Dat heeft Lieke idd gedaan en er zit dus een was van Lieke tussen.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Heeft Lieke dat gedaan?
Zit er alleen kleding van Natasia in de wasmachine of ook van Nadia en Amanda?
Ja dat dacht ik ook al. Dat is zo'n scherpe lucht en het heeft er aleen hele nacht in gezeten, dus zou ze het gelijk moeten ruiken tochquote:Op zondag 15 juli 2007 15:15 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Een beetje huisvrouw ruikt dat toch als er iets niet klopt?
Zelfs ik ruik dat![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 15:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach, van een afstand was de zachtgele kleur wel aardig![]()
Hij heeft zelf gezegd dat ze nep zijn.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda:Jij hebt een mooi lijf en ik ook dus als we samen een kindje krijgen dan krijgt die dat ook, mooie billetjes, mooie tietjes, mooie huidskleur, mooie lipjes...
Brian:Mooie tietjes dan moet ik eerst even foto's van vroeger zien
O, gelukkig.quote:
op zekerquote:Op zondag 15 juli 2007 15:21 schreef Varen het volgende:
Dennis heeft een roze onderbroek aan, toch homo?
Kleurt mooi bij zijn eikel, ton sur ton zullen we maar zeggenquote:Op zondag 15 juli 2007 15:21 schreef Varen het volgende:
Dennis heeft een roze onderbroek aan, toch homo?
Ik verwacht meer eenquote:Op zondag 15 juli 2007 15:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda:Jij hebt een mooi lijf en ik ook dus als we samen een kindje krijgen dan krijgt die dat ook, mooie billetjes, mooie tietjes, mooie huidskleur, mooie lipjes...
quote:Op zondag 15 juli 2007 15:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
quote:Op zondag 15 juli 2007 15:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Kleurt mooi bij zijn eikel, ton sur ton zullen we maar zeggen
Ik denk dat je gelijk hebt. Nou ja, dan maar hopen op Amanda's reactie op de nagelspullen... hebben we toch nog iets om naar uit te kijkenquote:Op zondag 15 juli 2007 15:23 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Fles staat nog onderin de kast volgens mij, jammer.
Het blijft raar dat ze dat nog steeds probeert te ontkennenquote:Op zondag 15 juli 2007 15:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij heeft zelf gezegd dat ze nep zijn.
Verpest het nou niet.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:23 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
dat is balenquote:Op zondag 15 juli 2007 15:23 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Melisa heeft een paar weken terug de littekens staan bekijken, maar ze zijn echt hoor!quote:Op zondag 15 juli 2007 15:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Het blijft raar dat ze dat nog steeds probeert te ontkennen![]()
Als het dan maar geen jongetje is...quote:Op zondag 15 juli 2007 15:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Denniks geeft ons, streamers, cryptische omschrijvingen omtrent zijn prive leven en geaardheid.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:24 schreef DrsH het volgende:
Ik vind dat bij Dennisje wel flateren zo'n roze boxershort en wij maar gissen naar zijn geaardheid![]()
![]()
![]()
z'n eikel is waarschijnlijk pimpelpaars na 2 nachten achtereen 2 1/2 uur lang zich te hebben afgetrokken met de steun van nada de trekhoer.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Kleurt mooi bij zijn eikel, ton sur ton zullen we maar zeggen
Ja dat zei hij ook tegen Tamara.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij heeft zelf gezegd dat ze nep zijn.
Damn, dat is een goede streekquote:Op zondag 15 juli 2007 15:19 schreef akveor het volgende:
Lieke heeft bleek bij de het wasmiddel gedaan. Natasia heeft net was in de machine gestopt.
Amanda d'r nagelspulletjes zijn over de hele villa verspreid.
Brian en Jaap hebben het BBQ vlees van Huub en Lieke opgegeten. Op de cos werd gemeld dat Huub en Like dit voorzien hebben en dat Melisa voor hen het vlees zal verzorgen.
En Jaap.... die moet oppassen dat ie niet tussen de wal en het schip valt.
[afbeelding]
quote:Op zondag 15 juli 2007 15:27 schreef DrsH het volgende:
Amanda tegen Brian als het een meisje wordt noemen we haar Chlamidia
Die zes zien wel eens vaker een goed gebouwde vrouw voor man aan...quote:Op zondag 15 juli 2007 15:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Kan wel, Japio heeft toch ook tieten
quote:Op zondag 15 juli 2007 15:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
z'n eikel is waarschijnlijk pimpelpaars na 2 nachten achtereen 2 1/2 uur lang zich te hebben afgetrokken met de steun van nada de trekhoer.
Is helemaal niet waar, ze zei Platjequote:Op zondag 15 juli 2007 15:27 schreef DrsH het volgende:
Je hebt geloof ik niet helemaal door waar het over gingquote:Op zondag 15 juli 2007 15:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Die zes zien wel eens vaker een goed gebouwde vrouw voor man aan...
Dat is toch een bloem ?quote:Op zondag 15 juli 2007 15:27 schreef DrsH het volgende:
Het zou me echt niet verbazen dat de 5 keer dat Amanda chlamydia heeft gehad haar voortplantingsorganen heeft aangetast. Het zou anders toch echt een wonder zijn dat ze nog nooit zwanger is geworden?quote:Op zondag 15 juli 2007 15:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Is helemaal niet waar, ze zei Platje![]()
Eh...het eerste moet op dieet en het tweede nietquote:Op zondag 15 juli 2007 15:29 schreef elcastel het volgende:
[..]
Zoek de verschillen :
[afbeelding]
[afbeelding]
Die onderste heeft helder water!!quote:Op zondag 15 juli 2007 15:29 schreef elcastel het volgende:
[..]
Zoek de verschillen :
[afbeelding]
[afbeelding]
Jij bent goed op de hoogte deze bloeit in de schedefloraquote:
Ik heb wel eens de neiging om op ijs te blazenquote:Op zondag 15 juli 2007 15:32 schreef kleinzusje het volgende:
Blaast Lieke nou naar haar bakje muslie ?
Alleen maar een goed teken dat je niet weet wat chlamydia isquote:
Het bovenste zoogdier is doodquote:Op zondag 15 juli 2007 15:29 schreef elcastel het volgende:
[..]
Zoek de verschillen :
[afbeelding]
[afbeelding]
Waarschijnlijk een geluk dat ze heel jong al uitgewoond was en de laatste jaren om die reden voornamelijk alleen nog maar anaal gepakt wordtquote:Op zondag 15 juli 2007 15:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Het zou me echt niet verbazen dat de 5 keer dat Amanda chlamydia heeft gehad haar voortplantingsorganen heeft aangetast. Het zou anders toch echt een wonder zijn dat ze nog nooit zwanger is geworden?
Moooooooooooiquote:Op zondag 15 juli 2007 15:34 schreef blomst het volgende:
[..]
ze zal vandaag ook nog wel een donker wasje draaien
Ze hebben een vliegenplaag in DGK, misschien daaromquote:Op zondag 15 juli 2007 15:32 schreef kleinzusje het volgende:
Blaast Lieke nou naar haar bakje muslie ?
Volgens mij wel, anders blaas je niet ,toch?quote:Op zondag 15 juli 2007 15:35 schreef Starlie het volgende:
Heeft Lieke warme melk in haar cruesli gedaan ofzo?!
quote:Op zondag 15 juli 2007 15:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alleen maar een goed teken dat je niet weet wat chlamydia is![]()
Dat is zo goor.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:35 schreef Starlie het volgende:
Heeft Lieke warme melk in haar cruesli gedaan ofzo?!
Volgens mij heeft Amanda al vaker bij de gynacoloog gezeten dan alle vrouwen in haar familie kring.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:35 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een geluk dat ze heel jong al uitgewoond was en de laatste jaren om die reden voornamelijk alleen nog maar anaal gepakt wordt
Zal wel een ex-vriendje van haar zijn...quote:Op zondag 15 juli 2007 15:39 schreef wolferl het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Amanda al vaker bij de gynacoloog gezeten dan alle vrouwen in haar familie kring.
quote:
Nee hoor, de Morning-After pil kan je ook telefonisch bestellen...quote:Op zondag 15 juli 2007 15:39 schreef wolferl het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Amanda al vaker bij de gynacoloog gezeten dan alle vrouwen in haar familie kring.
Het schijnt naar kip te smakenquote:Op zondag 15 juli 2007 15:42 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
![]()
Vlees genoeg voor de bbq vanavond..![]()
Dat vlees is veel te vet, past niet in hun dieetquote:Op zondag 15 juli 2007 15:42 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
![]()
Vlees genoeg voor de bbq vanavond..![]()
Amanda denkt echt dat je uiterlijk bepaalt wat voor mens je bentquote:Op zondag 15 juli 2007 15:44 schreef Dark het volgende:
Amanda wordt helemaal depressed, oh ja, ze zijn te laat, maar laat ze in ieder geval mij doen, Lieke komt een andere keer wel.
Die is tegenwoordig zelfs te koop bij de kruidvat!quote:Op zondag 15 juli 2007 15:43 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Nee hoor, de Morning-After pil kan je ook telefonisch bestellen...
Amsterdam heeft vast nog wel een Rutgers stichting
quote:
Is dat niet zo dan?quote:Op zondag 15 juli 2007 15:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Amanda denkt echt dat je uiterlijk bepaalt wat voor mens je bent![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 15:47 schreef Disana het volgende:
Kindjes met Jaap lijken me ook wel leuk
[afbeelding]
[afbeelding]
Morning-afterpil kan je zonder recept bij iedere willekeurige drogisterij aanschaffen.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:43 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Nee hoor, de Morning-After pil kan je ook telefonisch bestellen...
Amsterdam heeft vast nog wel een Rutgers stichting
Ik hoop dat die kapper NOOIT meer komt!quote:Op zondag 15 juli 2007 15:45 schreef Varen het volgende:
Ik hoop dat de kapper NIET komt.
[afbeelding]
Nee kindquote:
Wat een waanzin, waar wil ze dat in vredesnaam van betalen. En moet dat geld niet worden gespaard voor de studies van haar kinderen.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:52 schreef Lobasca het volgende:
Natasja rijdt na DGK zelf naar R'dam om door Triicia d'r haartjes te laten blijven doen.
Ik herkende je eerst niet eens..kappertje geweest?quote:Op zondag 15 juli 2007 15:52 schreef Lobasca het volgende:
Natasja rijdt na DGK zelf naar R'dam om door Triicia d'r haartjes te laten blijven doen.
Geen idee.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:53 schreef kleinzusje het volgende:
Maar als je ochtendsex hebt, bestaat er dan ook een Nachtnapil ?
Ochtendseks is niet erg; dan slapen de spermatozoïden nogquote:Op zondag 15 juli 2007 15:53 schreef kleinzusje het volgende:
Maar als je ochtendsex hebt, bestaat er dan ook een Nachtnapil ?
quote:Op zondag 15 juli 2007 15:58 schreef akveor het volgende:
Ze heeft het eindelijk door...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Van ons altijd eerlijke lieve moekie Natasquote:Op zondag 15 juli 2007 16:00 schreef Disana het volgende:
In de vijver gegooid? Hoe komt Amanda daarbij?
Ow jee, Ik hoop dat Huub zich rustig houdt.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:03 schreef akveor het volgende:
Huub fokt zichzelf op...Niemand gooit mijnde vijver in... ze kunnen de beveiliging maar vast klaarzetten...
Het was alsof Nadia het deed.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:04 schreef mazaru het volgende:
Ze breekt het fotolijstje van Lieke?
me 2....quote:Op zondag 15 juli 2007 16:05 schreef beequeen het volgende:
Ik zit te trillen op mijn stoel, stel aso's zeg.![]()
Ik twijfelde, omdat Nadia ook een lijstje in haar handen had.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:06 schreef avonne het volgende:
[..]
nee, was Amanda.
Nadia ging een onderbroek zoeken om aan te trekken![]()
graag... ik zet zo de streams weer uit, want ik trek het niet, dat aso-gedoe.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nou, zet de recorders maar vast aan.
Precies, vraag me af waarom er niet gebeld wordt van achter. Ze doen de zenders nu ook af. Plan is dat N. op Lieke gaat zitten en dan de rest pakt haar vast...quote:Op zondag 15 juli 2007 16:06 schreef Clank het volgende:
Eigenlijk vind ik dat de produktie nu al moet ingrijpen...!!!
oh, dan zijn het ermisschien 2.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik twijfelde, omdat Nadia ook een lijstje in haar handen had.
dat wordt exit huub ben ik bangquote:Op zondag 15 juli 2007 16:07 schreef schatje het volgende:
Dit gaat fout lopen. Huub kan zich niet inhouden als ze aan hem zitten.
Inderdaad, als dit het plan voor Brian was, dan was er allang gebeltquote:Op zondag 15 juli 2007 16:07 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Precies, vraag me af waarom er niet gebeld wordt van achter. Ze doen de zenders nu ook af. Plan is dat N. op Lieke gaat zitten en dan de rest pakt haar vast...
Hallo.. je mag je toch zeker verdedigen als je aangevallen wordt??!!quote:Op zondag 15 juli 2007 16:07 schreef schatje het volgende:
Ja, en je hoorde er 2x een breken. Afijn, op naar de rest. Ik heb er bijna buikpijn vanquote:Op zondag 15 juli 2007 16:08 schreef avonne het volgende:
[..]
oh, dan zijn het ermisschien 2.
Ik zag dat AManda er één stuk maakte
En terecht toch.. Duwen en trekken, dat is iets anders dan slueren en vasthoudenquote:Op zondag 15 juli 2007 16:07 schreef schatje het volgende:
Dat doen ze alleen als Huub en Lieke wat willen doenquote:Op zondag 15 juli 2007 16:07 schreef Varen het volgende:
produktie Nu ingrijpen!!!
nietsvermoedend.. wat denk je wel niet.. Mss moet je het geluid even aanzettenquote:Op zondag 15 juli 2007 16:09 schreef TiNo_Flo het volgende:
Huub zit nog nietsvermoedend te lezen
[afbeelding]
quote:Op zondag 15 juli 2007 16:08 schreef droomkoningin het volgende:
gatver je ziet tas dr tepels dwars door t hempje heen
Smerig zeg, echt geen gezicht.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:08 schreef droomkoningin het volgende:
Als ze met de poten aan je komen mag je je verdedigen lijkt mij....quote:Op zondag 15 juli 2007 16:07 schreef schatje het volgende:
mooi moment om te stoppen met streamen, zijn we ook van die ellende af.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:08 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dat wordt exit huub ben ik bang
Ja, daar kun je op wachten.quote:
yeah, right... waar was die laatste boete van Huub voor?quote:Op zondag 15 juli 2007 16:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Als ze met de poten aan je komen mag je je verdedigen lijkt mij....
Weet hij al dat ze hun de vijver in willen gooien?quote:Op zondag 15 juli 2007 16:09 schreef SiRojK het volgende:
[..]
nietsvermoedend.. wat denk je wel niet.. Mss moet je het geluid even aanzetten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ohw ik dacht dat het grote bloemen waren op haar bikiniquote:Op zondag 15 juli 2007 16:08 schreef droomkoningin het volgende:
Nee dus, ze zijn bang dat hij gaat slaan.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:10 schreef elcastel het volgende:
Durven ze nu niet op Huub ?
Inderdaad..kan ik meteen mijn energie gebruiken om actie te voeren tegen het programma...zonder Huub géén programma..dat ze dat ff weten...quote:Op zondag 15 juli 2007 16:09 schreef avonne het volgende:
[..]
mooi moment om te stoppen met streamen, zijn we ook van die ellende af.
Precies ze moeten met de poten van elkaar afblijven... oppakken om iemand in de vijver te gooien is in mijn ogen al fysiek geweld...quote:
Net alsof Jaap iets kan, die is veels te lomp en traagquote:Op zondag 15 juli 2007 16:11 schreef Disana het volgende:
Jaap moet Huub tegenhouden, instrueert Natasia.
jaquote:Op zondag 15 juli 2007 16:11 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
Als ze Lieke erin gooien dan spring huub er ook bovenop
Hij voelt er ook niet echt veel voor.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:12 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Net alsof Jaap iets kan, die is veels te lomp en traag
Alles wat BANNDJ doet wordt toegelaten.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:12 schreef NS het volgende:
Ongelooflijk dit allemaal. Stelletje helden!!!! Ik begrijp hier geen barst meer van dat dit zomaar toegelaten wordt door achter
Niks boete's, dat helpt niet.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:13 schreef avonne het volgende:
Lieke moet haar zender héél goed bij zich houden. Laat Tien maar met de rekening zitten... misschien dat die aso's dan eindelijk een boete krijgen
karateschop van natasia tegen huub zijn hoofdquote:Op zondag 15 juli 2007 16:15 schreef SiRojK het volgende:
Daar is de lock.. Paar fikse klappen van Natasia, Huub en Brian
En de redactie laat het gewoon doorgaan.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:15 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Moet dit nu? Kom op zeg , pak ze met iets anders, iedere domme hond weet toch dat dit uitloopt tot fysiek geweld?
Ik zit met trillende handen,en dan vooral die kloteproduktie die niet ingrijpt.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:15 schreef ericahysterica het volgende:
ik zit hier met hartkloppingen wat vernederend allemaal
quote:Op zondag 15 juli 2007 16:15 schreef ericahysterica het volgende:
ik zit hier met hartkloppingen wat vernederend allemaal
Ik zit echt helemaal te shaken, dit is groepsgeweld.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:15 schreef Disana het volgende:
Ik word niet goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |