De redaktie is er niet blij mee dat de dames hun haar niet goed kunnen verzorgen... iets met knippen en plakken...quote:Op zondag 15 juli 2007 15:04 schreef SiRojK het volgende:
Ik zou trouwens ALLE stekkers van de spullen in de kapsalon er afhalen.. Ze daarna verstoppen in een grote zak (net zoals Lieke eerder deed)... Dan zijn ze eerst helemaal pissed dat ze weg zijn , maar weer helemaal opgelucht als de spullen terug zijn.. Totdat ze de spullen er uithalen.. Waarschijnlijk zien ze dan nog niet da tde stekkers er af zijn en gaat het helemaal los als ze de dingen willen gebruiken
dan zal z'n lust voor haar anaalgat alleen nog maar groter worden!quote:Op zondag 15 juli 2007 15:02 schreef Disana het volgende:
Brian stelt voor dat Amanda haar haren eens kort knipt en 'een hele nieuwe Amanda look neerzet'.
Humor.
Ja, dat is heel vaak zo bij hen. Je zou hooguit kunnen stellen dat de redactie denkt dat Huub en Lieke tenminste iets zinnigs hebben te meldenquote:Op zondag 15 juli 2007 15:04 schreef Varen het volgende:
Zie je wel; gelijk commentaar op Huub en Lieke, zenders om
Melissa is echt zo'n vals wijf. Die geniet van stoken.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:04 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik kan me wel herinneren dat Melissa nogal iets heeft tegen Lieke
DOB weigert haar naam te lenen voor het bosje stro dat Amanda van hun werk maakt.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar DOB komen vandaag, ik dacht om haar hele haar te vernieuwen.
O sorry. Dat je niet meer wil neukuh.quote:
Zo kun je het natuurlijk ook bekijken.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat is heel vaak zo bij hen. Je zou hooguit kunnen stellen dat de redactie denkt dat Huub en Lieke tenminste iets zinnigs hebben te melden![]()
..en dit terwijl ze hun zenders gewoon bij zich hebben...Huub zegt ook terecht.."wat is dit dan?" Als Nadia loopt te fluisteren met Natasia zonder zender om of Brian en Amanda wordt er niks gezegd...quote:Op zondag 15 juli 2007 15:04 schreef Varen het volgende:
Zie je wel; gelijk commentaar op Huub en Lieke, zenders om
Graag gedaanquote:Op zondag 15 juli 2007 15:08 schreef kleinzusje het volgende:
Dank
Cap!quote:Op zondag 15 juli 2007 15:06 schreef kleinzusje het volgende:
Potjandorrie, wat een mooi topje heeft Nadia aan![]()
Dit kunnen alleen vrouwen met een mooi hoofd zich maar permitteren...(Sinead O'Connor bijv.)quote:Op zondag 15 juli 2007 15:06 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit is ook wel wat voor Amanda..![]()
Dat heeft Amanda aan als jurkje volgens mij.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:06 schreef kleinzusje het volgende:
Ja en? Wat willen ze doen? Ze trappen je er toch niet uit, dat is al lang bewezen.. Je moet het gewoon heel snel doen, krijg je later een preek, maar is Amanda wel helemaal gekquote:Op zondag 15 juli 2007 15:06 schreef akveor het volgende:
[..]
De redaktie is er niet blij mee dat de dames hun haar niet goed kunnen verzorgen... iets met knippen en plakken...
Dat gele katoen H&M-achtige vodjequote:Op zondag 15 juli 2007 15:06 schreef kleinzusje het volgende:
quote:Op zondag 15 juli 2007 15:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat is heel vaak zo bij hen. Je zou hooguit kunnen stellen dat de redactie denkt dat Huub en Lieke tenminste iets zinnigs hebben te melden![]()
wat een vreselijk irritant ordinair kutmokkel is het ookquote:Op zondag 15 juli 2007 15:12 schreef akveor het volgende:
En nu heeft Nadia weer de zender van nix om....
Beetje hetzelfde idee als een shirt van Jaap dat Lieke kan gebruiken als trouwjurk.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:11 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat heeft Amanda aan als jurkje volgens mij.
Er werd zojuist wel iets tegen Natasia en Dennis gezegd... eindelijk.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:14 schreef burtbeej het volgende:
Huub & Lieke liggen in bed, met zender om, wordt er geroepen: H L zender om.
Natasia loopt zonder zender rond te kwaken en er wordt weer eens niets van gezegt
Een beetje huisvrouw ruikt dat toch als er iets niet klopt?quote:Op zondag 15 juli 2007 15:13 schreef beequeen het volgende:
Jaaaaaaaaa, Natasja doet het wasmiddel met chloor in de wasmachine.![]()
Die heeft niets bijzonders te melden.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:14 schreef burtbeej het volgende:
Huub & Lieke liggen in bed, met zender om, wordt er geroepen: H L zender om.
Natasia loopt zonder zender rond te kwaken en er wordt weer eens niets van gezegt
Edit: Oh daar istie dan toch
Dat kind is dom, echt ze zit er nu al 2 weken in, en nog steeds weet ze niks.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
wat een vreselijk irritant ordinair kutmokkel is het ook![]()
Ergo: Natasia is niet de geweldige huisvrouw en moeder die ze claimt te zijnquote:Op zondag 15 juli 2007 15:15 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Een beetje huisvrouw ruikt dat toch als er iets niet klopt?
Zelfs ik ruik dat![]()
Ze zegt zelf dat ze een superreuk heeft, maar ze heeft dus niks in de gaten.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:15 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zelfs ik ruik dat![]()
Dat is het leuke van Natasia, die valt nu door de mand als 'huisvrouw'.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:15 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zelfs ik ruik dat![]()
Heeft Lieke dat gedaan?quote:Op zondag 15 juli 2007 15:13 schreef beequeen het volgende:
Of ik ben een geweldige huisman...quote:Op zondag 15 juli 2007 15:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ergo: Natasia is niet de geweldige huisvrouw en moeder die ze claimt te zijn![]()
volgens mij is het in de andere fles gegaan, voor de donkere was. die zie je op de cap nog in de kast staan.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:13 schreef beequeen het volgende:
Die heb ik ookquote:Op zondag 15 juli 2007 15:18 schreef Varen het volgende:
[afbeelding]
Dennis heeft de onderbroek van Eric aan![]()
Er zijn wel meer hondjes die Vicky heten!quote:Op zondag 15 juli 2007 15:18 schreef Varen het volgende:
[afbeelding]
Dennis heeft de onderbroek van Eric aan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |