Houd jij je grote mond eens troller, ik heb nog zat leuke irc-logjes van jou dus hou je ff gedeist, ik zal jullie zometeen allemaal met de mond vol tanden laten staan dat kan ik je nu al vertellen.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:14 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Kijk eens aan daar is meneer de hippe trendy kijkert die een paar afleveringen heeft gezien.
We maken gehakt van zijn slappe-lul-verhaaltjes.
Je kan het niet hebben heh en dan ga je me maar chanteren met gemanipuleerde logverhaaltjes.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:16 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Houd jij je grote mond eens troller, ik heb nog zat leuke irc-logjes van jou dus hou je ff gedeist, ik zal jullie zometeen allemaal met de mond vol tanden laten staan dat kan ik je nu al vertellen.
Nog een paar minuten werk.
Ja, zeker weten, en anders gooien we er een kaarten-actie tegen aan, daar zijn "wij" FOK!kers toch zo goed in?quote:Op maandag 16 juli 2007 17:14 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Kijk eens aan daar is meneer de hippe trendy kijkert, die een paar afleveringen heeft gezien en al maanden achter de feiten aan loopt.
We maken gehakt van zijn slappe-lul-verhaaltjes. Dit gaat een slotje worden![]()
Je blijft maar uitstellen he. Mensen deze man liegt let maar op over een uur heeft hij nog geen bewijzenquote:Op maandag 16 juli 2007 17:16 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Houd jij je grote mond eens troller, ik heb nog zat leuke irc-logjes van jou dus hou je ff gedeist, ik zal jullie zometeen allemaal met de mond vol tanden laten staan dat kan ik je nu al vertellen.
"quote:Op maandag 16 juli 2007 17:16 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Je reageert wel heel paniekerig veel voor iemand die bij Tien werkt en BG niet serieus wil nemenquote:Op maandag 16 juli 2007 17:19 schreef Adothehague het volgende:
Hij liegt mensen
Loads, vrees ik...quote:Op maandag 16 juli 2007 17:23 schreef opgebaarde het volgende:
![]()
Hoeveel Gouden Kooi kijkerts zouden zijn opgenomen n.a.v. dit topic?
quote:Op maandag 16 juli 2007 17:23 schreef Adothehague het volgende:
Zie je hij liegt lekker bewijs is dit. Wat een wanker zeg ik zei toch dat hij zichzellf voor lul ging zetten
quote:Op maandag 16 juli 2007 17:23 schreef Adothehague het volgende:
Zie je hij liegt lekker bewijs is dit. Wat een wanker zeg ik zei toch dat hij zichzellf voor lul ging zetten
Hoezo, ik lieg helemaal niet... dit is echt bewijs ik heb enkel het verhaal wat... verdraaid omdat ik anders in de problemen kom dat snap je zelf ook wel.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:23 schreef Adothehague het volgende:
Uhm mensen ik hoop dat jullie snappen dat hij zelf die tekst op dat lege cdtje heeft geschreven en de inhoud van die CD leeg is. Er leven bovendien geen mollen rondom ons gebouw en een weg naar onder is er al helemaal nietquote:Op maandag 16 juli 2007 17:24 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Hoezo, ik lieg helemaal niet... dit is echt bewijs ik heb enkel het verhaal wat... verdraaid omdat ik anders in de problemen kom dat snap je zelf ook wel.
Ja? Wat is er zo grappig aan, bekijk de bewijslasten dan..quote:Op maandag 16 juli 2007 17:24 schreef MarocLady het volgende:
en dit is HET bewijs waar je iedereen zo lang voor heb laten wachten???![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |