Ten eerste wat doe jij in Godesnaam in dit forumquote:Op zondag 15 juli 2007 22:11 schreef BaajGuardian het volgende:
Iedereen die hier op huub stemt en zo ongelovelijk fan is van huub.
Die vent is een acteur, en als hij wint gaat de villa dus naar wie? juist! naar tien!
Laat dat nu net zo zijn dat tien die villa al bezit.
Jullie worden opgelicht en jullie trappen er met open ogen in!
Maar hey, lekker door blijven stemmen op huub.
Bij BaajGuardian durf ik dat risico wel te nemenquote:Op maandag 16 juli 2007 15:32 schreef poepje3 het volgende:
totdat blijkt dat BaajGuardian nog gelijk heeft ook.
Ooh, wat zal dat pijn doen![]()
Klopt, en ik zeg ook absoluut niet dat Baaj de waarheid spreekt.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:34 schreef JohnDope het volgende:
Poepje, 90% van het nieuws dat wij bijvoorbeeld binnen krijgen, is ook allemaal slap gelul, maar ondanks dat, kijken we toch het nieuws, omdat wij mensen ge-entertained willen worden.
:w Ben net terug van mijn advocaat, ik heb wat dingen met hem besproken en ik ga zometeen de informatie op een manier presenteren die legaal is. Maar eerst ga ik nog even de stad in want ik moet nog een parasol kopen, en kan wel wat noodles gebruiken.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:49 schreef Adothehague het volgende:
En we zwaaien met zn alleen naar de ts![]()
Hahaha geloof je het zelf manquote:Op maandag 16 juli 2007 15:53 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
:w Ben net terug van mijn advocaat, ik heb wat dingen met hem besproken en ik ga zometeen de informatie op een manier presenteren die legaal is. Maar eerst ga ik nog even de stad in want ik moet nog een parasol kopen, en kan wel wat noodles gebruiken.
Dus tot dan.
Ik zei precies hetzelfde wat die Baaj zegt, dit was na week 4 al duidelijk. En dan komt meneer aanzetten met oude koeienquote:Op maandag 16 juli 2007 15:36 schreef poepje3 het volgende:
[..]
Klopt, en ik zeg ook absoluut niet dat Baaj de waarheid spreekt.
(maar het zou kunnen....:))
Een paraplu zal je bedoelen.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:53 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
. Maar eerst ga ik nog even de stad in want ik moet nog een parasol kopen, en
quote:Op maandag 16 juli 2007 15:53 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
:w Ben net terug van mijn advocaat, ik heb wat dingen met hem besproken en ik ga zometeen de informatie op een manier presenteren die legaal is. Maar eerst ga ik nog even de stad in want ik moet nog een parasol kopen, en kan wel wat noodles gebruiken.
Dus tot dan.
Ik kreeg ook al een PM van hemquote:Op maandag 16 juli 2007 16:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik kreeg zojuist een PM van BaajGuardian met als onderwerp: "tien" en als inhoud:
zou dit een subtiele hint zijn?
Titel wasquote:Op maandag 16 juli 2007 16:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
wat stond er bij jou in? En wat een vette filmpjes die eh marine
Die BaajGuardian, het is me er éénquote:Ik ben mij op dit moment aan het aftrekken terwijl ik mijn garp-topic lees
Dat is onwaar, maar niet bedroefd want ik ben nu de bewijslast aan het samenstellen en zal het zometeen posten.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:05 schreef patty het volgende:
Ik heb ook een PM gehad van Baaj gehad:
[..]
Die BaajGuardian, het is me er één
Kijk eens aan daar is meneer de hippe trendy kijkert, die een paar afleveringen heeft gezien en al maanden achter de feiten aan loopt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |