Wordt lastig vrees ik, maar ik vind het een nobel strevenquote:Op maandag 16 juli 2007 15:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ok, vanaf nu een spel met de orginele regels? Ik ben benieuwd! Zal op de fora in ieder geval wel een hoop haat en nijd schelen, dat zou positief zijn!
Elkaar allemaal de hand schudden en terug naar af....!
Een exit, dat hadden ze misschien een beetje gevoeld.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
De enige die verder gaan met het spel zijn Huub en Lieke, de rest is zo opgefokt, en zelfreflectie komt in hun woordenboek niet voor.
Dat zag Brian al na het bezoekje van zijn broer.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:42 schreef Varen het volgende:
Brian heeft weinig gewonnen, alleen ingezien, 6-2 werkt niet
Dit zegt mij dat Jaap een grote voorliefde heeft voor het afschuiven van zijn verantwoordelijkheid. 'They made me do it.' Dat was gisteren ook al heel duidelijk toen Huub hem aansprak op zijn aandeel in de groepsaanranding.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk toch dat je het fout opvat. Hij zei dat hij precies doet wat ze willen (daarmee doelende op de opdracht die hij heeft om TV te maken). Dat heeft hij gedaan door uit eigen inititatief die eieren op Judith's hoofd te gooien en alle andere terror acties die hij heeft bedacht. Nu is hij kwaad dat hij daar nu voor wordt gestraft, terwijl hij precies deed wat ze hem hebben opgedragen, namelijk TV maken.
(dit zegt wel dat Jaap NIETS doet omdat hij het zelf zo voelt, maar alleen omdat dat tv maken is).
Ik verbaas me ook hoor. Als ik Brian hoor, gaat hij binnekort los op Huub, doodeng.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Een exit, dat hadden ze misschien een beetje gevoeld.
Zeker lijkt wel dat als er weer iets uit de hand loopt, het een nog grotere afrekening zal zijn. Want ze kroppen hun verongelijktheid nu op, dat komt er wel weer uit.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik verbaas me ook hoor. Als ik Brian hoor, gaat hij binnekort los op Huub, doodeng.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |