wat een vreselijk irritant ordinair kutmokkel is het ookquote:Op zondag 15 juli 2007 15:12 schreef akveor het volgende:
En nu heeft Nadia weer de zender van nix om....
Beetje hetzelfde idee als een shirt van Jaap dat Lieke kan gebruiken als trouwjurk.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:11 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat heeft Amanda aan als jurkje volgens mij.
Er werd zojuist wel iets tegen Natasia en Dennis gezegd... eindelijk.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:14 schreef burtbeej het volgende:
Huub & Lieke liggen in bed, met zender om, wordt er geroepen: H L zender om.
Natasia loopt zonder zender rond te kwaken en er wordt weer eens niets van gezegt
Een beetje huisvrouw ruikt dat toch als er iets niet klopt?quote:Op zondag 15 juli 2007 15:13 schreef beequeen het volgende:
Jaaaaaaaaa, Natasja doet het wasmiddel met chloor in de wasmachine.![]()
Die heeft niets bijzonders te melden.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:14 schreef burtbeej het volgende:
Huub & Lieke liggen in bed, met zender om, wordt er geroepen: H L zender om.
Natasia loopt zonder zender rond te kwaken en er wordt weer eens niets van gezegt
Edit: Oh daar istie dan toch
Dat kind is dom, echt ze zit er nu al 2 weken in, en nog steeds weet ze niks.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
wat een vreselijk irritant ordinair kutmokkel is het ook![]()
Ergo: Natasia is niet de geweldige huisvrouw en moeder die ze claimt te zijnquote:Op zondag 15 juli 2007 15:15 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Een beetje huisvrouw ruikt dat toch als er iets niet klopt?
Zelfs ik ruik dat![]()
Ze zegt zelf dat ze een superreuk heeft, maar ze heeft dus niks in de gaten.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:15 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zelfs ik ruik dat![]()
Dat is het leuke van Natasia, die valt nu door de mand als 'huisvrouw'.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:15 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zelfs ik ruik dat![]()
Heeft Lieke dat gedaan?quote:Op zondag 15 juli 2007 15:13 schreef beequeen het volgende:
Of ik ben een geweldige huisman...quote:Op zondag 15 juli 2007 15:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ergo: Natasia is niet de geweldige huisvrouw en moeder die ze claimt te zijn![]()
volgens mij is het in de andere fles gegaan, voor de donkere was. die zie je op de cap nog in de kast staan.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:13 schreef beequeen het volgende:
Die heb ik ookquote:Op zondag 15 juli 2007 15:18 schreef Varen het volgende:
[afbeelding]
Dennis heeft de onderbroek van Eric aan![]()
Er zijn wel meer hondjes die Vicky heten!quote:Op zondag 15 juli 2007 15:18 schreef Varen het volgende:
[afbeelding]
Dennis heeft de onderbroek van Eric aan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |