Ach die speelt weer een rol. Gewoon niet naar luisteren.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:24 schreef Sug4r het volgende:
Waarom is Jaap zo kwaad?
Ik heb weer wat gemist zie ik.

Als je vriendin aangerand wordt ben je tot alles in staat....niemand heeft het recht je vast te pakken zodat je geen kant meer op kan en toe moet kijken.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:23 schreef ParaBrother het volgende:
Dennis een boete terwijl hij geen fuck gedaan heeft behalve wat zitten lachen.
Huub geen boete of exit terwijl hij duidelijk getrapt en geslagen heeft.

Na 9 maanden zijn de redaktieleden onder aanvoering van Flens en Stijn nog steeds volslagen incompetent!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 16 juli 2007 15:20 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Geintje zeker?
Die boetes stellen niets voor, en voor 3 opeenvolgende dagen krijgen ze maar EEN boete?
En Natasja die letterlijk dagelijks met trots verteld "ik heb fysiek geweld gebruikt, en ik ga er lekker mee wegkomen" (niet in die exacte woorden), terwijl ze een officiele waarschuwing heeft?
Ik blijf erbij: Stijn, Marco en Deborah moeten vervangen worden door nieuwe mensen die het programma weer nieuw elan kunnen geven. Na 9 maanden zijn de oude redaktie leden net zo suf ingeslapen als de bewoners.

Die regel is, dankzij Huub, afgeschaft.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:19 schreef avonne het volgende:
niet genoeg.
2 exits missen er, en voor sommigen is de boete te laag
Brian had 400.000 aan zijn broek moeten hebben, Amanda en Nadia 200.000

vanwege de boete die hij heeft gekregenquote:Op maandag 16 juli 2007 15:24 schreef Sug4r het volgende:
Waarom is Jaap zo kwaad?
Ik heb weer wat gemist zie ik.

quote:Op maandag 16 juli 2007 15:22 schreef blomst het volgende:
Vanaf nu dus geen boetes meer, maar direkt verwijdering uit de villa.
Goedzo

Werd dat gezegd? Geldt dat voor Lieke en Huub ook?quote:Op maandag 16 juli 2007 15:22 schreef blomst het volgende:
Vanaf nu dus geen boetes meer, maar direkt verwijdering uit de villa.
Goedzo

Nee hoor, ik weet dat leandra altijd (bijna) objectief is en eerlijk. Nu ik het heb gelezen heeft ze gelijk.quote:

Ik vind dit echt nergens op slaan. Zoethoudertje voor Streamers. Opzouten met Natas.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik was even 'blij' omdat het leek dat er helemaal geen straf zou komen, dus dan is dit toch mooi. Maar inderdaad, het slaat nergens op. Er hadden zeker een paar bewoners exit gemoeten. Wat mij betreft de drie dames.

heerlijk dit, zat ik echt op te wachten.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:17 schreef Disana het volgende:
Ik ben heel blij voor Lieke en Huub. Gerechtigheid.

Plannen maken, instructies geven en aanmoedigenquote:Op maandag 16 juli 2007 15:20 schreef Meganog het volgende:
[..]
Vanwege het 6 tegen 2 verhaal.
Maar hij heeft inderdaad nix gedaan.

AMANDA ZIT OOK AL OP 300.000 VOLGENS MIJ.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:25 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Die regel is, dankzij Huub, afgeschaft.
Huub zei dat 400.000 voor de eerstvolgende overtreding zou betekenen dat hij geen reden meer zou hebben om in het huis te blijven (hij zou dan op -600.000 staan), dus uit paniek heeft de redaktie het toen naar 100.000 / overtreding gebracht...

Ja dat geldt voor iedereen!quote:Op maandag 16 juli 2007 15:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Werd dat gezegd? Geldt dat voor Lieke en Huub ook?

Nee, Jaap heeft nu pijn in zijn portemonnee... dan pas komt er een emotie.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:23 schreef Marieke_B het volgende:
Wel opvallend..pas als Jaap een boete krijgt, wordtie boos.
Hij flipt nu helemaal!
Maar hij heeft dus geen geweten..

Ik ben absoluut geen huub fan, maar je ziet toch wel hoe het gegaan is ???quote:Op maandag 16 juli 2007 15:23 schreef ParaBrother het volgende:
Dennis een boete terwijl hij geen fuck gedaan heeft behalve wat zitten lachen.
Huub geen boete of exit terwijl hij duidelijk getrapt en geslagen heeft.

JAquote:Op maandag 16 juli 2007 15:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Werd dat gezegd? Geldt dat voor Lieke en Huub ook?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |