Dan wint Lieke of Jaap dus. De rest kan zich niet inhouden, dus dat gaat een keer mis.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geldt voor iedereen en dat is ook het beste. Gewoon terug naar de Nena situatie.
Het zijn vast zijn eigen ideëen, maar ik ben er wel van overtuigd dat hij ze eerst doorspreekt met achter en fiat vraagt.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze moeten TV maken van de redactie. Ik denk dat hij dat bedoeldt. Dat hij dus TV is gaan maken door die pruik af te trekken, die eieren te gooien.... en dat het dan opeens niet goed is. Jaap kent de grens niet. Dit gaat heel FOK natuurlijk weer uitleggen dat alles dus een script is, maar je kunt het ook op mijn manier uitleggen. Je denkt toch niet ECHT dat de redactie tegen Jaap zegt dat hij eieren over het hoofd van Judith moet gooien. Denk even na.
Ongelooflijk, ze kan alleen maar over sex, eten en uiterlijk pratenquote:Op maandag 16 juli 2007 15:34 schreef Yollie het volgende:
Wat een ongelofelijke snol is Nadia
Die is rijp voor een uurtje heropvoedingquote:Op maandag 16 juli 2007 15:34 schreef Yollie het volgende:
Wat een ongelofelijke snol is Nadia
Of Dennis, die zit er passief naastquote:Op maandag 16 juli 2007 15:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan wint Lieke of Jaap dus. De rest kan zich niet inhouden, dus dat gaat een keer mis.
KAN leiden tot.. etc Wel luisteren hequote:Op maandag 16 juli 2007 15:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan wint Lieke of Jaap dus. De rest kan zich niet inhouden, dus dat gaat een keer mis.
Smakeloos, spoor jij wel?quote:Op maandag 16 juli 2007 15:35 schreef farscapevr6 het volgende:
ik moet altijd een beetje aan dit jongetje denken als ik huub in z n blote buikie loopt hehehe
[afbeelding]
haha ik stond net op het punt om te gaan, hij kwam zo onverwacht.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:35 schreef CoT het volgende:
godver, doe ik ff boodschappen, mis ik die hele brief
'script' is een verkeerd woord, dan ga je er vanuit dat alle acties letterlijk ingestudeerd worden. Het is in dit geval 'sturing'. De redaktie geeft instrukties aan de bewoners wat ze moeten doen, en hoe ze het moeten doen mogen ze zelf bepalen. Dat is de reden dat het soms uit de hand loopt omdat enkele bewoners wat overijverig zijn soms.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:27 schreef T-lex het volgende:
Iedereen die nu nog geloofd dat er niks gescript is en dat de bewoners niet stuurd worden door de reactie heeft echt een paar eikenhouten lenzen in.Wel lachen...Jaap doet ff een boekje open en we krijgen gelijk een ander streampje.
![]()
Dat doet hij tegenwoordig wel ja, maar toen nog niet volgens mij. Ze kunnen dat eieren op Judith gooien ook nooit toestaan natuurlijk. Als Judith dat ooit te horen zou krijgen is het niet best.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het zijn vast zijn eigen ideëen, maar ik ben er wel van overtuigd dat hij ze eerst doorspreekt met achter en fiat vraagt.
Ben jij ziek in je hoofd?!quote:Op maandag 16 juli 2007 15:35 schreef farscapevr6 het volgende:
ik moet altijd een beetje aan dit jongetje denken als ik huub in z n blote buikie loopt hehehe
[afbeelding]
Wat is dit? Ik heb een hekel aan Huub maar dit kan niet. Ben je wel lekker?quote:Op maandag 16 juli 2007 15:35 schreef farscapevr6 het volgende:
[afbeelding]
Het ligt aan Huub, snap je?quote:Op maandag 16 juli 2007 15:36 schreef Varen het volgende:
brian probeeert amanda uit te leggen hoe het zit
Japio riep een aantal voorbeelden van zaken, die hij moest doen of wat ze hem gevraagd hadden te doen. Niets script of wat dan ook, hij zegt gewoon gedaan te hebben wat ze hem gevraagd hadden.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze moeten TV maken van de redactie. Ik denk dat hij dat bedoeldt. Dat hij dus TV is gaan maken door die pruik af te trekken, die eieren te gooien.... en dat het dan opeens niet goed is. Jaap kent de grens niet. Dit gaat heel FOK natuurlijk weer uitleggen dat alles dus een script is, maar je kunt het ook op mijn manier uitleggen. Je denkt toch niet ECHT dat de redactie tegen Jaap zegt dat hij eieren over het hoofd van Judith moet gooien. Denk even na.
Judith was overduidelijk kwaad. Maar wat vreemd was, dat ze niet zozeer kwaad was op Jaap, maar op STIJN. Dat was best wel vreemd. Denk dat ze vantevoren wist dat Jaap haar zou 'taggen', maar dat Jaap ietsjes verder ging dan dat ze verwacht had.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:36 schreef scanman01 het volgende:
Dat doet hij tegenwoordig wel ja, maar toen nog niet volgens mij. Ze kunnen dat eieren op Judith gooien ook nooit toestaan natuurlijk. Als Judith dat ooit te horen zou krijgen is het niet best.
Waarom zou het niet zo kunnen zijn dat de redactie Jaap de opdracht heeft gegeven / gevraagd of hij eieren op het hoofd van de verschrikkelijke Juf Judith wilde stukslaan?? Dat kan volgens jou met geen mogellijkheid de waarheid zijn.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat doet hij tegenwoordig wel ja, maar toen nog niet volgens mij. Ze kunnen dat eieren op Judith gooien ook nooit toestaan natuurlijk. Als Judith dat ooit te horen zou krijgen is het niet best.
Prima, laat hij daar dan ff lekker para wordenquote:Op maandag 16 juli 2007 15:37 schreef avonne het volgende:
Brian en Amanda vinden het niet eerlijk
Brian wordt weer een beetje boos op de Febo
Hij kan wel zoveel aanhalen; ik hoorde het ook maar we weten allebei dat hij zelf zijn ideeen voortdurend achter aandraagt. Voor al die acties heeft hij geen boete gekregen, nu wel.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Japio riep een aantal voorbeelden van zaken, die hij moest doen of wat ze hem gevraagd hadden te doen. Niets script of wat dan ook, hij zegt gewoon gedaan te hebben wat ze hem gevraagd hadden.
Of ze letterlijk 'eieren' bij JJ gevraagd hebben, weet ik niet. Maar ze zullen wel hebben aangegeven hoe 'zwaar' de terror mocht worden.
Dit is een aanmoedigingstekstje achter een vliegtuig waard.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:38 schreef Yollie het volgende:
Nou wordt hij nog mooier, Brian vindt het niet eerlijk gaan.
Hij kan netzo goed opstappen.
GOGOGO
De enige die verder gaan met het spel zijn Huub en Lieke, de rest is zo opgefokt, en zelfreflectie komt in hun woordenboek niet voor.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:37 schreef Disana het volgende:
Dat vind ik nou zo vervelend: dat de meesten te dom en dwars zijn om in te zien dat ze niet voor niets zijn bestraft.
Ik denk toch dat je het fout opvat. Hij zei dat hij precies doet wat ze willen (daarmee doelende op de opdracht die hij heeft om TV te maken). Dat heeft hij gedaan door uit eigen inititatief die eieren op Judith's hoofd te gooien en alle andere terror acties die hij heeft bedacht. Nu is hij kwaad dat hij daar nu voor wordt gestraft, terwijl hij precies deed wat ze hem hebben opgedragen, namelijk TV maken.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Japio riep een aantal voorbeelden van zaken, die hij moest doen of wat ze hem gevraagd hadden te doen. Niets script of wat dan ook, hij zegt gewoon gedaan te hebben wat ze hem gevraagd hadden.
Of ze letterlijk 'eieren' bij JJ gevraagd hebben, weet ik niet. Maar ze zullen wel hebben aangegeven hoe 'zwaar' de terror mocht worden.
Wordt lastig vrees ik, maar ik vind het een nobel strevenquote:Op maandag 16 juli 2007 15:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ok, vanaf nu een spel met de orginele regels? Ik ben benieuwd! Zal op de fora in ieder geval wel een hoop haat en nijd schelen, dat zou positief zijn!
Elkaar allemaal de hand schudden en terug naar af....!
Een exit, dat hadden ze misschien een beetje gevoeld.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
De enige die verder gaan met het spel zijn Huub en Lieke, de rest is zo opgefokt, en zelfreflectie komt in hun woordenboek niet voor.
Dat zag Brian al na het bezoekje van zijn broer.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:42 schreef Varen het volgende:
Brian heeft weinig gewonnen, alleen ingezien, 6-2 werkt niet
Dit zegt mij dat Jaap een grote voorliefde heeft voor het afschuiven van zijn verantwoordelijkheid. 'They made me do it.' Dat was gisteren ook al heel duidelijk toen Huub hem aansprak op zijn aandeel in de groepsaanranding.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk toch dat je het fout opvat. Hij zei dat hij precies doet wat ze willen (daarmee doelende op de opdracht die hij heeft om TV te maken). Dat heeft hij gedaan door uit eigen inititatief die eieren op Judith's hoofd te gooien en alle andere terror acties die hij heeft bedacht. Nu is hij kwaad dat hij daar nu voor wordt gestraft, terwijl hij precies deed wat ze hem hebben opgedragen, namelijk TV maken.
(dit zegt wel dat Jaap NIETS doet omdat hij het zelf zo voelt, maar alleen omdat dat tv maken is).
Ik verbaas me ook hoor. Als ik Brian hoor, gaat hij binnekort los op Huub, doodeng.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Een exit, dat hadden ze misschien een beetje gevoeld.
Zeker lijkt wel dat als er weer iets uit de hand loopt, het een nog grotere afrekening zal zijn. Want ze kroppen hun verongelijktheid nu op, dat komt er wel weer uit.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik verbaas me ook hoor. Als ik Brian hoor, gaat hij binnekort los op Huub, doodeng.
quote:Op maandag 16 juli 2007 15:44 schreef petraa het volgende:
OP is klaar
Ik weet alleen dat Amanda toen flinke ruzie had met ik geloof Natasjaquote:Op maandag 16 juli 2007 15:44 schreef beequeen het volgende:
Wat bedoelt Brian met''Het Jan des Bouvrie''verhaal.![]()
Ik hoopte dat jij dat zou weten.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Waar heeft Brian het over, hij zegt iedere keer "Het Jan des Bouvrie verhaal" .......
Wil ik ook graag weten??quote:Op maandag 16 juli 2007 15:44 schreef beequeen het volgende:
Wat bedoelt Brian met''Het Jan des Bouvrie''verhaal.![]()
dat weet ik ook nietquote:Op maandag 16 juli 2007 15:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Waar heeft Brian het over, hij zegt iedere keer "Het Jan des Bouvrie verhaal" .......
idd, dat hoorde ik dus ook. Er komt veel los zo lijkt het, van Jaap maar ook van Brain.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:45 schreef Marrije het volgende:
Brian zei net dat achter had voorgedaan hoe ie tikjes moest uitdelen?
Dat is zijn onzekerheid denk ik. Die knul, met al zijn IQ heeft een fors gebrek aan EQ. Al zijn onzekerheid werkt hij ook weg door alles af te zekeren met achter zodat hij geen fouten maakt. Ik zie Jaap als een soort van betere uitgave als Rainman.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit zegt mij dat Jaap een grote voorliefde heeft voor het afschuiven van zijn verantwoordelijkheid. 'They made me do it.' Dat was gisteren ook al heel duidelijk toen Huub hem aansprak op zijn aandeel in de groepsaanranding.
En hij is weer geweldigquote:Op maandag 16 juli 2007 15:44 schreef petraa het volgende:
OP is klaar
En waarom had ze er dan in godsnaam uitgemoeten?quote:Op maandag 16 juli 2007 15:43 schreef Yollie het volgende:
Ik begrijp niet dat ze Natasja er niet uit hebben gezet, dan haddden ze een statement gezet tegen het geweld.
hij bedoeld hoe die tikjes over kwamen.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:45 schreef Marrije het volgende:
Het dringt niet door. Nooit.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:44 schreef Marrije het volgende:
Brian zegt dat Amanda hard is toegesproken.
Amanda: IK???
stilte
Oh ja. . .
quote:Op maandag 16 juli 2007 15:46 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
idd, dat hoorde ik dus ook. Er komt veel los zo lijkt het, van Jaap maar ook van Brain.
Kan je nagaan, hebben ze hem dus aangezet tot fysiek geweld gebruiken, vreselijk.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:45 schreef Marrije het volgende:
ze had al een laatste waarschuwing, paar weken terugquote:Op maandag 16 juli 2007 15:46 schreef danos het volgende:
[..]
En waarom had ze er dan in godsnaam uitgemoeten?
Niks onzekerheid. Jaap is een beroepsslachtoffer. De maatschappij heeft het gedaan, of zijn jeugd, of zijn formaat, of 'achter'.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is zijn onzekerheid denk ik. Die knul, met al zijn IQ heeft een fors gebrek aan EQ. Al zijn onzekerheid werkt hij ook weg door alles af te zekeren met achter zodat hij geen fouten maakt. Ik zie Jaap als een soort van betere uitgave als Rainman.
huub belandde in de plantenbakquote:Op maandag 16 juli 2007 15:40 schreef Yollie het volgende:
Brian vergeet even dat hij al wat heeft terug gedaan met zijn pootje haken en Huub tegen de muur gooien.
Vanaf het begin deugde het programma niet t.o.v. wat was voorgeschoteld.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:30 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Nah, we moeten natuurlijk niet gaan overdrijven. In de eerste 5 maanden hebben ze ook GOEDE dingen gedaan, anders waren we allang na 3 maanden afgehaakt. Maar ik denk dus oprecht dat het grootste probleem van DGK momenteel is dat de redaktie (het grote trio dus) gewoon uitgeblust is, na 9 maanden weten ze niets nieuws meer te verzinnen en zijn gewoon laks geworden. Bovendien hebben ze na 9 maanden een persoonlijke voorkeur gekregen voor bepaalde bewoners, en dat wordt nu TE overduidelijk. Ze zijn dus niet meer in staat om objectief de 8 bewoners te behandelen.
Ik weet zeker dat als ik, of welke andere FOKker dan ook, in hun schoenen zou staan we na 9 maanden met dezelfde problemen zouden zitten. Het is gewoon tijd om schoon schip te houden in de redaktie...
Natasja had een ow gekregen nadat ze Jaap in zijn kruis had geschopt.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:46 schreef danos het volgende:
[..]
Gokje : Iets met de keuze van de mensen die destijds naar Jan in de showroom mochten gaan uitzoeken ?quote:
Dat kan nooit lang duren, als ik Brian zo hoor.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:47 schreef avonne het volgende:
Hup streams weer uit![]()
![]()
![]()
Ik lees het wel als ze er weer op los slaan
Ook dat is toch ook voor een deel wel waar? Daarnaast heeft hij natuurlijk ook een eigen verantwoordelijkheid en die zou hij met gemak wel eens kunnen oppakken.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Niks onzekerheid. Jaap is een beroepsslachtoffer. De maatschappij heeft het gedaan, of zijn jeugd, of zijn formaat, of 'achter'.
lieke in de wurggreep?quote:Op maandag 16 juli 2007 15:46 schreef danos het volgende:
[..]
Tuurlijkquote:Op maandag 16 juli 2007 15:47 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Kan je nagaan, hebben ze hem dus aangezet tot fysiek geweld gebruiken, vreselijk.
Dat zou kunnen ja.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Gokje : Iets met de keuze van de mensen die destijds naar Jan in de showroom mochten gaan uitzoeken ?
Yep... en in het uiterste geval komt het door de combinatie van factoren, maar eigen verantwoording zit er niet bij.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Niks onzekerheid. Jaap is een beroepsslachtoffer. De maatschappij heeft het gedaan, of zijn jeugd, of zijn formaat, of 'achter'.
Pannekoek dus.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:48 schreef Meganog het volgende:
Ze hebben bezoek gehad van hogerhand.
Amanda heeft het over een 'ze'.
quote:Op maandag 16 juli 2007 15:39 schreef Lieve het volgende:
Zolang de infantiele redactie niet is opgepakt zal dit echt niet stoppen!
De mensen die daar werken..... je zult getrouwd zijn met een mens die daar werkt.... dat zal je vriend of vriendin zijn.... Het zal je kind zijn die hieraan mee werkt!
Mijn hemel........ dit is de schaamte voorbij.... dit is.... absurd! Om te huilen! Werkelijk om te huilen!
Hoe schaamteloos ben je dan? Hoe ben je dan in hemelsnaam opgevoed? Uit welk schorremorrienest kom je dan?
Zit er daar dan niemand met enig fatsoen? Niemand die zegt....... kom, ik werk hier niet meer aan mee?
Waarschijnlijk denkt Brian dat Huub hem eerst in het gezicht heeft gespuugd voor de aanrandig gebeurdequote:Op maandag 16 juli 2007 15:37 schreef Brici het volgende:
Omg brian jankt weer om dat huub hem in zen gezicht gespugd zou hebben
Zozo, jij bent wel een dramaqueen hè?quote:Op maandag 16 juli 2007 15:39 schreef Lieve het volgende:
De mensen die daar werken..... je zult getrouwd zijn met een mens die daar werkt.... dat zal je vriend of vriendin zijn.... Het zal je kind zijn die hieraan mee werkt!
Mijn hemel........ dit is de schaamte voorbij.... dit is.... absurd! Om te huilen! Werkelijk om te huilen!
Hoe schaamteloos ben je dan? Hoe ben je dan in hemelsnaam opgevoed? Uit welk schorremorrienest kom je dan?
Zit er daar dan niemand met enig fatsoen? Niemand die zegt....... kom, ik werk hier niet meer aan mee?
dan hoop ik dat hij NU ter plekke dood neervalt! Spontane ontbranding als een voorloper op zijn helleverblijf!quote:Op maandag 16 juli 2007 15:43 schreef Yollie het volgende:
Brian kan er niet mee leven (onrecht).
Deborah Flens EN de hele grote baas ( JdM ) zijn geweestquote:Op maandag 16 juli 2007 15:48 schreef Varen het volgende:
Er is bezoek geweest van hoger hand, het is een zij
Dat er structureel iets mis is met de FEBO wist ik al, maar dit is toch te gek voor woorden. Het is puur uitlokking van geweld door mensen zo tegen elkaar op te zetten.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep... en in het uiterste geval komt het door de combinatie van factoren, maar eigen verantwoording zit er niet bij.
Hoewel het me niets verbaast als zaken zoals die pruiken van Mayday stelen een regelrechte suggestie (opdracht) van achter was.
Idd, misschien wordt het tijd dat alle bewoners eens om de tafel gaat zitten en gezamenlijk naar achter stappen.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:51 schreef Marrije het volgende:
Brian maakt wel een punt: het lijkt wel alsof ze wachten tot de stekker er moedwillig uitgetrokken moet worden, ze blijven maar waarschuwen.
Een vriend van mij heeft vorige week ontslag genomen bij de DGK omdat hij niet achter het "product" kon staan! Dus ze zijn er, maar de goeden gaan weg. Het uitschot blijft over.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:39 schreef Lieve het volgende:
Amanda en leren???? Dat gaat echt niet samen. Ze heeft het geheugen van hooguit 1 minuut ofzo. Net iets slimmer dan een goudvis dus.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:48 schreef petraa het volgende:
Ze lift Lieke zelf wel van de bank af de volgende keer (amanda) Maar heeft ze niets geleerd dan vanochtend en vandaag!!!!
Kijk dat filmpje nog is een keer...Huub slaat, schopt en spuugt. Dat is ook een boeite waard, maar nee hoor, was allemaal geoorloofd.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:46 schreef petraa het volgende:
Wat een klootzak die Brian. Hij verdraait echt alles nu.
Dat doet Brian steeds. Maar hij heeft het idee dat er achter niet naar zijn argumenten geluisterd wordt.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:53 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Idd, misschien wordt het tijd dat alle bewoners eens om de tafel gaat zitten en gezamenlijk naar achter stappen.
Beetje de verkrachter die er maar op blijft hameren dat het meisje in minirokje liep en ook een straf verdient.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:50 schreef riri het volgende:
[..]
Waarschijnlijk denkt Brian dat Huub hem eerst in het gezicht heeft gespuugd voor de aanrandig gebeurde
Hij heeft vanmorgen zelf de beelden gezien en het dringt niet tot hem door wat zij zelf fout deden in het geheel
Mijn zoon van 14 zegt net, Amanda praat de hele dag maar eigenlijk zegt ze nietsquote:Op maandag 16 juli 2007 15:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Amanda en leren???? Dat gaat echt niet samen. Ze heeft het geheugen van hooguit 1 minuut ofzo. Net iets slimmer dan een goudvis dus.
Bij de redactie dus hetzelfde als in de villa (Stephan, Bart, Ilona, Sylvia.... )quote:Op maandag 16 juli 2007 15:53 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft vorige week ontslag genomen bij de DGK omdat hij niet achter het "product" kon staan! Dus ze zijn er, maar de goeden gaan weg. Het uitschot blijft over.
Huub had alles maar over zich heen moeten laten komen??quote:Op maandag 16 juli 2007 15:53 schreef T-lex het volgende:
[..]
Kijk dat filmpje nog is een keer...Huub slaat, schopt en spuugt. Dat is ook een boeite waard, maar nee hoor, was allemaal geoorloofd.![]()
Zelfde met dat boek afpakken...lekker belangrijk dat iemand je boek pakt. Maar nee, huub flipt hem en gaat als een gestoorde zitten trappen...hoor je ook niemand meer over.![]()
Brian zegt gewoon waar het op staat...Ze zijn met die straffen niet consequent en dat is bullshit.Dat hij die boete krijgt maakt hem niet uit. Het gaat erom dat wat Huub doet helemaal niet een onderwerp van gesprek is.
![]()
Volgens mij alleen Flens. Brian zei dat hij een tijdje terug met JdM had gesproken, niet vanochtend.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Deborah Flens EN de hele grote baas ( JdM ) zijn geweest
Je overal aan ontrekken en dan binnen een paar weken 2 boetes.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:54 schreef Rotterdammert het volgende:
waarom Dennis een boete heeft is mij een raadsel
Neergooien die quotes. Alles plaatsenquote:Op maandag 16 juli 2007 15:52 schreef FdW het volgende:
Het dreigen met geweld na DGK, en het aanzetten tot geweld in DGK gaat gewoon door, en dat stelletje klootzakken achter laat het gewoon gaan. ''Opknopen'' die hap.![]()
![]()
juistquote:Op maandag 16 juli 2007 15:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij alleen Flens. Brian zei dat hij een tijdje terug met JdM had gesproken, niet vanochtend.
Op zich is dat ook zo. Maar de angel zit ook niet primair in hem. Zijn nest, het gezin waar hij uit voortkomt is lower dan low. Op zich..... had het best wat met hem kunnen worden denk ik. Op zich was die ex van hem best een fatsoenlijk mens, met een normaal denkvermogen.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:49 schreef Meganog het volgende:
Brian heeft achter vaak gezegd dat er geen einde aan zit.
Hij relativeert meer vindt hij zelf. Hij weet van zichzelf dat hij verbeterd is.
Dank je voor deze info.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:53 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft vorige week ontslag genomen bij de DGK omdat hij niet achter het "product" kon staan! Dus ze zijn er, maar de goeden gaan weg. Het uitschot blijft over.
Daar ben ik ook bang voor. Top trouwens van je vriend.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:53 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ja, mensen die staan te juichen rondom een misdaad snappen ook nooit dat ze iets fout hebben gedaan.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:54 schreef Rotterdammert het volgende:
Als ze echt consequent waren geweest zou Brian er in de 2de maand als eerste uit gemoeten hebben.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:53 schreef T-lex het volgende:
[..]
Kijk dat filmpje nog is een keer...Huub slaat, schopt en spuugt. Dat is ook een boeite waard, maar nee hoor, was allemaal geoorloofd.![]()
Zelfde met dat boek afpakken...lekker belangrijk dat iemand je boek pakt. Maar nee, huub flipt hem en gaat als een gestoorde zitten trappen...hoor je ook niemand meer over.![]()
Brian zegt gewoon waar het op staat...Ze zijn met die straffen niet consequent en dat is bullshit.Dat hij die boete krijgt maakt hem niet uit. Het gaat erom dat wat Huub doet helemaal niet een onderwerp van gesprek is.
![]()
Geef hem maar een dikke kus en een vet compliment!quote:Op maandag 16 juli 2007 15:53 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Medeplichtig aan verkrachting en poging tot moord.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:54 schreef Rotterdammert het volgende:
Nu pas?quote:Op maandag 16 juli 2007 15:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het valt mij op hoe groot het kind in Jaap nog is. Daarnaast vraag ik mij af of die boetes wel echt geïnd zullen worden. Sylvia heeft die 10.000 terug gehad en ik denk Eric ook. Er wordt aan alle kanten gesjoemeld enkel en alleen om spraakmakende tv. De bewoners zijn pionnen in het spel.
Is maar weer eens heel duidelijk geworden,Natasia die verteld dat zij en Suzanne van Achter vet hebben zitten lachen en Natasia ook nog eens een compliment gaf dat zij het goed had gedaan.Ik zie trouwens net op het filmpje dat Nadia in de private nog even meld dat zij zich om moeten kleden en zender af voordat zij Lieke en Huub gaan aanvallen.Iedereen op het forum zag het al aankomen dat,dat niet goed kon gaan en die onbekwame Febo geeft nog even instructies.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat er structureel iets mis is met de FEBO wist ik al, maar dit is toch te gek voor woorden. Het is puur uitlokking van geweld door mensen zo tegen elkaar op te zetten.
Dennis heeft heel erg meegedacht over het plan hoor !!! Je kunt wel zeggenquote:Op maandag 16 juli 2007 15:54 schreef Rotterdammert het volgende:
Preciesquote:Op maandag 16 juli 2007 15:57 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Als ze echt consequent waren geweest zou Brian er in de 2de maand als eerste uit gemoeten hebben.
Brian was de eerste die:
- Drank gooide (Nena)
- Schelden met ziekte en hoer etc (Nena)
- Persoonlijke spullen weggooien ( de koffer van Huub)
Ik zit met open mond te luisterenquote:Op maandag 16 juli 2007 15:59 schreef Marrije het volgende:
Hoe rekent Natas, het geld dat ze kwijt is aan boetes verdient ze met 4 uur in haar tieten zitten??
Lekker belangrijk als je ze je in de vijver gooien. Werd pas een para zooitje toen er een worsteling ontstond.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:55 schreef blomst het volgende:
[..]
Huub had alles maar over zich heen moeten laten komen??
Ja, bij nog meer boetes laat ze er nog meer siliconen instoppenquote:Op maandag 16 juli 2007 15:59 schreef Marrije het volgende:
Hoe rekent Natas, het geld dat ze kwijt is aan boetes verdient ze met 4 uur in haar tieten zitten??
Het schoppen naar Stephan is natuurlijk wat erger dan de dingen die je opnoemt, dat was het eerste incident waar geweld bij voor kwam. Maar dat was tijdens dat uitje (zwembad?) dus off-camera, en dan mag het natuurlijk ineens wel. Wat de streamers niet zien is niet gebeurd. Net als dat gevecht tussen Huub en Brian op de parkeerplaats. Op de manier waarop ze daar over gepraat hebben schijnt dat best wel heftig geweest te zijn... Maar geen cameras, dus niets gebeurd...quote:Op maandag 16 juli 2007 15:57 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Als ze echt consequent waren geweest zou Brian er in de 2de maand als eerste uit gemoeten hebben.
Brian was de eerste die:
- Drank gooide (Nena)
Hoe weet je dat zij die 10.000 terug hebben gehad?quote:Op maandag 16 juli 2007 15:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het valt mij op hoe groot het kind in Jaap nog is. Daarnaast vraag ik mij af of die boetes wel echt geïnd zullen worden. Sylvia heeft die 10.000 terug gehad en ik denk Eric ook. Er wordt aan alle kanten gesjoemeld enkel en alleen om spraakmakende tv. De bewoners zijn pionnen in het spel.
Je brengt dit weer als feit, dus dan is mijn vraag: hoe weet je dat?quote:Op maandag 16 juli 2007 15:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Deborah Flens EN de hele grote baas ( JdM ) zijn geweest
Het ging niet om dat boek, maar om de vinger van Huub...quote:Op maandag 16 juli 2007 16:01 schreef T-lex het volgende:
Maar neem dan dat verhaal met dat boek. Wat een ramp zeg als ze dat afpakken. Ja dan zou ik ook helemaal uit m'n stekker gaan.Arme huubje...
![]()
Huub is zeker niet heilig, maar "achter" zag deze confrontatie aankomen, ze zaten allemaal vol adrealine, ik zat achter mijn PC te kijken en riep PRODUKTIE NU DIT STOPPEN, dat hadden ze achter ook kunnen doen. Het gaat mij echt om het gevecht van gisteren, niet over eerdere gebeurtenissen.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:53 schreef T-lex het volgende:
[..]
![]()
Dat vertelden ze tussen de regels door in termen als "Dat is achter geregeld" ed.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:02 schreef Kimberleyy het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zij die 10.000 terug hebben gehad?![]()
Heel simpel, stonden voor al die dingen al straffen dan...nee.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:57 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Brian was de eerste die:
- Drank gooide (Nena)
Die lul kan alleen maar de boel ophitsen, de rest van de tijd hij met zijn handen in zij n zakken.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:01 schreef Meganog het volgende:
Dennis leert wel van de boetes. Bij hem werkt het wel.
Ze beginnen weer over het provoceren.
Idd.. Ik las net nog weer dat Sylvia haar 10.000 euro heeft terug gekregen. Werd ook even als feit neergedropt.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Je brengt dit weer als feit, dus dan is mijn vraag: hoe weet je dat?![]()
Belachelijk. Ze houden zich niet eens aan hun eigen regels.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat vertelden ze tussen de regels door in termen als "Dat is achter geregeld" ed.
"Amanda luistert aandachtig"...die zat er alleen maar doorheen te kwekken.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:03 schreef Yollie het volgende:
Nadia is bij zichzelf te rade gegaan over al het geruzie in De Gouden Kooi. “Ik ben echt van mezelf geschrokken”, laat Nadia weten. "Ik wil gewoon wel bij mezelf blijven en ik keur mijn eigen gedrag niet goed!” Amanda, Natasia en Huub luisteren aandachtig. ”Vind je zelf dat je een grens bent overgegaan?”, vraagt Huub. “Ja, vind ik wel”, zegt Nadia. Tja, het berouw komt altijd na de zonde!
bron 10
Wat zetten ze het toch weer voordelig neer, Nadia blijft namelijk wel gewoon doorgaan.
Jep... net als volgens 90% van FOK (gok ik) Jaap net zei dat het eieren gooien op Judith opdracht va de redactie was. Fokkers zijn erg goed in dingen interpreteren.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat vertelden ze tussen de regels door in termen als "Dat is achter geregeld" ed.
Er blinkt daar haast niemand uit in zelfreflexie (ik hoop dat ik het goed schrijf)quote:Op maandag 16 juli 2007 16:03 schreef Meganog het volgende:
Dennis heeft het al vanaf het begin over het provoceren van Huub, maar speelt nu de vermoorde onschuld. Het verschil tussen provoceren om geweld uit te lokken of om discussies uit te lokken is hem onduidelijk.
Jij dropt ook van alles als vaststaande feiten.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Idd.. Ik las net nog weer dat Sylvia haar 10.000 euro heeft terug gekregen. Werd ook even als feit neergedropt.
Daarom... Achter is zo schuldig als het maar kan! Charles Manson liet het smerige werk ook door zijn hoeren opknappen!quote:Op maandag 16 juli 2007 15:58 schreef kybe het volgende:
[..]
Is maar weer eens heel duidelijk geworden,Natasia die verteld dat zij en Suzanne van Achter vet hebben zitten lachen en Natasia ook nog eens een compliment gaf dat zij het goed had gedaan.Ik zie trouwens net op het filmpje dat Nadia in de private nog even meld dat zij zich om moeten kleden en zender af voordat zij Lieke en Huub gaan aanvallen.Iedereen op het forum zag het al aankomen dat,dat niet goed kon gaan en die onbekwame Febo geeft nog even instructies.
En nu ben je betrapt op humor.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, bij nog meer boetes laat ze er nog meer siliconen instoppen
Dat is een feit. Ook Jaap vertelde gisteren nog dat hij niet weg kon vanwege dat geld. Maar dat hij het dan net zoals Syliva wel zou regelen.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Idd.. Ik las net nog weer dat Sylvia haar 10.000 euro heeft terug gekregen. Werd ook even als feit neergedropt.
Omdat Brian het zeiquote:Op maandag 16 juli 2007 16:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Je brengt dit weer als feit, dus dan is mijn vraag: hoe weet je dat?![]()
Lijkt me sterk dat HiziHairverhaal.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:04 schreef FdW het volgende:
Vanmorgen meldde iemand dat Hizi Hair gestopt zou zijn met sponsoring.
Indien dit klopt, is te hopen dat niet weer een of andere malloot een aktie tegen zo'n sponsor opzet zoals is gebeurd tegen AH.
Vele bedrijven en middenstanders hebben met goede bedoelingen meegedaan aan dit ''experiment'' en zijn besodemieterd door Talpa/10. Hopelijk haken de laatsten ook af.
ontevreden infantiele slappe bek, smerige behaarde benen als in AAP, uitstraling en het tuig dat erom heen hangt. Vooral die oversekste Nadia.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:06 schreef Disana het volgende:
Ik vind het soms lastig op het eerste gezicht Huub van Dennis te onderscheiden. Donker haar, bril, shirtje...
[afbeelding]
Ja, en dat 'regelen' betekent natuurlijk dat ze het terug hebben gekregen. I love fok conclusies. Dit is ook weer iets waar je even iets verder moet denken (niet lullig bedoeld). Als Sylvia de 10.000 terug krijgt, moeten ze dat dus allemaal terug krijgen anders volgen er onherroepelijk vele rechtzaken. Kán dus niet.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is een feit. Ook Jaap vertelde gisteren nog dat hij niet weg kon vanwege dat geld. Maar dat hij het dan net zoals Syliva wel zou regelen.
Sorry BSOL, Brian zei dat hij onlangs nog een gesprek had gehad met JdM, niet vanochtend.quote:
Dus je kunt nu officieel stemmen? Mooi. Hopelijk komen Huub en Lieke echt ver bovenaan te staan. Zou een geweldig signaal zijn.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat HiziHairverhaal.
Jij bepaalt welke miljonair deze maand extra contactpunten verdient. Dat doe je door de naam van jouw favoriete miljonair te sms'en naar 1010. Is bijvoorbeeld Jaap jouw favoriete miljonair, SMS dan Jaap naar 1010. Met jouw stem maak je kans op een Samsung 32 inch LCD TV of 1 van de 10 Hizihair verwenarrangementen. SMS dus nu de naam van jouw favoriete miljonair naar 1010.
Bron : Tien.
Nee.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:09 schreef sakeh het volgende:
Iemand een filmpje van de acties zelf (dus niet de brief)?
Of het nou waar is of niet, maar ZO komen die praatjes dus de wereld in.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry BSOL, Brian zei dat hij onlangs nog een gesprek had gehad met JdM, niet vanochtend.
Een gesprek hebben met is wat anders dan dat sjondedrol het tuig toespreekt.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry BSOL, Brian zei dat hij onlangs nog een gesprek had gehad met JdM, niet vanochtend.
Er stond echt nog wel wat meer in. Hoe minder ze erover kwijt hoeven, hoe beter, lijkt het wel.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:07 schreef Yollie het volgende:
Er valt een brief in de bus! Dat was natuurlijk te verwachten naar aanleiding van alle commotie de afgelopen dagen. Jaap leest de brief voor: "Beste Miljonairs, dat wat er gebeurd is, kan niet door de beugel. Het is te hard en beneden alle peil. Met z'n 6-en tegen twee of met z'n 3-en tegen één is misselijkmakend. Omdat jullie hebben aangegeven niet om te kunnen gaan met de huidige regels, zullen vanaf heden de regels van fysiek geweld weer aangescherpt worden. De volgende keer geen boete of sanctie, maar directe verwijdering uit de Villa!" De Miljonairs zijn dus gewaarschuwd!
bron 10
wat is vol? ja nederland, maar wat nog meer?quote:Op maandag 16 juli 2007 16:10 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Las net op VOL dat er tijdens de streamlock van vanmorgen twee taxis en een politiewagen bij de kooi stonden. Misschien hebben de aangiftes gewerkt en is de politie verhaal komen halen.
Ja, Brian had hem onlangs gesproken en zei dat 'hij' vandaag niet voor niets was meegekomen met 'haar'. En 'hij' had gezegd 'desnoods persoonlijk mensen te zullen wegsturen'quote:Op maandag 16 juli 2007 16:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ook weer waar, laat ook maar, niet echt belangrijk.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:11 schreef FdW het volgende:
[..]
Een gesprek hebben met is wat anders dan dat sjondedrol het tuig toespreekt.
Ik buig mijn hoofd. ik weet het idd niet 100 procent zeker. Maar gezien de vele keren dat sommige bewoners er over spraken hoorde ik tussen de regels duidelijk dat dat geld geen probleem was.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, en dat 'regelen' betekent natuurlijk dat ze het terug hebben gekregen. I love fok conclusies. Dit is ook weer iets waar je even iets verder moet denken (niet lullig bedoeld). Als Sylvia de 10.000 terug krijgt, moeten ze dat dus allemaal terug krijgen anders volgen er onherroepelijk vele rechtzaken. Kán dus niet.
Gewoon zwart het geld terug geven bestaat volgens jou dus niet. KAN WELquote:Op maandag 16 juli 2007 16:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, en dat 'regelen' betekent natuurlijk dat ze het terug hebben gekregen. I love fok conclusies. Dit is ook weer iets waar je even iets verder moet denken (niet lullig bedoeld). Als Sylvia de 10.000 terug krijgt, moeten ze dat dus allemaal terug krijgen anders volgen er onherroepelijk vele rechtzaken. Kán dus niet.
Geen woord over de boetes dus?quote:Op maandag 16 juli 2007 16:07 schreef Yollie het volgende:
Er valt een brief in de bus! Dat was natuurlijk te verwachten naar aanleiding van alle commotie de afgelopen dagen. Jaap leest de brief voor: "Beste Miljonairs, dat wat er gebeurd is, kan niet door de beugel. Het is te hard en beneden alle peil. Met z'n 6-en tegen twee of met z'n 3-en tegen één is misselijkmakend. Omdat jullie hebben aangegeven niet om te kunnen gaan met de huidige regels, zullen vanaf heden de regels van fysiek geweld weer aangescherpt worden. De volgende keer geen boete of sanctie, maar directe verwijdering uit de Villa!" De Miljonairs zijn dus gewaarschuwd!
bron 10
Ik vind het op zich wel goed van TIEN , de toon in de brief is erg duidelijk: Misselijkmakend, ver beneden peil! Helaas heeft het geen enkele invloed op de aso's daar.. ze hebben geen enkel besef van fatsoen.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Er stond echt nog wel wat meer in. Hoe minder ze erover kwijt hoeven, hoe beter, lijkt het wel.
Nederland is niet vol maar drukquote:Op maandag 16 juli 2007 16:12 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
wat is vol? ja nederland, maar wat nog meer?
Ik vergis me ook wel eens (iets verkeerd verstaan), maar doe daarom zelden feitelijke uitspraken; dan zeg ik iets als 'volgens mij' of 'het lijkt erop dat'.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Of het nou waar is of niet, maar ZO komen die praatjes dus de wereld in.
En ook niks over het vergoeden van de zenders van Huub en Lieke die stuk zijn gegaan na die emmers water.quote:
Nee, dat doen ze dus niet omdat dat altijd uitkomt. Dan willen ze dus allemaal die 10.000 terug. Gewoon even logisch nadenken. Een TV zender als TIEN kan zoiets gewoon niet maken omdat de kans op schandalen dan wel erg groot wordt.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:13 schreef Borga het volgende:
[..]
Gewoon zwart het geld terug geven bestaat volgens jou dus niet. KAN WEL
kijk bij die youtube topic pagina 5quote:Op maandag 16 juli 2007 16:09 schreef sakeh het volgende:
Iemand een filmpje van de acties zelf (dus niet de brief)?
Maar jij schrijft als vaststaand feit dat Flens en De Mol vanochtend zijn geweest. Ik heb zelf het liefst dat mensen iets schrijven als 'het lijkt erop dat' of 'ik denk dat'. Want dit wekt verwarring en schept geruchten.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, Brian had hem onlangs gesproken en zei dat 'hij' vandaag niet voor niets was meegekomen met 'haar'. En 'hij' had gezegd 'desnoods persoonlijk mensen te zullen wegsturen'
Het dringt gewoon niet door. Ze snappen echt niet dat ze zelf lager dan laag zijn. Mensen van het ergste soort. Die hebben geen zelfreflectie. Anderen zijn altijd slecht. Dat kán niet anders, want zij zijn zelf goed... kindjes van god.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:14 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik vind het op zich wel goed van TIEN , de toon in de brief is erg duidelijk: Misselijkmakend, ver beneden peil! Helaas heeft het geen enkele invloed op de aso's daar.. ze hebben geen enkel besef van fatsoen.
Ik hoop dat die drie meiden na de kooi echt geen leven meer hebben. Dat ze door alles en iedereen worden uitgekotst.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:17 schreef Handschoen het volgende:
Wat ik me dan ook afvraag: In het leven na de kooi, welke werkgever neemt er nou van dit soort types aan![]()
Ik denk nog even verder na. Als iemand geen TV maakt (en daar gaat het toch om) en ze bieden ipv 10.000 terug 15.000 als je optieft in ruil voor contractueel vastgelegde zwijgplicht. Waarom zou dat niet kunnen? In die wereld is alles mogelijk, zie hoe men die bewoners daar uitbuit!quote:Op maandag 16 juli 2007 16:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, dat doen ze dus niet omdat dat altijd uitkomt. Dan willen ze dus allemaal die 10.000 terug. Gewoon even logisch nadenken. Een TV zender als TIEN kan zoiets gewoon niet maken omdat de kans op schandalen dan wel erg groot wordt.
quote:Op maandag 16 juli 2007 16:17 schreef Meganog het volgende:
Nadia: "Jullie moeten niet de hele tijd met haar bezig zijn, daar word je depressief van."
Wie komt er achter als ik iemand zwart geld geef??? Niemand toch. Dan kan Sylvia wel zeggen dat ze het heeft gekregen maar als ze dat zwart hebben gegeven is er verder geen enkel bewijs voor. Is dat zo moeilijk te begrijpen ????quote:Op maandag 16 juli 2007 16:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, dat doen ze dus niet omdat dat altijd uitkomt. Dan willen ze dus allemaal die 10.000 terug. Gewoon even logisch nadenken. Een TV zender als TIEN kan zoiets gewoon niet maken omdat de kans op schandalen dan wel erg groot wordt.
Ik heb met opzet geen streams meer en dan ga je dit soort misselijkmakende teksten quoten? En bedankt hè.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:17 schreef Meganog het volgende:
Natasia over Lieke: "Als je in een Arabisch land steelt hakken ze je hand eraf"
Amanda: "Fucking bitch, fucking bitch"
Nadia: "Jullie moeten niet de hele tijd met haar bezig zijn, daar word je depressief van."
zal misschien een paar weken duren en daarna is iedereen het weer vergetenquote:Op maandag 16 juli 2007 16:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop dat die drie meiden na de kooi echt geen leven meer hebben. Dat ze door alles en iedereen worden uitgekotst.
Holy Moses, wat een BS verhaal, die wijven sporen echt niet.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:17 schreef Meganog het volgende:
Natasia over Lieke: "Als je in een Arabisch land steelt hakken ze je hand eraf"
Amanda: "Fucking bitch, fucking bitch"
Wel een klein beetje belangrijk. Vannacht ging het over in hoeverre Flens nou echt direkt de boel zit aan te sturen daar achter. Dat is dus ook absoluut niet zeker, want als direkteur heeft ze wel iets anders te doen. Toch praat iedereen elkaar na omdat er users zijn die dingen als vaststaande feiten brengen. Misschien voor jou niet zo erg hoor, maar ik praat liever geen geruchten naquote:Op maandag 16 juli 2007 16:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ook weer waar, laat ook maar, niet echt belangrijk.
Ach, ze zat zichzelf net alweer vreselijk op te fokken, met hulp van de anderen.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:18 schreef Handschoen het volgende:
[..]
![]()
Zou ze nu door die boetes het door krijgen?
Bart was - lang geleden - de eerste die dit soort opmerkingen plaatste, dus Japio was niet goed geinformeerd over de mores van Talpa.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio tegen Lieke : "Dit was de beste boete van mijn leven. Het maakt dingen voor mij helder"
Welkequote:Op maandag 16 juli 2007 16:15 schreef Kimberleyy het volgende:
[..]
kijk bij die youtube topic pagina 5
Eenvoudig antwoord geen enkelequote:Op maandag 16 juli 2007 16:17 schreef Handschoen het volgende:
Wat ik me dan ook afvraag: In het leven na de kooi, welke werkgever neemt er nou van dit soort types aan![]()
Ja... TIEN gaat mensen zwart geld geven... komt toch nooit uit. Tuurlijk joh. Is goedquote:Op maandag 16 juli 2007 16:18 schreef Borga het volgende:
[..]
Wie komt er achter als ik iemand zwart geld geef??? Niemand toch. Dan kan Sylvia wel zeggen dat ze het heeft gekregen maar als ze dat zwart hebben gegeven is er verder geen enkel bewijs voor. Is dat zo moeilijk te begrijpen ????
quote:Op maandag 16 juli 2007 16:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb met opzet geen streams meer en dan ga je dit soort misselijkmakende teksten quoten? En bedankt hè.
Volgens mij heeft iedere ex-bewoner zijn 10.000 terug (als ze die ooit al betaald hebben).quote:Op maandag 16 juli 2007 16:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind het te weinig te laat. Ik verdenk ze er sterk van pas in actie te zijn gekomen na de massale verontwaardiging op fora en via mails en dergelijke.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:14 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik vind het op zich wel goed van TIEN , de toon in de brief is erg duidelijk: Misselijkmakend, ver beneden peil! Helaas heeft het geen enkele invloed op de aso's daar.. ze hebben geen enkel besef van fatsoen.
Tuurlijk, maar daar staat FOK regelmatig vol mee. Ik hanteer ook , volgens mij en ik dacht of denk, maar dat werkt niet voor iedereen zo dus.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Wel een klein beetje belangrijk. Vannacht ging het over in hoeverre Flens nou echt direkt de boel zit aan te sturen daar achter. Dat is dus ook absoluut niet zeker, want als direkteur heeft ze wel iets anders te doen. Toch praat iedereen elkaar na omdat er users zijn die dingen als vaststaande feiten brengen. Misschien voor jou niet zo erg hoor, maar ik praat liever geen geruchten na![]()
Vergis je niet. Dit is geen big brother hè. De gouden kooi loopt al véél langer.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:19 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
zal misschien een paar weken duren en daarna is iedereen het weer vergeten
Tien is bijna definitief gezien. En sjon kent geen schaamte.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 juli 2007 16:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja... TIEN gaat mensen zwart geld geven... komt toch nooit uit. Tuurlijk joh. Is goed![]()
Slaap lekker.
volop gelul dusquote:Op maandag 16 juli 2007 16:16 schreef beequeen het volgende:
Jaap tegen Lieke: De beste boete uit mijn leven, er zijn goeie dingen uit voortgekomen, maar daar kan ik nog niks over zeggen.
Lekker vaag weer.
een beetje ........quote:Op maandag 16 juli 2007 16:22 schreef FdW het volgende:
[..]
Tien is bijna definitief gezien. En sjon kent geen schaamte.
Scan, je bent een gewaardeerd cosser, maar af en toe... hoe zei Maxima dat..![]()
![]()
Lieke heeft die blauwe plekken op haar lichaam zelf toegebracht. DAT IS HET NATUURLIJK !!!quote:Op maandag 16 juli 2007 16:15 schreef Meganog het volgende:
Amanda: "Ik heb niet geknepen niet gekrabt; niks."
Nadia: "Ik ook niet".
dat suffe ordinaire krijsende 3-tal is niet om te horenquote:Op maandag 16 juli 2007 16:23 schreef Marrije het volgende:
Dat lachje van Nadia is niet om aan te horen.
quote:Op maandag 16 juli 2007 16:24 schreef tipsch het volgende:
[..]
dat suffe ordinaire krijsende 3-tal is niet om te horen
Ik heb niet alle cossen van vandaag gelezen/gezien maar zijn er caps van lieke's been?quote:Op maandag 16 juli 2007 16:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieke heeft die blauwe plekken op haar lichaam zelf toegebracht. DAT IS HET NATUURLIJK !!!
Dat heeft Huub gedaan! Huub moet dus maar wegquote:Op maandag 16 juli 2007 16:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieke heeft die blauwe plekken op haar lichaam zelf toegebracht. DAT IS HET NATUURLIJK !!!
Jaja... Laat ik nou exact hetzelfde over ... ach laat maar. Is toch een gebed zonder einde.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:22 schreef FdW het volgende:
[..]
Tien is bijna definitief gezien. En sjon kent geen schaamte.
Scan, je bent een gewaardeerd cosser, maar af en toe... hoe zei Maxima dat..![]()
![]()
Ja, Bart was er redelijk snel achter. De rest blijft al hijgend naar een nooit te verkrijgen miljoen achter.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:26 schreef CoT het volgende:
Filmpje van Jaap gezien
Die komt er ook eindelijk achter dat die door Talpa gebruikt wordt
Bart zag dat idd heel lang geleden al in
Dat zei Jaap ook!!! Waarom denk je dat erna een streamlock volgde.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep... net als volgens 90% van FOK (gok ik) Jaap net zei dat het eieren gooien op Judith opdracht va de redactie was. Fokkers zijn erg goed in dingen interpreteren.
Clipser is zo verschrikkelijk traag, ik zal het ook proberen maar eh... sukses ermeequote:Op maandag 16 juli 2007 16:27 schreef beequeen het volgende:
1/ http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=30771&sess=794
2/ http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=30773&sess=794
3/ http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=30774&sess=794
Misschien brengt dit helderheid, ik ga even luisteren. Gesprek Amanda en Brian.![]()
Heb je het tegen mij? Ik haal deze van VOL, doe dat niet zelf, dus dim even zeg.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Kap eens met clipser en gebruik een fatsoenlijke upload?
Zeker weten. De bedoeling was het totaal te ontkennen, maar ze konden er gewoon niet meer onderuit.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het te weinig te laat. Ik verdenk ze er sterk van pas in actie te zijn gekomen na de massale verontwaardiging op fora en via mails en dergelijke.
Ja ik weet het, maar het zijn de enige filmpjes op dit moment. Staan op VOL, ik vergat ze te bedanken.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Clipser is zo verschrikkelijk traag, ik zal het ook proberen maar eh... sukses ermee![]()
Ja, scan die ziet het verkeerd... en jullie zien het goed. Laten we het daar op houdenquote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 16:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Kap eens met clipser en gebruik een fatsoenlijke upload?
Kijk ook even naar haar linker bovenarm.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:32 schreef Disana het volgende:
Liekes linker dijbeen zit vol blauwe plekken. Hoezo, alleen maar zender afdoen en in vijver gooien.
GVD, niet normaal zeg.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:32 schreef Disana het volgende:
Liekes linker dijbeen zit vol blauwe plekken. Hoezo, alleen maar zender afdoen en in vijver gooien.
[afbeelding]
Juist, dat denk ik ook. Hij mag zijn ondernemingsplan afmaken en inleveren. Dat vinden ze achter natuurlijk helemaal gweldig en hij mag het uitvoeren (in een ver land of zo)quote:Op maandag 16 juli 2007 16:34 schreef CoT het volgende:
Jaap zal wel getoneelhaakt worden
Iemand 10000 euro zwart uit betalen kan niet volgens Scan. Maar ze denken er volgens diezelfde Scan wel over na om iets wat heel veel mensen hebben gezien in de doofpot te stoppen. Dat is logisch???quote:Op maandag 16 juli 2007 16:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker weten. De bedoeling was het totaal te ontkennen, maar ze konden er gewoon niet meer onderuit.
Jaap heeft weer wat kruid om mee te schieten, hij gaat dit dus weer uitspelen "achter"quote:Op maandag 16 juli 2007 16:34 schreef CoT het volgende:
Jaap zal wel getoneelhaakt worden
quote:Op maandag 16 juli 2007 16:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk ook even naar haar linker bovenarm.
Nee Scan, je bent de beste en meest gewaardeerde hier; onmisbaar!quote:Op maandag 16 juli 2007 16:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, scan die ziet het verkeerd... en jullie zien het goed. Laten we het daar op houden
ach .. daar hebben ze vast weer een verklaring voor ........quote:Op maandag 16 juli 2007 16:32 schreef Disana het volgende:
[afbeelding]
Dat bedoel ik dus.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |