Is het belangrijk? Ik had 'm niet gezien, mischien omdat 'ie even onzichtbaar was (bug). Het is nu zo, soit.
M.a.w. opvoeden. Je sloopt daarmee topics, wist je dat? Andere fora kunnen ook in POL grasduinen om een topic te vinden wat ze aanstaat. Stuur anders gewoon een uitnodiging en stop met die bevoogdingquote:Op maandag 16 juli 2007 19:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Uit logeren sturen / uitlenen? Voor kruisbestuiving.
Ze is inconsequent en dat gaat haar uiteindelijk opbreken.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:15 schreef SCH het volgende:
Ze mag je gewoon niet aaah, en ze is mij nog wat SCHuldig
Het idee van kruisbestuiving is best geinig, maar doe dat dan met een totaal niet lopend topic dat je toch graag open zou houden. Maar ja, inconsequent en bevoogdend is het wel.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:15 schreef Aoristus het volgende:
[..]
M.a.w. opvoeden. Je sloopt daarmee topics, wist je dat? Andere fora kunnen ook in POL grasduinen om een topic te vinden wat ze aanstaat. Stuur anders gewoon een uitnodiging en stop met die bevoogding
onlogisch vooral.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het idee van kruisbestuiving is best geinig, maar doe dat dan met een totaal niet lopend topic dat je toch graag open zou houden. Maar ja, inconsequent en bevoogdend is het wel.
Topic had vandaag geen reacties meer gehadquote:Op maandag 16 juli 2007 19:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het idee van kruisbestuiving is best geinig, maar doe dat dan met een totaal niet lopend topic dat je toch graag open zou houden. Maar ja, inconsequent en bevoogdend is het wel.
Geef dan gewoon toe dat het een impuls is geweest en dat het niet je bedoeling was om topics te slopenquote:Op maandag 16 juli 2007 19:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Topic had vandaag geen reacties meer gehad.
ik namelijk ook nietquote:Op maandag 16 juli 2007 19:25 schreef SCH het volgende:
Ik begin niet ieder dag aan een nieuw boek sigme.
Als Het Gezag consequent zou zijn zou dat niet nodig zijn.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:06 schreef sigme het volgende:
Kloonjagen levert veel gespreksstof, en niks nuttigs. Gebruik er de POLSC maar voor, dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |