Dan zou ik zeggen: camerapositie aanpassen want ik ben dat gewauwel van die leeghoofden wel zatquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:52 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is er "achter" net zoveel terror als in het huis...die zitten rond een ronde tafel en schelden elkaar de huid vol...![]()
Dat kunnen ze een half uurtje doen, waarop de telefoon rinkelt en zegt dat ze dat niet meer mogen doen. Ze zitten in dit huis om TV te maken, en elkaar negeren levert geen TV op.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:53 schreef farceman het volgende:
Ongeloofelijk maar waar : Brian en Nix willen nu alle verbale communicatie stoppen...dtat is einde DGK.
Nu regeert dommigheid pas echt. ik stop ermee
Dat is ook leuk, het 'vuurwerk' hier ben ik wel zat.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:54 schreef wolferl het volgende:
Trouwens ik ga nu effe naar het vuurwerk kijken van Dance Valley, uit me slaapkamerraam.
Dat vind ik dan oprecht heel triestquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik durf wel te wedden dat tienermeisjes dat bedrag makkelijk besteden bij een Idols oid.
zover ben ik nog nét nietquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:53 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik overweeg hier sterk om helemaal te kappen met DGK.
Ik kan die uurtjes beter besteden, hopelijk komt er dit jaar een leuke BB7 op RTL.
Met fatsoen.
Lieke was zeker niet mijn favoriet en dat is ze nog steeds niet.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:37 schreef schatje het volgende:
Lieke maakt er dus geen punt meer van dat haar cp's niet worden teruggegeven.
In sinterklaas geloof ook inmiddels ook niet meerquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ze zijn al lang aan het vergaderen achter. En ik blijf, misschien tegen beter weten in, positief denken.
Er gaat iets heftigs komen.
Exact mijn reactie. Het is genoeg geweest.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:53 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik overweeg hier sterk om helemaal te kappen met DGK.
Ik kan die uurtjes beter besteden, hopelijk komt er dit jaar een leuke BB7 op RTL.
Met fatsoen.
Wat zullen die gepest worden.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:52 schreef BuffyJan het volgende:
Bosneger: Voelt dat nou lekker zo'n lul tussen je benen?
Wat een geweldig voorbeeld voor dr kinderen he!![]()
![]()
Maar Slieko is voor de playboy gevraagd. Ze wilden Amanda niet hebben (alleen met Nena samen).quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:54 schreef BuffyJan het volgende:
Wat de neuk is er grappig aan Slieko.
Ach ik moet ook niet teveel creativiteit verwachten van familie Proleet en co
Ik ook al lang niet meer. Heb nog even geduld...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In sinterklaas geloof ook inmiddels ook niet meer![]()
Maar het is zo ''focking moeilijk'' om te stoppen, zeker als het om FOK gaat.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Exact mijn reactie. Het is genoeg geweest.
Niet mee eens, ik vind het eerlijk gezegd best leuk nu, ik ben erg benieuwd hoe deze week gaat verlopen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Exact mijn reactie. Het is genoeg geweest.
Ik gok op meer van hetzelfdequote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:59 schreef Pavement het volgende:
[..]
Niet mee eens, ik vind het eerlijk gezegd best leuk nu, ik ben erg benieuwd hoe deze week gaat verlopen.
Werkt niet, geloof me.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:58 schreef blomst het volgende:
Kunnen we niet allemaal tegelijk een email sturen naar tien met Natasja moet naar huis?
Een bommetje dus.
Nee Scan, niets komt aan bij dellie, daar is ze echt te stom voor (wahct, het komt alleen aan als er iets rondom haar sexkonijntje wordt uitgehaald)quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar Slieko is voor de playboy gevraagd. Ze wilden Amanda niet hebben (alleen met Nena samen).
Dat moet toch wel héél erg hard aankomen
Best wel vreemd als je de streams bekijkt en ze zichzelf bosneger noemtquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:59 schreef Gert het volgende:
Buffy-Jan: een waarswchuwing.Geen " ge-bosneger" hier.
Ik wacht hier nog steeds op een EXIT van blablasiaquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:00 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Jammer dat ze niet meer op de bank moeten.. Wie weet waren het boetes?
Dat zal vast welquote:
Blijf je toch ook gewoon doorfokken. Alleen die streams mogen ze houden.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar het is zo ''focking moeilijk'' om te stoppen, zeker als het om FOK gaat.![]()
t is ook gewoon 1 van de etnische bevolkingsgroepen van suriname...in die zin ook geen scheldwoord volgens mij, magoed, ligt erg sensitief hier..quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:00 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Best wel vreemd als je de streams bekijkt en ze zichzelf bosneger noemt
Dat begrijpt ze toch niet.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar Slieko is voor de playboy gevraagd. Ze wilden Amanda niet hebben (alleen met Nena samen).
Wat ik werkelijk niet begrijp, is dat Natasia elke keer weer, de redactie kompleet voor lul zet met de opmerking; "Ik ben onschendbaar, probeer mij maar eens naar huis te krijgen".quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:52 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is er "achter" net zoveel terror als in het huis...die zitten rond een ronde tafel en schelden elkaar de huid vol...![]()
Dennix de Held van de Gouden Kooi, Hij staat altijd vooachteraan bij terrorquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:00 schreef TiNo_Flo het volgende:
Dennis zegt dat vanaf nu als Huub ergens tegenin gaat hij er direct wat van zegt.
Kom op Dennis, lukt het je misschien vanavond!!?![]()
![]()
Dennis is meneer blahblah blahquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:00 schreef TiNo_Flo het volgende:
Dennis zegt dat vanaf nu als Huub ergens tegenin gaat hij er direct wat van zegt.
Kom op Dennis, lukt het je misschien vanavond!!?![]()
![]()
Ik heb me niet vaak zo enorm zitten opwinden. Dat is nu gelukkig een stuk minder. Ik heb geen streams meer en ga ook niet meer verlengen. Wat een rust. De TV uitzendingen skip ik ook vanaf nu.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:59 schreef Pavement het volgende:
[..]
Niet mee eens, ik vind het eerlijk gezegd best leuk nu, ik ben erg benieuwd hoe deze week gaat verlopen.
Daarom jaquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:59 schreef schatje het volgende:
BuffyJan, wil je zo vriendelijk zijn om op je taalgebruik te letten? Dank.
Naar Fons van RTL? Zou het niet beter zijn om RTL te laten weten wat voor Flensen ze in de pan hebben? Welke normale zender wil dit? Welk lichtelijk beschaafd persoon wil zich hiermee inlaten?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:58 schreef blomst het volgende:
Kunnen we niet allemaal tegelijk een email sturen naar tien met Natasja moet naar huis?
Een bommetje dus.
Snap ik, maar ik COS zo graag.Het probleem is dat ik die bagger niet uit miijn toetsenbord krijg.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Blijf je toch ook gewoon doorfokken. Alleen die streams mogen ze houden.
Heeft ie in elk geval houvast als ie het poepgaatje in glijd. Nou maar hopen dat er geen keutel dwars zit met die lellebel.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:43 schreef Lieve het volgende:
[..]
konijnen hoor je. Zeker als dat anaal gaat.![]()
Maar je hebt gelijk. Sinds hij gewoon anaal mag is het geloof ik makkelijker voor hem. Jammer dat Amanda borsten heeft, gelukkig zijn ze nep![]()
Ja en als je dat herhaalt krijg je meteen een waarschuwingquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:00 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Best wel vreemd als je de streams bekijkt en ze zichzelf bosneger noemt
Heerlijk, een rustige Huub.quote:
Het is waar. Binnenkort nadere mededelingen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |