Linklinklinkquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:26 schreef FJD het volgende:
Ik heb de discografie gevondenDat wordt weer zware nostalgie
Ome Heeenk! Meneer de Beuker is hier! Hij wil u even spreken!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:49 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Nou ff dat ouwe teeveetje aansluiten, ken ik tenminste op mijn gemak naar de tweede helft kijken. FF de stekker in het stopcontact, verrek dat draadje zit los.PPPPPPP BWAM!
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:07 schreef IdealCrash het volgende:
"Ome Henk! Gaat eens opzij Henk, ik heeft een STEEN gevonden!"
Leuk nummer.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:58 schreef Djeez het volgende:
Ik heb nog het originele singletje van 'Sinterklaas is hier to stay' op vinyl. Leuk plaatje
Daar komen de witte muizen!quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:10 schreef ihugster het volgende:
Kennen jullie of mischien heeft iemand hem ook dat singeltje van Dingetje: "Dit is de zender van Illegale Joop "
Netzo gaaf!![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:11 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Daar komen de witte muizen!![]()
De Dik Voormekaarshow is heilig voor mij en vele radiomakers erkennen Dik Voormekaar als één van de meest technisch volmaakte shows.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:29 schreef Beathoven het volgende:
ik vond het maar een slap afgietsel van de Dikvoormekaar show
Hello Jim, hello Mike. Hello Jim, hello Mike. Welkom bij....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Welkom bij DOMBO TV!
Wist je, dat je in deze MILIEU-VRIENDELIJKE pan... WATER kunt koken?quote:Op zondag 2 september 2007 13:55 schreef Roi het volgende:
[..]
Hello Jim, hello Mike. Hello Jim, hello Mike. Welkom bij....
Deze schaarrr is echt AMAZING! Je kunt err papierrr en zelfs KARRTON mee knippen!quote:Op maandag 3 september 2007 00:20 schreef IdealCrash het volgende:
[..]
Wist je, dat je in deze MILIEU-VRIENDELIJKE pan... WATER kunt koken?
![]()
quote:duhhh U zit nu wel erg lang met uw hand in die pot zure bommen........."Mwaaah, de dokter zegt dat het zo goed is voor m'n exceem"
PM doet het eens weer niet. Heb je ze nog?quote:Op zondag 15 juli 2007 20:29 schreef MaxPower het volgende:
dit heb ik echt ziekelijk veel gedraaid, met name de 1e (op bandje nog)... Op een gegeven moment kenden mijn broertje en ik de hele cd uit ons hoofd en hoefden we hem niet meer te draaien.![]()
Voor de liefhebber heb ik CD 2 t/m 7 nog wel staan trouwens.. > PM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |