Iddquote:Op zondag 15 juli 2007 22:13 schreef Snoezepoesje het volgende:
uhm, bron? of heb je dit zelf bedacht?
Als ik nu met bepaalde bewijzen ga zwaaien word duidelijk dat ik dezen onrechtmatig heb verkregen, met andere woorden kan tien mij dan aanklagen, daarom heb ik die bewijzen niet.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:20 schreef Strychnine het volgende:
Beetje zwak hoor lieve BG, een topic starten, en dan heel geheimzinnig doen vervolgens als er om uitleg wordt gevraagd. Had dan het topic volgende week geopend
Okquote:Op zondag 15 juli 2007 22:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Als ik nu met bepaalde bewijzen ga zwaaien word duidelijk dat ik dezen onrechtmatig heb verkregen, met andere woorden kan tien mij dan aanklagen, daarom heb ik die bewijzen niet.
Even geduld.
Hahahahahahahahahahahaquote:Op zondag 15 juli 2007 22:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Als ik nu met bepaalde bewijzen ga zwaaien word duidelijk dat ik dezen onrechtmatig heb verkregen, met andere woorden kan tien mij dan aanklagen, daarom heb ik die bewijzen niet.
Even geduld.
tuurlijk.....je zet een verhaal neer dat huub acteur is,en dat je later met bewijzen gaat komen....quote:Op zondag 15 juli 2007 22:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Even geduld.
Grote fantast.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Even geduld.
Omdat het mij wel aan het hart gaat dat mensen opgelicht worden, en ik er wat tegen kan doen.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:27 schreef Snoezepoesje het volgende:
als je het er niet over mag hebben waarom dan een topic?
je klinkt als dennis ..familie??quote:Op zondag 15 juli 2007 22:19 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik heb wel een bron maar als ik die nu geef dan heb ik een probleem en word ik wss aangeklaagd.
Ik kan op het moment dus alleen de tip geven te letten op dat figuur dan is het wel te merken naar hoe hij reageerd en altijd alles probeerd te sussen.
Daarnaast kan ik mischien volgende week wel meer uitleg geven.
Bron?quote:Op zondag 15 juli 2007 22:24 schreef TC03 het volgende:
BG spoort niet, ik zou hem niet serieus nemen.
als jij over alles waarbij mensen worden opgelicht een topic wil maken ben je nog wel ff bezig... veel succes er mee, ik ben benieuwdquote:Op zondag 15 juli 2007 22:31 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Omdat het mij wel aan het hart gaat dat mensen opgelicht worden, en ik er wat tegen kan doen.
Daarnaast kan ik wel zeggen dat hij een acteur is maar met de bewijzen moet ik even tot volgende week wachten tot ik met mijn advocaat heb overlegd wat de beste manier is om dit te presenteren.
heb zomaar het idee dat die advocaat je afraad om ook maar iets te zeggen.....quote:Op zondag 15 juli 2007 22:31 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Omdat het mij wel aan het hart gaat dat mensen opgelicht worden, en ik er wat tegen kan doen.
Daarnaast kan ik wel zeggen dat hij een acteur is maar met de bewijzen moet ik even tot volgende week wachten tot ik met mijn advocaat heb overlegd wat de beste manier is om dit te presenteren.
kijk maar in zijn postgeschiedenisquote:
Over zonde van geld gesproken zeg.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:31 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Lieve schat, ik ben nog een betere acteur dan die vent als het moet.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:35 schreef FokingHell het volgende:
Nou dan mag ie meteen na de Goudenkooi door naar Hollywood ! Mogen Robert de Niro en Al Pacino hun koffers wel inpakken. Gaat iemand hier vertellen dat "wij" dom zijn terwijl ie zelf Uber dom is LMAO ! Zulke mensen zijn echt te grappig.....
je advocaat vind het vast een puik plan dat jij het even allemaal op fok! postquote:Op zondag 15 juli 2007 22:35 schreef BaajGuardian het volgende:
TC03 zat me in een ander topic te bashen en ik heb geen zin om die onzin in dit wel degelijk serieuze topic door te laten druppen.
@ nueffeniet, nee ik ben dennis niet maar ik ken wel iemand in het huis, vaagjes dan.
Ik kan wel lekken dat huub al geplanned was toen de gouden kooi begon.
Ik hoop dat ik de bewijzen kan posten, ik ga morgen middag met mijn advocaat overleggen.
(ja lijkt me logisch, het is nu zondag)
Dat interreseert niet, het gaat erom of ik strafbaar ben de informatie te posten die ik op een bepaalde manier verkregen heb, en of ik het op een legale manier kan doen dmv de manier waarop ik de informatie breng.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:38 schreef Snoezepoesje het volgende:
[..]
je advocaat vind het vast een puik plan dat jij het even allemaal op fok! post![]()
wat een Bullshit..quote:Op zondag 15 juli 2007 22:11 schreef BaajGuardian het volgende:
Iedereen die hier op huub stemt en zo ongelovelijk fan is van huub.
Die vent is een acteur, en als hij wint gaat de villa dus naar wie? juist! naar tien!
Laat dat nu net zo zijn dat tien die villa al bezit.
Jullie worden opgelicht en jullie trappen er met open ogen in!
Maar hey, lekker door blijven stemmen op huub.
Oh werkerlijk? Mag jij mij vertellen waarom jij zo overtuigd bent dat het bullshit is, en dan morgen wil ik je weer horen.quote:
BaajGuardian breekt de goudenkooi af: het geheim ontrafeld! mooi boek.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:43 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Oh werkerlijk? Mag jij mij vertellen waarom jij zo overtuigd bent dat het bullshit is, en dan morgen wil ik je weer horen.
Lolbroek heb je ervoor getekend dan ? Vast niet dus post het nou maar hier en er zal niks met je gebeuren. Of sluit nou maar je browser en ga schapen tellen ofzo want je maakt jezelf alleen maar meer belachelijker. Dikke Nerd !quote:Op zondag 15 juli 2007 22:40 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dat interreseert niet, het gaat erom of ik strafbaar ben de informatie te posten die ik op een bepaalde manier verkregen heb, en of ik het op een legale manier kan doen dmv de manier waarop ik de informatie breng.
Ga eens een studie rechten doen.
Pfff er is zoveel gezegd, zoveel geschreven doe niet zo stumperig joh. Als er idd wat te vertellen valt, had je allang bij De Telegraaf op de stoep gestaan en die hadden echt de kosten wel op zich genomen hoor, daar hoef je geen rechten voor te studeren.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:40 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dat interreseert niet, het gaat erom of ik strafbaar ben de informatie te posten die ik op een bepaalde manier verkregen heb, en of ik het op een legale manier kan doen dmv de manier waarop ik de informatie breng.
Ga eens een studie rechten doen.
Ik denk dat ik weet wie jij bent.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:45 schreef FokingHell het volgende:
[..]
Lolbroek heb je ervoor getekend dan ? Vast niet dus post het nou maar hier en er zal niks met je gebeuren. Of sluit nou maar je browser en ga schapen tellen ofzo want je maakt jezelf alleen maar meer belachelijker. Dikke Nerd !
Ok is zie het al. TEVEEL LSD gebruikt van het weekend! 100% zeker !quote:Op zondag 15 juli 2007 22:47 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet wie jij bent.
Ik laat morgen wel meer horen na overleg, verder laat ik het even rusten, maar degenen die hier toch door geinterreseerd zijn, let op huub en hoe hij doet/speelt.
quote:Op zondag 15 juli 2007 22:47 schreef smoekie het volgende:
[..]
Pfff er is zoveel gezegd, zoveel geschreven doe niet zo stumperig joh. Als er idd wat te vertellen valt, had je allang bij De Telegraaf op de stoep gestaan en die hadden echt de kosten wel op zich genomen hoor en jouw een dikke envelop monete gegeven, daar hoef je geen rechten voor te studeren.
Maar nee lekker belangrijk proberen te doen op het forum. Stoer!
JE LULT JE LULT JE LULT JE LULT, jE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE LULT JE LULT JE LULT JE LULT, jE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDERJE LULT JE LULT JE LULT JE LULT, jE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE LULT JE LULT JE LULT JE LULT, jE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE LULT JE LULT JE LULT JE LULT, jE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE LULT JE LULT JE LULT JE LULT, jE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE LULT JE LULT JE LULT JE LULT, jE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE LULT JE LULT JE LULT JE LULT, jE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE LULT JE LULT JE LULT JE LULT, jE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE LULT JE LULT JE LULT JE LULT, jE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE LULT JE LULT JE LULT JE LULT, jE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE LULT JE LULT JE LULT JE LULT, jE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE LULT JE LULT JE LULT JE LULT, jE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE LULT JE LULT JE LULT JE LULT, jE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE LULT JE LULT JE LULT JE LULT, jE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE LULT JE LULT JE LULT JE LULT, jE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE LULT JE LULT JE LULT JE LULT, jE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE LULT JE LULT JE LULT JE LULT, jE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDERquote:Op zondag 15 juli 2007 22:43 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Oh werkerlijk? Mag jij mij vertellen waarom jij zo overtuigd bent dat het bullshit is, en dan morgen wil ik je weer horen.
wat een toevoeging aan de discussie...quote:Op zondag 15 juli 2007 22:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
JE LULT JE LULT JE LULT JE LULT, jE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE LULT JE LULT JE LULT JE LULT, jE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDERJE LULT JE LULT JE LULT JE LULT, jE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE LULT JE LULT JE LULT JE LULT, jE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE LULT JE LULT JE LULT JE LULT, jE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE LULT JE LULT JE LULT JE LULT, jE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE LULT JE LULT JE LULT JE LULT, jE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE LULT JE LULT JE LULT JE LULT, jE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE LULT JE LULT JE LULT JE LULT, jE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE LULT JE LULT JE LULT JE LULT, jE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE LULT JE LULT JE LULT JE LULT, jE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE LULT JE LULT JE LULT JE LULT, jE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE LULT JE LULT JE LULT JE LULT, jE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE LULT JE LULT JE LULT JE LULT, jE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE LULT JE LULT JE LULT JE LULT, jE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE LULT JE LULT JE LULT JE LULT, jE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE LULT JE LULT JE LULT JE LULT, jE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE LULT JE LULT JE LULT JE LULT, jE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER
Waarom open je dit topic niet gewoon als je het echt kan bewijzen? Vind je jezelf nou niet erg triest de aandacht opeisen?quote:Op zondag 15 juli 2007 22:52 schreef BaajGuardian het volgende:
Ah gaan we op de laten we hem ridiculiseren toer, erg volwassen hoor.
Ach je bespot jezelf toch dus dan kan je dit soort reacties verwachten.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:52 schreef BaajGuardian het volgende:
Ah gaan we op de laten we hem ridiculiseren toer, erg volwassen hoor.
nou ik ben benieuwd naar je harde bewijzen...quote:Op zondag 15 juli 2007 22:56 schreef BaajGuardian het volgende:
Omdat ik meer en meer mensen fan van huub zie zijn en meer en meer mensen zie smsen en betalen voor de stream terwijl ze opgelicht worden, de bewijzen tegen huub heb ik al langer maar het interreseerde me weinig totdat ik zag hoeveel mensen er weer intrapte en ik toch een gevoel van medeschuld kreeg als ik het niet aan het licht zou brengen, maar toen ik dit topic maakte bedacht ik mij dat ik weleens in de problemen kon komen als tien me zou aanklagen, dus ga ik morgen eerst even overleg plegen.
Je kant wel zon lachsmilie plaatsen maar ik ben bloedserieus.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:56 schreef tonks het volgende:
Mensen die nog steeds reageren op Baajguardian.....
quote:Op zondag 15 juli 2007 23:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Je kant wel zon lachsmilie plaatsen maar ik ben bloedserieus.
Op huubfeedsyourhead.web-log.nl stonden bijna 600 berichten over Huubs leven van de afgelopen 2,5 jaar. Korte samenvatting: Hedda, honkbal, feesten, Amsterdam, Oldenzaal.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:11 schreef BaajGuardian het volgende:
Die vent is een acteur, en als hij wint gaat de villa dus naar wie? juist! naar tien!
Dat is volledig nep.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:26 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Op huubfeedsyourhead.web-log.nl stonden bijna 600 berichten over Huubs leven van de afgelopen 2,5 jaar. Korte samenvatting: Hedda, honkbal, feesten, Amsterdam, Oldenzaal.
Compleet bullshit verhaal van jou.
quote:Op zondag 15 juli 2007 23:36 schreef FrituurVetPet het volgende:
Huub is kinderachtig ja, maar hij is toch wel ouder?![]()
en toen werd je wakkerquote:Op zondag 15 juli 2007 22:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Even geduld.
Er is ook een Dennis fanhoekje hier hoor. En op alphen.nu zijn ze ook aardig weg van hem geloof ik.quote:
Jongens ik het uit zeer betrouwbare bron ( morgen na overleg kan ik er meer over zeggen) vernomen dat BaajGuardian in dienst is van Brian en Brian heeft tegen hem gezegd dit de wereld in te helpen zodat niet Huub maar Brian de popo pol wint. Het doel van BaajGuardian is ons dit te laten geloven zodat niemand meer voor Huub SMST. Ik kan morgen na overleg meer zeggen maar dit is een bloedserieuze zaak.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:44 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ok, dat grapje was wel leuk...
Maar verder is het nogsteeds een bloedserieuze zaak.
quote:Op zondag 15 juli 2007 23:55 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jongens ik het uit zeer betrouwbare bron ( morgen na overleg kan ik er meer over zeggen) vernomen dat BaajGuardian in dienst is van Brian en Brian heeft tegen hem gezegd dit de wereld in te helpen zodat niet Huub maar Brian de popo pol wint. Het doel van BaajGuardian is ons dit te laten geloven zodat niemand meer voor Huub SMST. Ik kan morgen na overleg meer zeggen maar dit is een bloedserieuze zaak.
Ik geloof je.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:55 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jongens ik het uit zeer betrouwbare bron ( morgen na overleg kan ik er meer over zeggen) vernomen dat BaajGuardian in dienst is van Brian en Brian heeft tegen hem gezegd dit de wereld in te helpen zodat niet Huub maar Brian de popo pol wint. Het doel van BaajGuardian is ons dit te laten geloven zodat niemand meer voor Huub SMST. Ik kan morgen na overleg meer zeggen maar dit is een bloedserieuze zaak.
Jamaar,quote:Op zondag 15 juli 2007 23:32 schreef BaajGuardian het volgende:
Op zondag 15 juli 2007 23:26 schreef IkWeetNiets het volgende:
Op huubfeedsyourhead.web-log.nl stonden bijna 600 berichten over Huubs leven van de afgelopen 2,5 jaar. Korte samenvatting: Hedda, honkbal, feesten, Amsterdam, Oldenzaal.
Compleet bullshit verhaal van jou.
Dat is volledig nep.
Het is geen bullshit.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:00 schreef Suikeroom het volgende:
BaajGuardian als je met een hoax komt doe het dan goed, maar kom niet met deze bullshit aanzetten
Ik ga moprgen na overleg meer info geven want wat jij zegt is onzin. Maar ik moet eerst overleggenquote:
Ik werk bij 10 en wat jij zegt is klinklare onzin.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:27 schreef BaajGuardian het volgende:
Werk je zelf bij tien ofzo adothehaque? Je kunt het wel ridiculiseren maar het is een trieste maar toch echt serieuze zaak hoor.
Maar hey ga gerust door, je zet enkel jezelf voor lul ermee morgen.
Ah dat is dan mooi, want dan kun jij mij morgen meteen vertellen hoe gesnapt jullie je voelen na het uitlekken van.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:29 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik werk bij 10 en wat jij zegt is klinklare onzin.
Er valt niks uit te lekken. Ik heb het net nagevraagd of er iets gelekt kan worden maar dit is onzin. Huub is ook gewoon volgens de selectieprocudure binnengekomen dus stop aub met liegenquote:Op maandag 16 juli 2007 00:38 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ah dat is dan mooi, want dan kun jij mij morgen meteen vertellen hoe gesnapt jullie je voelen na het uitlekken van.
Heb maar goede hoop dan voor morgen, jullie kunnen mij niet intimideren.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:47 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Er valt niks uit te lekken. Ik heb het net nagevraagd of er iets gelekt kan worden maar dit is onzin. Huub is ook gewoon volgens de selectieprocudure binnengekomen dus stop aub met liegen
Grapjas. Weer iemand die denkt iets te weten maar niks weet. Huub is gewoon uit de selectieprocudure geselecteerd. Ik denk dat jij een beetje gefrustreert ben maarja. Huub is er niet voor niks bijna voorgoed uitgezet. Als hij echt moest winnen hadden we hem er in de eerste instantie helemaal niet uitgezet. Dus jou verhalen zijn niks waart.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:53 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Heb maar goede hoop dan voor morgen, jullie kunnen mij niet intimideren.
HF met de media aandacht.
Haha volgens mij ben jij een pubertje van 12 dat laat van papa en mama mag opblijven omdat je vakantie heb en ja dan ga je zulke rare verhalen typen. Ga maar lekker naar bed knap je van op.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:57 schreef BaajGuardian het volgende:
Zit je een beetje in de stress jongen? Dat je waard met een t tiept?
Ik voel me wel goed op het moment, zal wel druk zijn bij jullie op het moment he?
Morgen is de grote dag enzo.
Kijk eens in mijn fotoboek vriend. Ziet dat er als 12 uit? Nee he?quote:Op maandag 16 juli 2007 01:00 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Haha volgens mij ben jij een pubertje van 12 dat laat van papa en mama mag opblijven omdat je vakantie heb en ja dan ga je zulke rare verhalen typen. Ga maar lekker naar bed knap je van op.
quote:Op maandag 16 juli 2007 01:00 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Haha volgens mij ben jij een pubertje van 12 dat laat van papa en mama mag opblijven omdat je vakantie heb en ja dan ga je zulke rare verhalen typen. Ga maar lekker naar bed knap je van op.
Ik ben niet zenuwachtig. Ik denk alleen dat je morgen met een mond vol tanden staat aangezien er niks te vertellen is. Ik kan dit met 100% verzekeren dat jij onzin uitkraamt. Maarja misschien is het goed dat je wakker blijft dan kan je nog even smoesjes verzinnen voor je grote dag morgen. Niet teveel stressen he pikkie anders kom je morgen misschien nog ongeloofwaardiger over. Ik hoop van harte dat jij jezelf morgen niet te erg voor lul zet.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:04 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Kijk eens in mijn fotoboek vriend. Ziet dat er als 12 uit? Nee he?
Maar goed, niet teveel kaugom eten voor de stress he? Die mint krijg je diaree van.
Jij hebt goed opgelet bij de mediacursus, je bent een ster in bullshitting, en je zou een medaille moeten krijgen voor je uithoudingsvermogen, maar morgen zullen degenen met een mond vol tanden staan jullie van tien zijn.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:10 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik ben niet zenuwachtig. Ik denk alleen dat je morgen met een mond vol tanden staat aangezien er niks te vertellen is. Ik kan dit met 100% verzekeren dat jij onzin uitkraamt. Maarja misschien is het goed dat je wakker blijft dan kan je nog even smoesjes verzinnen voor je grote dag morgen. Niet teveel stressen he pikkie anders kom je morgen misschien nog ongeloofwaardiger over. Ik hoop van harte dat jij jezelf morgen niet te erg voor lul zet.
Jij blijft maar volhouden he. Er is echt niks te vertellen man, ik begrijp goed dat je verstandelijk nog 12 ben en je je op dit forum wil bewijzen maar alleen al dat je dit topic opent zegt meer over jou denk ik. Ik denk dat de users all hebben laten blijken jou met een korreltje zout te nemen. Je uitspraken slaan nergens over en je bronnen ook niet. Dus ga maar slapen man straks word je betrapt dat je zolaat nog achter je computertje zit en dat allemaal om een verhaal te verzinnen en proberen de held van fok te worden.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:19 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Jij hebt goed opgelet bij de mediacursus, je bent een ster in bullshitting, en je zou een medaille moeten krijgen voor je uithoudingsvermogen, maar morgen zullen degenen met een mond vol tanden staan jullie van tien zijn.
Want geloof mij maar dat die oplichtingspraktijk op straat komt te liggen.
En nee ik ga ook niet onderhandelen en dat ik dan schikkingsgeld krijg, dikke pik drie bier vriend.
Dit gaat openbaar worden, en er is niks wat je kunt doen om mij tegen te houden.
En dont worry, je hoeft maar 1 nachtje te slapen tot het zover is, dus de stress zal je lichaam niet schaden.
Veel plezier morgen.
Ga maar dromenquote:Op maandag 16 juli 2007 01:33 schreef BaajGuardian het volgende:
Ah tuurlijk gooi het op mijn persoon, nou weetjewat je doet maar lekker maar niet morgen mij gaan pmen met bedreigingen van rechtzaken want ik ga eerst alle zaakje op orde stellen en daarna krijgt iedereen hier de waarheid te lezen.
Dus welterusten en tot morgen.
Blij aub weg, zielig figuurquote:Op maandag 16 juli 2007 01:33 schreef BaajGuardian het volgende:
Ah tuurlijk gooi het op mijn persoon, nou weetjewat je doet maar lekker maar niet morgen mij gaan pmen met bedreigingen van rechtzaken want ik ga eerst alle zaakje op orde stellen en daarna krijgt iedereen hier de waarheid te lezen.
Dus welterusten en tot morgen.
Maarja, je zult toch geen straf krijgen want je bent niet toerekeningsvatbaar, dus vertel maar.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:19 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik heb wel een bron maar als ik die nu geef dan heb ik een probleem en word ik wss aangeklaagd.
Doet Huub nou zijn eigen stunts zelf? Ik vond hem verrekte slecht over het tafeltje vallen...quote:Op zondag 15 juli 2007 22:11 schreef BaajGuardian het volgende:
....Iedereen die hier op huub stemt en zo ongelovelijk fan is van huub.
Die vent is een acteur.....
Het moet zijn jouw uitspraken slaan nergens op.... of jouw uitspraken gaan nergens over...., maar niet je uitspraken slaan nergens over...quote:Op maandag 16 juli 2007 01:29 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jij blijft maar volhouden he. Er is echt niks te vertellen man, ik begrijp goed dat je verstandelijk nog 12 ben en je je op dit forum wil bewijzen maar alleen al dat je dit topic opent zegt meer over jou denk ik. Ik denk dat de users all hebben laten blijken jou met een korreltje zout te nemen. Je uitspraken slaan nergens over en je bronnen ook niet. Dus ga maar slapen man straks word je betrapt dat je zolaat nog achter je computertje zit en dat allemaal om een verhaal te verzinnen en proberen de held van fok te worden.![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 12:18 schreef patty het volgende:
Ik heb zojuist met mijn advocaat gesproken maar kreeg daarna een bewijsstuk dat mijn advocaat is ingehuurd door Tien.Ik ben op dit moment op zoek naar een nieuwe
Ik zag hem laatst een keer richting een camera knipogen, dus het kán gewoon niet anders.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:17 schreef shilizous_88 het volgende:
Waar we wachten op bewijzen..
quote:Op maandag 16 juli 2007 12:18 schreef patty het volgende:
Ik heb zojuist met mijn advocaat gesproken maar kreeg daarna een bewijsstuk dat mijn advocaat is ingehuurd door Tien.Ik ben op dit moment op zoek naar een nieuwe
Nou laten we BG niet te erg onder druk zetten he, het is een belangrijke dag voor 'mquote:Op maandag 16 juli 2007 12:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nou BG, waar blijven de belastende bewijsstukken tegen Talpa die talpa HELEMAAL kapot gaat maken? Ik ben razend benieuwd!
Hoogstwaarschijnlijkquote:Op maandag 16 juli 2007 13:35 schreef KellyPelly het volgende:
[..]
Nou laten we BG niet te erg onder druk zetten he, het is een belangrijke dag voor 'm![]()
Als hij en z'n advocaat er uit zijn zullen we 'm wel zien op tv tijdens een extra 'breaking news' journaal....
OMG echt !!! maar hoe oud ben je dan en dan heeft ze je gehad toen ze 4 was ofzo? Oeh wel kinky hoor, en wat vind je dan van je stiefpa Brian.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:37 schreef Liess het volgende:
Ja en mn moeder is Amanda.
hey mijne ook!quote:Op maandag 16 juli 2007 14:37 schreef Liess het volgende:
Ja en mn moeder is Amanda.
wie word er daar geklapt op je avatar?quote:
Marinequote:Op maandag 16 juli 2007 14:40 schreef Silven het volgende:
[..]
wie word er daar geklapt op je avatar?![]()
Ten eerste wat doe jij in Godesnaam in dit forumquote:Op zondag 15 juli 2007 22:11 schreef BaajGuardian het volgende:
Bij BaajGuardian durf ik dat risico wel te nemenquote:Op maandag 16 juli 2007 15:32 schreef poepje3 het volgende:
totdat blijkt dat BaajGuardian nog gelijk heeft ook.
Ooh, wat zal dat pijn doen![]()
Klopt, en ik zeg ook absoluut niet dat Baaj de waarheid spreekt.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:34 schreef JohnDope het volgende:
Poepje, 90% van het nieuws dat wij bijvoorbeeld binnen krijgen, is ook allemaal slap gelul, maar ondanks dat, kijken we toch het nieuws, omdat wij mensen ge-entertained willen worden.
:w Ben net terug van mijn advocaat, ik heb wat dingen met hem besproken en ik ga zometeen de informatie op een manier presenteren die legaal is. Maar eerst ga ik nog even de stad in want ik moet nog een parasol kopen, en kan wel wat noodles gebruiken.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:49 schreef Adothehague het volgende:
En we zwaaien met zn alleen naar de ts![]()
Hahaha geloof je het zelf manquote:Op maandag 16 juli 2007 15:53 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
:w Ben net terug van mijn advocaat, ik heb wat dingen met hem besproken en ik ga zometeen de informatie op een manier presenteren die legaal is. Maar eerst ga ik nog even de stad in want ik moet nog een parasol kopen, en kan wel wat noodles gebruiken.
Dus tot dan.
Ik zei precies hetzelfde wat die Baaj zegt, dit was na week 4 al duidelijk. En dan komt meneer aanzetten met oude koeienquote:Op maandag 16 juli 2007 15:36 schreef poepje3 het volgende:
[..]
Klopt, en ik zeg ook absoluut niet dat Baaj de waarheid spreekt.
(maar het zou kunnen....:))
Een paraplu zal je bedoelen.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:53 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
. Maar eerst ga ik nog even de stad in want ik moet nog een parasol kopen, en
quote:Op maandag 16 juli 2007 15:53 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
:w Ben net terug van mijn advocaat, ik heb wat dingen met hem besproken en ik ga zometeen de informatie op een manier presenteren die legaal is. Maar eerst ga ik nog even de stad in want ik moet nog een parasol kopen, en kan wel wat noodles gebruiken.
Dus tot dan.
Ik kreeg ook al een PM van hemquote:Op maandag 16 juli 2007 16:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik kreeg zojuist een PM van BaajGuardian met als onderwerp: "tien" en als inhoud:
zou dit een subtiele hint zijn?
Titel wasquote:Op maandag 16 juli 2007 16:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
wat stond er bij jou in? En wat een vette filmpjes die eh marine
Die BaajGuardian, het is me er éénquote:Ik ben mij op dit moment aan het aftrekken terwijl ik mijn garp-topic lees
Dat is onwaar, maar niet bedroefd want ik ben nu de bewijslast aan het samenstellen en zal het zometeen posten.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:05 schreef patty het volgende:
Ik heb ook een PM gehad van Baaj gehad:
[..]
Die BaajGuardian, het is me er één
Kijk eens aan daar is meneer de hippe trendy kijkert, die een paar afleveringen heeft gezien en al maanden achter de feiten aan loopt.quote:
Houd jij je grote mond eens troller, ik heb nog zat leuke irc-logjes van jou dus hou je ff gedeist, ik zal jullie zometeen allemaal met de mond vol tanden laten staan dat kan ik je nu al vertellen.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:14 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Kijk eens aan daar is meneer de hippe trendy kijkert die een paar afleveringen heeft gezien.
We maken gehakt van zijn slappe-lul-verhaaltjes.
Je kan het niet hebben heh en dan ga je me maar chanteren met gemanipuleerde logverhaaltjes.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:16 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Houd jij je grote mond eens troller, ik heb nog zat leuke irc-logjes van jou dus hou je ff gedeist, ik zal jullie zometeen allemaal met de mond vol tanden laten staan dat kan ik je nu al vertellen.
Nog een paar minuten werk.
Ja, zeker weten, en anders gooien we er een kaarten-actie tegen aan, daar zijn "wij" FOK!kers toch zo goed in?quote:Op maandag 16 juli 2007 17:14 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Kijk eens aan daar is meneer de hippe trendy kijkert, die een paar afleveringen heeft gezien en al maanden achter de feiten aan loopt.
We maken gehakt van zijn slappe-lul-verhaaltjes. Dit gaat een slotje worden![]()
Je blijft maar uitstellen he. Mensen deze man liegt let maar op over een uur heeft hij nog geen bewijzenquote:Op maandag 16 juli 2007 17:16 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Houd jij je grote mond eens troller, ik heb nog zat leuke irc-logjes van jou dus hou je ff gedeist, ik zal jullie zometeen allemaal met de mond vol tanden laten staan dat kan ik je nu al vertellen.
"quote:Op maandag 16 juli 2007 17:16 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Je reageert wel heel paniekerig veel voor iemand die bij Tien werkt en BG niet serieus wil nemenquote:Op maandag 16 juli 2007 17:19 schreef Adothehague het volgende:
Hij liegt mensen
Loads, vrees ik...quote:Op maandag 16 juli 2007 17:23 schreef opgebaarde het volgende:
![]()
Hoeveel Gouden Kooi kijkerts zouden zijn opgenomen n.a.v. dit topic?
quote:Op maandag 16 juli 2007 17:23 schreef Adothehague het volgende:
Zie je hij liegt lekker bewijs is dit. Wat een wanker zeg ik zei toch dat hij zichzellf voor lul ging zetten
quote:Op maandag 16 juli 2007 17:23 schreef Adothehague het volgende:
Zie je hij liegt lekker bewijs is dit. Wat een wanker zeg ik zei toch dat hij zichzellf voor lul ging zetten
Hoezo, ik lieg helemaal niet... dit is echt bewijs ik heb enkel het verhaal wat... verdraaid omdat ik anders in de problemen kom dat snap je zelf ook wel.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:23 schreef Adothehague het volgende:
Uhm mensen ik hoop dat jullie snappen dat hij zelf die tekst op dat lege cdtje heeft geschreven en de inhoud van die CD leeg is. Er leven bovendien geen mollen rondom ons gebouw en een weg naar onder is er al helemaal nietquote:Op maandag 16 juli 2007 17:24 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Hoezo, ik lieg helemaal niet... dit is echt bewijs ik heb enkel het verhaal wat... verdraaid omdat ik anders in de problemen kom dat snap je zelf ook wel.
Ja? Wat is er zo grappig aan, bekijk de bewijslasten dan..quote:Op maandag 16 juli 2007 17:24 schreef MarocLady het volgende:
en dit is HET bewijs waar je iedereen zo lang voor heb laten wachten???![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 17:26 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Uhm mensen ik hoop dat jullie snappen dat hij zelf die tekst op dat lege cdtje heeft geschreven en de inhoud van die CD leeg is. Er leven bovendien geen mollen rondom ons gebouw en een weg naar onder is er al helemaal niet
Ten eerste nee ik heb helemaal geen cd beklad, ten tweede is wat ik heb beschreven waargebeurd.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:26 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Uhm mensen ik hoop dat jullie snappen dat hij zelf die tekst op dat lege cdtje heeft geschreven en de inhoud van die CD leeg is. Er leven bovendien geen mollen rondom ons gebouw en een weg naar onder is er al helemaal niet
Nee het is echt zo dit verhaal heeft hij zelf verzonnen. Ga maar is naar hoe ongeloofwaardig zijn feiten zijn.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:27 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je moet echt op een podium gaan staan![]()
Dat ben je gewoon zelf want ik hoor aan je stem als je antwoord dat je je neus dicht knijpt om je stem te vervormen. Mij kan je echt niet foppen met dit lage niveau.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:28 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ten eerste nee ik heb helemaal geen cd beklad, ten tweede is wat ik heb beschreven waargebeurd.
Dus zit het niet te ontkennen, en ik heb wel degelijk iemand van tien aan de telefoon gehad zoals in de opname te horen is.
DAMINDENIE?!quote:Op maandag 16 juli 2007 17:28 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Nee het is echt zo dit verhaal heeft hij zelf verzonnen. Ga maar is naar hoe ongeloofwaardig zijn feiten zijn.
en dit ook nog ja, meneer de loony tune, zo paniekerig is hij.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:21 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Je reageert wel heel paniekerig veel voor iemand die bij Tien werkt en BG niet serieus wil nemen
Ik voorspelde het nog dit is gewoon een puber van 12quote:Op maandag 16 juli 2007 17:30 schreef philana het volgende:
ik lach me kapot.. hoe kun je jezelf zo voor schut zetten BG? hehe
Gast ik gebruikte de nieuwe nokia om het op te nemen dus hoe kan ik in godsnaam mn neus dichtknijpen om mijn stem te vervormen als ik dat ding in mn handen heb.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:29 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dat ben je gewoon zelf want ik hoor aan je stem als je antwoord dat je je neus dicht knijpt om je stem te vervormen. Mij kan je echt niet foppen met dit lage niveau.
quote:Op maandag 16 juli 2007 17:26 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja? Wat is er zo grappig aan, bekijk de bewijslasten dan..
Dit is serieus.
Gast het kan ook een vriend van je zijn die antwoorden gaven er is 0,0 bewijs dat jij talpa media aan de lijn had dus praat aub niet zo dom. Verder hebben wij geen ruimte onder de kooi zelf dus lul je je eigen nu echt helemaal klem. Je staat flink voor lul dudequote:Op maandag 16 juli 2007 17:32 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Gast ik gebruikte de nieuwe nokia om het op te nemen dus hoe kan ik in godsnaam mn neus dichtknijpen om mijn stem te vervormen als ik dat ding in mn handen heb.
Je dronk toch niet meer?quote:Op maandag 16 juli 2007 17:20 schreef BaajGuardian het volgende:
Het begon als volgt, ik was met de heer B en de heer F op stap in café het mutsje,
Ah, maar daar heb je het fout!quote:
Waar zeg ik dat ik in een ruimte was onder de kooi? Ik was onder het tien complex en dat is de waarheid.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:34 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Verder hebben wij geen ruimte onder de kooi zelf dus lul je je eigen nu echt helemaal klem. Je staat flink voor lul dude
Jij zei dat je ons bewijs ging geven dat wij ook echt konden merken. Hier kunnen de mensen geen pijl aan vastknopen behalve dat jij een debiel ben die de mensen valse informatie geeft. Met een cd en een text en een verhaaltje heb je geen bewijs hoor. Bovendien hebben wij geen ruimte onder ons huis en is er geen bewijs dat die persoon die praatte van Talpa Media was.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:36 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ah, maar daar heb je het fout!
Er IS bewijs.
En dat bewijs heb ik hier liggen
Nog iets?
Te hilarisch voor woorden dit, kijk als je had gezegd dat je met een sjofel bij talpa naar binnen was gereden, kwam het nog een beetje geloofwaardig over. En nu ga jij helemaal een advocaat in de arm nemen om dit uit te zoeken?quote:Op maandag 16 juli 2007 17:36 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ah, maar daar heb je het fout!
Er IS bewijs.
En dat bewijs heb ik hier liggen
Nog iets?
Wat zet jij jezelf voor lul eigenlijk, je zegt wel dat ik voor lul sta terwijl ik de messenger hier ben maar jij slaat echt alles vent, je loopt hier te panicken en vanalles verkeerd te spellen, je noemt mij een kind terwijl ik 23 ben en een fucking baard heb op mijn fotos...quote:Op maandag 16 juli 2007 17:38 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jij zei dat je ons bewijs ging geven dat wij ook echt konden merken. Hier kunnen de mensen geen pijl aan vastknopen behalve dat jij een debiel ben die de mensen valse informatie geeft. Met een cd en een text en een verhaaltje heb je geen bewijs hoor. Bovendien hebben wij geen ruimte onder ons huis en is er geen bewijs dat die persoon die praatte van Talpa Media was.
IK ZEG BJ![]()
![]()
![]()
Ja sorry dat ik de inhoud niet kan uploaden omdat het zon 300mb is, dat zou met mijn modemsnelheid een week duren.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:47 schreef Jordy-B het volgende:
Oh wauw... een blanco CD waar je gewoon zelf met een benzinestift wat op kan kalken en een telefoongesprek dat je gewoon in scène kan zetten.
Nee, nou geloof ik je...
Vergeet het uiterst geloofwaardig verhaal niet.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:47 schreef Jordy-B het volgende:
Oh wauw... een blanco CD waar je gewoon zelf met een benzinestift wat op kan kalken en een telefoongesprek dat je gewoon in scène kan zetten.
Nee, nou geloof ik je...
Pik even een minuut uit de casting en zet het op youtube.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:48 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja sorry dat ik de inhoud niet kan uploaden omdat het zon 300mb is, dat zou met mijn modemsnelheid een week duren.
Maar het is de zelfde cd als ik hem vond in het complex, dat is de waarheid.
ok, ik heb ook vernomen uit een ''bron'' die ik niet kan melden. Dat de oorlog in irak een stuk is van shakespeare!quote:Op zondag 15 juli 2007 22:19 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik kan op het moment dus alleen de tip geven te letten op dat figuur dan is het wel te merken naar hoe hij reageerd en altijd alles probeerd te sussen.
Daarnaast kan ik mischien volgende week wel meer uitleg geven.
Door de "quote:Op maandag 16 juli 2007 17:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
subject:
Mon 16 July 2007 17:49u door BaajGuardianIk zet me niet voor lul en diein de vorige mail was gedirect aan zon domme post die je in het topic zette.
En die vond ik opzich wel grappig.
Er is niks gelogen van dit allemaal, wat ik heb getiept is waargebeurd.
Nou geloof ik je bg
Voor de zoveelste keer, ik maak geen grap hier, het is serieus.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:54 schreef philana het volgende:
best wel respectloos eigenlijk.. dat ie verwacht dat wij er maar zo intrappen? dan schat je de gemiddelde fokker wel erg laag in..
of is het een inschatting van de gemiddelde fokker die DGK kijkt? want dan kan ik het je niet al te erg kwalijk nemen waarschijnlijk... hehe
Maar nu weten we zeker dat ze gecast zijn!quote:Op maandag 16 juli 2007 17:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dude, waarom denk je dat het nieuw is wat je zegt? Iedereen weet dat ze in DGK met meer of mindere mate met scripts werken, nothing new...
Natuurlijk worden ze gecast, bij BB castte Hummie van den Tonnekreek ze persoonlijk, dat is zo klaar als boter.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:56 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Maar nu weten we zeker dat ze gecast zijn!![]()
Je komt wel weg met ontoerekeningsvatbaar.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:54 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik kan dat laatste bewijsstuk niet geven omdat ik dan op zn minst 2 jaar tegemoet zie.
Mijn wereld stort in, wat doe je!quote:Op maandag 16 juli 2007 17:56 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Maar nu weten we zeker dat ze gecast zijn!![]()
Leuk voor je dat je denkt dat je serieus bent, maar al je bagger topics zullen je niet helpenquote:Op maandag 16 juli 2007 17:55 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer, ik maak geen grap hier, het is serieus.
Ga ff lekker terug naar onz gast dit topic is serieus.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:00 schreef IkWeetNiets het volgende:
(ik ben ontsnapt, zit nu onder mijn bureau en ga Talpa bellen)
Voor jou, misschien, maar voor mij (ons?) niet.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:59 schreef BaajGuardian het volgende:
Natuurlijk zijn ze gecast, ik heb hier verdomme bewijs dat huub gecast is en geregistreerd staat als acteur 02. Dat zegt genoeg.
IK HEB GODVERDOMME TOCH BEWIJS GEPOST MAN, ZIT NIET ZO TE ETTEREN.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:04 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Voor jou, misschien, maar voor mij (ons?) niet.
Kom met fatsoenlijk bewijs of hou er over op.
Ja, die Cd met daarop huubs casting is genoeg voor ons, we geloven je nu BG!quote:Op maandag 16 juli 2007 18:05 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
IK HEB GODVERDOMME TOCH BEWIJS GEPOST MAN, ZIT NIET ZO TE ETTEREN.
En jij kappen nu met je flauwekul, we zijn nu met iets bezig dat serieuzer en groter is dan jouw kulverhaal. Oh, ik krijg iemand aan de lijn...quote:Op maandag 16 juli 2007 18:03 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ga ff lekker terug naar onz gast dit topic is serieus.![]()
Wat je gepost hebt is nou niet bepaald onomstotelijk bewijs, vriend...quote:Op maandag 16 juli 2007 18:05 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
IK HEB GODVERDOMME TOCH BEWIJS GEPOST MAN, ZIT NIET ZO TE ETTEREN.
Aaaaaaah vandaar dat er gewoon openbare oproepen voor de castings zijn.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:59 schreef BaajGuardian het volgende:
Natuurlijk zijn ze gecast, ik heb hier verdomme bewijs dat huub gecast is en geregistreerd staat als acteur 02. Dat zegt genoeg.
Ach, acteur is een breed begrip, mensen die in reclamespotjes opduiken heten al "acteur"quote:Op maandag 16 juli 2007 18:09 schreef Jordy-B het volgende:
Het gaat er niet zozeer om dat er een casting is, maar wel dat Huub op de casting kwam als acteur 02...
Nee wel, 99% van alles op tv is acteur, maar dit is pure oplichting, net als de belspelletjes net als de ringtones buisiness.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ach, acteur is een breed begrip, mensen die in reclamespotjes opduiken heten al "acteur"
En zolang je het niet wil vrijgeven, is het waardeloos.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:10 schreef BaajGuardian het volgende:
Ja wat jody-b net zei ja, en dat bewijs bezit ik.
Er zit nogal een verschil tussen iets kunnen aantonen en het ook doen. Vooralsnog kan je het niet aantonen en kan dit topic eigenlijk wel op slot, ware het niet dat het zo heerlijk is om te zien hoe je bezig bent.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:11 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee wel, 99% van alles op tv is acteur, maar dit is pure oplichting, net als de belspelletjes net als de ringtones buisiness.
en dit kan ik aantonen met bewijsstukken, nog iets?
Mischien, maar het publiek zal het tenminste dan niet meer als echt aannemen en er geen geld meer insteken.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
Maar, je denkt echt dat je hier iets hebt waar JdM ook maar van fronst? Hij wuift het lachend weg man, hij zegt: "Het is inderdaad waar dat Huub in eerste instantie gecast is als acteur om provocerende situaties te schetsen, echter is hij met zijn brede persoonlijkheid kandidaat genoeg om geen script te hoeven volgen en derhalve een volwaardig kandidaat en participant van De Gouden Kooi."
Case Closed!
quote:Op maandag 16 juli 2007 18:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
BEL DIE MOTHERFUCKING TALPA TIEN DAT ZE HET NIET REDDEN GAAN MET DIE ALIENS
Hij is een oplichter, hij heeft geen bewijs gegeven alleen een bekladderde cd en een kleuteropstel niveau basisschool groep 3. Zegt genoeg over deze man.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:14 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Mischien, maar het publiek zal het tenminste dan niet meer als echt aannemen en er geen geld meer insteken.
Je moet 1 ding weten van BG, hij is iemand die zijn hele leven lang in tehuizen heeft gewoond en een kutjeugd heeft gehad, met deze manieren van aandacht trekken op internet streelt ie zijn ego weer en zegt hij tegen zichzelf dat hij bestaansrecht heeft. Ik zou zeggen, laat hem! Niemand neemt hem serieus en dat gaat nooit gebeuren, dit bewijs is klinklare onzin en is gewoon zelfgemaakt maar voor hem heel erg echt!quote:Op maandag 16 juli 2007 18:30 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Hij is een oplichter, hij heeft geen bewijs gegeven alleen een bekladderde cd en een kleuteropstel niveau basisschool groep 3. Zegt genoeg over deze man.
Ga naar de tropen.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:26 schreef Ole het volgende:
Nou verdorie zeg.. Mijn hele wereld ingestort! ;'(
Ik weet niet meer hoe ik verder moet![]()
![]()
![]()
![]()
Dan stuur je het toch anoniem op naar De Telegraafquote:Op maandag 16 juli 2007 17:54 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik kan dat laatste bewijsstuk niet geven omdat ik dan op zn minst 2 jaar tegemoet zie.
Ik ben geen oplichter smiecht, zo makkelijk kom je er niet vanaf omdat ik even bezig was aan mijn hok.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:30 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Hij is een oplichter, hij heeft geen bewijs gegeven alleen een bekladderde cd en een kleuteropstel niveau basisschool groep 3. Zegt genoeg over deze man.
De feiten over jou zijn:quote:Op maandag 16 juli 2007 18:54 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik ben geen oplichter smiecht, zo makkelijk kom je er niet vanaf omdat ik even bezig was aan mijn hok.
Wat een amateurs hebben talpa als pr zeg, als jij dat bent, want iemand snel ridiculiseren is wel het makkelijkste wat je kunt.
Debunk mijn bewijzen maar als je dat kunt, oh wacht dat kun je niet omdat het de waarheid is, wat ontzettend jammer nou.
De zoveelste op de persoon gerichte ridiculisatie, gaat wel lekker he.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:58 schreef Adothehague het volgende:
[..]
De feiten over jou zijn:
-Pschychisch gestoorde man
- Denkt met een opstel heel fok te kunnen overtuigen
- Heeft een hele grote fantasie.-
-Word door meerdere fokkers als Gefrustreert neergzet
Ik weet genoeg.l
SODEFLIKKER GODVERDOMME OP MET DIE ONZIN IK PROBEER HIER EEN SERIEUS PUNT TE MAKEN KLOOTZAK, OPSODEPLEUREN DUSquote:Op maandag 16 juli 2007 19:04 schreef IkWeetNiets het volgende:
Mensen, geloof me nou. Dit gesprek is ECHT!!!
En het andere bewijs ook, daar kun je toch niet om heen:
[afbeelding]
]
[afbeelding]
En ik heb zojuist Deborah Flens aan de lijn gehad. Hallo, wil je nog meer bewijzen? Wakker worden.
Als er nou bewijslasten waren kon ik erover beginnenquote:Op maandag 16 juli 2007 19:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
De zoveelste op de persoon gerichte ridiculisatie, gaat wel lekker he.
Wanneer begin je eens over de bewijslasten?
quote:Op maandag 16 juli 2007 19:05 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
SODEFLIKKER GODVERDOMME OP MET DIE ONZIN IK PROBEER HIER EEN SERIEUS PUNT TE MAKEN KLOOTZAK, OPSODEPLEUREN DUS
Kom je nog met serieuze bewijzen?quote:Op maandag 16 juli 2007 19:08 schreef BaajGuardian het volgende:
Word er een beetje geprikkeld van. Sorry...
Dit is gewoon serieus te nemen want het is echt waargebeurd en dit topic staat verdomme niet in onz...
quote:Op maandag 16 juli 2007 19:00 schreef IkWeetNiets het volgende:
BraajenGaius, hou nou eens op met die onzin. Merk je niet dat de mensen meer interesse hebben in mijn verhaal. Dat komt omdat het echt waar is. Jij probeert het te ridiculiseren en zo de aandacht af te leiden.
KAPPUH AUB !!!
Hier mijn telefoontje met Talpa van zojuist
Dacht ik het niet, de troll verwijt de alien dat ie groen is. Mods, mag die nepacteur van life of Baajen af door de achterdeur....quote:Op maandag 16 juli 2007 19:14 schreef BaajGuardian het volgende:
Mods kunnen jullie alsjeblieft even wat doen aan die IkWeetNiets, hij is echt topicverpestend trollend bezig....
quote:Op maandag 16 juli 2007 19:05 schreef BaajGuardian het volgende:
SODEFLIKKER GODVERDOMME OP MET DIE ONZIN IK PROBEER HIER EEN SERIEUS PUNT TE MAKEN KLOOTZAK, OPSODEPLEUREN DUS
Het is nog lekker weer, ga nog even pootje baajen aan het strand. Dan kunnen wij ons hier met serieuze waarheidsvinding bezig houden. Iedereen ziet toch dat jouw bewijzen compleet fake zijn. Een idioot die niets weet kan dat nog beter.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:19 schreef BaajGuardian het volgende:
Echt he, leuk geweest ikweetniets, ik moest de eerste keer lachen om je geouwehoer maar nu is het storend, dit topic is serieus en je moet gewoon even ophouden ik vraag het gewoon vriendelijk okay?
Dat je via een gang onder het Talpa complex bent binnengekomen?quote:Op maandag 16 juli 2007 19:19 schreef BaajGuardian het volgende:
Echt he, leuk geweest ikweetniets, ik moest de eerste keer lachen om je geouwehoer maar nu is het storend, dit topic is serieus en je moet gewoon even ophouden ik vraag het gewoon vriendelijk okay?
Wat ik in dit topic heb verteld is de waarheid.
Ik wil niet veel zeggen maar volgens mij hoorde ik toch duidelijk de stem van John de Mol aan de andere kant van de lijn. Zouden de telefonistes al ontslagen zijn dat hij zijn eigen telefoon moet oppakken?quote:Op maandag 16 juli 2007 19:19 schreef BaajGuardian het volgende:
Wat ik in dit topic heb verteld is de waarheid.
Je kan het best posten hoor... Net of talpa je aan kan klagen voor het uitbrengen van hun eigen bedrog.. En daarnaast kun je altijd nog posten onder een ander account met de bewijzen vanaf een openbare computer (niks gene ip adressen e.d.) En zie dan maar te bewijzen dat jij het was. Dus kom maa rop met die bewijzen of stop met onzin te praten....quote:Op zondag 15 juli 2007 22:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Even geduld.
Ja, maar het was zogenaamd perongeluk.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:24 schreef Zon het volgende:
[..]
Dat je via een gang onder het Talpa complex bent binnengekomen?
Lees de vorige pagina, heb het al geplaatst.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:51 schreef misterbogey het volgende:
het is ondertussen maandag, hoe is het overleg gegaan?
ga je het al plaatsen?
Zelfde hier, lees vorige pagina.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:35 schreef casper4ever het volgende:
[..]
Je kan het best posten hoor... Net of talpa je aan kan klagen voor het uitbrengen van hun eigen bedrog.. En daarnaast kun je altijd nog posten onder een ander account met de bewijzen vanaf een openbare computer (niks gene ip adressen e.d.) En zie dan maar te bewijzen dat jij het was. Dus kom maa rop met die bewijzen of stop met onzin te praten....
quote:Op maandag 16 juli 2007 20:26 schreef BaajGuardian het volgende:
Serieus, waar blijven jullie nu dan? Nu het op straat licht? de waarheid!
En nu zijn jullie stil, nu durfen jullie niks meer te zeggen, want jullie zijn schuldig.
Acteurs in de villa zetten, mensen omkopen dingen te doen, jullie zijn gewoon oplichters!
Terwijl je kijkt let op huub, je zal vanzelf wel zelf merken dat het een fokking acteur is en dat tien gewoon constant de vinger in de pap houd.quote:
Ja lach er maar weer om, dit is fokking ernstig ok?quote:
Dit is idd fokking ernstig, BG...quote:Op maandag 16 juli 2007 20:30 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja lach er maar weer om, dit is fokking ernstig ok?
Onderzoek het dan! neem het dan niet van mij aan maar zoek het zelf uit!!! Maar dat doe je niet he?!quote:Op maandag 16 juli 2007 20:33 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dit is idd fokking ernstig, BG...
Tijd om eens contact op te nemen met je psychiater...
BJ is rijp voor parnassiaquote:Op maandag 16 juli 2007 20:36 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Onderzoek het dan! neem het dan niet van mij aan maar zoek het zelf uit!!! Maar dat doe je niet he?!
Doe dat dan dan kom je er zelf achter!
Ik ben fokking serieus ok? Alles wat ik heb neergetiept is waar, Alles wat er staat is waargebeurd.
De CD is echt, het telefoongesprek is ECHT.
Ik meen het.
Bewijs maar.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:36 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Onderzoek het dan! neem het dan niet van mij aan maar zoek het zelf uit!!! Maar dat doe je niet he?!
Doe dat dan dan kom je er zelf achter!
Ik ben fokking serieus ok? Alles wat ik heb neergetiept is waar, Alles wat er staat is waargebeurd.
De CD is echt, het telefoongesprek is ECHT.
Ik meen het.
Och kom jij weer aan met je op de persoon ridiculiseren zonder onderbouwing.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |