Dat is toch een bloem ?quote:Op zondag 15 juli 2007 15:27 schreef DrsH het volgende:
Amanda tegen Brian als het een meisje wordt noemen we haar Chlamidia
Het zou me echt niet verbazen dat de 5 keer dat Amanda chlamydia heeft gehad haar voortplantingsorganen heeft aangetast. Het zou anders toch echt een wonder zijn dat ze nog nooit zwanger is geworden?quote:Op zondag 15 juli 2007 15:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Is helemaal niet waar, ze zei Platje![]()
Eh...het eerste moet op dieet en het tweede nietquote:Op zondag 15 juli 2007 15:29 schreef elcastel het volgende:
[..]
Zoek de verschillen :
[afbeelding]
[afbeelding]
Die onderste heeft helder water!!quote:Op zondag 15 juli 2007 15:29 schreef elcastel het volgende:
[..]
Zoek de verschillen :
[afbeelding]
[afbeelding]
Jij bent goed op de hoogte deze bloeit in de schedefloraquote:
Ik heb wel eens de neiging om op ijs te blazenquote:Op zondag 15 juli 2007 15:32 schreef kleinzusje het volgende:
Blaast Lieke nou naar haar bakje muslie ?
Alleen maar een goed teken dat je niet weet wat chlamydia isquote:
Het bovenste zoogdier is doodquote:Op zondag 15 juli 2007 15:29 schreef elcastel het volgende:
[..]
Zoek de verschillen :
[afbeelding]
[afbeelding]
Waarschijnlijk een geluk dat ze heel jong al uitgewoond was en de laatste jaren om die reden voornamelijk alleen nog maar anaal gepakt wordtquote:Op zondag 15 juli 2007 15:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Het zou me echt niet verbazen dat de 5 keer dat Amanda chlamydia heeft gehad haar voortplantingsorganen heeft aangetast. Het zou anders toch echt een wonder zijn dat ze nog nooit zwanger is geworden?
Moooooooooooiquote:Op zondag 15 juli 2007 15:34 schreef blomst het volgende:
[..]
ze zal vandaag ook nog wel een donker wasje draaien
Ze hebben een vliegenplaag in DGK, misschien daaromquote:Op zondag 15 juli 2007 15:32 schreef kleinzusje het volgende:
Blaast Lieke nou naar haar bakje muslie ?
Volgens mij wel, anders blaas je niet ,toch?quote:Op zondag 15 juli 2007 15:35 schreef Starlie het volgende:
Heeft Lieke warme melk in haar cruesli gedaan ofzo?!
quote:Op zondag 15 juli 2007 15:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alleen maar een goed teken dat je niet weet wat chlamydia is![]()
Dat is zo goor.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:35 schreef Starlie het volgende:
Heeft Lieke warme melk in haar cruesli gedaan ofzo?!
Volgens mij heeft Amanda al vaker bij de gynacoloog gezeten dan alle vrouwen in haar familie kring.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:35 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een geluk dat ze heel jong al uitgewoond was en de laatste jaren om die reden voornamelijk alleen nog maar anaal gepakt wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |