Vanwege het 6 tegen 2 verhaal.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:18 schreef ParaBrother het volgende:
Waarom Dennis ook een boete?
quote:Op maandag 16 juli 2007 15:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio is piswoest. F8cking 1000 euro weg ! F*cking Hell, dit is niet normaal. Ik doe hier helemaal niets meer, teringzooi !
[afbeelding]
Geintje zeker?quote:Op maandag 16 juli 2007 15:17 schreef Disana het volgende:
Ik ben heel blij voor Lieke en Huub. Gerechtigheid.
Helemaal mee eens. Onvoorstelbaar dat zij nog een bioete kan krijgen zonder een exit. Helemaal omdat iedereen weet dat haar die boete weinig doet. Ze gaat toch weg.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
te weinig, jammer - Natasia exit ontbreekt er nog aan
Moet je Jaap zien, die verontwaardiging. Eikels.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ook, maar de rest legt de schuld gewoon weer bij Lieke.
exact, tjonge jonge jonge, ik ben nog steeds laaiendquote:Op maandag 16 juli 2007 15:19 schreef avonne het volgende:
[..]
niet genoeg.
2 exits missen er, en voor sommigen is de boete te laag
Brian had 400.000 aan zijn broek moeten hebben, Amanda en Nadia 200.000
Daar ben ik het dus helemaal mee eens. Dit slaat werkelijk nergens op. Zoethoudertje voor de streamers NOU GELULquote:Op maandag 16 juli 2007 15:20 schreef FdW het volgende:
[..]
Nee Scan, er zouden een paar aso's on,middellijk de tent uitgeflikkerd moeten worden.
Deze zogenaamde straf stelt niets voor.
Heb gelezen dat ie het wel leuk vond om aan Huub zijn gebroken vingers te zitten anders.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:20 schreef Meganog het volgende:
[..]
Vanwege het 6 tegen 2 verhaal.
Maar hij heeft inderdaad nix gedaan.
Jaap denkt alleen maar aan geld, opzouten met die mongool.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Moet je Jaap zien, die verontwaardiging. Eikels.
Ja, maar het zag er even naar uit dat er NIETS zou gebeuren. Dus dan is dit in ieder geval nog wat. Er hadden inderdaad 2 of 3 mensen sowieso uit gemoeten, maar dat is net even wat teveel gevraagd. En ik blijf ervan overtuigd dat de reacties op de fora hier zeker ook aan hebben bijgedragen. Het wordt dus in ieder geval duidelijk niet meer ontkend.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:20 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Geintje zeker?
Die boetes stellen niets voor, en voor 3 opeenvolgende dagen krijgen ze maar EEN boete?
En Natasja die letterlijk dagelijks met trots verteld "ik heb fysiek geweld gebruikt, en ik ga er lekker mee wegkomen" (niet in die exacte woorden), terwijl ze een officiele waarschuwing heeft?
haha ja Dennix deed helemaal niks heeft alleen maar laf staan kijkenquote:Op maandag 16 juli 2007 15:18 schreef ParaBrother het volgende:
Waarom Dennis ook een boete?
tv momentjequote:Op maandag 16 juli 2007 15:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toch nog enigszins gerechtigheid dus.
Ja dit is geen toneel.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaap spreekt een stukje script en waarheid nu........goed luisteren allemaal
Helemaal mee eens. Ik was even 'blij' omdat het leek dat er helemaal geen straf zou komen, dus dan is dit toch mooi. Maar inderdaad, het slaat nergens op. Er hadden zeker een paar bewoners exit gemoeten. Wat mij betreft de drie dames.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:20 schreef FdW het volgende:
[..]
Nee Scan, er zouden een paar aso's onmiddellijk de tent uitgeflikkerd moeten worden.
Deze zogenaamde straf stelt niets voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |