fietspomp... fietspomp.....quote:Op zondag 15 juli 2007 15:35 schreef Mr-Coffee het volgende:
Big Bag en Bog.
Ans en Pietje, die waren echt geweldig, met Arie De Beuker.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:54 schreef rival het volgende:
[..]
fietspomp... fietspomp.....
LOOP NAAR DE POMP![]()
jij typt het precies zoals hij het uitspreekt, heerlijkquote:Op zondag 15 juli 2007 15:56 schreef Mr-Coffee het volgende:
Hee, patser, met je grote vrachtootoo!!!![]()
hee eîkol, dit is een overval, kommop met die zak eîkol..quote:Op zondag 15 juli 2007 16:01 schreef djoxygene het volgende:
oh kom er eens kijken wie daar uit de dakgoot valt, hey het is sinterklaas en daar komt ook zijn paard
Ome Henk (Henk Stubbe) is een act van Frank van der Plas uit Dordrecht en wordt geproduceerd door Cat Music.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:02 schreef Mr-Coffee het volgende:
Maar wie doet nou die stem??
Is ,t nou Paul Haenen of niet?
Vanaf cd 4 was ,t om een of andere reden niet zo grappig meer.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:02 schreef mien-moeke het volgende:
Geweldig
F.J. van Fleppensteyn
Jantje
Arie de Beuker
Ted Tetteretet
Mr van Hooijdonck
Tjabbe Tjibsma
etc
etc
etc
Idd. Vooral cd's 1, 2 en 3 waren super. Heb ze nog steeds.
En blijf ze ook houden.
Ook vanaf de eerste cd?quote:Op zondag 15 juli 2007 16:03 schreef Roi het volgende:
[..]
Ome Henk (Henk Stubbe) is een act van Frank van der Plas uit Dordrecht en wordt geproduceerd door Cat Music.
Het is altijd Frank van der Plas geweest. Die deed vanaf het begin alle stemmen en alle teksten.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:05 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Ook vanaf de eerste cd?
Want daar klinkt Ome Henk anders dan vanaf de 3de cd.
Bwiebweren in de rounsj!? Er woont een gestoorde naast me. Hep ik dat weer!?quote:Op zondag 15 juli 2007 16:39 schreef Croupouque het volgende:
Mijn Louis Quinze-dressoir staat te vibreren in de lounge.
Ik heb die bandjes toentertijd grijsgedraaid, ik moet ze toch echt weer eens opzoeken.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:42 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Bwiebweren in de rounsj!? Er woont een gestoorde naast me. Hep ik dat weer!?
Wat ben jij toch een smerig, irritant, onopgevoed mannetje.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:42 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Bwiebweren in de rounsj!? Er woont een gestoorde naast me. Hep ik dat weer!?
quote:
Klik!quote:Op zondag 15 juli 2007 19:16 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Webfreak gozer, hoe is dit nou mogelijkje pwned me genadeloos!
Krijg de gifkikkerexzeem!quote:Op maandag 16 juli 2007 10:32 schreef Croupouque het volgende:
Krijg nou het rasborakotoemakoelatavirus!
Mja, de huidige Ome Henk vind ik erg triest...quote:Op maandag 16 juli 2007 19:43 schreef MouzurX het volgende:
M'n tieten, m'n tieten, m'n tieten zijn okee!
Maar wat je van me zegt mijn tieten die zijn echt.
Ja net zo echt al mijn rolex
![]()
Nou, van Veen, nu is 't wel genoeg geweest,hup aan je werk!quote:Op zondag 15 juli 2007 17:00 schreef Seneca het volgende:
Hallo! Weet jij wel wie ik ben? Ik ben de tovenaar van Salsaborenco!
Met de Roetetoetersquote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:26 schreef webfreak het volgende:
En zo kwam het, dat Ome Henk tegen het plafond werd gelanceerd, wat hem nog eens 2 gebroken benen opleverde... Maar Ome Henk lag toch al in het ziekenhuis. Dus kwam dat effe lekkertjes mooi uit he!?
Daar moest ik ook gelijk aan denken ja, met zo'n heel zacht muziekje, en in ene die keiharde knalquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:31 schreef RealZeus het volgende:
De cd is nu echt afgelopen hoor. Zet hem nou maar af, er komt echt niks meer. Ok, dan moet je het zelf maar weten.
..............................BAM!!!
![]()
HE! BEN JE DOOF OFZO?!quote:Op zondag 22 juli 2007 22:39 schreef webfreak het volgende:
Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit.
De stem van Ome Henk is wel enigzins gebaseerd op het typetje Buster Fontein van Paul Haenen. De stem van Van Fleppensteijn op Gert Jan Droge, die van Meneer van Hooidonk op het typetje Prof. dr. ir. Akkermans van Kees van Kooten. Arie de Beuker lijkt enigzins gejat van de stemmen de Dikvoormekaarshow.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:17 schreef webfreak het volgende:
[..]
Het is altijd Frank van der Plas geweest. Die deed vanaf het begin alle stemmen en alle teksten.
Paul Haenen heeft nooit hieraan meegewerkt. Je hoort wel een erg sterke imitatie op de eerste plaat ("Kent U die uitdrukking...")
OMFGquote:
En online zetten...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:49 schreef belanov het volgende:
Ik heb in het verleden ooit, toen ik samen met een vriend een jeugdprogramma presenteerde op de lokale radio, 'Ome Henk' live mogen interviewen in de uitzending![]()
Dat was echt geweldig, de vragen waren niet eens allemaal doorgenomen, hij improviseerde er lustig op los en hij (Frank van der Plas dus) liet tussendoor allemaal verschillende typetjes opdraven (hoorde je voetstappen en kwam opeens Ed van Hooydonk aan de lijn...)Ik heb het hier nog op bandje ergens als het goed is, toch maar eens terugluisteren binnenkort
"En niet van elkaar opnemen, anders ros ik jullie helemaal in elkaar!"quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:49 schreef belanov het volgende:
Verder was er inderdaad bij ons in groep 6 een levendig Ome Henk-bandjes circuit waarbij iedereen het van iedereen overnam. Mits je een dubbele cassette recorder had natuurlijk
Wow, heftige ervaring lijkt me dat!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:49 schreef belanov het volgende:
Ik heb in het verleden ooit, toen ik samen met een vriend een jeugdprogramma presenteerde op de lokale radio, 'Ome Henk' live mogen interviewen in de uitzending![]()
Dat was echt geweldig, de vragen waren niet eens allemaal doorgenomen, hij improviseerde er lustig op los en hij (Frank van der Plas dus) liet tussendoor allemaal verschillende typetjes opdraven (hoorde je voetstappen en kwam opeens Ed van Hooydonk aan de lijn...)Ik heb het hier nog op bandje ergens als het goed is, toch maar eens terugluisteren binnenkort
Ik ben verkouwe!!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:49 schreef belanov het volgende:
hoewel sommige van de house nummers wel echt knallers waren
Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit.quote:
5 guldequote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:46 schreef Remzz het volgende:
Harry de aso hulpsinterklaas
'Spring maar achter op mijn brommert'
Wil je ook een eitje Henk?? 5 Gulduh!!!!!!!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:46 schreef Remzz het volgende:
Harry de aso hulpsinterklaas
'Spring maar achter op mijn brommert'
Ook gejat van van Kooten en de Bie.....quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:25 schreef Flyingdutchman het volgende:
Fred Spekvet
Kennen jullie die ook nog dat van Hooijdonk op bezoek gaat bij Egbert Kampenberg?
"En maar dus want ook" das die panische gast met die bonus kaart! Remember????????
die was ook verschrikkelijk ja ik weet al ni9et meer welke cd`s ik er van heb een stuk of 4 volgens mijquote:Op zondag 22 juli 2007 22:39 schreef webfreak het volgende:
Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit. Zet je CD speler uit.
haha dacht ik ook meteen aan, volgens mij was et: 1 spookrijder, et zijn ALLEMAaaaaaaaaaaaaaal spookrijders:P Gebruik et nog steeds:Pquote:Op maandag 16 juli 2007 09:54 schreef rival het volgende:
1 spookrijder? ik ben er nou al 10 tegen gekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |