Wat zet jij jezelf voor lul eigenlijk, je zegt wel dat ik voor lul sta terwijl ik de messenger hier ben maar jij slaat echt alles vent, je loopt hier te panicken en vanalles verkeerd te spellen, je noemt mij een kind terwijl ik 23 ben en een fucking baard heb op mijn fotos...quote:Op maandag 16 juli 2007 17:38 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jij zei dat je ons bewijs ging geven dat wij ook echt konden merken. Hier kunnen de mensen geen pijl aan vastknopen behalve dat jij een debiel ben die de mensen valse informatie geeft. Met een cd en een text en een verhaaltje heb je geen bewijs hoor. Bovendien hebben wij geen ruimte onder ons huis en is er geen bewijs dat die persoon die praatte van Talpa Media was.
IK ZEG BJ![]()
![]()
![]()
Ja sorry dat ik de inhoud niet kan uploaden omdat het zon 300mb is, dat zou met mijn modemsnelheid een week duren.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:47 schreef Jordy-B het volgende:
Oh wauw... een blanco CD waar je gewoon zelf met een benzinestift wat op kan kalken en een telefoongesprek dat je gewoon in scène kan zetten.
Nee, nou geloof ik je...
Vergeet het uiterst geloofwaardig verhaal niet.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:47 schreef Jordy-B het volgende:
Oh wauw... een blanco CD waar je gewoon zelf met een benzinestift wat op kan kalken en een telefoongesprek dat je gewoon in scène kan zetten.
Nee, nou geloof ik je...
Pik even een minuut uit de casting en zet het op youtube.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:48 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja sorry dat ik de inhoud niet kan uploaden omdat het zon 300mb is, dat zou met mijn modemsnelheid een week duren.
Maar het is de zelfde cd als ik hem vond in het complex, dat is de waarheid.
ok, ik heb ook vernomen uit een ''bron'' die ik niet kan melden. Dat de oorlog in irak een stuk is van shakespeare!quote:Op zondag 15 juli 2007 22:19 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik heb wel een bron maar als ik die nu geef dan heb ik een probleem en word ik wss aangeklaagd.
Ik kan op het moment dus alleen de tip geven te letten op dat figuur dan is het wel te merken naar hoe hij reageerd en altijd alles probeerd te sussen.
Daarnaast kan ik mischien volgende week wel meer uitleg geven.
Door de "quote:Op maandag 16 juli 2007 17:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
subject:
Mon 16 July 2007 17:49u door BaajGuardianIk zet me niet voor lul en diein de vorige mail was gedirect aan zon domme post die je in het topic zette.
En die vond ik opzich wel grappig.
Er is niks gelogen van dit allemaal, wat ik heb getiept is waargebeurd.
Nou geloof ik je bg
Voor de zoveelste keer, ik maak geen grap hier, het is serieus.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:54 schreef philana het volgende:
best wel respectloos eigenlijk.. dat ie verwacht dat wij er maar zo intrappen? dan schat je de gemiddelde fokker wel erg laag in..
of is het een inschatting van de gemiddelde fokker die DGK kijkt? want dan kan ik het je niet al te erg kwalijk nemen waarschijnlijk... hehe
Maar nu weten we zeker dat ze gecast zijn!quote:Op maandag 16 juli 2007 17:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dude, waarom denk je dat het nieuw is wat je zegt? Iedereen weet dat ze in DGK met meer of mindere mate met scripts werken, nothing new...
Natuurlijk worden ze gecast, bij BB castte Hummie van den Tonnekreek ze persoonlijk, dat is zo klaar als boter.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:56 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Maar nu weten we zeker dat ze gecast zijn!![]()
Je komt wel weg met ontoerekeningsvatbaar.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:54 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik kan dat laatste bewijsstuk niet geven omdat ik dan op zn minst 2 jaar tegemoet zie.
Mijn wereld stort in, wat doe je!quote:Op maandag 16 juli 2007 17:56 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Maar nu weten we zeker dat ze gecast zijn!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |