fietspomp... fietspomp.....quote:Op zondag 15 juli 2007 15:35 schreef Mr-Coffee het volgende:
Big Bag en Bog.
Ans en Pietje, die waren echt geweldig, met Arie De Beuker.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:54 schreef rival het volgende:
[..]
fietspomp... fietspomp.....
LOOP NAAR DE POMP![]()
jij typt het precies zoals hij het uitspreekt, heerlijkquote:Op zondag 15 juli 2007 15:56 schreef Mr-Coffee het volgende:
Hee, patser, met je grote vrachtootoo!!!![]()
hee eîkol, dit is een overval, kommop met die zak eîkol..quote:Op zondag 15 juli 2007 16:01 schreef djoxygene het volgende:
oh kom er eens kijken wie daar uit de dakgoot valt, hey het is sinterklaas en daar komt ook zijn paard
Ome Henk (Henk Stubbe) is een act van Frank van der Plas uit Dordrecht en wordt geproduceerd door Cat Music.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:02 schreef Mr-Coffee het volgende:
Maar wie doet nou die stem??
Is ,t nou Paul Haenen of niet?
Vanaf cd 4 was ,t om een of andere reden niet zo grappig meer.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:02 schreef mien-moeke het volgende:
Geweldig
F.J. van Fleppensteyn
Jantje
Arie de Beuker
Ted Tetteretet
Mr van Hooijdonck
Tjabbe Tjibsma
etc
etc
etc
Idd. Vooral cd's 1, 2 en 3 waren super. Heb ze nog steeds.
En blijf ze ook houden.
Ook vanaf de eerste cd?quote:Op zondag 15 juli 2007 16:03 schreef Roi het volgende:
[..]
Ome Henk (Henk Stubbe) is een act van Frank van der Plas uit Dordrecht en wordt geproduceerd door Cat Music.
Het is altijd Frank van der Plas geweest. Die deed vanaf het begin alle stemmen en alle teksten.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:05 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Ook vanaf de eerste cd?
Want daar klinkt Ome Henk anders dan vanaf de 3de cd.
Bwiebweren in de rounsj!? Er woont een gestoorde naast me. Hep ik dat weer!?quote:Op zondag 15 juli 2007 16:39 schreef Croupouque het volgende:
Mijn Louis Quinze-dressoir staat te vibreren in de lounge.
Ik heb die bandjes toentertijd grijsgedraaid, ik moet ze toch echt weer eens opzoeken.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:42 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Bwiebweren in de rounsj!? Er woont een gestoorde naast me. Hep ik dat weer!?
Wat ben jij toch een smerig, irritant, onopgevoed mannetje.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:42 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Bwiebweren in de rounsj!? Er woont een gestoorde naast me. Hep ik dat weer!?
quote:
Klik!quote:Op zondag 15 juli 2007 19:16 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Webfreak gozer, hoe is dit nou mogelijkje pwned me genadeloos!
Krijg de gifkikkerexzeem!quote:Op maandag 16 juli 2007 10:32 schreef Croupouque het volgende:
Krijg nou het rasborakotoemakoelatavirus!
Mja, de huidige Ome Henk vind ik erg triest...quote:Op maandag 16 juli 2007 19:43 schreef MouzurX het volgende:
M'n tieten, m'n tieten, m'n tieten zijn okee!
Maar wat je van me zegt mijn tieten die zijn echt.
Ja net zo echt al mijn rolex
![]()
Nou, van Veen, nu is 't wel genoeg geweest,hup aan je werk!quote:Op zondag 15 juli 2007 17:00 schreef Seneca het volgende:
Hallo! Weet jij wel wie ik ben? Ik ben de tovenaar van Salsaborenco!
Met de Roetetoetersquote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:26 schreef webfreak het volgende:
En zo kwam het, dat Ome Henk tegen het plafond werd gelanceerd, wat hem nog eens 2 gebroken benen opleverde... Maar Ome Henk lag toch al in het ziekenhuis. Dus kwam dat effe lekkertjes mooi uit he!?
Daar moest ik ook gelijk aan denken ja, met zo'n heel zacht muziekje, en in ene die keiharde knalquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:31 schreef RealZeus het volgende:
De cd is nu echt afgelopen hoor. Zet hem nou maar af, er komt echt niks meer. Ok, dan moet je het zelf maar weten.
..............................BAM!!!
![]()
HE! BEN JE DOOF OFZO?!quote:Op zondag 22 juli 2007 22:39 schreef webfreak het volgende:
Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit.
De stem van Ome Henk is wel enigzins gebaseerd op het typetje Buster Fontein van Paul Haenen. De stem van Van Fleppensteijn op Gert Jan Droge, die van Meneer van Hooidonk op het typetje Prof. dr. ir. Akkermans van Kees van Kooten. Arie de Beuker lijkt enigzins gejat van de stemmen de Dikvoormekaarshow.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:17 schreef webfreak het volgende:
[..]
Het is altijd Frank van der Plas geweest. Die deed vanaf het begin alle stemmen en alle teksten.
Paul Haenen heeft nooit hieraan meegewerkt. Je hoort wel een erg sterke imitatie op de eerste plaat ("Kent U die uitdrukking...")
OMFGquote:
En online zetten...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:49 schreef belanov het volgende:
Ik heb in het verleden ooit, toen ik samen met een vriend een jeugdprogramma presenteerde op de lokale radio, 'Ome Henk' live mogen interviewen in de uitzending![]()
Dat was echt geweldig, de vragen waren niet eens allemaal doorgenomen, hij improviseerde er lustig op los en hij (Frank van der Plas dus) liet tussendoor allemaal verschillende typetjes opdraven (hoorde je voetstappen en kwam opeens Ed van Hooydonk aan de lijn...)Ik heb het hier nog op bandje ergens als het goed is, toch maar eens terugluisteren binnenkort
"En niet van elkaar opnemen, anders ros ik jullie helemaal in elkaar!"quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:49 schreef belanov het volgende:
Verder was er inderdaad bij ons in groep 6 een levendig Ome Henk-bandjes circuit waarbij iedereen het van iedereen overnam. Mits je een dubbele cassette recorder had natuurlijk
Wow, heftige ervaring lijkt me dat!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:49 schreef belanov het volgende:
Ik heb in het verleden ooit, toen ik samen met een vriend een jeugdprogramma presenteerde op de lokale radio, 'Ome Henk' live mogen interviewen in de uitzending![]()
Dat was echt geweldig, de vragen waren niet eens allemaal doorgenomen, hij improviseerde er lustig op los en hij (Frank van der Plas dus) liet tussendoor allemaal verschillende typetjes opdraven (hoorde je voetstappen en kwam opeens Ed van Hooydonk aan de lijn...)Ik heb het hier nog op bandje ergens als het goed is, toch maar eens terugluisteren binnenkort
Ik ben verkouwe!!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:49 schreef belanov het volgende:
hoewel sommige van de house nummers wel echt knallers waren
Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit.quote:
5 guldequote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:46 schreef Remzz het volgende:
Harry de aso hulpsinterklaas
'Spring maar achter op mijn brommert'
Wil je ook een eitje Henk?? 5 Gulduh!!!!!!!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:46 schreef Remzz het volgende:
Harry de aso hulpsinterklaas
'Spring maar achter op mijn brommert'
Ook gejat van van Kooten en de Bie.....quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:25 schreef Flyingdutchman het volgende:
Fred Spekvet
Kennen jullie die ook nog dat van Hooijdonk op bezoek gaat bij Egbert Kampenberg?
"En maar dus want ook" das die panische gast met die bonus kaart! Remember????????
die was ook verschrikkelijk ja ik weet al ni9et meer welke cd`s ik er van heb een stuk of 4 volgens mijquote:Op zondag 22 juli 2007 22:39 schreef webfreak het volgende:
Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit.
haha dacht ik ook meteen aan, volgens mij was et: 1 spookrijder, et zijn ALLEMAaaaaaaaaaaaaaal spookrijders:P Gebruik et nog steeds:Pquote:Op maandag 16 juli 2007 09:54 schreef rival het volgende:
1 spookrijder? ik ben er nou al 10 tegen gekomen
quote:Op zondag 15 juli 2007 15:37 schreef Roi het volgende:
Meneer van Hooidonk
PIJN IN ME STROT!!!!!quote:
Zo, klopt het wel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:03 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
PIJN IN ME STROT!!!!!
Gek he?!
lekkere van de vette bitterballen.
hoihoi
hoi
![]()
Nee, het zijn lekkere vette bitterballen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:28 schreef Mr-Coffee het volgende:
ik dacht altijd dat het *van de bitterballen* was.
quote:
Linklinklinkquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:26 schreef FJD het volgende:
Ik heb de discografie gevondenDat wordt weer zware nostalgie
Ome Heeenk! Meneer de Beuker is hier! Hij wil u even spreken!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:49 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Nou ff dat ouwe teeveetje aansluiten, ken ik tenminste op mijn gemak naar de tweede helft kijken. FF de stekker in het stopcontact, verrek dat draadje zit los.PPPPPPP BWAM!
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:07 schreef IdealCrash het volgende:
"Ome Henk! Gaat eens opzij Henk, ik heeft een STEEN gevonden!"
Leuk nummer.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:58 schreef Djeez het volgende:
Ik heb nog het originele singletje van 'Sinterklaas is hier to stay' op vinyl. Leuk plaatje
Daar komen de witte muizen!quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:10 schreef ihugster het volgende:
Kennen jullie of mischien heeft iemand hem ook dat singeltje van Dingetje: "Dit is de zender van Illegale Joop "
Netzo gaaf!![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:11 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Daar komen de witte muizen!![]()
De Dik Voormekaarshow is heilig voor mij en vele radiomakers erkennen Dik Voormekaar als één van de meest technisch volmaakte shows.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:29 schreef Beathoven het volgende:
ik vond het maar een slap afgietsel van de Dikvoormekaar show
Hello Jim, hello Mike. Hello Jim, hello Mike. Welkom bij....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Welkom bij DOMBO TV!
Wist je, dat je in deze MILIEU-VRIENDELIJKE pan... WATER kunt koken?quote:Op zondag 2 september 2007 13:55 schreef Roi het volgende:
[..]
Hello Jim, hello Mike. Hello Jim, hello Mike. Welkom bij....
Deze schaarrr is echt AMAZING! Je kunt err papierrr en zelfs KARRTON mee knippen!quote:Op maandag 3 september 2007 00:20 schreef IdealCrash het volgende:
[..]
Wist je, dat je in deze MILIEU-VRIENDELIJKE pan... WATER kunt koken?
![]()
quote:duhhh U zit nu wel erg lang met uw hand in die pot zure bommen........."Mwaaah, de dokter zegt dat het zo goed is voor m'n exceem"
PM doet het eens weer niet. Heb je ze nog?quote:Op zondag 15 juli 2007 20:29 schreef MaxPower het volgende:
dit heb ik echt ziekelijk veel gedraaid, met name de 1e (op bandje nog)... Op een gegeven moment kenden mijn broertje en ik de hele cd uit ons hoofd en hoefden we hem niet meer te draaien.![]()
Voor de liefhebber heb ik CD 2 t/m 7 nog wel staan trouwens.. > PM
quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:50 schreef FreakyMrCaleb het volgende:
De inbraak was wel 1 van de beste verhalen vond ik altijd.
Ik zou graag de gehele collectie bemachten.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:00 schreef Hagelkaas het volgende:
www.torrentz.com, ome henk typen, 2e resultaat
Ome Henk met Bert en Ernie in Sesamstraatquote:Op vrijdag 7 september 2007 20:38 schreef vipergts het volgende:
Meneer Aart meneer Aart...
dat kloptquote:Op zaterdag 8 september 2007 21:22 schreef MaxPower het volgende:
dan ga ik er vanuit dat je mijn cd's niet meer hoeft?
Welke bijgoochem geeft hier allemaal de opdracht toe?!?!quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:38 schreef vipergts het volgende:
Meneer Aart meneer Aart
Wat moet je nou weer Pienjo
Bert van ernie zegt net tegen mij dat u altijd zo zit door te zeuren over van alles en nog wat
Zo zo pienjo heeft bert dat gezegd of zit je mij een beetje voor de gek te houden
Kijk dat bedoelt bert nou natuurlijk Zo zo pienjo heeft bert dat gezegd en dat zeurt zo maar door
Ik vind jouw wel een beetje brutaal worden pienjo en die Bert komt me ook al jaren de strot uit ik denk dat ik maar een in ga grijpen
vervolgens schiet meneer aart op Bert Ienimienie en Tommie
Duurt wel een beetje lang Tedquote:Op dinsdag 18 september 2007 10:43 schreef dubidub het volgende:
De tedpolka
Ted ted ted ted, ted ted ted ted ted ted
Dat was Koos Korswagenquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:17 schreef Wurdsje het volgende:
"Ach daar komt ie.. Even duwen en.. hoppa daar gaat ie"
*hoop kabaal*
"Zeg van Hooijdonk je gooit toch geen piano bij iemand op zn harses?
"1 april henk 1 april. Hahaha"
verdikke serieus?quote:
Volgens mij deed Van Hooijdonk niets in dat verhaal:quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:33 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
verdikke serieus?Ik kon em al even niet zo snel vinden, vandaar....
quote:Op woensdag 19 september 2007 15:17 schreef Prosac het volgende:
dat stukje dat ze het grote ome henk spel gaan spelen is ook briljant.![]()
quote:Je je je je ...
Ja ik woon op een boerderai,
ai ai ai ai.
Lekker zompe in de klai,
ai ai ai ai.
Soms loopt de stier je achterna,
ai ai ai ai.
Of trap je in een koeievla,
ai ai ai ai.
In de hooiberg ke je lache, in de hooiberg is 't foin.
Van je hi hi hi, ha ha ha, wat hebbe we een gain.
Wat is 't toch geweldig om een boereknul te zain.
Je je je je ...
As ik op mien trekker rai,
ai ai ai ai.
Rai ik iedereen voorbai,
ai ai ai ai.
Laatst viel ik met de lader om,
ai ai ai ai.
Je dat was dom, ja dat was dom,
ai ai ai ai ai.
Je je je je ...
quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:22 schreef Blight het volgende:
Argh! M'n hele verzameling glazen mestkevers naar de ..!
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:49 schreef Remzz het volgende:
Of Harry Witkamp die met zijn broer Frits de hele buurt oplicht en dan vooral dat taalgebruik
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Leuk antiek klokkie heb u daar. Dat is vast wel wat waard. Mot u niet ergens naar toe ofzo![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:51 schreef Remzz het volgende:
Opgelicht! van Ome Henk gaat nooit verloren.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:14 schreef Wurdsje het volgende:
De pindakaastest![]()
"Liever geen pindakaas dan goedkope pindakaas jalalalalalala"
....
"En dan nu de goedkope pindakaas"
"Mja ja lekker.. Het blijft alleen een beetje aan mn strot plakken.. Ik.. Ik.. Ik krijg geen lucht meer.. Ik stik.."
"Zo ziet u maar weer.. Liever geen pindakaas dan goedkope pindakaas."
TETETETETET TETETETETETquote:Op zondag 14 oktober 2007 08:05 schreef Overdrive het volgende:
[rapmodus=on]
Ik kan d'r niet meer tegen, ik wordt er gestoord van ,ik kan er niet meer tegen 'k wordt er helemaal gek van
[rapmodus=off]
*Ken u dit melodietje niet?*
Whehe da's inderdaad een favoriet.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:14 schreef Wurdsje het volgende:
De pindakaastest![]()
"Liever geen pindakaas dan goedkope pindakaas jalalalalalala"
....
"En dan nu de goedkope pindakaas"
"Mja ja lekker.. Het blijft alleen een beetje aan mn strot plakken.. Ik.. Ik.. Ik krijg geen lucht meer.. Ik stik.."
"Zo ziet u maar weer.. Liever geen pindakaas dan goedkope pindakaas."
zal ik even een demonstratie geven...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:38 schreef Grimli het volgende:
Schiet me ook een te binnen van een heuse Iraakse strijker.....
Heb je de Grote Ome Henk DVD ook al?quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:01 schreef dubidub het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Zo af en toe, voor de glimlach/schaterlach.
Keurig assortiment.quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:01 schreef dubidub het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Zo af en toe, voor de glimlach/schaterlach.
Ik heb het DVDtje al binnen.quote:Op zondag 6 april 2008 19:23 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ik heb geen/doe niet aan nieuwsgroepen.
dat heb ik dus gehad met de reclame van Uncle Henks echte Amerikaanse Bruine Bonensoep... we moesten een reclame maken.. Hebben die reclame op bandje opgenomen en ingeleverd.. Leraar vond het fantastisch gemaakt en we waren de beste van de hele klasquote:Op woensdag 9 april 2008 16:03 schreef WheeleE het volgende:
"Ik ben verkouden!". Dat liedje heeft mij een grote dienst gedaan tijdens een muziekles in de 2e klas middelbare school. Ik ben zo amuzikaal als een hamer, en aan publieke optreden voor de klas had ik ook een hekel. Bij muziekles kregen we de opdracht om een heuse 'rap' te schrijven, van 2 minuten. Een van mijn groepsgenoten kwam met dit liedje aanzetten, wat qua tekst prima op de maat van de beat paste. 2 Minuten schrijven, 2 minuten mompelen/zingen, en klaar! Een tevreden docent
.
Die is zo goedquote:Op zondag 13 april 2008 23:24 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Of die dat de wc kapot..
"Hij breekt gewoon af, het lijkt wel alsof alles tegenwoordig van snijkoek gemaakt is"
En dan een beetje op die pijp staan te hengsten.quote:Op zondag 13 april 2008 23:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Die is zo goed
"Ga eens opzij" *zwaai
"Ga - dreun - jij - dreun - nou - dreun - eens - dreun ff - dreun - opzij - dreun - jaaaa!"
Frank van der Plas natuurlijk. Net als alle andere stemmenquote:Op maandag 28 april 2008 23:09 schreef hmmmz het volgende:
tvp
ome henk![]()
wie deed die stem van meneer van hooydonck ?
Bij Ome Henk gaat t altijd hetzelfde. Iets of iemand staat Ome Henk niet aan en aan het einde van het verhaaltje is iedereen aan het vechten of er ontploft ietsquote:Op woensdag 24 september 2008 00:41 schreef GSMboy het volgende:
En hoe ging Ome Henk - Overlast op de Hoekzijdse straatweg?
Toen ging hij met een raketinstallatie uit zijn schuurtje Big, Bag en Bog kapot schieten enzo, en had hij ruzie met Fleppensteijn? Iemand enig idee hoe die ook alweer ging?
Ik geloof op de CD van Ome Henk en de tovenaar van Salsa Borenco..
Anybody?
Ted en Koos Korswagen spelen samen muziek. Ted met tuba op het balkon. Big, Bag en Bog komen met een rijdende discotheekquote:
Effe luisteren, kom zo bij je terug.quote:Op woensdag 24 september 2008 00:41 schreef GSMboy het volgende:
Toen ging hij met een raketinstallatie uit zijn schuurtje Big, Bag en Bog kapot schieten enzo, en had hij ruzie met Fleppensteijn? Iemand enig idee hoe die ook alweer ging?
Anybody?
"Zo goed Koos?"quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:38 schreef Blight het volgende:
Als jij nou gewoon op die tuba gaat staan hengsten, dan begeleid ik met de synthesieser.
'Wat woont u toch in een muzikale buurt ome henk! Meneer van Fleppensteijn speelt viool en meneer koortswagen speelt synthesiser en dus ook orgel en...quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:38 schreef Blight het volgende:
Als jij nou gewoon op die tuba gaat staan hengsten, dan begeleid ik met de synthesieser.
quote:Op woensdag 24 september 2008 00:41 schreef GSMboy het volgende:
Anybody?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ivm met post hierboven
Dat is wel ongeveer het script jaquote:Op maandag 13 oktober 2008 20:26 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Bij Ome Henk gaat t altijd hetzelfde. Iets of iemand staat Ome Henk niet aan en aan het einde van het verhaaltje is iedereen aan het vechten of er ontploft iets
..... haal dat afweergeschut.... **piep**pwiep**"quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:46 schreef dubidub het volgende:
[..]
'Wat woont u toch in een muzikale buurt ome henk! Meneer van Fleppensteijn speelt viool en meneer koortswagen speelt synthesiser en dus ook orgel en...
"RRRRWHAAAG houd toch je harsens zeurpiet *boem* vandaar dat ik 'es maatregelen neem"
"KIJK KIJK OME HENK EEN DRAAIORGEL HOI HOI HOI! KIJK KIJK KIJK!"
"sjongejonge er wonen 300 mensen in biggeveen, waarvan er 250 orgeldraaier zijn, om de 3 minuten komt er hier een draaiorgel voorbij en hij (jantje) gaat elke keer uit z'n bol als er zo'n ding voorbij komt"
Geniaal, die stemmen![]()
PMquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:41 schreef GSMboy het volgende:
"Jantje
[..]
..... haal dat afweergeschut.... **piep**pwiep**"
En verder wet ik niet meer waaromGeluidsoverlast dus...
Ja dat liedje was geniaalquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:03 schreef CloseToTheEdge het volgende:
Zachtjes tikt de regen tegen 't zolderraam
het weer wordt slechter met het uur
de mussen drinken water van 't garagedak
en krijgen dus gelijk het zuur
Welk nummer is dat en op welke cd?quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:03 schreef CloseToTheEdge het volgende:
Zachtjes tikt de regen tegen 't zolderraam
het weer wordt slechter met het uur
de mussen drinken water van 't garagedak
en krijgen dus gelijk het zuur
quote:Ome Henk (Henk Stubbe) is de naam van de (fictieve) hoofdpersoon in een serie cd's, dvd's en stripverhalen.
Ome Henk is een act van Frank van der Plas uit Amsterdam en wordt geproduceerd door Cat Music.
De serie begon met de cd's waarop afwisselend verhalen en liedjes staan. Veel van deze verhalen zijn parodieën op bijvoorbeeld sprookjes of op bekende tv-series. Een aantal verhalen speelt zich af in Biggeveen, de fictieve woonplaats van Ome Henk. Ome Henk is een asociaal figuur. Zijn buurman is de bal Floris-Jan van Fleppensteyn. Ome Henk werkt niet en is gewoonlijk erg onvriendelijk tegen mede-Biggeveners. De verhalen zitten altijd vol met geweld en daarbij behorende geluidseffecten en eindigen vaak met een explosie of vechtpartij. De meeste liedjes zijn bestaande melodieën met een alternatieve, humoristische tekst. Ome Henk is herkenbaar aan zijn authentieke manier van aanspreken van personen (zoals "hey goochem") en de manier waarop hij zijn ongenoegen uitdrukt ("wat mij betreft kan iedereen de pelikanenschurft krijgen", "gloeiende gloeiende krijg de gifkikkereczeem", "krijg nou het rasborakaldumakulata-virus", "de eerste de beste kokosmakroon" en "krijg allemaal de zultkoppenkoorts").
Ome Henk heeft een aantal hitsingles gehad, zoals Olee olee, Sinterklaas is here to stay, Op de camping (op de melodie van In the navy van Village People), Ik zing dit lied voor Ome Henk (op de melodie van Ik zing dit lied voor jou alleen van Jantje Smit), Neem een ander in de maling (op de melodie van Barbie girl van Aqua) en Mambo nummer 6 (op de melodie van Mambo no. 5 (A little bit of...) van Lou Bega). De cd's zijn vooral in trek bij puberjongens en de liedjes hoort men frequent in après-skihutten, maar ook bij de wat ouderen, die met name in de verschillende karakters mensen uit het dagelijks leven herkennen.
De stem van Ome Henk was op zijn eerste twee cd's een imitatie van de markante stem van dominee Gremdaat.
Kritiek van fans van vroeger is dat Ome Henk platvloerser is geworden en schuttingtaal gebruikt, waar hij vroeger fijnzinniger en origineler was. Ze herkennen te weinig van de oorspronkelijke Ome Henk-humor.
Dat heb ik ooit op de basisschool gespeeld voor de hele school. En op het einde wordt volgens mij Pino doodgeschoten en achteraf kwamen allemaal ouders klagen, omdat hun kinderen huildenquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:19 schreef achterlijke het volgende:
Moest bij TT meteen denken aan dat sesamstraat gedoe. Briljant
quote:
leuk als ringtone...quote:
iddquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:14 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
leuk als ringtone...
maar ome henk die het over tieten en geil heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |