Ach die speelt weer een rol. Gewoon niet naar luisteren.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:24 schreef Sug4r het volgende:
Waarom is Jaap zo kwaad?
Ik heb weer wat gemist zie ik.

Als je vriendin aangerand wordt ben je tot alles in staat....niemand heeft het recht je vast te pakken zodat je geen kant meer op kan en toe moet kijken.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:23 schreef ParaBrother het volgende:
Dennis een boete terwijl hij geen fuck gedaan heeft behalve wat zitten lachen.
Huub geen boete of exit terwijl hij duidelijk getrapt en geslagen heeft.

Na 9 maanden zijn de redaktieleden onder aanvoering van Flens en Stijn nog steeds volslagen incompetent!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 16 juli 2007 15:20 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Geintje zeker?
Die boetes stellen niets voor, en voor 3 opeenvolgende dagen krijgen ze maar EEN boete?
En Natasja die letterlijk dagelijks met trots verteld "ik heb fysiek geweld gebruikt, en ik ga er lekker mee wegkomen" (niet in die exacte woorden), terwijl ze een officiele waarschuwing heeft?
Ik blijf erbij: Stijn, Marco en Deborah moeten vervangen worden door nieuwe mensen die het programma weer nieuw elan kunnen geven. Na 9 maanden zijn de oude redaktie leden net zo suf ingeslapen als de bewoners.

Die regel is, dankzij Huub, afgeschaft.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:19 schreef avonne het volgende:
niet genoeg.
2 exits missen er, en voor sommigen is de boete te laag
Brian had 400.000 aan zijn broek moeten hebben, Amanda en Nadia 200.000

vanwege de boete die hij heeft gekregenquote:Op maandag 16 juli 2007 15:24 schreef Sug4r het volgende:
Waarom is Jaap zo kwaad?
Ik heb weer wat gemist zie ik.

quote:Op maandag 16 juli 2007 15:22 schreef blomst het volgende:
Vanaf nu dus geen boetes meer, maar direkt verwijdering uit de villa.
Goedzo

Werd dat gezegd? Geldt dat voor Lieke en Huub ook?quote:Op maandag 16 juli 2007 15:22 schreef blomst het volgende:
Goedzo

Nee hoor, ik weet dat leandra altijd (bijna) objectief is en eerlijk. Nu ik het heb gelezen heeft ze gelijk.quote:

Ik vind dit echt nergens op slaan. Zoethoudertje voor Streamers. Opzouten met Natas.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik was even 'blij' omdat het leek dat er helemaal geen straf zou komen, dus dan is dit toch mooi. Maar inderdaad, het slaat nergens op. Er hadden zeker een paar bewoners exit gemoeten. Wat mij betreft de drie dames.

heerlijk dit, zat ik echt op te wachten.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:17 schreef Disana het volgende:
Ik ben heel blij voor Lieke en Huub. Gerechtigheid.

Plannen maken, instructies geven en aanmoedigenquote:Op maandag 16 juli 2007 15:20 schreef Meganog het volgende:
[..]
Vanwege het 6 tegen 2 verhaal.
Maar hij heeft inderdaad nix gedaan.

AMANDA ZIT OOK AL OP 300.000 VOLGENS MIJ.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:25 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Die regel is, dankzij Huub, afgeschaft.
Huub zei dat 400.000 voor de eerstvolgende overtreding zou betekenen dat hij geen reden meer zou hebben om in het huis te blijven (hij zou dan op -600.000 staan), dus uit paniek heeft de redaktie het toen naar 100.000 / overtreding gebracht...

Ja dat geldt voor iedereen!quote:Op maandag 16 juli 2007 15:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Werd dat gezegd? Geldt dat voor Lieke en Huub ook?

Nee, Jaap heeft nu pijn in zijn portemonnee... dan pas komt er een emotie.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:23 schreef Marieke_B het volgende:
Wel opvallend..pas als Jaap een boete krijgt, wordtie boos.
Hij flipt nu helemaal!
Maar hij heeft dus geen geweten..

Ik ben absoluut geen huub fan, maar je ziet toch wel hoe het gegaan is ???quote:Op maandag 16 juli 2007 15:23 schreef ParaBrother het volgende:

JAquote:Op maandag 16 juli 2007 15:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]

Wie hebben er allemaal een boete dan?quote:Op maandag 16 juli 2007 15:25 schreef Borga het volgende:
[..]
vanwege de boete die hij heeft gekregen

Geldt voor iedereen en dat is ook het beste. Gewoon terug naar de Nena situatie.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]

oh, oke, dus de boetes zijn hierbij afgeschaft.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:22 schreef blomst het volgende:
Goedzo

Ik wil niemand aanvallen, mensen vallen mij aan met uitspraken als kutnewbie en onruststoker terwijl ik niets anders doe dan mijn mening geven. Ik ben ook heel objectief als ik zeg dat alle bewoners onrechtvaardig zijn en de villa uit moeten, wil je beweren van niet dan?quote:Op maandag 16 juli 2007 15:26 schreef Pavement het volgende:
[..]
Nee hoor, ik weet dat leandra altijd (bijna) objectief is en eerlijk. Nu ik het heb gelezen heeft ze gelijk.
Je moet mensen hier niet aanvallen als je niet alles hebt gelezen.

nog steeds oogkleppen opquote:Op maandag 16 juli 2007 15:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach die speelt weer een rol. Gewoon niet naar luisteren.

Ja, en dit betekend einde Jaap. Dit kunnen ze niet gebruikenquote:Op maandag 16 juli 2007 15:27 schreef T-lex het volgende:
Iedereen die nu nog geloofd dat er niks gescript is en dat de bewoners niet stuurd worden door de reactie heeft echt een paar eikenhouten lenzen in.Wel lachen...Jaap doet ff een boekje open en we krijgen gelijk een ander streampje.
![]()

Ja, dat je als newbie je ogen nog niet open hebt is nu wel duidelijk.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:23 schreef ParaBrother het volgende:

Dat dreigement dat het nu toch echt de laatste waarschuwing is geweest hebben we eerder gehoord.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:28 schreef avonne het volgende:
[..]
oh, oke, dus de boetes zijn hierbij afgeschaft.
Die exits komen toch niet voor Natasia en Co

Leandra is streng maar rechtvaardig.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:26 schreef Pavement het volgende:
[..]
Nee hoor, ik weet dat leandra altijd (bijna) objectief is en eerlijk. Nu ik het heb gelezen heeft ze gelijk.
Je moet mensen hier niet aanvallen als je niet alles hebt gelezen.

Nah, we moeten natuurlijk niet gaan overdrijven. In de eerste 5 maanden hebben ze ook GOEDE dingen gedaan, anders waren we allang na 3 maanden afgehaakt. Maar ik denk dus oprecht dat het grootste probleem van DGK momenteel is dat de redaktie (het grote trio dus) gewoon uitgeblust is, na 9 maanden weten ze niets nieuws meer te verzinnen en zijn gewoon laks geworden. Bovendien hebben ze na 9 maanden een persoonlijke voorkeur gekregen voor bepaalde bewoners, en dat wordt nu TE overduidelijk. Ze zijn dus niet meer in staat om objectief de 8 bewoners te behandelen.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:25 schreef FdW het volgende:
Na 9 maanden zijn de redaktieleden onder aanvoering van Flens en Stijn nog steeds volslagen incompetent!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Ze moeten TV maken van de redactie. Ik denk dat hij dat bedoeldt. Dat hij dus TV is gaan maken door die pruik af te trekken, die eieren te gooien.... en dat het dan opeens niet goed is. Jaap kent de grens niet. Dit gaat heel FOK natuurlijk weer uitleggen dat alles dus een script is, maar je kunt het ook op mijn manier uitleggen. Je denkt toch niet ECHT dat de redactie tegen Jaap zegt dat hij eieren over het hoofd van Judith moet gooien. Denk even na.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio : "Ik moet van alles voor ze doen. Trek de pruik van Mayday af, doe dit-en-dat bij Juf Judith, alles deed ik voor hun. En nou doen ze dit met mij." Japio breekt bijna (helemaal) in janken uit.

Was het in de tijd van Natte nel en Nena niet zo ???quote:Op maandag 16 juli 2007 15:28 schreef avonne het volgende:
[..]
oh, oke, dus de boetes zijn hierbij afgeschaft.
Die exits komen toch niet voor Natasia en Co

Daar ben ik het als oprechte Huub-hater zelfs mee eens. Nu was het niet Huub die een aanval deed, anderen vielen hem indirect aan dus deze keer gaat Huub vrijuit (al had hij er eerder net als Tas al uit moeten liggen). Lieke heeft iig tot nu toe wel karakter getoont dat moet ik haar nageven. Zij heeft zich nooit eerder tot het niveau van haar vriendje verlaagt zelfs nu niet.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:27 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ik ben absoluut geen huub fan, maar je ziet toch wel hoe het gegaan is ???
Als jou armen vastgehouden worden en je bent ze met kracht aan het lostrekken, en ze schieten dan ook vervolgens los............daar hoef je geen professor voor te zijn om dat antwoord te bedenken![]()

Ik vind je alvast redelijk neutraal en objectief. Ik weet niet of je er iets aan hebt, maar zeg het je toch maar even.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:28 schreef Hannibella het volgende:
[..]
Ik wil niemand aanvallen, mensen vallen mij aan met uitspraken als kutnewbie en onruststoker terwijl ik niets anders doe dan mijn mening geven. Ik ben ook heel objectief als ik zeg dat alle bewoners onrechtvaardig zijn en de villa uit moeten, wil je beweren van niet dan?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |