Iddquote:Op zondag 15 juli 2007 22:13 schreef Snoezepoesje het volgende:
uhm, bron? of heb je dit zelf bedacht?
Als ik nu met bepaalde bewijzen ga zwaaien word duidelijk dat ik dezen onrechtmatig heb verkregen, met andere woorden kan tien mij dan aanklagen, daarom heb ik die bewijzen niet.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:20 schreef Strychnine het volgende:
Beetje zwak hoor lieve BG, een topic starten, en dan heel geheimzinnig doen vervolgens als er om uitleg wordt gevraagd. Had dan het topic volgende week geopend
Okquote:Op zondag 15 juli 2007 22:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Als ik nu met bepaalde bewijzen ga zwaaien word duidelijk dat ik dezen onrechtmatig heb verkregen, met andere woorden kan tien mij dan aanklagen, daarom heb ik die bewijzen niet.
Even geduld.
Hahahahahahahahahahahaquote:Op zondag 15 juli 2007 22:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Als ik nu met bepaalde bewijzen ga zwaaien word duidelijk dat ik dezen onrechtmatig heb verkregen, met andere woorden kan tien mij dan aanklagen, daarom heb ik die bewijzen niet.
Even geduld.
tuurlijk.....je zet een verhaal neer dat huub acteur is,en dat je later met bewijzen gaat komen....quote:Op zondag 15 juli 2007 22:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Even geduld.
Grote fantast.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Even geduld.
Omdat het mij wel aan het hart gaat dat mensen opgelicht worden, en ik er wat tegen kan doen.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:27 schreef Snoezepoesje het volgende:
als je het er niet over mag hebben waarom dan een topic?
je klinkt als dennis ..familie??quote:Op zondag 15 juli 2007 22:19 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik heb wel een bron maar als ik die nu geef dan heb ik een probleem en word ik wss aangeklaagd.
Ik kan op het moment dus alleen de tip geven te letten op dat figuur dan is het wel te merken naar hoe hij reageerd en altijd alles probeerd te sussen.
Daarnaast kan ik mischien volgende week wel meer uitleg geven.
Bron?quote:Op zondag 15 juli 2007 22:24 schreef TC03 het volgende:
BG spoort niet, ik zou hem niet serieus nemen.
als jij over alles waarbij mensen worden opgelicht een topic wil maken ben je nog wel ff bezig... veel succes er mee, ik ben benieuwdquote:Op zondag 15 juli 2007 22:31 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Omdat het mij wel aan het hart gaat dat mensen opgelicht worden, en ik er wat tegen kan doen.
Daarnaast kan ik wel zeggen dat hij een acteur is maar met de bewijzen moet ik even tot volgende week wachten tot ik met mijn advocaat heb overlegd wat de beste manier is om dit te presenteren.
heb zomaar het idee dat die advocaat je afraad om ook maar iets te zeggen.....quote:Op zondag 15 juli 2007 22:31 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Omdat het mij wel aan het hart gaat dat mensen opgelicht worden, en ik er wat tegen kan doen.
Daarnaast kan ik wel zeggen dat hij een acteur is maar met de bewijzen moet ik even tot volgende week wachten tot ik met mijn advocaat heb overlegd wat de beste manier is om dit te presenteren.
kijk maar in zijn postgeschiedenisquote:
Over zonde van geld gesproken zeg.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:31 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Lieve schat, ik ben nog een betere acteur dan die vent als het moet.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:35 schreef FokingHell het volgende:
Nou dan mag ie meteen na de Goudenkooi door naar Hollywood ! Mogen Robert de Niro en Al Pacino hun koffers wel inpakken. Gaat iemand hier vertellen dat "wij" dom zijn terwijl ie zelf Uber dom is LMAO ! Zulke mensen zijn echt te grappig.....
je advocaat vind het vast een puik plan dat jij het even allemaal op fok! postquote:Op zondag 15 juli 2007 22:35 schreef BaajGuardian het volgende:
TC03 zat me in een ander topic te bashen en ik heb geen zin om die onzin in dit wel degelijk serieuze topic door te laten druppen.
@ nueffeniet, nee ik ben dennis niet maar ik ken wel iemand in het huis, vaagjes dan.
Ik kan wel lekken dat huub al geplanned was toen de gouden kooi begon.
Ik hoop dat ik de bewijzen kan posten, ik ga morgen middag met mijn advocaat overleggen.
(ja lijkt me logisch, het is nu zondag)
Dat interreseert niet, het gaat erom of ik strafbaar ben de informatie te posten die ik op een bepaalde manier verkregen heb, en of ik het op een legale manier kan doen dmv de manier waarop ik de informatie breng.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:38 schreef Snoezepoesje het volgende:
[..]
je advocaat vind het vast een puik plan dat jij het even allemaal op fok! post![]()
wat een Bullshit..quote:Op zondag 15 juli 2007 22:11 schreef BaajGuardian het volgende:
Iedereen die hier op huub stemt en zo ongelovelijk fan is van huub.
Die vent is een acteur, en als hij wint gaat de villa dus naar wie? juist! naar tien!
Laat dat nu net zo zijn dat tien die villa al bezit.
Jullie worden opgelicht en jullie trappen er met open ogen in!
Maar hey, lekker door blijven stemmen op huub.
Oh werkerlijk? Mag jij mij vertellen waarom jij zo overtuigd bent dat het bullshit is, en dan morgen wil ik je weer horen.quote:
BaajGuardian breekt de goudenkooi af: het geheim ontrafeld! mooi boek.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:43 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Oh werkerlijk? Mag jij mij vertellen waarom jij zo overtuigd bent dat het bullshit is, en dan morgen wil ik je weer horen.
Lolbroek heb je ervoor getekend dan ? Vast niet dus post het nou maar hier en er zal niks met je gebeuren. Of sluit nou maar je browser en ga schapen tellen ofzo want je maakt jezelf alleen maar meer belachelijker. Dikke Nerd !quote:Op zondag 15 juli 2007 22:40 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dat interreseert niet, het gaat erom of ik strafbaar ben de informatie te posten die ik op een bepaalde manier verkregen heb, en of ik het op een legale manier kan doen dmv de manier waarop ik de informatie breng.
Ga eens een studie rechten doen.
Pfff er is zoveel gezegd, zoveel geschreven doe niet zo stumperig joh. Als er idd wat te vertellen valt, had je allang bij De Telegraaf op de stoep gestaan en die hadden echt de kosten wel op zich genomen hoor, daar hoef je geen rechten voor te studeren.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:40 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dat interreseert niet, het gaat erom of ik strafbaar ben de informatie te posten die ik op een bepaalde manier verkregen heb, en of ik het op een legale manier kan doen dmv de manier waarop ik de informatie breng.
Ga eens een studie rechten doen.
Ik denk dat ik weet wie jij bent.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:45 schreef FokingHell het volgende:
[..]
Lolbroek heb je ervoor getekend dan ? Vast niet dus post het nou maar hier en er zal niks met je gebeuren. Of sluit nou maar je browser en ga schapen tellen ofzo want je maakt jezelf alleen maar meer belachelijker. Dikke Nerd !
Ok is zie het al. TEVEEL LSD gebruikt van het weekend! 100% zeker !quote:Op zondag 15 juli 2007 22:47 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet wie jij bent.
Ik laat morgen wel meer horen na overleg, verder laat ik het even rusten, maar degenen die hier toch door geinterreseerd zijn, let op huub en hoe hij doet/speelt.
quote:Op zondag 15 juli 2007 22:47 schreef smoekie het volgende:
[..]
Pfff er is zoveel gezegd, zoveel geschreven doe niet zo stumperig joh. Als er idd wat te vertellen valt, had je allang bij De Telegraaf op de stoep gestaan en die hadden echt de kosten wel op zich genomen hoor en jouw een dikke envelop monete gegeven, daar hoef je geen rechten voor te studeren.
Maar nee lekker belangrijk proberen te doen op het forum. Stoer!
JE LULT JE LULT JE LULT JE LULT, jE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE LULT JE LULT JE LULT JE LULT, jE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDERJE LULT JE LULT JE LULT JE LULT, jE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE LULT JE LULT JE LULT JE LULT, jE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE LULT JE LULT JE LULT JE LULT, jE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE LULT JE LULT JE LULT JE LULT, jE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE LULT JE LULT JE LULT JE LULT, jE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE LULT JE LULT JE LULT JE LULT, jE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE LULT JE LULT JE LULT JE LULT, jE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE LULT JE LULT JE LULT JE LULT, jE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE LULT JE LULT JE LULT JE LULT, jE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE LULT JE LULT JE LULT JE LULT, jE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE LULT JE LULT JE LULT JE LULT, jE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE LULT JE LULT JE LULT JE LULT, jE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE LULT JE LULT JE LULT JE LULT, jE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE LULT JE LULT JE LULT JE LULT, jE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE LULT JE LULT JE LULT JE LULT, jE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE LULT JE LULT JE LULT JE LULT, jE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDERquote:Op zondag 15 juli 2007 22:43 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Oh werkerlijk? Mag jij mij vertellen waarom jij zo overtuigd bent dat het bullshit is, en dan morgen wil ik je weer horen.
wat een toevoeging aan de discussie...quote:Op zondag 15 juli 2007 22:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
JE LULT JE LULT JE LULT JE LULT, jE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE LULT JE LULT JE LULT JE LULT, jE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDERJE LULT JE LULT JE LULT JE LULT, jE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE LULT JE LULT JE LULT JE LULT, jE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE LULT JE LULT JE LULT JE LULT, jE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE LULT JE LULT JE LULT JE LULT, jE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE LULT JE LULT JE LULT JE LULT, jE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE LULT JE LULT JE LULT JE LULT, jE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE LULT JE LULT JE LULT JE LULT, jE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE LULT JE LULT JE LULT JE LULT, jE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE LULT JE LULT JE LULT JE LULT, jE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE LULT JE LULT JE LULT JE LULT, jE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE LULT JE LULT JE LULT JE LULT, jE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE LULT JE LULT JE LULT JE LULT, jE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE LULT JE LULT JE LULT JE LULT, jE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE LULT JE LULT JE LULT JE LULT, jE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE LULT JE LULT JE LULT JE LULT, jE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE LULT JE LULT JE LULT JE LULT, jE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER
Waarom open je dit topic niet gewoon als je het echt kan bewijzen? Vind je jezelf nou niet erg triest de aandacht opeisen?quote:Op zondag 15 juli 2007 22:52 schreef BaajGuardian het volgende:
Ah gaan we op de laten we hem ridiculiseren toer, erg volwassen hoor.
Ach je bespot jezelf toch dus dan kan je dit soort reacties verwachten.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:52 schreef BaajGuardian het volgende:
Ah gaan we op de laten we hem ridiculiseren toer, erg volwassen hoor.
nou ik ben benieuwd naar je harde bewijzen...quote:Op zondag 15 juli 2007 22:56 schreef BaajGuardian het volgende:
Omdat ik meer en meer mensen fan van huub zie zijn en meer en meer mensen zie smsen en betalen voor de stream terwijl ze opgelicht worden, de bewijzen tegen huub heb ik al langer maar het interreseerde me weinig totdat ik zag hoeveel mensen er weer intrapte en ik toch een gevoel van medeschuld kreeg als ik het niet aan het licht zou brengen, maar toen ik dit topic maakte bedacht ik mij dat ik weleens in de problemen kon komen als tien me zou aanklagen, dus ga ik morgen eerst even overleg plegen.
Je kant wel zon lachsmilie plaatsen maar ik ben bloedserieus.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:56 schreef tonks het volgende:
Mensen die nog steeds reageren op Baajguardian.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |