Zo ergelijkquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:47 schreef Leandra het volgende:
Laat ze gvd eens ff opschieten met die mededeling op de bank (of zeggen dat het niet doorgaat), ik zou nog terug naar de kroeg
OMGquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jammer dat je dat nu niet aanvaard als onderbouwing voor mijn stelling dat sommigen zich wezenloos sms-en voor Huub. Ik las gisteren iemand die er 25 euro aan ging besteden voor Huub. Dat zie ik "normale" mensen niet snel doen, jij wel?
Zal wel een stemming zijn, en die zullen nu ze morgen of zo wel doen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:47 schreef Leandra het volgende:
Laat ze gvd eens ff opschieten met die mededeling op de bank (of zeggen dat het niet doorgaat), ik zou nog terug naar de kroeg
Wie kan hier met droge ogen naar luisteren?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:47 schreef Marrije het volgende:
Natas staat nog steeds in de herhaalmodes
Ja verdorie daar zakt je de broek toch van af.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:29 schreef 2live het volgende:
Natas heeft dus niks gehoord van haar acties van gisteravond, verrassend.![]()
Oke dat heeft 10 minuten geduurd, ik hoor dat die 3 hoeren Lieke proberen te taggen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:38 schreef wolferl het volgende:
Ik ga nu voor het eerst sinds gistermorgen proberen om de streams aan te zetten.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:48 schreef BONG4002 het volgende:
Ik denk dat die hele "bank" niet komt vanavond, ws. zijn ze achter druk bezig welke beslissingen ze moeten maken omtrent alle gebeurtenissen dus dat wordt sowieso niet meer vanavond
Ja hoor Tamara 150 cpquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:43 schreef schatje het volgende:
Brian's cp's uitgaven
Cora 150 cp
Kenneth 150 cp
Collectcall moeder 50 cp
Aanvullingen???
Hij noemt zich zelf NEEMMIJNIETSERIEUS. Hoe duidelijk moet iemand zijn???quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
OMGJe doet dit met opzet ofzo. Dan moet haast wel.
![]()
Huub staat volgens jou alleen op 1 omdat Huub fans zich wezenloos smssen? . Maar hier staat hij ook dik op 1 terwijl je toch maar 1 keer pp kunt stemmen. Okee, het is goed. Je hebt gelijk![]()
ws Flens die komt hier van klaar.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:48 schreef tipsch het volgende:
mpff, de shit gaat gewoon door. wie was toch 'polo' (achter) ook al weer?
Marco "Polo", vervanger van Frans geloof ik.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:48 schreef tipsch het volgende:
mpff, de shit gaat gewoon door. wie was toch 'polo' (achter) ook al weer?
Triailer trash pissedquote:
Ik wacht er ook op, maar ben bang dat dit weer stilletjes in de grote doofpot wordt gestopt.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:47 schreef Leandra het volgende:
aha ok, ik dacht even dat het Stijn was, dat hij terug was. maar niet dus.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:50 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Marco "Polo", vervanger van Frans geloof ik.
Oude DGK_REDAKTIE account op Fok was blijkbaar Frans+Stijn, wat verklaard dat na het vertrek van Frans DGK_REDAKTIE minder actief werd. En nu Stijn op vakantie is dat accoutn helemaal niet gebruikt wordt.
Ik vond die langdurige pesterij van Amanda naar Eric toen saai worden, ook de langdurige pesterijen van Huub en Lieke richting Eric vond ik saai, en nu tegen Huub en Lieke vind ik het ook saai. Wat een niveau zegquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wie kan hier met droge ogen naar luisteren?
Waarschijnlijk is er "achter" net zoveel terror als in het huis...die zitten rond een ronde tafel en schelden elkaar de huid vol...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:48 schreef BONG4002 het volgende:
Ik denk dat die hele "bank" niet komt vanavond, ws. zijn ze achter druk bezig welke beslissingen ze moeten maken omtrent alle gebeurtenissen dus dat wordt sowieso niet meer vanavond
Die hebben we al lang gezien... Ik ben meer benieuwd hoe die 6 dat gaan verklaren. Dat ze blind zijn bij playboy?quote:
Ik blijf bescheiden, ondanks dat ik meer schoonheden heb ontdekt en gebracht.quote:
Ik overweeg hier sterk om helemaal te kappen met DGK.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vond die langdurige pesterij van Amanda naar Eric toen saai worden, ook de langdurige pesterijen van Huub en Lieke richting Eric vond ik saai, en nu tegen Huub en Lieke vind ik het ook saai. Wat een niveau zeg![]()
Dat zou zo maar kunnen. Laten ze Flens effe inelkaar jassen please.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:52 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is er "achter" net zoveel terror als in het huis...die zitten rond een ronde tafel en schelden elkaar de huid vol...![]()
serieuzerik...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die hebben we al lang gezien... Ik ben meer benieuwd hoe die 6 dat gaan verklaren. Dat ze blind zijn bij playboy?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |