gissen en gokken en voor het gemak de zaken van een ander maar zelf invullen snijdt echt hout! Dikke planken. Misschien zou je die voor de feiten eens even voor je ogen weg kunnen halen?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat snijdt echt hout! Zal ik jouw redenatie dan maar eens weerleggen?
1 Toen Jaap zijn best deed om die pp te winnen stond het hier 50/50 tussen Jaap en Huub. Daar zag je bij de uitkomst echter helemaal niets van terug.
2. Ik denk, zie het aan mijzelf ook, dat ik niet iedere week stem. Ik vind het leuker om gewoon naar Jaap te kijken dan om iedere keer moeilijk te doen en te stemmen. Ik stem wel als ik het tegenkom, maar ik zoek het niet bewust op. Ik denk dus dat Huub fans veel fanatieker zijn dan fans van de andere bewoners en er meer "normaal" mee omgaan.
Jij leest echt niet hè. Ik geef het op.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hallo, kijk nu gewoon even naar die polls van een maand terug, dan weet je dat ik niet lieg maar dat het gewoon waar is. Het maakt mij echt geen hout uit, maar ik hou niet van eenzijdig geneuzel.
Ik geef het idd maar weer op.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Scan, verspilde energie, weet je nog?![]()
Yep.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:33 schreef BuffyJan het volgende:
Heeft die Nadia nou Lieke dr oogcreme leeggeknepen?
Jep, boven de WC.... maar Lieke zei dat ze nog meer tubes had...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:33 schreef BuffyJan het volgende:
Heeft die Nadia nou Lieke dr oogcreme leeggeknepen?
dat heb je gezien? (ik lig wat achter)quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:31 schreef tipsch het volgende:
redactie, gestapoonderzoek op die teringrat, want hij heeft die 100cp van nada
Het feit dat de meeste woorden uit haar vocabulaire niet weer te vinden zijn in de Dikke van Dalen, zegt al genoeg over madam Blank.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:19 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja dames en heren, het vocabulaire van mevrouw Blank moet vooral niet worden onderschat...
Op het vrijgezellenfeest heeft Sjoerd hem ook nadrukkelijk gezegd dat als hij zijn popularieit wilde behouden hij uit de buurt van Dennis moest blijven en samen met Huub moest samenwerken.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:30 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Op VOL, in de cheat-vrije poll (waar je niet anoniem kan stemmen), hebben Huub en Lieke samen 80%
Op nowlife weet ik niet hoe Jaap het deed, maar je merkt wel dat sinds de terror gestopt is bij Jaap z`n populariteit enorm ingezakt is.
Ja, wat duurt die brief lang zeg.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:29 schreef blomst het volgende:
Nu een brief het huis in dat de opdrachten niet opgevolgd zijn en dat ze kunnen vertrekken, Nadia, Amanda en brian.
Degene van de redactie die Marco heetquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:33 schreef tipsch het volgende:
wie was polo ook al weer?
Lees de OP's en de update aubquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:32 schreef wolferl het volgende:
Oke ik ben nu anderhalf uur weggeweest.
Ik had een paar exits verwacht, maar wat is er allemaal gebeurd.
Vertel het me.
nee maar het lijkt me erg waarschijnlijk, huub en lieke hebben ze echt niet en brian heeft met al z'n telefoontjes en bezoekje een flink tekort aan cp gehadquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat heb je gezien? (ik lig wat achter)
Eens, weg ermeequote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:34 schreef SiRojK het volgende:
Kan die vuile dikke Jaap ook niet opflikkeren.. Dat emo gedrag ben ik nu ook wel zat.. Ga ergens anders naartoe met je problemen
toch alleen die van Lieke? en hoe zit het nu met die kleding van Nadia??quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:35 schreef neehe het volgende:
Amanda heeft de cp gepikt.
Zou pracht zijn.. Plasmaboy er voor:quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
Alweer Tas: "Ik ben onschendbaar".
EXIT.
Nogmaals, is Natasia nu al voor de zoveelste keer ontsnapt aan een exit?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
Alweer Tas: "Ik ben onschendbaar".
EXIT.
Daar moet je toch helemaal van flippen als je bv Huub en Lieke bent? Is gewoon een hele goede reden om een rechtzaak te beginnen na het programma. Want het is duidelijk dat het zo is. Voor iedereen duidelijk.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:34 schreef Starlie het volgende:
Hoe vaak gaat Natasia nog zeggen dat ze onschendbaar is?! Alsof we dat nog niet wisten...
ja, de cp van Lieke heeft dellie gejatquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:35 schreef neehe het volgende:
Dan gaat Huub wel weer overstag, die ziet ook altijd weer het goede in haar.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:33 schreef akveor het volgende:
Ik zit te denken mocht er nog een stemming komen... Natasia mag blijven als 7 miljonairs dat willen.... wordt beslist as vrijdag...
Met andere woorden, ze weet dat ze zometeen weggaat en dan gaat ze ineens heel verrast kijken etc etc...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:34 schreef burtbeej het volgende:
Natasia spreekt uit dat ze niks aangedaan kan worden binnen de kooi. Ze kan er dus nooit uit zonder vrijwillig op te stappen
Jaaa!!!!!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:36 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Zou pracht zijn.. Plasmaboy er voor:
"Lieve Natasia, jij denkt onschendbaar zijn.. Dat ben je wel, je acties gingen voor ons te ver.. Tot ziens, je hebt een uur om je koffers te pakken"
die van lieke neem ik aan en niet die van nadiaquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:35 schreef neehe het volgende:
Ach, het kan natuurlijk ook zo zijn dat Natasia dat alleen maar zegt (om haar medebewoners te stangen) en in dat geval speelt ze dus gewoon het spelquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar moet je toch helemaal van flippen als je bv Huub en Lieke bent? Is gewoon een hele goede reden om een rechtzaak te beginnen na het programma. Want het is duidelijk dat het zo is. Voor iedereen duidelijk.
Hoeft toch ook niet. Kan ze toch ook gewoon cp jatten uit de gezamelijke pot als ze iemand wil bellen. Als hier de bank wordt leeggeroofd dan staat er op mijn rekening nog hetzelfde cijfertje.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:37 schreef schatje het volgende:
Lieke maakt er dus geen punt meer van dat haar cp's niet worden teruggegeven.
Is dat klaarkomen nog steeds een probleem dan.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:21 schreef Lieve het volgende:
[..]
Huub wel, Brian niet. Er zijn dingen die fysiek onmogelijk zijn voor Brainless. Klaar komen en echte vrienden.
Nee, want als ze dalijk weggaat dan zal de redaktie meteen gaan zeggen "zien jullie nu wel dat alles in DGK 100% eerlijk gaat"quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:37 schreef scanman01 het volgende:
Daar moet je toch helemaal van flippen als je bv Huub en Lieke bent? Is gewoon een hele goede reden om een rechtzaak te beginnen na het programma. Want het is duidelijk dat het zo is. Voor iedereen duidelijk.
Achter is al bij dat Brian weer rustig is. Het zal ze boeien wat er met de cp's van Lieke is gebeurd.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:37 schreef farceman het volgende:
Tjezus kom er nu achter dat ze heta chter ook helemaal niet in dehand hebben.
ze krijgen het gewoon niet voor elkaar om ervoor te zorgen dat ctp van Lieke, schaakbord en oogzalf van like terugkomen.
Ze hebben scheit aan achter
quote:
wie was het nou hier op fok die alle cp's en de uitgaven van rat had bekeken? hij bleek een heel groot tekort te hebben. is dus waarschijnlijk dat rat ze heeft.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
die van lieke neem ik aan en niet die van nadia
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:36 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Zou pracht zijn.. Plasmaboy er voor:
"Lieve Natasia, jij denkt onschendbaar zijn.. Dat ben je wel niet, je acties gingen voor ons te ver.. Tot ziens, je hebt een uur om je koffers te pakken"
Als ze er vanavond weer niet uitvliegt, is ze dus echt onschendbaar.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, het kan natuurlijk ook zo zijn dat Natasia dat alleen maar zegt (om haar medebewoners te stangen) en in dat geval speelt ze dus gewoon het spel
stelletje dolle hondenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:37 schreef farceman het volgende:
Tjezus kom er nu achter dat ze heta chter ook helemaal niet in dehand hebben.
ze krijgen het gewoon niet voor elkaar om ervoor te zorgen dat ctp van Lieke, schaakbord en oogzalf van like terugkomen.
Ze hebben scheit aan achter
Dat roept ze de hele dag al tig keer!!!!!!!!quote:
Kom op....je kunt het !!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:38 schreef wolferl het volgende:
Ik ga nu voor het eerst sinds gistermorgen proberen om de streams aan te zetten.
ok ik ben benieuwd hoe dit nu verder gaatquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:39 schreef tipsch het volgende:
[..]
wie was het nou hier op fok die alle cp's en de uitgaven van rat had bekeken? hij bleek een heel groot tekort te hebben. is dus waarschijnlijk dat rat ze heeft.
Ja, die van Lieke.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
die van lieke neem ik aan en niet die van nadia
Febo is doodsbenauwd voor haar.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Als natasja het doet wel blijkbaar![]()
Ik ben niet zo van de complotjes, maar je gaat je toch afvragen waarom zij gewoon echt alles mag en kan.![]()
Ik lees wel degelijk. Ik vertel je dat een maand geleden, toen Jaap druk was met die Polls, hij hier 50/50 stond met Huub. Nogmaals, kijk maar die uitslagen van toen. Ik vertel je ook dat destijds die stijging niet te zien was in de officiëke uitkomst. Jquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij leest echt niet hè. Ik geef het op.
het is al 22.41 ik zie het er niet meer van komenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ze er vanavond weer niet uitvliegt, is ze dus echt onschendbaar.
Weet je, ik weet al tijdenlang dat er iets niet klopt, maar hardmaken....never. Alhoewel.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:39 schreef Lieve het volgende:
[..]
![]()
![]()
Debbie Flens is erg erg close met Miltonnetje. De crimmi uit de Holleeder club. Brian zit daar als randdebiiellie ook lekker, hij mag zelfs prive sporten met Hans.
Ach ja, onschendbaar.... omdat de poet allang verdeeld was, nog voordat de kooi begon!
RTL weet wel wat ze in huis hebben gehaald!
En daarom denk ik juist dat ze WEL weggaat. Als ze constant roept dat ze onschendbaar is, en dat blijkt na 3 keer fysiek geweld gebruikt te hebben waar is, dan lekt dat toch uit naar het grote publiek. Juist het feit dat ze het maar blijft herhalen is heel erg verdacht.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:39 schreef scanman01 het volgende:
Als ze er vanavond weer niet uitvliegt, is ze dus echt onschendbaar.
Nou het valt nu mee, alhoewel ik Jaap Nadia en Denniks op MUTE heb staan.quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:41 schreef neehe het volgende:
Flodder is nu op tv, het komt me bekent voor.
konijnen hoor je. Zeker als dat anaal gaat.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:38 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Is dat klaarkomen nog steeds een probleem dan.Hij en sletje amanda neuken vaker dan een stel hitsige konijnen.
![]()
De Flodders zijn nog redelijk normaal in vergelijking tot DGK bewoners. Ik vergelijk ze liever met de Tokkies, die zijn ongeveer van dezelfde sociale klasse.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:41 schreef neehe het volgende:
Flodder is nu op tv, het komt me bekent voor.
Heerlijk dat posten in het niets,quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik las gisteren iemand die er 25 euro aan ging besteden voor Huub. Dat zie ik "normale" mensen niet snel doen, jij wel?
Dat roept ze al maanden. en ze zit er nog steeds.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:42 schreef Mika25 het volgende:
[..]
En daarom denk ik juist dat ze WEL weggaat. Als ze constant roept dat ze onschendbaar is, en dat blijkt na 3 keer fysiek geweld gebruikt te hebben waar is, dan lekt dat toch uit naar het grote publiek. Juist het feit dat ze het maar blijft herhalen is heel erg verdacht.
Ik snap niet dat Lieke niet op haar strepen gaat staan nu. Terug met die CP. Klaar.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:39 schreef schatje het volgende:
[..]
Achter is al bij dat Brian weer rustig is. Het zal ze boeien wat er met de cp's van Lieke is gebeurd.
gekregenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:43 schreef schatje het volgende:
Brian's cp's uitgaven
Cora 150 cp
Kenneth 150 cp
Collectcall moeder 50 cp
Aanvullingen???
daarvoor ex-vriendin gebeld 50 cpquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:43 schreef schatje het volgende:
Brian's cp's uitgaven
Cora 150 cp
Kenneth 150 cp
Collectcall moeder 50 cp
Aanvullingen???
Hallo, een beetje de Tokkie's beledigen?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:43 schreef Mika25 het volgende:
[..]
De Flodders zijn nog redelijk normaal in vergelijking tot DGK bewoners. Ik vergelijk ze liever met de Tokkies, die zijn ongeveer van dezelfde sociale klasse.
+ Telefoontje naar z`n moederquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:43 schreef schatje het volgende:
Brian's cp's uitgaven
Cora 150 cp
Kenneth 150 cp
Collectcall moeder 50 cp
Aanvullingen???
en hij had er, hmm 170(popol)+50(uit de pot)quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:43 schreef schatje het volgende:
Brian's cp's uitgaven
Cora 150 cp
Kenneth 150 cp
Collectcall moeder 50 cp
Aanvullingen???
Ik durf wel te wedden dat tienermeisjes dat bedrag makkelijk besteden bij een Idols oid.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik lees wel degelijk. Ik vertel je dat een maand geleden, toen Jaap druk was met die Polls, hij hier 50/50 stond met Huub. Nogmaals, kijk maar die uitslagen van toen. Ik vertel je ook dat destijds die stijging niet te zien was in de officiëke uitkomst. J
e komt allemaal met vage verhalen terug, maar zoek nu simpel die uitkomst van destijds en je weet dat jou eerst aangehaalde punt geen hout snijdt.
Jammer dat je dat nu niet aanvaard als onderbouwing voor mijn stelling dat sommigen zich wezenloos sms-en voor Huub. Ik las gisteren iemand die er 25 euro aan ging besteden voor Huub. Dat zie ik "normale" mensen niet snel doen, jij wel?
Wat meteen verklaard waarom Brian toch nog aan 17% komt in de popi-pollquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik durf wel te wedden dat tienermeisjes dat bedrag makkelijk besteden bij een Idols oid.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:47 schreef Leandra het volgende:
Laat ze gvd eens ff opschieten met die mededeling op de bank (of zeggen dat het niet doorgaat), ik zou nog terug naar de kroeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |