Dan wint Lieke of Jaap dus. De rest kan zich niet inhouden, dus dat gaat een keer mis.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geldt voor iedereen en dat is ook het beste. Gewoon terug naar de Nena situatie.
Het zijn vast zijn eigen ideëen, maar ik ben er wel van overtuigd dat hij ze eerst doorspreekt met achter en fiat vraagt.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze moeten TV maken van de redactie. Ik denk dat hij dat bedoeldt. Dat hij dus TV is gaan maken door die pruik af te trekken, die eieren te gooien.... en dat het dan opeens niet goed is. Jaap kent de grens niet. Dit gaat heel FOK natuurlijk weer uitleggen dat alles dus een script is, maar je kunt het ook op mijn manier uitleggen. Je denkt toch niet ECHT dat de redactie tegen Jaap zegt dat hij eieren over het hoofd van Judith moet gooien. Denk even na.
Ongelooflijk, ze kan alleen maar over sex, eten en uiterlijk pratenquote:Op maandag 16 juli 2007 15:34 schreef Yollie het volgende:
Wat een ongelofelijke snol is Nadia
Die is rijp voor een uurtje heropvoedingquote:Op maandag 16 juli 2007 15:34 schreef Yollie het volgende:
Wat een ongelofelijke snol is Nadia
Of Dennis, die zit er passief naastquote:Op maandag 16 juli 2007 15:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan wint Lieke of Jaap dus. De rest kan zich niet inhouden, dus dat gaat een keer mis.
KAN leiden tot.. etc Wel luisteren hequote:Op maandag 16 juli 2007 15:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan wint Lieke of Jaap dus. De rest kan zich niet inhouden, dus dat gaat een keer mis.
Smakeloos, spoor jij wel?quote:Op maandag 16 juli 2007 15:35 schreef farscapevr6 het volgende:
ik moet altijd een beetje aan dit jongetje denken als ik huub in z n blote buikie loopt hehehe
[afbeelding]
haha ik stond net op het punt om te gaan, hij kwam zo onverwacht.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:35 schreef CoT het volgende:
godver, doe ik ff boodschappen, mis ik die hele brief
'script' is een verkeerd woord, dan ga je er vanuit dat alle acties letterlijk ingestudeerd worden. Het is in dit geval 'sturing'. De redaktie geeft instrukties aan de bewoners wat ze moeten doen, en hoe ze het moeten doen mogen ze zelf bepalen. Dat is de reden dat het soms uit de hand loopt omdat enkele bewoners wat overijverig zijn soms.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:27 schreef T-lex het volgende:
Iedereen die nu nog geloofd dat er niks gescript is en dat de bewoners niet stuurd worden door de reactie heeft echt een paar eikenhouten lenzen in.Wel lachen...Jaap doet ff een boekje open en we krijgen gelijk een ander streampje.
![]()
Dat doet hij tegenwoordig wel ja, maar toen nog niet volgens mij. Ze kunnen dat eieren op Judith gooien ook nooit toestaan natuurlijk. Als Judith dat ooit te horen zou krijgen is het niet best.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het zijn vast zijn eigen ideëen, maar ik ben er wel van overtuigd dat hij ze eerst doorspreekt met achter en fiat vraagt.
Ben jij ziek in je hoofd?!quote:Op maandag 16 juli 2007 15:35 schreef farscapevr6 het volgende:
ik moet altijd een beetje aan dit jongetje denken als ik huub in z n blote buikie loopt hehehe
[afbeelding]
Wat is dit? Ik heb een hekel aan Huub maar dit kan niet. Ben je wel lekker?quote:Op maandag 16 juli 2007 15:35 schreef farscapevr6 het volgende:
[afbeelding]
Het ligt aan Huub, snap je?quote:Op maandag 16 juli 2007 15:36 schreef Varen het volgende:
brian probeeert amanda uit te leggen hoe het zit
Japio riep een aantal voorbeelden van zaken, die hij moest doen of wat ze hem gevraagd hadden te doen. Niets script of wat dan ook, hij zegt gewoon gedaan te hebben wat ze hem gevraagd hadden.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze moeten TV maken van de redactie. Ik denk dat hij dat bedoeldt. Dat hij dus TV is gaan maken door die pruik af te trekken, die eieren te gooien.... en dat het dan opeens niet goed is. Jaap kent de grens niet. Dit gaat heel FOK natuurlijk weer uitleggen dat alles dus een script is, maar je kunt het ook op mijn manier uitleggen. Je denkt toch niet ECHT dat de redactie tegen Jaap zegt dat hij eieren over het hoofd van Judith moet gooien. Denk even na.
Judith was overduidelijk kwaad. Maar wat vreemd was, dat ze niet zozeer kwaad was op Jaap, maar op STIJN. Dat was best wel vreemd. Denk dat ze vantevoren wist dat Jaap haar zou 'taggen', maar dat Jaap ietsjes verder ging dan dat ze verwacht had.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:36 schreef scanman01 het volgende:
Dat doet hij tegenwoordig wel ja, maar toen nog niet volgens mij. Ze kunnen dat eieren op Judith gooien ook nooit toestaan natuurlijk. Als Judith dat ooit te horen zou krijgen is het niet best.
Waarom zou het niet zo kunnen zijn dat de redactie Jaap de opdracht heeft gegeven / gevraagd of hij eieren op het hoofd van de verschrikkelijke Juf Judith wilde stukslaan?? Dat kan volgens jou met geen mogellijkheid de waarheid zijn.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat doet hij tegenwoordig wel ja, maar toen nog niet volgens mij. Ze kunnen dat eieren op Judith gooien ook nooit toestaan natuurlijk. Als Judith dat ooit te horen zou krijgen is het niet best.
Prima, laat hij daar dan ff lekker para wordenquote:Op maandag 16 juli 2007 15:37 schreef avonne het volgende:
Brian en Amanda vinden het niet eerlijk
Brian wordt weer een beetje boos op de Febo
Hij kan wel zoveel aanhalen; ik hoorde het ook maar we weten allebei dat hij zelf zijn ideeen voortdurend achter aandraagt. Voor al die acties heeft hij geen boete gekregen, nu wel.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Japio riep een aantal voorbeelden van zaken, die hij moest doen of wat ze hem gevraagd hadden te doen. Niets script of wat dan ook, hij zegt gewoon gedaan te hebben wat ze hem gevraagd hadden.
Of ze letterlijk 'eieren' bij JJ gevraagd hebben, weet ik niet. Maar ze zullen wel hebben aangegeven hoe 'zwaar' de terror mocht worden.
Dit is een aanmoedigingstekstje achter een vliegtuig waard.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:38 schreef Yollie het volgende:
Nou wordt hij nog mooier, Brian vindt het niet eerlijk gaan.
Hij kan netzo goed opstappen.
GOGOGO
De enige die verder gaan met het spel zijn Huub en Lieke, de rest is zo opgefokt, en zelfreflectie komt in hun woordenboek niet voor.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:37 schreef Disana het volgende:
Dat vind ik nou zo vervelend: dat de meesten te dom en dwars zijn om in te zien dat ze niet voor niets zijn bestraft.
Ik denk toch dat je het fout opvat. Hij zei dat hij precies doet wat ze willen (daarmee doelende op de opdracht die hij heeft om TV te maken). Dat heeft hij gedaan door uit eigen inititatief die eieren op Judith's hoofd te gooien en alle andere terror acties die hij heeft bedacht. Nu is hij kwaad dat hij daar nu voor wordt gestraft, terwijl hij precies deed wat ze hem hebben opgedragen, namelijk TV maken.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Japio riep een aantal voorbeelden van zaken, die hij moest doen of wat ze hem gevraagd hadden te doen. Niets script of wat dan ook, hij zegt gewoon gedaan te hebben wat ze hem gevraagd hadden.
Of ze letterlijk 'eieren' bij JJ gevraagd hebben, weet ik niet. Maar ze zullen wel hebben aangegeven hoe 'zwaar' de terror mocht worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |