Dat is toch een bloem ?quote:Op zondag 15 juli 2007 15:27 schreef DrsH het volgende:
Amanda tegen Brian als het een meisje wordt noemen we haar Chlamidia
Het zou me echt niet verbazen dat de 5 keer dat Amanda chlamydia heeft gehad haar voortplantingsorganen heeft aangetast. Het zou anders toch echt een wonder zijn dat ze nog nooit zwanger is geworden?quote:Op zondag 15 juli 2007 15:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Is helemaal niet waar, ze zei Platje![]()
Eh...het eerste moet op dieet en het tweede nietquote:Op zondag 15 juli 2007 15:29 schreef elcastel het volgende:
[..]
Zoek de verschillen :
[afbeelding]
[afbeelding]
Die onderste heeft helder water!!quote:Op zondag 15 juli 2007 15:29 schreef elcastel het volgende:
[..]
Zoek de verschillen :
[afbeelding]
[afbeelding]
Jij bent goed op de hoogte deze bloeit in de schedefloraquote:
Ik heb wel eens de neiging om op ijs te blazenquote:Op zondag 15 juli 2007 15:32 schreef kleinzusje het volgende:
Blaast Lieke nou naar haar bakje muslie ?
Alleen maar een goed teken dat je niet weet wat chlamydia isquote:
Het bovenste zoogdier is doodquote:Op zondag 15 juli 2007 15:29 schreef elcastel het volgende:
[..]
Zoek de verschillen :
[afbeelding]
[afbeelding]
Waarschijnlijk een geluk dat ze heel jong al uitgewoond was en de laatste jaren om die reden voornamelijk alleen nog maar anaal gepakt wordtquote:Op zondag 15 juli 2007 15:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Het zou me echt niet verbazen dat de 5 keer dat Amanda chlamydia heeft gehad haar voortplantingsorganen heeft aangetast. Het zou anders toch echt een wonder zijn dat ze nog nooit zwanger is geworden?
Moooooooooooiquote:Op zondag 15 juli 2007 15:34 schreef blomst het volgende:
[..]
ze zal vandaag ook nog wel een donker wasje draaien
Ze hebben een vliegenplaag in DGK, misschien daaromquote:Op zondag 15 juli 2007 15:32 schreef kleinzusje het volgende:
Blaast Lieke nou naar haar bakje muslie ?
Volgens mij wel, anders blaas je niet ,toch?quote:Op zondag 15 juli 2007 15:35 schreef Starlie het volgende:
Heeft Lieke warme melk in haar cruesli gedaan ofzo?!
quote:Op zondag 15 juli 2007 15:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alleen maar een goed teken dat je niet weet wat chlamydia is![]()
Dat is zo goor.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:35 schreef Starlie het volgende:
Heeft Lieke warme melk in haar cruesli gedaan ofzo?!
Volgens mij heeft Amanda al vaker bij de gynacoloog gezeten dan alle vrouwen in haar familie kring.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:35 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een geluk dat ze heel jong al uitgewoond was en de laatste jaren om die reden voornamelijk alleen nog maar anaal gepakt wordt
Zal wel een ex-vriendje van haar zijn...quote:Op zondag 15 juli 2007 15:39 schreef wolferl het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Amanda al vaker bij de gynacoloog gezeten dan alle vrouwen in haar familie kring.
quote:
Nee hoor, de Morning-After pil kan je ook telefonisch bestellen...quote:Op zondag 15 juli 2007 15:39 schreef wolferl het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Amanda al vaker bij de gynacoloog gezeten dan alle vrouwen in haar familie kring.
Het schijnt naar kip te smakenquote:Op zondag 15 juli 2007 15:42 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
![]()
Vlees genoeg voor de bbq vanavond..![]()
Dat vlees is veel te vet, past niet in hun dieetquote:Op zondag 15 juli 2007 15:42 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
![]()
Vlees genoeg voor de bbq vanavond..![]()
Amanda denkt echt dat je uiterlijk bepaalt wat voor mens je bentquote:Op zondag 15 juli 2007 15:44 schreef Dark het volgende:
Amanda wordt helemaal depressed, oh ja, ze zijn te laat, maar laat ze in ieder geval mij doen, Lieke komt een andere keer wel.
Die is tegenwoordig zelfs te koop bij de kruidvat!quote:Op zondag 15 juli 2007 15:43 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Nee hoor, de Morning-After pil kan je ook telefonisch bestellen...
Amsterdam heeft vast nog wel een Rutgers stichting
quote:
Is dat niet zo dan?quote:Op zondag 15 juli 2007 15:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Amanda denkt echt dat je uiterlijk bepaalt wat voor mens je bent![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 15:47 schreef Disana het volgende:
Kindjes met Jaap lijken me ook wel leuk
[afbeelding]
quote:Op zondag 15 juli 2007 15:47 schreef Disana het volgende:
Kindjes met Jaap lijken me ook wel leuk
[afbeelding]
Morning-afterpil kan je zonder recept bij iedere willekeurige drogisterij aanschaffen.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:43 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Nee hoor, de Morning-After pil kan je ook telefonisch bestellen...
Amsterdam heeft vast nog wel een Rutgers stichting
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |