Zal wel een ex-vriendje van haar zijn...quote:Op zondag 15 juli 2007 15:39 schreef wolferl het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Amanda al vaker bij de gynacoloog gezeten dan alle vrouwen in haar familie kring.
quote:
Nee hoor, de Morning-After pil kan je ook telefonisch bestellen...quote:Op zondag 15 juli 2007 15:39 schreef wolferl het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Amanda al vaker bij de gynacoloog gezeten dan alle vrouwen in haar familie kring.
Het schijnt naar kip te smakenquote:Op zondag 15 juli 2007 15:42 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
![]()
Vlees genoeg voor de bbq vanavond..![]()
Dat vlees is veel te vet, past niet in hun dieetquote:Op zondag 15 juli 2007 15:42 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
![]()
Vlees genoeg voor de bbq vanavond..![]()
Amanda denkt echt dat je uiterlijk bepaalt wat voor mens je bentquote:Op zondag 15 juli 2007 15:44 schreef Dark het volgende:
Amanda wordt helemaal depressed, oh ja, ze zijn te laat, maar laat ze in ieder geval mij doen, Lieke komt een andere keer wel.
Die is tegenwoordig zelfs te koop bij de kruidvat!quote:Op zondag 15 juli 2007 15:43 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Nee hoor, de Morning-After pil kan je ook telefonisch bestellen...
Amsterdam heeft vast nog wel een Rutgers stichting
quote:
Is dat niet zo dan?quote:Op zondag 15 juli 2007 15:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Amanda denkt echt dat je uiterlijk bepaalt wat voor mens je bent![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 15:47 schreef Disana het volgende:
Kindjes met Jaap lijken me ook wel leuk
[afbeelding]
quote:Op zondag 15 juli 2007 15:47 schreef Disana het volgende:
Kindjes met Jaap lijken me ook wel leuk
[afbeelding]
Morning-afterpil kan je zonder recept bij iedere willekeurige drogisterij aanschaffen.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:43 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Nee hoor, de Morning-After pil kan je ook telefonisch bestellen...
Amsterdam heeft vast nog wel een Rutgers stichting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |