Hij is een oplichter, hij heeft geen bewijs gegeven alleen een bekladderde cd en een kleuteropstel niveau basisschool groep 3. Zegt genoeg over deze man.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:14 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Mischien, maar het publiek zal het tenminste dan niet meer als echt aannemen en er geen geld meer insteken.
Je moet 1 ding weten van BG, hij is iemand die zijn hele leven lang in tehuizen heeft gewoond en een kutjeugd heeft gehad, met deze manieren van aandacht trekken op internet streelt ie zijn ego weer en zegt hij tegen zichzelf dat hij bestaansrecht heeft. Ik zou zeggen, laat hem! Niemand neemt hem serieus en dat gaat nooit gebeuren, dit bewijs is klinklare onzin en is gewoon zelfgemaakt maar voor hem heel erg echt!quote:Op maandag 16 juli 2007 18:30 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Hij is een oplichter, hij heeft geen bewijs gegeven alleen een bekladderde cd en een kleuteropstel niveau basisschool groep 3. Zegt genoeg over deze man.
Ga naar de tropen.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:26 schreef Ole het volgende:
Nou verdorie zeg.. Mijn hele wereld ingestort! ;'(
Ik weet niet meer hoe ik verder moet![]()
![]()
![]()
![]()
Dan stuur je het toch anoniem op naar De Telegraafquote:Op maandag 16 juli 2007 17:54 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik kan dat laatste bewijsstuk niet geven omdat ik dan op zn minst 2 jaar tegemoet zie.
Ik ben geen oplichter smiecht, zo makkelijk kom je er niet vanaf omdat ik even bezig was aan mijn hok.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:30 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Hij is een oplichter, hij heeft geen bewijs gegeven alleen een bekladderde cd en een kleuteropstel niveau basisschool groep 3. Zegt genoeg over deze man.
De feiten over jou zijn:quote:Op maandag 16 juli 2007 18:54 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik ben geen oplichter smiecht, zo makkelijk kom je er niet vanaf omdat ik even bezig was aan mijn hok.
Wat een amateurs hebben talpa als pr zeg, als jij dat bent, want iemand snel ridiculiseren is wel het makkelijkste wat je kunt.
Debunk mijn bewijzen maar als je dat kunt, oh wacht dat kun je niet omdat het de waarheid is, wat ontzettend jammer nou.
De zoveelste op de persoon gerichte ridiculisatie, gaat wel lekker he.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:58 schreef Adothehague het volgende:
[..]
De feiten over jou zijn:
-Pschychisch gestoorde man
- Denkt met een opstel heel fok te kunnen overtuigen
- Heeft een hele grote fantasie.-
-Word door meerdere fokkers als Gefrustreert neergzet
Ik weet genoeg.l
SODEFLIKKER GODVERDOMME OP MET DIE ONZIN IK PROBEER HIER EEN SERIEUS PUNT TE MAKEN KLOOTZAK, OPSODEPLEUREN DUSquote:Op maandag 16 juli 2007 19:04 schreef IkWeetNiets het volgende:
Mensen, geloof me nou. Dit gesprek is ECHT!!!
En het andere bewijs ook, daar kun je toch niet om heen:
[afbeelding]
]
[afbeelding]
En ik heb zojuist Deborah Flens aan de lijn gehad. Hallo, wil je nog meer bewijzen? Wakker worden.
Als er nou bewijslasten waren kon ik erover beginnenquote:Op maandag 16 juli 2007 19:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
De zoveelste op de persoon gerichte ridiculisatie, gaat wel lekker he.
Wanneer begin je eens over de bewijslasten?
quote:Op maandag 16 juli 2007 19:05 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
SODEFLIKKER GODVERDOMME OP MET DIE ONZIN IK PROBEER HIER EEN SERIEUS PUNT TE MAKEN KLOOTZAK, OPSODEPLEUREN DUS
Kom je nog met serieuze bewijzen?quote:Op maandag 16 juli 2007 19:08 schreef BaajGuardian het volgende:
Word er een beetje geprikkeld van. Sorry...
Dit is gewoon serieus te nemen want het is echt waargebeurd en dit topic staat verdomme niet in onz...
quote:Op maandag 16 juli 2007 19:00 schreef IkWeetNiets het volgende:
BraajenGaius, hou nou eens op met die onzin. Merk je niet dat de mensen meer interesse hebben in mijn verhaal. Dat komt omdat het echt waar is. Jij probeert het te ridiculiseren en zo de aandacht af te leiden.
KAPPUH AUB !!!
Hier mijn telefoontje met Talpa van zojuist
Dacht ik het niet, de troll verwijt de alien dat ie groen is. Mods, mag die nepacteur van life of Baajen af door de achterdeur....quote:Op maandag 16 juli 2007 19:14 schreef BaajGuardian het volgende:
Mods kunnen jullie alsjeblieft even wat doen aan die IkWeetNiets, hij is echt topicverpestend trollend bezig....
quote:Op maandag 16 juli 2007 19:05 schreef BaajGuardian het volgende:
SODEFLIKKER GODVERDOMME OP MET DIE ONZIN IK PROBEER HIER EEN SERIEUS PUNT TE MAKEN KLOOTZAK, OPSODEPLEUREN DUS
Het is nog lekker weer, ga nog even pootje baajen aan het strand. Dan kunnen wij ons hier met serieuze waarheidsvinding bezig houden. Iedereen ziet toch dat jouw bewijzen compleet fake zijn. Een idioot die niets weet kan dat nog beter.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:19 schreef BaajGuardian het volgende:
Echt he, leuk geweest ikweetniets, ik moest de eerste keer lachen om je geouwehoer maar nu is het storend, dit topic is serieus en je moet gewoon even ophouden ik vraag het gewoon vriendelijk okay?
Dat je via een gang onder het Talpa complex bent binnengekomen?quote:Op maandag 16 juli 2007 19:19 schreef BaajGuardian het volgende:
Echt he, leuk geweest ikweetniets, ik moest de eerste keer lachen om je geouwehoer maar nu is het storend, dit topic is serieus en je moet gewoon even ophouden ik vraag het gewoon vriendelijk okay?
Wat ik in dit topic heb verteld is de waarheid.
Ik wil niet veel zeggen maar volgens mij hoorde ik toch duidelijk de stem van John de Mol aan de andere kant van de lijn. Zouden de telefonistes al ontslagen zijn dat hij zijn eigen telefoon moet oppakken?quote:Op maandag 16 juli 2007 19:19 schreef BaajGuardian het volgende:
Wat ik in dit topic heb verteld is de waarheid.
Je kan het best posten hoor... Net of talpa je aan kan klagen voor het uitbrengen van hun eigen bedrog.. En daarnaast kun je altijd nog posten onder een ander account met de bewijzen vanaf een openbare computer (niks gene ip adressen e.d.) En zie dan maar te bewijzen dat jij het was. Dus kom maa rop met die bewijzen of stop met onzin te praten....quote:Op zondag 15 juli 2007 22:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Als ik nu met bepaalde bewijzen ga zwaaien word duidelijk dat ik dezen onrechtmatig heb verkregen, met andere woorden kan tien mij dan aanklagen, daarom heb ik die bewijzen niet.
Even geduld.
Ja, maar het was zogenaamd perongeluk.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:24 schreef Zon het volgende:
[..]
Dat je via een gang onder het Talpa complex bent binnengekomen?
Lees de vorige pagina, heb het al geplaatst.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:51 schreef misterbogey het volgende:
het is ondertussen maandag, hoe is het overleg gegaan?
ga je het al plaatsen?
Zelfde hier, lees vorige pagina.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:35 schreef casper4ever het volgende:
[..]
Je kan het best posten hoor... Net of talpa je aan kan klagen voor het uitbrengen van hun eigen bedrog.. En daarnaast kun je altijd nog posten onder een ander account met de bewijzen vanaf een openbare computer (niks gene ip adressen e.d.) En zie dan maar te bewijzen dat jij het was. Dus kom maa rop met die bewijzen of stop met onzin te praten....
quote:Op maandag 16 juli 2007 20:26 schreef BaajGuardian het volgende:
Serieus, waar blijven jullie nu dan? Nu het op straat licht? de waarheid!
En nu zijn jullie stil, nu durfen jullie niks meer te zeggen, want jullie zijn schuldig.
Acteurs in de villa zetten, mensen omkopen dingen te doen, jullie zijn gewoon oplichters!
Terwijl je kijkt let op huub, je zal vanzelf wel zelf merken dat het een fokking acteur is en dat tien gewoon constant de vinger in de pap houd.quote:
Ja lach er maar weer om, dit is fokking ernstig ok?quote:
Dit is idd fokking ernstig, BG...quote:Op maandag 16 juli 2007 20:30 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja lach er maar weer om, dit is fokking ernstig ok?
Onderzoek het dan! neem het dan niet van mij aan maar zoek het zelf uit!!! Maar dat doe je niet he?!quote:Op maandag 16 juli 2007 20:33 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dit is idd fokking ernstig, BG...
Tijd om eens contact op te nemen met je psychiater...
BJ is rijp voor parnassiaquote:Op maandag 16 juli 2007 20:36 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Onderzoek het dan! neem het dan niet van mij aan maar zoek het zelf uit!!! Maar dat doe je niet he?!
Doe dat dan dan kom je er zelf achter!
Ik ben fokking serieus ok? Alles wat ik heb neergetiept is waar, Alles wat er staat is waargebeurd.
De CD is echt, het telefoongesprek is ECHT.
Ik meen het.
Bewijs maar.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:36 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Onderzoek het dan! neem het dan niet van mij aan maar zoek het zelf uit!!! Maar dat doe je niet he?!
Doe dat dan dan kom je er zelf achter!
Ik ben fokking serieus ok? Alles wat ik heb neergetiept is waar, Alles wat er staat is waargebeurd.
De CD is echt, het telefoongesprek is ECHT.
Ik meen het.
Och kom jij weer aan met je op de persoon ridiculiseren zonder onderbouwing.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |