Zoals al eerder gezegd hangt dat van de rest van het verhaal af, die was in dit geval bagger.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:11 schreef SCH het volgende:
Ik neem aan dat een TT met Rost van Duisenberg niet zoveel toevoegt toch? En termen als graftak.
Denk jij dat zo'n TT de discussie bij voorbaat beter maakt Chewie??? Het lijkt me dat je dan vooral een woordenstrijd krijgt over zo'n TT. Ik vind het nogal politiek correct omdat soort dingen maar toe te staan.
Snap ik maar is het niet beter om dat soort TT's gewoon niet toe te staan - als je een goede discussie wilt dan werkt zo'n TT dat alleen maar tegen. Ikzou in ieder geval meer triggeren op de TT in het topic dan op de inhoud, dat leert ook de ervaring. Dat kan je mij dan verwijten maar je voorkomt het in ieder geval door geen al te beledigende TT's toe te staan.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:14 schreef Chewie het volgende:
[..]
Zoals al eerder gezegd hangt dat van de rest van het verhaal af, die was in dit geval bagger.
Ik ben erg benieuwd naar een OP die een dergelijke walgelijke TT kan rechtvaardigen. Ik kan me niet eens voorstellen, wat je daarin zou moeten zetten. 'Graftak', 'Rost van...', 'ausradieren'... Heb je eigenlijk wel enig besef waar die termen op slaan en welke lading ze hebben?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:14 schreef Chewie het volgende:
[..]
Zoals al eerder gezegd hangt dat van de rest van het verhaal af, die was in dit geval bagger.
Nou, op het gedachtegoed van Gretta, die ook spot over "zes miljoen"?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar een OP die een dergelijke walgelijke TT kan rechtvaardigen. Ik kan me niet eens voorstellen, wat je daarin zou moeten zetten. 'Graftak', 'Rost van...', 'ausradieren'... Heb je eigenlijk wel enig besef waar die termen op slaan en welke lading ze hebben?
Het geeft aan hoe gehersenspoeld die graftak is.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:47 schreef SCH het volgende:
Vonden jullie dat dan goed dat ze dat zei, over die 6 miljoen???
Grappige vind ik dat je stelt dat ze dat soort dingen niet moet zeggen, wat ik met je eens ben maar tegelijkertijd vind je dat anderen dergelijke dingen wel moeten kunnen zeggen als ze maar van jouw kant zijn. Niet zo consequent.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het geeft aan hoe gehersenspoeld die graftak is.
Aktie zorgt voor reaktie. Graftak begon. Verder oninteressant mens. Gewoon laten zeveren en geen aandacht aan besteden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Grappige vind ik dat je stelt dat ze dat soort dingen niet moet zeggen, wat ik met je eens ben maar tegelijkertijd vind je dat anderen dergelijke dingen wel moeten kunnen zeggen als ze maar van jouw kant zijn. Niet zo consequent.
Zij begonquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Aktie zorgt voor reaktie. Graftak begon. Verder oninteressant mens. Gewoon laten zeveren en geen aandacht aan besteden.
meisjes aan hun haren trekkenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:09 schreef Elseetje het volgende:
[..]
SCH, je weet toch dat het hier gewoon het schoolplein is?
Wat doet die breezer hier toch? Ze (side)kickt er op.quote:
Pjo animeren volgens mij, en napalm natuurlijk, maar die mag niet meedoen met knikkerenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat doet die breezer hier toch? Ze (side)kickt er op.![]()
Ik doe niet meer aan vegawijven.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:12 schreef Aoristus het volgende:
Pjo animeren volgens mij
Welke wel en welke nietquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:33 schreef sigme het volgende:
Slowchat in de slowchat.
Ik vind een graftak-kwalificatie in de TT ook gewoonlijk geen uitnodiging voor goeie discussie, al hoeft niet elke belediging vermeden te worden.
In deze TT was graftak nog de minste belediging.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:33 schreef sigme het volgende:
Slowchat in de slowchat.
Ik vind een graftak-kwalificatie in de TT ook gewoonlijk geen uitnodiging voor goeie discussie, al hoeft niet elke belediging vermeden te worden.
Hoe kun je zo denken na al die fijne pm's tusen ons?quote:
Als je komt om Sigme in het gareel te houden wel natuurlijk. Ik ben blij dat je onze vaste monitor bentquote:
Dat is, zoals alles, afhankelijk van context etcetera.quote:
I second that!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:44 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Als je komt om Sigme in het gareel te houden wel natuurlijk. Ik ben blij dat je onze vaste monitor bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |