DGK is poulair aan het worden, mn collegae hebben het er ook over.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat valt mij ook op ja. Heel apart. Allemaal klonen zodat er meer Huub tegenstanders lijken te zijn?
Weet niet heb het niet eens gelezenquote:
quote:
niet overdrijvenquote:Op maandag 16 juli 2007 15:11 schreef Liess het volgende:
[..]
Zal me kapot schamen als dat mijn zus zou moeten zijn en mn achternaam laten veranderen.
Jezus, die buik.... wat vreselijk! En dan te bedenken dat haar borsten naar de grond staren en haar billen van een vent zijn ( van een lelijke vent, want ik ken mannen met hele mooie billen!)quote:
Neuuh...quote:Op maandag 16 juli 2007 15:16 schreef Haunter het volgende:
Dan moet Natasia er toch ook gewoon uit nu?
Vreemd, in mijn omgeving is juist iedereen allang afgehaakt. Vrijwel iedereen die ik ken was gestopt rond de tijd dat het ordinaire gedrag de overhand begon te krijgen. Jammergenoeg vergeet DGK_REDAKTIE wel eens dat er ook mensen zijn (waren) die GEEN terror willen zien, ze vervreemden zichzelf dus van een hele grote groep.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:12 schreef Pavement het volgende:
DGK is poulair aan het worden, mn collegae hebben het er ook over.
te weinig, jammer - Natasia exit ontbreekt er nog aanquote:Op maandag 16 juli 2007 15:16 schreef Disana het volgende:
Duizend en honderdduizend voor iedereen uitgezonderd Huub en Lieke.
Ik ook, maar de rest legt de schuld gewoon weer bij Lieke.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:17 schreef Disana het volgende:
Ik ben heel blij voor Lieke en Huub. Gerechtigheid.
Toch nog enigszins gerechtigheid dus.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:16 schreef Disana het volgende:
Duizend en honderdduizend voor iedereen uitgezonderd Huub en Lieke.
Die regel is al lang afgeschaft. Anders had Huub al schulden gehadquote:Op maandag 16 juli 2007 15:17 schreef avonne het volgende:
iedereen 100,000?
Bij elke volgende overtreding is toch een verdubbeling?
Brian dan toch al 400.000?
quote:Op maandag 16 juli 2007 15:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ook, maar de rest legt de schuld gewoon weer bij Lieke.
Van de mannen was Jaap de ergste. Hij hield Huub vast zodat hij niets kon doen.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:18 schreef Disana het volgende:
Jaap is niet blij met zijn eerste boete en de veroordeling van zijn gedrag.
[afbeelding]
niet genoeg.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toch nog enigszins gerechtigheid dus.
De regel voor verdubbelen is al vrij snel na de eerste boets afgeschaft.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:17 schreef avonne het volgende:
iedereen 100,000?
Bij elke volgende overtreding is toch een verdubbeling?
Brian dan toch al 400.000?
Nee Scan, er zouden een paar aso's onmiddellijk de tent uitgeflikkerd moeten worden.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toch nog enigszins gerechtigheid dus.
Diep disrespect voor deze Helter Skelter Kubatz hoeren!quote:Op maandag 16 juli 2007 15:10 schreef MissSomebody het volgende:
Jachtseizoen is geopend, afknallen die k*tzooi!..![]()
Moooooooooooooi ,hij deed al niks, behalve achter zijn PC zitten en de boel opfokken.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio is piswoest. F8cking 1000 euro weg ! F*cking Hell, dit is niet normaal. Ik doe hier helemaal niets meer, teringzooi !
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |