Altijd handig, zo'n tip van een ijsberg.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:13 schreef Borga het volgende:
een tipje van de ijsberg
Het is pas het topje van de sluier.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:15 schreef Frasier het volgende:
[..]
Altijd handig, zo'n tip van een ijsberg.
Ze kunnen nog wel tamelijk normaal met elkaar omgaan, behalve als de rest erbij is sinds die bokito&co een IQ onder de 50 hebben.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:15 schreef StephanL het volgende:
Brian en Huub zijn vriendjes zonder de rest er bij.
Ze hielden op toen Huub en Lieke naar bed gingen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:15 schreef Kimberleyy het volgende:
En nog even een vraagje... Zijn Nadia en Dennis weer bezig geweest vannacht? En is het dit x wel gelukt?![]()
Huub probeert de gemoederen te kalmeren.....ik begrijp wel waaromquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:16 schreef blomst het volgende:
Huub praat normaal, Brian niet.
Hoezo hij niet?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:16 schreef blomst het volgende:
Huub praat normaal, Brian niet.
te laatquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:15 schreef Frasier het volgende:
[..]
Altijd handig, zo'n tip van een ijsberg.
HAHA, sukkels.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze hielden op toen Huub en Lieke naar bed gingen.
Zal ik het maar weer eens weerleggen dan? Als dat zo is, zou de poll hier op fok dus een hele andere stand moeten laten zien. Hier mag iedereen namelijk gratis stemmen.... en maar 1 keer. Het blijkt DUS een feit te zijn dat Huub veel meer aanhang heeft dan de rest. Je kunt het niet gooien op dat fanatieke huub fans vaker stemmen... Shit hè.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nog maar een keer, die popo's zeggen niets anders dan dat er een paar mensen zijn die heel veel geld spenderen aan Huub (sms)
LOL... dat vind ik wel een goede. Ik wil graag zien wie dat langer gaat volhouden.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:17 schreef BONG4002 het volgende:
Natasia "Er gaat sowieso niemand slapen vannacht"
Huub en Lieke zijn sowieso vaak wakker tot 5:00quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:17 schreef BONG4002 het volgende:
Natasia "Er gaat sowieso niemand slapen vannacht"
Nee, maar dan durft Brian niet meer.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:15 schreef StephanL het volgende:
Ja dames en heren, het vocabulaire van mevrouw Blank moet vooral niet worden onderschat...quote:
NAdia wel bij Dennis, maar niet andersom. Het is bij Nadia nog niet helemaal af denk ik.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:15 schreef Kimberleyy het volgende:
En nog even een vraagje... Zijn Nadia en Dennis weer bezig geweest vannacht? En is het dit x wel gelukt?![]()
Daarom heeft het ook niet zoveel zin lijkt mequote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:18 schreef schatje het volgende:
[..]
Huub en Lieke zijn sowieso vaak wakker tot 5:00.
Huub wel, Brian niet. Er zijn dingen die fysiek onmogelijk zijn voor Brainless. Klaar komen en echte vrienden.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:15 schreef StephanL het volgende:
Ik neem nog steeds aan dat dat nog komt.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:20 schreef Kimberleyy het volgende:
Ik kan niet geloven dat de redactie geen sancties heeft uigedeeld met dat van gisteren..![]()
Ja, dat snijdt echt hout! Zal ik jouw redenatie dan maar eens weerleggen?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zal ik het maar weer eens weerleggen dan? Als dat zo is, zou de poll hier op fok dus een hele andere stand moeten laten zien. Hier mag iedereen namelijk gratis stemmen.... en maar 1 keer. Het blijkt DUS een feit te zijn dat Huub veel meer aanhang heeft dan de rest. Je kunt het niet gooien op dat fanatieke huub fans vaker stemmen... Shit hè.
Dus met stenen gooien mag? En een ijzeren bloempot naar iemands hoofd gooien mag dus ook.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:20 schreef Kimberleyy het volgende:
Ik kan niet geloven dat de redactie geen sancties heeft uigedeeld met dat van gisteren..![]()
Was een leuk grapje van de redactiequote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:21 schreef milk-shake het volgende:
waarom stonden de fonteinen aan...is er iemand![]()
Als natasja het doet wel blijkbaarquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dus met stenen gooien mag? En een ijzeren bloempot naar iemands hoofd gooien mag dus ook.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat snijdt echt hout! Zal ik jouw redenatie dan maar eens weerleggen?
1 Toen Jaap zijn best deed om die pp te winnen stond het hier 50/50 tussen Jaap en Huub. Daar zag je bij de uitkomst echter helemaal niets van terug.
2. Ik denk, zie het aan mijzelf ook, dat ik niet iedere week stem. Ik vind het leuker om gewoon naar Jaap te kijken dan om iedere keer moeilijk te doen en te stemmen. Ik stem wel als ik het tegenkom, maar ik zoek het niet bewust op. Ik denk dus dat Huub fans veel fanatieker zijn dan fans van de andere bewoners en er meer "normaal" mee omgaan.
Alleen als je niet raak gooit! En tja, dat gaat nog wel eens fout!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dus met stenen gooien mag? En een ijzeren bloempot naar iemands hoofd gooien mag dus ook.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:24 schreef Frasier het volgende:
Natasia vindt zichzelf een mooie negerin. Dat opzich is al knap![]()
Op VOL (de meest fanatieke Huub fans van het internet) heeft het NOOIT 50/50 gestaan tussen Huub en Jaap. FOK is een uitzondering op de regel. Ik denk dat die 19% die Jaap had wel een realistisch beeld gaf van Jaap's populariteit. Vergeet niet dat in de pre-Huub dagen 19% gewoon heel erg veel was. Alleen Huub, Sylvia en Bart zijn daar tot nu toe voorbij gegaan...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
1 Toen Jaap zijn best deed om die pp te winnen stond het hier 50/50 tussen Jaap en Huub. Daar zag je bij de uitkomst echter helemaal niets van terug.
Misschien gaat er wel iemand uit ipv inquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:14 schreef kleinzusje het volgende:
TT uitleg:
De fontein gaat aan en Natasja zegt: " De vijver gaat aan, ik houd niet van vreemde mensen in mn huis"
Ze hadden al om 20.00 uur op de bank moeten zitten, maar het is tot nu toe nog niet gebeurd. Tijd: 22.20 WTF.
Als voorbeeld moet Huub nu gewoon met bloempot in de hand naar Natasia lopen en het ding keihard tegen haar hoofd aangooienquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een echt inhoudelijk argument. Je weet denk ik zelf wel dat punt 1 100 procent waar is toch? Kijk anders even terug naar die polls, want toen keek ik er ook nog naar,quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:23 schreef scanman01 het volgende:
[..].. Jouw neem ik echt niet meer serieus vanaf nu
Ik stem voorquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als voorbeeld moet Huub nu gewoon met bloempot in de hand naar Natasia lopen en het ding keihard tegen haar hoofd aangooien
Geef het maar op. Het is zinloosquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:24 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Op VOL (de meest fanatieke Huub fans van het internet) heeft het NOOIT 50/50 gestaan tussen Huub en Jaap. FOK is een uitzondering op de regel. Ik denk dat die 19% die Jaap had wel een realistisch beeld gaf van Jaap's populariteit. Vergeet niet dat in de pre-Huub dagen 19% gewoon heel erg veel was. Alleen Huub, Sylvia en Bart zijn daar tot nu toe voorbij gegaan...
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
2. Ik denk, zie het aan mijzelf ook, dat ik niet iedere week stem. Ik vind het leuker om gewoon naar Jaap te kijken dan om iedere keer moeilijk te doen en te stemmen. Ik stem wel als ik het tegenkom, maar ik zoek het niet bewust op. Ik denk dus dat Huub fans veel fanatieker zijn dan fans van de andere bewoners en er meer "normaal" mee omgaan.
Zeker als het een kapotte deur is.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:25 schreef HenrySpencer het volgende:
Die 5 blijven stuk voor stuk tuig, maar Brian is nochtans de meest redelijke van het stel. Hij lijkt me in elk geval dondersgoed door te hebben dat 't ook maar een spelletje is, en hij normaliter vast prima met Huub door één deur zou kunnen.
Wat zou dat geweldig zijnquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als voorbeeld moet Huub nu gewoon met bloempot in de hand naar Natasia lopen en het ding keihard tegen haar hoofd aangooien
Feit is dat ze daarnet een heel normaal en redelijk gesprek haddenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:25 schreef HenrySpencer het volgende:
Die 5 blijven stuk voor stuk tuig, maar Brian is nochtans de meest redelijke van het stel. Hij lijkt me in elk geval dondersgoed door te hebben dat 't ook maar een spelletje is, en hij normaliter vast prima met Huub door één deur zou kunnen.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker als het een kapotte deur is.
Het relativeren van Huub is master.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:25 schreef Disana het volgende:
Huub tegen zichzelf: Ik kan af en toe bijna een normaal gesprek met die jongen voeren, niet normaal'.
Wat waren vorige maand de uitkomsten daar dan? Toen Jaap er fanatiek mee bezig was? En hoe zat het op Nowlive?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:24 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Op VOL (de meest fanatieke Huub fans van het internet) heeft het NOOIT 50/50 gestaan tussen Huub en Jaap. FOK is een uitzondering op de regel. Ik denk dat die 19% die Jaap had wel een realistisch beeld gaf van Jaap's populariteit. Vergeet niet dat in de pre-Huub dagen 19% gewoon heel erg veel was. Alleen Huub, Sylvia en Bart zijn daar tot nu toe voorbij gegaan...
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:24 schreef kleinzusje het volgende:
Op is klaar
Het hele BANDD groepje zegt zulke domme dingen.. Behalve Nix, want die zegt nixquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:27 schreef neehe het volgende:
Wat een dom wijf is die naat ze zegt : Huub verstopt het waar je het niet kan zien.
Lijkt me nogal logisch.
Ik maak me niet druk om Nowlive.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat waren vorige maand de uitkomsten daar dan? Toen Jaap er fanatiek mee bezig was? En hoe zat het op Nowlive?
Het is echt ongelooflijk zoals jij je vast probeert te houden aan eerdere meningen. Je zit gewoon enorm mis. Huub staat niet bovenaan in de poll omdat Huub fans fanatiek zijn en heel vaak smsses. WANT Huub staat op onze poll bv ook heel dik op de eerste plaats en daar kun je maar 1x per persoon stemmen. Zo simpel is het. Daarmee is jou stellimng dat Huub zo hoog staat omdat Huub fans fanatiek zijn en heel vaak stemmen dus onderuit gehaald. Snappie? Nee, vast niet.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een echt inhoudelijk argument. Je weet denk ik zelf wel dat punt 1 100 procent waar is toch? Kijk anders even terug naar die polls, want toen keek ik er ook nog naar,
Wat is er eigenlijk wel met die kleding gebeurd?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:27 schreef farceman het volgende:
Kan Nadia nu echt niet bedenken dat Jaap misschien heeft gelogen tegen Nadia over die kleding?!
Dat zal wel van nu zijn? Een maand geleden zag het er echt heel anders uit, namelijk ongeveer 50/50quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub-------------67
Lieke-------------22
Jaap--------------10
Nadia-------------10
Brian----------------7
Dennis ------------3
Natasia------------1
Amanda-----------0
Geen favoriet-----5
Goed nummer ja, ik draai hem hier thuis ook vaak jaquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:27 schreef Kombucha het volgende:
nowlive ook weer blij
Op VOL, in de cheat-vrije poll (waar je niet anoniem kan stemmen), hebben Huub en Lieke samen 80%quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat waren vorige maand de uitkomsten daar dan? Toen Jaap er fanatiek mee bezig was? En hoe zat het op Nowlive?
Nog 1 keer dan: Jij zegt dat Huub in de TIEN poll zo hoog staat omdat Huub fans zo fanatiek zijn en veel vaker stemmen. Huub staat echter op de FOK poll ook zeer dik op 1 en daar kan iedereen maar 1 keer stemmen. Duidelijk toch. Of ga je nu NOG zeggen dat je wel gelijk hebt?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hallo, kijk nu gewoon even naar die polls van een maand terug, dan weet je dat ik niet lieg maar dat het gewoon waar is. Het maakt mij echt geen hout uit, maar ik hou niet van eenzijdig geneuzel.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is echt ongelooflijk zoals jij je vast probeert te houden aan eerdere meningen. Je zit gewoon enorm mis. Huub staat niet bovenaan in de poll omdat Huub fans fanatiek zijn en heel vaak smsses. WANT Huub staat op onze poll bv ook heel dik op de eerste plaats en daar kun je maar 1x per persoon stemmen. Zo simpel is het. Daarmee is jou stellimng dat Huub zo hoog staat omdat Huub fans fanatiek zijn en heel vaak stemmen dus onderuit gehaald. Snappie? Nee, vast niet.
Scan, verspilde energie, weet je nog?quote:
Whahahahhaha, ik ga helemaal kapot hierquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:14 schreef kleinzusje het volgende:
TT uitleg:
[afbeelding]
Jaap heeft zn 24 uur ingetrokken
De fontein gaat aan en Natasja zegt: " De vijver gaat aan, ik houd niet van vreemde mensen in mn huis"
Ze hadden al om 20.00 uur op de bank moeten zitten, maar het is tot nu toe nog niet gebeurd. Tijd: 22.20 WTF.
[afbeelding]
Menig streamer is hyper, heeft pammetjes geslikt of nokt met kijken. Ergens hoopt men op een einde van dit progje, daar het slecht is voor de gezondheid. Er is een afkickcentrum aanwezig: Hier bij mij in Amsterdam![]()
Wil je zex, lekker emootjes plaatsen, Leandra kussen: [DGK SC # 201] Waar de bagger oneindig blijkt te zijn
gissen en gokken en voor het gemak de zaken van een ander maar zelf invullen snijdt echt hout! Dikke planken. Misschien zou je die voor de feiten eens even voor je ogen weg kunnen halen?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij leest echt niet hè. Ik geef het op.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hallo, kijk nu gewoon even naar die polls van een maand terug, dan weet je dat ik niet lieg maar dat het gewoon waar is. Het maakt mij echt geen hout uit, maar ik hou niet van eenzijdig geneuzel.
Ik geef het idd maar weer op.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Scan, verspilde energie, weet je nog?![]()
Yep.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:33 schreef BuffyJan het volgende:
Heeft die Nadia nou Lieke dr oogcreme leeggeknepen?
Jep, boven de WC.... maar Lieke zei dat ze nog meer tubes had...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:33 schreef BuffyJan het volgende:
Heeft die Nadia nou Lieke dr oogcreme leeggeknepen?
dat heb je gezien? (ik lig wat achter)quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:31 schreef tipsch het volgende:
redactie, gestapoonderzoek op die teringrat, want hij heeft die 100cp van nada
Het feit dat de meeste woorden uit haar vocabulaire niet weer te vinden zijn in de Dikke van Dalen, zegt al genoeg over madam Blank.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:19 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja dames en heren, het vocabulaire van mevrouw Blank moet vooral niet worden onderschat...
Op het vrijgezellenfeest heeft Sjoerd hem ook nadrukkelijk gezegd dat als hij zijn popularieit wilde behouden hij uit de buurt van Dennis moest blijven en samen met Huub moest samenwerken.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:30 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Op VOL, in de cheat-vrije poll (waar je niet anoniem kan stemmen), hebben Huub en Lieke samen 80%
Op nowlife weet ik niet hoe Jaap het deed, maar je merkt wel dat sinds de terror gestopt is bij Jaap z`n populariteit enorm ingezakt is.
Ja, wat duurt die brief lang zeg.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:29 schreef blomst het volgende:
Nu een brief het huis in dat de opdrachten niet opgevolgd zijn en dat ze kunnen vertrekken, Nadia, Amanda en brian.
Degene van de redactie die Marco heetquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:33 schreef tipsch het volgende:
wie was polo ook al weer?
Lees de OP's en de update aubquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:32 schreef wolferl het volgende:
Oke ik ben nu anderhalf uur weggeweest.
Ik had een paar exits verwacht, maar wat is er allemaal gebeurd.
Vertel het me.
nee maar het lijkt me erg waarschijnlijk, huub en lieke hebben ze echt niet en brian heeft met al z'n telefoontjes en bezoekje een flink tekort aan cp gehadquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat heb je gezien? (ik lig wat achter)
Eens, weg ermeequote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:34 schreef SiRojK het volgende:
Kan die vuile dikke Jaap ook niet opflikkeren.. Dat emo gedrag ben ik nu ook wel zat.. Ga ergens anders naartoe met je problemen
toch alleen die van Lieke? en hoe zit het nu met die kleding van Nadia??quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:35 schreef neehe het volgende:
Amanda heeft de cp gepikt.
Zou pracht zijn.. Plasmaboy er voor:quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
Alweer Tas: "Ik ben onschendbaar".
EXIT.
Nogmaals, is Natasia nu al voor de zoveelste keer ontsnapt aan een exit?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
Alweer Tas: "Ik ben onschendbaar".
EXIT.
Daar moet je toch helemaal van flippen als je bv Huub en Lieke bent? Is gewoon een hele goede reden om een rechtzaak te beginnen na het programma. Want het is duidelijk dat het zo is. Voor iedereen duidelijk.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:34 schreef Starlie het volgende:
Hoe vaak gaat Natasia nog zeggen dat ze onschendbaar is?! Alsof we dat nog niet wisten...
ja, de cp van Lieke heeft dellie gejatquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:35 schreef neehe het volgende:
Dan gaat Huub wel weer overstag, die ziet ook altijd weer het goede in haar.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:33 schreef akveor het volgende:
Ik zit te denken mocht er nog een stemming komen... Natasia mag blijven als 7 miljonairs dat willen.... wordt beslist as vrijdag...
Met andere woorden, ze weet dat ze zometeen weggaat en dan gaat ze ineens heel verrast kijken etc etc...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:34 schreef burtbeej het volgende:
Natasia spreekt uit dat ze niks aangedaan kan worden binnen de kooi. Ze kan er dus nooit uit zonder vrijwillig op te stappen
Jaaa!!!!!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:36 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Zou pracht zijn.. Plasmaboy er voor:
"Lieve Natasia, jij denkt onschendbaar zijn.. Dat ben je wel, je acties gingen voor ons te ver.. Tot ziens, je hebt een uur om je koffers te pakken"
die van lieke neem ik aan en niet die van nadiaquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:35 schreef neehe het volgende:
Ach, het kan natuurlijk ook zo zijn dat Natasia dat alleen maar zegt (om haar medebewoners te stangen) en in dat geval speelt ze dus gewoon het spelquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar moet je toch helemaal van flippen als je bv Huub en Lieke bent? Is gewoon een hele goede reden om een rechtzaak te beginnen na het programma. Want het is duidelijk dat het zo is. Voor iedereen duidelijk.
Hoeft toch ook niet. Kan ze toch ook gewoon cp jatten uit de gezamelijke pot als ze iemand wil bellen. Als hier de bank wordt leeggeroofd dan staat er op mijn rekening nog hetzelfde cijfertje.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:37 schreef schatje het volgende:
Lieke maakt er dus geen punt meer van dat haar cp's niet worden teruggegeven.
Is dat klaarkomen nog steeds een probleem dan.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:21 schreef Lieve het volgende:
[..]
Huub wel, Brian niet. Er zijn dingen die fysiek onmogelijk zijn voor Brainless. Klaar komen en echte vrienden.
Nee, want als ze dalijk weggaat dan zal de redaktie meteen gaan zeggen "zien jullie nu wel dat alles in DGK 100% eerlijk gaat"quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:37 schreef scanman01 het volgende:
Daar moet je toch helemaal van flippen als je bv Huub en Lieke bent? Is gewoon een hele goede reden om een rechtzaak te beginnen na het programma. Want het is duidelijk dat het zo is. Voor iedereen duidelijk.
Achter is al bij dat Brian weer rustig is. Het zal ze boeien wat er met de cp's van Lieke is gebeurd.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:37 schreef farceman het volgende:
Tjezus kom er nu achter dat ze heta chter ook helemaal niet in dehand hebben.
ze krijgen het gewoon niet voor elkaar om ervoor te zorgen dat ctp van Lieke, schaakbord en oogzalf van like terugkomen.
Ze hebben scheit aan achter
quote:
wie was het nou hier op fok die alle cp's en de uitgaven van rat had bekeken? hij bleek een heel groot tekort te hebben. is dus waarschijnlijk dat rat ze heeft.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
die van lieke neem ik aan en niet die van nadia
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:36 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Zou pracht zijn.. Plasmaboy er voor:
"Lieve Natasia, jij denkt onschendbaar zijn.. Dat ben je wel niet, je acties gingen voor ons te ver.. Tot ziens, je hebt een uur om je koffers te pakken"
Als ze er vanavond weer niet uitvliegt, is ze dus echt onschendbaar.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, het kan natuurlijk ook zo zijn dat Natasia dat alleen maar zegt (om haar medebewoners te stangen) en in dat geval speelt ze dus gewoon het spel
stelletje dolle hondenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:37 schreef farceman het volgende:
Tjezus kom er nu achter dat ze heta chter ook helemaal niet in dehand hebben.
ze krijgen het gewoon niet voor elkaar om ervoor te zorgen dat ctp van Lieke, schaakbord en oogzalf van like terugkomen.
Ze hebben scheit aan achter
Dat roept ze de hele dag al tig keer!!!!!!!!quote:
Kom op....je kunt het !!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:38 schreef wolferl het volgende:
Ik ga nu voor het eerst sinds gistermorgen proberen om de streams aan te zetten.
ok ik ben benieuwd hoe dit nu verder gaatquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:39 schreef tipsch het volgende:
[..]
wie was het nou hier op fok die alle cp's en de uitgaven van rat had bekeken? hij bleek een heel groot tekort te hebben. is dus waarschijnlijk dat rat ze heeft.
Ja, die van Lieke.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
die van lieke neem ik aan en niet die van nadia
Febo is doodsbenauwd voor haar.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Als natasja het doet wel blijkbaar![]()
Ik ben niet zo van de complotjes, maar je gaat je toch afvragen waarom zij gewoon echt alles mag en kan.![]()
Ik lees wel degelijk. Ik vertel je dat een maand geleden, toen Jaap druk was met die Polls, hij hier 50/50 stond met Huub. Nogmaals, kijk maar die uitslagen van toen. Ik vertel je ook dat destijds die stijging niet te zien was in de officiëke uitkomst. Jquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij leest echt niet hè. Ik geef het op.
het is al 22.41 ik zie het er niet meer van komenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ze er vanavond weer niet uitvliegt, is ze dus echt onschendbaar.
Weet je, ik weet al tijdenlang dat er iets niet klopt, maar hardmaken....never. Alhoewel.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:39 schreef Lieve het volgende:
[..]
![]()
![]()
Debbie Flens is erg erg close met Miltonnetje. De crimmi uit de Holleeder club. Brian zit daar als randdebiiellie ook lekker, hij mag zelfs prive sporten met Hans.
Ach ja, onschendbaar.... omdat de poet allang verdeeld was, nog voordat de kooi begon!
RTL weet wel wat ze in huis hebben gehaald!
En daarom denk ik juist dat ze WEL weggaat. Als ze constant roept dat ze onschendbaar is, en dat blijkt na 3 keer fysiek geweld gebruikt te hebben waar is, dan lekt dat toch uit naar het grote publiek. Juist het feit dat ze het maar blijft herhalen is heel erg verdacht.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:39 schreef scanman01 het volgende:
Als ze er vanavond weer niet uitvliegt, is ze dus echt onschendbaar.
Nou het valt nu mee, alhoewel ik Jaap Nadia en Denniks op MUTE heb staan.quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:41 schreef neehe het volgende:
Flodder is nu op tv, het komt me bekent voor.
konijnen hoor je. Zeker als dat anaal gaat.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:38 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Is dat klaarkomen nog steeds een probleem dan.Hij en sletje amanda neuken vaker dan een stel hitsige konijnen.
![]()
De Flodders zijn nog redelijk normaal in vergelijking tot DGK bewoners. Ik vergelijk ze liever met de Tokkies, die zijn ongeveer van dezelfde sociale klasse.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:41 schreef neehe het volgende:
Flodder is nu op tv, het komt me bekent voor.
Heerlijk dat posten in het niets,quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik las gisteren iemand die er 25 euro aan ging besteden voor Huub. Dat zie ik "normale" mensen niet snel doen, jij wel?
Dat roept ze al maanden. en ze zit er nog steeds.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:42 schreef Mika25 het volgende:
[..]
En daarom denk ik juist dat ze WEL weggaat. Als ze constant roept dat ze onschendbaar is, en dat blijkt na 3 keer fysiek geweld gebruikt te hebben waar is, dan lekt dat toch uit naar het grote publiek. Juist het feit dat ze het maar blijft herhalen is heel erg verdacht.
Ik snap niet dat Lieke niet op haar strepen gaat staan nu. Terug met die CP. Klaar.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:39 schreef schatje het volgende:
[..]
Achter is al bij dat Brian weer rustig is. Het zal ze boeien wat er met de cp's van Lieke is gebeurd.
gekregenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:43 schreef schatje het volgende:
Brian's cp's uitgaven
Cora 150 cp
Kenneth 150 cp
Collectcall moeder 50 cp
Aanvullingen???
daarvoor ex-vriendin gebeld 50 cpquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:43 schreef schatje het volgende:
Brian's cp's uitgaven
Cora 150 cp
Kenneth 150 cp
Collectcall moeder 50 cp
Aanvullingen???
Hallo, een beetje de Tokkie's beledigen?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:43 schreef Mika25 het volgende:
[..]
De Flodders zijn nog redelijk normaal in vergelijking tot DGK bewoners. Ik vergelijk ze liever met de Tokkies, die zijn ongeveer van dezelfde sociale klasse.
+ Telefoontje naar z`n moederquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:43 schreef schatje het volgende:
Brian's cp's uitgaven
Cora 150 cp
Kenneth 150 cp
Collectcall moeder 50 cp
Aanvullingen???
en hij had er, hmm 170(popol)+50(uit de pot)quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:43 schreef schatje het volgende:
Brian's cp's uitgaven
Cora 150 cp
Kenneth 150 cp
Collectcall moeder 50 cp
Aanvullingen???
Ik durf wel te wedden dat tienermeisjes dat bedrag makkelijk besteden bij een Idols oid.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik lees wel degelijk. Ik vertel je dat een maand geleden, toen Jaap druk was met die Polls, hij hier 50/50 stond met Huub. Nogmaals, kijk maar die uitslagen van toen. Ik vertel je ook dat destijds die stijging niet te zien was in de officiëke uitkomst. J
e komt allemaal met vage verhalen terug, maar zoek nu simpel die uitkomst van destijds en je weet dat jou eerst aangehaalde punt geen hout snijdt.
Jammer dat je dat nu niet aanvaard als onderbouwing voor mijn stelling dat sommigen zich wezenloos sms-en voor Huub. Ik las gisteren iemand die er 25 euro aan ging besteden voor Huub. Dat zie ik "normale" mensen niet snel doen, jij wel?
Wat meteen verklaard waarom Brian toch nog aan 17% komt in de popi-pollquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik durf wel te wedden dat tienermeisjes dat bedrag makkelijk besteden bij een Idols oid.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:47 schreef Leandra het volgende:
Laat ze gvd eens ff opschieten met die mededeling op de bank (of zeggen dat het niet doorgaat), ik zou nog terug naar de kroeg
Zo ergelijkquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:47 schreef Leandra het volgende:
Laat ze gvd eens ff opschieten met die mededeling op de bank (of zeggen dat het niet doorgaat), ik zou nog terug naar de kroeg
OMGquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jammer dat je dat nu niet aanvaard als onderbouwing voor mijn stelling dat sommigen zich wezenloos sms-en voor Huub. Ik las gisteren iemand die er 25 euro aan ging besteden voor Huub. Dat zie ik "normale" mensen niet snel doen, jij wel?
Zal wel een stemming zijn, en die zullen nu ze morgen of zo wel doen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:47 schreef Leandra het volgende:
Wie kan hier met droge ogen naar luisteren?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:47 schreef Marrije het volgende:
Natas staat nog steeds in de herhaalmodes
Ja verdorie daar zakt je de broek toch van af.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:29 schreef 2live het volgende:
Natas heeft dus niks gehoord van haar acties van gisteravond, verrassend.![]()
Oke dat heeft 10 minuten geduurd, ik hoor dat die 3 hoeren Lieke proberen te taggen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:38 schreef wolferl het volgende:
Ik ga nu voor het eerst sinds gistermorgen proberen om de streams aan te zetten.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:48 schreef BONG4002 het volgende:
Ik denk dat die hele "bank" niet komt vanavond, ws. zijn ze achter druk bezig welke beslissingen ze moeten maken omtrent alle gebeurtenissen dus dat wordt sowieso niet meer vanavond
Ja hoor Tamara 150 cpquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:43 schreef schatje het volgende:
Brian's cp's uitgaven
Cora 150 cp
Kenneth 150 cp
Collectcall moeder 50 cp
Aanvullingen???
Hij noemt zich zelf NEEMMIJNIETSERIEUS. Hoe duidelijk moet iemand zijn???quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
OMGJe doet dit met opzet ofzo. Dan moet haast wel.
![]()
Huub staat volgens jou alleen op 1 omdat Huub fans zich wezenloos smssen? . Maar hier staat hij ook dik op 1 terwijl je toch maar 1 keer pp kunt stemmen. Okee, het is goed. Je hebt gelijk![]()
ws Flens die komt hier van klaar.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:48 schreef tipsch het volgende:
mpff, de shit gaat gewoon door. wie was toch 'polo' (achter) ook al weer?
Marco "Polo", vervanger van Frans geloof ik.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:48 schreef tipsch het volgende:
mpff, de shit gaat gewoon door. wie was toch 'polo' (achter) ook al weer?
Triailer trash pissedquote:
Ik wacht er ook op, maar ben bang dat dit weer stilletjes in de grote doofpot wordt gestopt.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:47 schreef Leandra het volgende:
aha ok, ik dacht even dat het Stijn was, dat hij terug was. maar niet dus.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:50 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Marco "Polo", vervanger van Frans geloof ik.
Oude DGK_REDAKTIE account op Fok was blijkbaar Frans+Stijn, wat verklaard dat na het vertrek van Frans DGK_REDAKTIE minder actief werd. En nu Stijn op vakantie is dat accoutn helemaal niet gebruikt wordt.
Ik vond die langdurige pesterij van Amanda naar Eric toen saai worden, ook de langdurige pesterijen van Huub en Lieke richting Eric vond ik saai, en nu tegen Huub en Lieke vind ik het ook saai. Wat een niveau zegquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wie kan hier met droge ogen naar luisteren?
Waarschijnlijk is er "achter" net zoveel terror als in het huis...die zitten rond een ronde tafel en schelden elkaar de huid vol...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:48 schreef BONG4002 het volgende:
Ik denk dat die hele "bank" niet komt vanavond, ws. zijn ze achter druk bezig welke beslissingen ze moeten maken omtrent alle gebeurtenissen dus dat wordt sowieso niet meer vanavond
Die hebben we al lang gezien... Ik ben meer benieuwd hoe die 6 dat gaan verklaren. Dat ze blind zijn bij playboy?quote:
Ik blijf bescheiden, ondanks dat ik meer schoonheden heb ontdekt en gebracht.quote:
Ik overweeg hier sterk om helemaal te kappen met DGK.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vond die langdurige pesterij van Amanda naar Eric toen saai worden, ook de langdurige pesterijen van Huub en Lieke richting Eric vond ik saai, en nu tegen Huub en Lieke vind ik het ook saai. Wat een niveau zeg![]()
Dat zou zo maar kunnen. Laten ze Flens effe inelkaar jassen please.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:52 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is er "achter" net zoveel terror als in het huis...die zitten rond een ronde tafel en schelden elkaar de huid vol...![]()
serieuzerik...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die hebben we al lang gezien... Ik ben meer benieuwd hoe die 6 dat gaan verklaren. Dat ze blind zijn bij playboy?
Dan zou ik zeggen: camerapositie aanpassen want ik ben dat gewauwel van die leeghoofden wel zatquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:52 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is er "achter" net zoveel terror als in het huis...die zitten rond een ronde tafel en schelden elkaar de huid vol...![]()
Dat kunnen ze een half uurtje doen, waarop de telefoon rinkelt en zegt dat ze dat niet meer mogen doen. Ze zitten in dit huis om TV te maken, en elkaar negeren levert geen TV op.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:53 schreef farceman het volgende:
Ongeloofelijk maar waar : Brian en Nix willen nu alle verbale communicatie stoppen...dtat is einde DGK.
Nu regeert dommigheid pas echt. ik stop ermee
Dat is ook leuk, het 'vuurwerk' hier ben ik wel zat.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:54 schreef wolferl het volgende:
Trouwens ik ga nu effe naar het vuurwerk kijken van Dance Valley, uit me slaapkamerraam.
Dat vind ik dan oprecht heel triestquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik durf wel te wedden dat tienermeisjes dat bedrag makkelijk besteden bij een Idols oid.
zover ben ik nog nét nietquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:53 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik overweeg hier sterk om helemaal te kappen met DGK.
Ik kan die uurtjes beter besteden, hopelijk komt er dit jaar een leuke BB7 op RTL.
Met fatsoen.
Lieke was zeker niet mijn favoriet en dat is ze nog steeds niet.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:37 schreef schatje het volgende:
Lieke maakt er dus geen punt meer van dat haar cp's niet worden teruggegeven.
In sinterklaas geloof ook inmiddels ook niet meerquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ze zijn al lang aan het vergaderen achter. En ik blijf, misschien tegen beter weten in, positief denken.
Er gaat iets heftigs komen.
Exact mijn reactie. Het is genoeg geweest.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:53 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik overweeg hier sterk om helemaal te kappen met DGK.
Ik kan die uurtjes beter besteden, hopelijk komt er dit jaar een leuke BB7 op RTL.
Met fatsoen.
Wat zullen die gepest worden.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:52 schreef BuffyJan het volgende:
Bosneger: Voelt dat nou lekker zo'n lul tussen je benen?
Wat een geweldig voorbeeld voor dr kinderen he!![]()
![]()
Maar Slieko is voor de playboy gevraagd. Ze wilden Amanda niet hebben (alleen met Nena samen).quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:54 schreef BuffyJan het volgende:
Wat de neuk is er grappig aan Slieko.
Ach ik moet ook niet teveel creativiteit verwachten van familie Proleet en co
Ik ook al lang niet meer. Heb nog even geduld...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In sinterklaas geloof ook inmiddels ook niet meer![]()
Maar het is zo ''focking moeilijk'' om te stoppen, zeker als het om FOK gaat.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Exact mijn reactie. Het is genoeg geweest.
Niet mee eens, ik vind het eerlijk gezegd best leuk nu, ik ben erg benieuwd hoe deze week gaat verlopen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Exact mijn reactie. Het is genoeg geweest.
Ik gok op meer van hetzelfdequote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:59 schreef Pavement het volgende:
[..]
Niet mee eens, ik vind het eerlijk gezegd best leuk nu, ik ben erg benieuwd hoe deze week gaat verlopen.
Werkt niet, geloof me.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:58 schreef blomst het volgende:
Kunnen we niet allemaal tegelijk een email sturen naar tien met Natasja moet naar huis?
Een bommetje dus.
Nee Scan, niets komt aan bij dellie, daar is ze echt te stom voor (wahct, het komt alleen aan als er iets rondom haar sexkonijntje wordt uitgehaald)quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar Slieko is voor de playboy gevraagd. Ze wilden Amanda niet hebben (alleen met Nena samen).
Dat moet toch wel héél erg hard aankomen
Best wel vreemd als je de streams bekijkt en ze zichzelf bosneger noemtquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:59 schreef Gert het volgende:
Buffy-Jan: een waarswchuwing.Geen " ge-bosneger" hier.
Ik wacht hier nog steeds op een EXIT van blablasiaquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:00 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Jammer dat ze niet meer op de bank moeten.. Wie weet waren het boetes?
Dat zal vast welquote:
Blijf je toch ook gewoon doorfokken. Alleen die streams mogen ze houden.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar het is zo ''focking moeilijk'' om te stoppen, zeker als het om FOK gaat.![]()
t is ook gewoon 1 van de etnische bevolkingsgroepen van suriname...in die zin ook geen scheldwoord volgens mij, magoed, ligt erg sensitief hier..quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:00 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Best wel vreemd als je de streams bekijkt en ze zichzelf bosneger noemt
Dat begrijpt ze toch niet.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar Slieko is voor de playboy gevraagd. Ze wilden Amanda niet hebben (alleen met Nena samen).
Wat ik werkelijk niet begrijp, is dat Natasia elke keer weer, de redactie kompleet voor lul zet met de opmerking; "Ik ben onschendbaar, probeer mij maar eens naar huis te krijgen".quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:52 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Dennix de Held van de Gouden Kooi, Hij staat altijd vooachteraan bij terrorquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:00 schreef TiNo_Flo het volgende:
Dennis zegt dat vanaf nu als Huub ergens tegenin gaat hij er direct wat van zegt.
Kom op Dennis, lukt het je misschien vanavond!!?![]()
![]()
Dennis is meneer blahblah blahquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:00 schreef TiNo_Flo het volgende:
Dennis zegt dat vanaf nu als Huub ergens tegenin gaat hij er direct wat van zegt.
Kom op Dennis, lukt het je misschien vanavond!!?![]()
![]()
Ik heb me niet vaak zo enorm zitten opwinden. Dat is nu gelukkig een stuk minder. Ik heb geen streams meer en ga ook niet meer verlengen. Wat een rust. De TV uitzendingen skip ik ook vanaf nu.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:59 schreef Pavement het volgende:
[..]
Niet mee eens, ik vind het eerlijk gezegd best leuk nu, ik ben erg benieuwd hoe deze week gaat verlopen.
Daarom jaquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:59 schreef schatje het volgende:
BuffyJan, wil je zo vriendelijk zijn om op je taalgebruik te letten? Dank.
Naar Fons van RTL? Zou het niet beter zijn om RTL te laten weten wat voor Flensen ze in de pan hebben? Welke normale zender wil dit? Welk lichtelijk beschaafd persoon wil zich hiermee inlaten?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:58 schreef blomst het volgende:
Kunnen we niet allemaal tegelijk een email sturen naar tien met Natasja moet naar huis?
Een bommetje dus.
Snap ik, maar ik COS zo graag.Het probleem is dat ik die bagger niet uit miijn toetsenbord krijg.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Blijf je toch ook gewoon doorfokken. Alleen die streams mogen ze houden.
Heeft ie in elk geval houvast als ie het poepgaatje in glijd. Nou maar hopen dat er geen keutel dwars zit met die lellebel.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:43 schreef Lieve het volgende:
[..]
konijnen hoor je. Zeker als dat anaal gaat.![]()
Maar je hebt gelijk. Sinds hij gewoon anaal mag is het geloof ik makkelijker voor hem. Jammer dat Amanda borsten heeft, gelukkig zijn ze nep![]()
Ja en als je dat herhaalt krijg je meteen een waarschuwingquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:00 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Best wel vreemd als je de streams bekijkt en ze zichzelf bosneger noemt
Heerlijk, een rustige Huub.quote:
Het is waar. Binnenkort nadere mededelingen.quote:
maar je hoeft toch niet met FOK te stoppen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar het is zo ''focking moeilijk'' om te stoppen, zeker als het om FOK gaat.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |