Houd jij je grote mond eens troller, ik heb nog zat leuke irc-logjes van jou dus hou je ff gedeist, ik zal jullie zometeen allemaal met de mond vol tanden laten staan dat kan ik je nu al vertellen.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:14 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Kijk eens aan daar is meneer de hippe trendy kijkert die een paar afleveringen heeft gezien.
We maken gehakt van zijn slappe-lul-verhaaltjes.
Je kan het niet hebben heh en dan ga je me maar chanteren met gemanipuleerde logverhaaltjes.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:16 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Houd jij je grote mond eens troller, ik heb nog zat leuke irc-logjes van jou dus hou je ff gedeist, ik zal jullie zometeen allemaal met de mond vol tanden laten staan dat kan ik je nu al vertellen.
Nog een paar minuten werk.
Ja, zeker weten, en anders gooien we er een kaarten-actie tegen aan, daar zijn "wij" FOK!kers toch zo goed in?quote:Op maandag 16 juli 2007 17:14 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Kijk eens aan daar is meneer de hippe trendy kijkert, die een paar afleveringen heeft gezien en al maanden achter de feiten aan loopt.
We maken gehakt van zijn slappe-lul-verhaaltjes. Dit gaat een slotje worden![]()
Je blijft maar uitstellen he. Mensen deze man liegt let maar op over een uur heeft hij nog geen bewijzenquote:Op maandag 16 juli 2007 17:16 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Houd jij je grote mond eens troller, ik heb nog zat leuke irc-logjes van jou dus hou je ff gedeist, ik zal jullie zometeen allemaal met de mond vol tanden laten staan dat kan ik je nu al vertellen.
"quote:Op maandag 16 juli 2007 17:16 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Je reageert wel heel paniekerig veel voor iemand die bij Tien werkt en BG niet serieus wil nemenquote:Op maandag 16 juli 2007 17:19 schreef Adothehague het volgende:
Hij liegt mensen
Loads, vrees ik...quote:Op maandag 16 juli 2007 17:23 schreef opgebaarde het volgende:
![]()
Hoeveel Gouden Kooi kijkerts zouden zijn opgenomen n.a.v. dit topic?
quote:Op maandag 16 juli 2007 17:23 schreef Adothehague het volgende:
Zie je hij liegt lekker bewijs is dit. Wat een wanker zeg ik zei toch dat hij zichzellf voor lul ging zetten
quote:Op maandag 16 juli 2007 17:23 schreef Adothehague het volgende:
Zie je hij liegt lekker bewijs is dit. Wat een wanker zeg ik zei toch dat hij zichzellf voor lul ging zetten
Hoezo, ik lieg helemaal niet... dit is echt bewijs ik heb enkel het verhaal wat... verdraaid omdat ik anders in de problemen kom dat snap je zelf ook wel.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:23 schreef Adothehague het volgende:
Uhm mensen ik hoop dat jullie snappen dat hij zelf die tekst op dat lege cdtje heeft geschreven en de inhoud van die CD leeg is. Er leven bovendien geen mollen rondom ons gebouw en een weg naar onder is er al helemaal nietquote:Op maandag 16 juli 2007 17:24 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Hoezo, ik lieg helemaal niet... dit is echt bewijs ik heb enkel het verhaal wat... verdraaid omdat ik anders in de problemen kom dat snap je zelf ook wel.
Ja? Wat is er zo grappig aan, bekijk de bewijslasten dan..quote:Op maandag 16 juli 2007 17:24 schreef MarocLady het volgende:
en dit is HET bewijs waar je iedereen zo lang voor heb laten wachten???![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 17:26 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Uhm mensen ik hoop dat jullie snappen dat hij zelf die tekst op dat lege cdtje heeft geschreven en de inhoud van die CD leeg is. Er leven bovendien geen mollen rondom ons gebouw en een weg naar onder is er al helemaal niet
Ten eerste nee ik heb helemaal geen cd beklad, ten tweede is wat ik heb beschreven waargebeurd.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:26 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Uhm mensen ik hoop dat jullie snappen dat hij zelf die tekst op dat lege cdtje heeft geschreven en de inhoud van die CD leeg is. Er leven bovendien geen mollen rondom ons gebouw en een weg naar onder is er al helemaal niet
Nee het is echt zo dit verhaal heeft hij zelf verzonnen. Ga maar is naar hoe ongeloofwaardig zijn feiten zijn.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:27 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je moet echt op een podium gaan staan![]()
Dat ben je gewoon zelf want ik hoor aan je stem als je antwoord dat je je neus dicht knijpt om je stem te vervormen. Mij kan je echt niet foppen met dit lage niveau.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:28 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ten eerste nee ik heb helemaal geen cd beklad, ten tweede is wat ik heb beschreven waargebeurd.
Dus zit het niet te ontkennen, en ik heb wel degelijk iemand van tien aan de telefoon gehad zoals in de opname te horen is.
DAMINDENIE?!quote:Op maandag 16 juli 2007 17:28 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Nee het is echt zo dit verhaal heeft hij zelf verzonnen. Ga maar is naar hoe ongeloofwaardig zijn feiten zijn.
en dit ook nog ja, meneer de loony tune, zo paniekerig is hij.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:21 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Je reageert wel heel paniekerig veel voor iemand die bij Tien werkt en BG niet serieus wil nemen
Ik voorspelde het nog dit is gewoon een puber van 12quote:Op maandag 16 juli 2007 17:30 schreef philana het volgende:
ik lach me kapot.. hoe kun je jezelf zo voor schut zetten BG? hehe
Gast ik gebruikte de nieuwe nokia om het op te nemen dus hoe kan ik in godsnaam mn neus dichtknijpen om mijn stem te vervormen als ik dat ding in mn handen heb.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:29 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dat ben je gewoon zelf want ik hoor aan je stem als je antwoord dat je je neus dicht knijpt om je stem te vervormen. Mij kan je echt niet foppen met dit lage niveau.
quote:Op maandag 16 juli 2007 17:26 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja? Wat is er zo grappig aan, bekijk de bewijslasten dan..
Dit is serieus.
Gast het kan ook een vriend van je zijn die antwoorden gaven er is 0,0 bewijs dat jij talpa media aan de lijn had dus praat aub niet zo dom. Verder hebben wij geen ruimte onder de kooi zelf dus lul je je eigen nu echt helemaal klem. Je staat flink voor lul dudequote:Op maandag 16 juli 2007 17:32 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Gast ik gebruikte de nieuwe nokia om het op te nemen dus hoe kan ik in godsnaam mn neus dichtknijpen om mijn stem te vervormen als ik dat ding in mn handen heb.
Je dronk toch niet meer?quote:Op maandag 16 juli 2007 17:20 schreef BaajGuardian het volgende:
Het begon als volgt, ik was met de heer B en de heer F op stap in café het mutsje,
Ah, maar daar heb je het fout!quote:
Waar zeg ik dat ik in een ruimte was onder de kooi? Ik was onder het tien complex en dat is de waarheid.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:34 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Verder hebben wij geen ruimte onder de kooi zelf dus lul je je eigen nu echt helemaal klem. Je staat flink voor lul dude
Jij zei dat je ons bewijs ging geven dat wij ook echt konden merken. Hier kunnen de mensen geen pijl aan vastknopen behalve dat jij een debiel ben die de mensen valse informatie geeft. Met een cd en een text en een verhaaltje heb je geen bewijs hoor. Bovendien hebben wij geen ruimte onder ons huis en is er geen bewijs dat die persoon die praatte van Talpa Media was.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:36 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ah, maar daar heb je het fout!
Er IS bewijs.
En dat bewijs heb ik hier liggen
Nog iets?
Te hilarisch voor woorden dit, kijk als je had gezegd dat je met een sjofel bij talpa naar binnen was gereden, kwam het nog een beetje geloofwaardig over. En nu ga jij helemaal een advocaat in de arm nemen om dit uit te zoeken?quote:Op maandag 16 juli 2007 17:36 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ah, maar daar heb je het fout!
Er IS bewijs.
En dat bewijs heb ik hier liggen
Nog iets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |