quote:Op maandag 16 juli 2007 12:18 schreef patty het volgende:
Ik heb zojuist met mijn advocaat gesproken maar kreeg daarna een bewijsstuk dat mijn advocaat is ingehuurd door Tien.Ik ben op dit moment op zoek naar een nieuwe
Ik zag hem laatst een keer richting een camera knipogen, dus het kán gewoon niet anders.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:17 schreef shilizous_88 het volgende:
Waar we wachten op bewijzen..
quote:Op maandag 16 juli 2007 12:18 schreef patty het volgende:
Ik heb zojuist met mijn advocaat gesproken maar kreeg daarna een bewijsstuk dat mijn advocaat is ingehuurd door Tien.Ik ben op dit moment op zoek naar een nieuwe
Nou laten we BG niet te erg onder druk zetten he, het is een belangrijke dag voor 'mquote:Op maandag 16 juli 2007 12:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nou BG, waar blijven de belastende bewijsstukken tegen Talpa die talpa HELEMAAL kapot gaat maken? Ik ben razend benieuwd!
Hoogstwaarschijnlijkquote:Op maandag 16 juli 2007 13:35 schreef KellyPelly het volgende:
[..]
Nou laten we BG niet te erg onder druk zetten he, het is een belangrijke dag voor 'm![]()
Als hij en z'n advocaat er uit zijn zullen we 'm wel zien op tv tijdens een extra 'breaking news' journaal....
OMG echt !!! maar hoe oud ben je dan en dan heeft ze je gehad toen ze 4 was ofzo? Oeh wel kinky hoor, en wat vind je dan van je stiefpa Brian.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:37 schreef Liess het volgende:
Ja en mn moeder is Amanda.
hey mijne ook!quote:Op maandag 16 juli 2007 14:37 schreef Liess het volgende:
Ja en mn moeder is Amanda.
wie word er daar geklapt op je avatar?quote:
Marinequote:Op maandag 16 juli 2007 14:40 schreef Silven het volgende:
[..]
wie word er daar geklapt op je avatar?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |